Klinkt goed! Zelf rondtoeren?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga eind augustus Albanië, Kosovo en Montenegro verkennen
Met een Ford Ecoboost 10 uur heen en terug rijdenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alleen als je geen klimaatterrorist bent en dus ook niet met het vliegtuig op vakantie gaat.
Combinatie van trein, boot, busjes en wandelen. Misschien nog een auto huren in Montenegro. Fietsen zou leuk zijn, maar ik reken er niet op.quote:
Daar zouden we 3 nieuwe printer cartridges voor nodig hebben gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De voorbeschouwingen reisgids van RR mee neem ik aan?
Nog een maand. Lekker buiten de vakantie om, Nu HeT NoG KaNquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:27 schreef franklop het volgende:
Mogen we hier ook nog over leuke dingen praten? Vakantieplannen bijvoorbeeld?
Tijd dat we op zoek gaan naar een uitgever. FrankrijkGod in 150 touretappesgenotquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zouden we 3 nieuwe printer cartridges voor nodig hebben gehad
Leip hoor. Met wie ga je dan? Vriendin?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Combinatie van trein, boot, busjes en wandelen. Misschien nog een auto huren in Montenegro. Fietsen zou leuk zijn, maar ik reken er niet op.
Heb in Montenegro ooit de Kotor Serpentine (25 haarspeldbochten) gedaan, dat was wel een aardig uitzichtje
[ afbeelding ]
Staat Carcassonne eigenlijk ook al op de shitlist?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd dat we op zoek gaan naar een uitgever. FrankrijkGod in 150 touretappesgenot
Ja, wordt onze eerste langere vakantie samenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leip hoor. Met wie ga je dan? Vriendin?
Lijkt me echt een heerlijke plek om heen te gaan. Zeker als je de te toeristische dingen kan ontwijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, wordt onze eerste langere vakantie samen
Net zo mooi als de Alpen volgens mij, maar dan veel rustiger. Enige probleem is dat je er niet makkelijk komt als je niet wil vliegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heerlijke plek om heen te gaan. Zeker als je de te toeristische dingen kan ontwijken.
Montenegro is erg mooi, wil ook nog een keer terug naar de regio. Ook Bosnië en Herzegovina lijkt mij mooi om te bezoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Combinatie van trein, boot, busjes en wandelen. Misschien nog een auto huren in Montenegro. Fietsen zou leuk zijn, maar ik reken er niet op.
Heb in Montenegro ooit de Kotor Serpentine (25 haarspeldbochten) gedaan, dat was wel een aardig uitzichtje
[ afbeelding ]
Carcassonne staat absoluut op de shitlist. En daar ben ik niet alleen in.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat Carcassonne eigenlijk ook al op de shitlist?
Lijkt me geen moeilijke keus.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Op 5 december mogen we kiezen voor Sinterklaas vieren met de familie of naar de zelfpijperij van Gianni Infantino en Trump kijken in Las Vegas.
Waarom post je mijn vakantie?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Over een week richting Bretagne voor 2 weken!
Paar weken te laat gezien de Tour, maar hadden weinig keuze
Ik stel voor om alle balletjes van te voren even langs de Mossad te sturen om ze net zo te laten prepareren als die piepers in Libanon.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Op 5 december mogen we kiezen voor Sinterklaas vieren met de familie of naar de zelfpijperij van Gianni Infantino en Trump kijken in Las Vegas.
Aangezien er een 4 jarige meegaat begin ik te denken dat @franklop mijn vrouw isquote:
Zolang je niet eerst in de Finestre zit en weekje later meer in het noorden dan zal het wel loslopenquote:
Pff, pak van mijn hartquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang je niet eerst in de Finestre zit en weekje later meer in het noorden dan zal het wel loslopen
*Finestèrequote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zolang je niet eerst in de Finestre zit en weekje later meer in het noorden dan zal het wel loslopen
Zal de boekingen even nalopen voor de zekerheidquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
*Finestère
Finestre heeft ook onverharde wegen die soms in wielerkoersen zitten, maar is een beetje uit de route
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een van de MAGA-wappies Marjorie Taylor-Greene is ook wakker omtrent Gaza.
https://www.nytimes.com/2(...)gSource=articleShare
Twee slavernijfeestjes op dezelfde dag dusquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:37 schreef hhh38 het volgende:
Het fenomeen Iñaki heeft in één persconferentie alle fans van Barcelona én alle extreemrechtse Spanjolen op de kast gejaagd. TROTS.quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgende week donderdag pas debat over Gaza.
"Geen zorgen, Palestijnen. We zuipen nog even door, de adviezen komen later wel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |