Wat een nare tekst vol leugens en stemmingmakerij zegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:58 schreef Szura het volgende:
[ x ]
Ach Israhell, ziedend
Waarom die ambassadeur nog ontbieden? Beter gelijk op een voedseldroppingvlucht richting Gaza zetten.
Klinkt als Israhel.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een nare tekst vol leugens en stemmingmakerij zeg
OP 17 AUGUSTUS NAAR SEVILLA RINGTINGTINGquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:27 schreef franklop het volgende:
Mogen we hier ook nog over leuke dingen praten? Vakantieplannen bijvoorbeeld?
Over een week richting Bretagne voor 2 weken!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
OP 17 AUGUSTUS NAAR SEVILLA RINGTINGTING
Et toi?
Kijk kijk kijk. Wielerfietsje mee? Of lekker in de hangmat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Over een week richting Bretagne voor 2 weken!
Paar weken te laat gezien de Tour, maar hadden weinig keuze
Goed idee! Ik ga eind augustus Albanië, Kosovo en Montenegro verkennenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:27 schreef franklop het volgende:
De voorbeschouwingen reisgids van RR mee neem ik aan?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Over een week richting Bretagne voor 2 weken!
Paar weken te laat gezien de Tour, maar hadden weinig keuze
Alleen als je geen klimaatterrorist bent en dus ook niet met het vliegtuig op vakantie gaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:27 schreef franklop het volgende:
Zwembroek en boeken/tijdschriften mee en wellicht wat mooie stukjes langs de kust wandelen als tijd het toelaat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kijk kijk kijk. Wielerfietsje mee? Of lekker in de hangmat?
Klinkt goed! Zelf rondtoeren?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goed idee! Ik ga eind augustus Albanië, Kosovo en Montenegro verkennen
Met een Ford Ecoboost 10 uur heen en terug rijdenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alleen als je geen klimaatterrorist bent en dus ook niet met het vliegtuig op vakantie gaat.
Combinatie van trein, boot, busjes en wandelen. Misschien nog een auto huren in Montenegro. Fietsen zou leuk zijn, maar ik reken er niet op.quote:
Daar zouden we 3 nieuwe printer cartridges voor nodig hebben gehadquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De voorbeschouwingen reisgids van RR mee neem ik aan?
Nog een maand. Lekker buiten de vakantie om, Nu HeT NoG KaNquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:27 schreef franklop het volgende:
Tijd dat we op zoek gaan naar een uitgever. FrankrijkGod in 150 touretappesgenotquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Daar zouden we 3 nieuwe printer cartridges voor nodig hebben gehad
Leip hoor. Met wie ga je dan? Vriendin?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Combinatie van trein, boot, busjes en wandelen. Misschien nog een auto huren in Montenegro. Fietsen zou leuk zijn, maar ik reken er niet op.
Heb in Montenegro ooit de Kotor Serpentine (25 haarspeldbochten) gedaan, dat was wel een aardig uitzichtje
[ afbeelding ]
Staat Carcassonne eigenlijk ook al op de shitlist?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tijd dat we op zoek gaan naar een uitgever. FrankrijkGod in 150 touretappesgenot
Ja, wordt onze eerste langere vakantie samenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leip hoor. Met wie ga je dan? Vriendin?
Lijkt me echt een heerlijke plek om heen te gaan. Zeker als je de te toeristische dingen kan ontwijken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, wordt onze eerste langere vakantie samen
Net zo mooi als de Alpen volgens mij, maar dan veel rustiger. Enige probleem is dat je er niet makkelijk komt als je niet wil vliegen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me echt een heerlijke plek om heen te gaan. Zeker als je de te toeristische dingen kan ontwijken.
Montenegro is erg mooi, wil ook nog een keer terug naar de regio. Ook Bosnië en Herzegovina lijkt mij mooi om te bezoeken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Combinatie van trein, boot, busjes en wandelen. Misschien nog een auto huren in Montenegro. Fietsen zou leuk zijn, maar ik reken er niet op.
Heb in Montenegro ooit de Kotor Serpentine (25 haarspeldbochten) gedaan, dat was wel een aardig uitzichtje
[ afbeelding ]
Carcassonne staat absoluut op de shitlist. En daar ben ik niet alleen in.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat Carcassonne eigenlijk ook al op de shitlist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |