Onley vond ik ook verrassend sterk op de laatste klimquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Net als bij Arensman was ie vandaag wel de beste na de twee mutanten.
Daar ben ik heilig van overtuigd. Solo over de meet in het geel (waar Visma voor komt) op de Champs Elysees levert dé foto op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
Zou Pogacar niet iedereen en alles compleet voor gek willen zetten door solo te gaan winnen op de Champs-Elysees.
En zonder van der Poel is die kans een stuk groter gewordenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben ik heilig van overtuigd. Solo over de meet in het geel (waar Visma voor komt) op de Champs Elysees levert dé foto op.
De beste foto is als hij daarna in de boeien wordt geslagenquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar ben ik heilig van overtuigd. Solo over de meet in het geel (waar Visma voor komt) op de Champs Elysees levert dé foto op.
Ik mis de tijden van Twan Castelijns en Brian Bulgac.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:27 schreef Kloit het volgende:
Blanco/Belkin was helemaal kut, dus vanuit dat licht gezien best prima gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |