Volgens mij hoort eind juli zelfs iets warmer te zijn. Gemiddeld zijn de laatste 2 van juli en 1e van augustus wel de warmste van het jaar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
23 graden is gemiddeld in juli voor overdag.
Mja, redelijk veel zon en droog hier. Alleen veel te hoge LV meeste tijd, dat maakt het wel extra pittig bovenop de constante stroom aan 25+ graden hierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Over de temperatuur klaag ik niet, maar die windrichting zorgt doorgaans voor saai weer. Van dat saaie weer dat wij in den volksmond "Nederlands" noemen.
NW staat dan ook voor Nederlands Weer.
Zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij hoort eind juli zelfs iets warmer te zijn. Gemiddeld zijn de laatste 2 van juli en 1e van augustus wel de warmste van het jaar.
Hier nu 14. Ruilen?
Ik hoorde dat er 250-300mm regen kon vallen lokaal in ern paar dagen. Hopelijk niet teveel landverschuivingen of modderstromen..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Volgens mij hoort eind juli zelfs iets warmer te zijn. Gemiddeld zijn de laatste 2 van juli en 1e van augustus wel de warmste van het jaar.
Hier nu 14. Ruilen?
Iets minder, maar vooralsnog geen overlast. Kunnen ook wel wat hebben. Morgen ook droge momenten. Ga dan rondje Lünersee doen. Schesaplana dinsdag als het zicht beter is.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er 250-300mm regen kon vallen lokaal in ern paar dagen. Hopelijk niet teveel landverschuivingen of modderstromen..
Je woont op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:16 schreef tralalala het volgende:
De zon zou vandaag schijnen. Zijn we er weer ingetuind.
'Iets warmer' dan 23 is wel de juiste omschrijving ja, namelijk 3-4 tienden van een graad warmerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het was vandaag op zich wel lekker af en toe in het zonnetje maar die dikke vette bewolking maakt het, in mijn omgeving, lastig om er onbezorgd van te genieten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Over de temperatuur klaag ik niet, maar die windrichting zorgt doorgaans voor saai weer. Van dat saaie weer dat wij in den volksmond "Nederlands" noemen.
NW staat dan ook voor Nederlands Weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juli 2025 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Regen mag wel grotendeels wegblijven. Gewoon ff 2-3 nachten goed doorregenen.quote:
Lünersee nu in de wolken en graad of 10quote:Op zondag 27 juli 2025 09:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden
In het zuidwesten hangt nu regen die mogelijk hierheen komt.
Kan ook mooi zijn een bergmeer met wolkenquote:Op zondag 27 juli 2025 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Lünersee nu in de wolken en graad of 10
quote:Op zondag 27 juli 2025 08:11 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]Dit heeft werkelijk nul komma niets met zomer te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat die een beetje opschiet met daarheen gaan dan, lijkt wel herfst hierquote:Op zondag 27 juli 2025 09:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden
In het zuidwesten hangt nu regen die mogelijk hierheen komt.
Met het beeld dat wij bij 'zomer' hebben bedoel jequote:Op zondag 27 juli 2025 10:32 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit heeft werkelijk nul komma niets met zomer te maken
Alpen - Inzettende Nordstau, dalende SVGquote:Op zondag 27 juli 2025 10:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kan ook mooi zijn een bergmeer met wolken
Godentemperatuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |