5 is wel koud en 15 niet zo warm. Doe dat maar van november t/m maartquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hopelijk snel naar nachten van 5 graden en max 15 graden overdag.
Ik zweet me helemaal de tering nu. LV ook 1000000% ofzoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
5 is wel koud en 15 niet zo warm. Doe dat maar van november t/m maart
Ik zoek de herfst vast opquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:39 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zweet me helemaal de tering nu. LV ook 1000000% ofzo
Eergisteren snachts hier een stroboscoop lichtshow en stortbui, niet normaal. Echt honderden ontladingen in een half uur tijd ofzo.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:28 schreef INViCTuS het volgende:
Had je bijna natte geit @:dick_laurent
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:14 schreef RamboDirk het volgende:
Groeizaam weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een peuter zou niet meer boven het oerwoud in mijn tuin uitkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan maar eens een keer winter.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
5 is wel koud en 15 niet zo warm. Doe dat maar van november t/m maart
Klammekatquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die benauwdheid
Heb nog liever 15 graden dan dit, ben er helemaal klaar mee.
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:14 schreef RamboDirk het volgende:
Groeizaam weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De overkoepelende organisatie van gemeenten is hier niet blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt hoogzomers ofzo. Maar zit nu ook in de herfst. Dik plenzen en 12-14 graden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindeloos die verboden windrichting.
Van: https://www.buienradar.nl/
Dat ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 25 juli 2025 19:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[ afbeelding ]
Weer ff de buurt door met tomaatjes. Oneindige hoeveelheid dit jaar, groeit enorm goed. Geen last van ziekte oid doordat het zo droog is.
Geweldig tomatenjaar
Buren blij hier.
Netjes rond het gemiddeldequote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:56 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Eindeloos die verboden windrichting.
Van: https://www.buienradar.nl/
Moet overdag wat bij en in de nacht wat af. Gemiddelde boeit nietquote:
Ja, het zweet parelt er vanafquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:35 schreef Nattekat het volgende:
Opbokken met die benauwdheid
Heb nog liever 15 graden dan dit, ben er helemaal klaar mee.
23 graden is gemiddeld in juli voor overdag.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet overdag wat bij en in de nacht wat af. Gemiddelde boeit niet
Het boeit de lui die nog maandenlang gaan lopen verkondigen dat de zomer helemaal niet zo slecht was, met het gemiddelde als bewijs.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Moet overdag wat bij en in de nacht wat af. Gemiddelde boeit niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |