Tegelijkertijd met de 41 graden een storm windkracht 12. Dat wordt een bijzondere dag.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
De heteluchtoven/airfryer gaat aan
Niet zo goed als de vorige keerquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit plaatje heb ik een paar weken geleden (met andere data) ook gezien. Lijkt een bug te zijn bij buienradar.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 11:30 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 10:05 schreef INViCTuS het volgende:
G'dumme wat een bak ellendig herfstig knake weer in Nederland
Echt van het ene naar het andere uiterstequote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Zomer! op de eerste dag van mijn vakantie.
LFG!quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
37 gradenquote:Op zaterdag 2 augustus 2025 15:12 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Oo hier was het droog met tussenpozen van een kwartiertje regen eerder. In de middag veel zon.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 13:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad, die zei dat het vandaag de hele dag droog zou blijven. Het regent al de hele dag keihard met af en toe tussenpozen van een kwartier.
Dat zei je vast ook toen het 37 graden werd.quote:Op zaterdag 2 augustus 2025 18:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
37 graden
Gaat niet gebeuren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |