SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Boogie terug als co-commentatorquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:56 schreef Reljem het volgende:
Benoot laten terugkomen? Stef wat zeg je in godsnaam.
Ja daar komt niet veel meer uitquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:56 schreef Reljem het volgende:
Benoot laten terugkomen? Stef wat zeg je in godsnaam.
Maar hoe, met deze tactiek isoleer je hem hoogstensquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Reljem het volgende:
Alsjeblieft wielergoden, laat Pogi vandaag 2 minuten verliezen. We hebben al zoveel geleden.
Dat weet ik, maar wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Slobeend het volgende:
Roglic populairder dan Pogacar in Slovenië @:koffieplanter
Heb je Grischa ooit horen coachen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Sabata het volgende:
Grischa is Duits van oorsprong, die kennen dat "hè" niet.
Ik heb geen idee 😔quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar hoe, met deze tactiek isoleer je hem hoogstens
Zo hebben ze het de laatste keer wel geflikt, kort voor en kort na de top aanvallen en PogaBowser niet de tijd geven om iets te eten. Onder aan de Loze was de tank leegquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Bugno3 het volgende:
Zou Vingejoh het in de afdaling gaan proberen?
Vlak voor de top?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Bugno3 het volgende:
Zou Vingejoh het in de afdaling gaan proberen?
Vraag mij ook af wat nu precies het idee is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Jorgenson gaat op deze manier niet met voorsprong bovenkomen op de Madeleine.
3km onder de topquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat Jonas aanvalt
15:44 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Halverwege La Loze ongeveerquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Op km 69.3quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Onderstaande meme denkt 16uur 15quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
En in de afdaling ook niet. Doe maar óf niet óf voor de uitzending, als het per se moet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef H.Vviv het volgende:
Je gaat geen beelden van paar jaar uitzenden terwijl een klim volop bezig is.
Die vragen zich af waarom Pogacar vanochtend het verkeerde tenue aan heeft getrokken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Zorro het volgende:
Wie nu inschakelt raakt volkomen in de war
Stef heeft dit nu ook door.quote:
Gebeurt toch ook niks los van hard omhoog rijden vooralsnog?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef H.Vviv het volgende:
Je gaat geen beelden van paar jaar uitzenden terwijl een klim volop bezig is.
En waarom Joris in godsnaam weer terug isquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vragen zich af waarom Pogacar vanochtend het verkeerde tenue aan heeft getrokken?
Dat gaat die niet meer redden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Thymen moet nog doorfietsen voor z'n puntjes
Is dat zoiets als Only Fans maar dan voor groepen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Belgosome het volgende:
Ik ben al een uur afwezig op teams, geen zin om dit te missen
Niet bekend met Microsoft Teams?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Only Fans maar dan voor groepen?
Strateeg Niermann regelt dat spel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Heb je Grischa ooit horen coachen?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op deze manier gaat Arensman toch nog wat puntjes pakken
In plaats van 10+ zijn het nu maar vier mannen die er naartoe rijden.quote:
Met 25 per uur de laatste 5 kilometer rijden en het record van Ullrich is eraan.quote:
Gvd bijnaquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinjego gaat op 4.9 km van de top.
Maar wel met Pogi die geen punten hier mag pakken om die kleine kans op de bollen te behouden voor Arensman.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In plaats van 10+ zijn het nu maar vier mannen die er naartoe rijden.
5km, zonde.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vinjego gaat op 4.9 km van de top.
4.8 volgens mijnquote:
Dan wacht Vinjego natuurlijk weerquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:14 schreef Szura het volgende:
Dan maar hopen dat hij in de afdaling weer eens een bocht mist
Ik ruik nog geen tekenen van een motortje dat op ploffen staat, helaas.quote:
Schijt hebben aan Lipowitzquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:14 schreef Makamba_ het volgende:
Vraag mij af wat Roglic gaat/moet doen.
Die kon niet zoveel meer, gok ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:14 schreef Bugno3 het volgende:
Vinge had beter met Kuss de Madeleine over kunnen gaan me dunkt,.
Niet uitgeslotenquote:
Ik had ook wel verwacht dat die bij de eerste de beste aanval zou lossen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En Pogi gewoon makkelijk in het wiel.
Hij geeft ook door dat hij om 16:30 bovenop Col de la Loze zit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Pogi geeft even door wat hij vanavond wil eten.
"Iets met rookworst graag!"quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:16 schreef WAvanBuren het volgende:
Pogi geeft even door wat hij vanavond wil eten.
Wit niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
Milan nu nog buiten tijd en Pogacar heeft alle truien definitief.
Ik kijk nu op de Belg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Wellens
Staf is echt walgelijk als commentator, Boogie > Clement
Op 17'08 in de laatste groep nu volgens LeTour.frquote:
Totdat Pogi een gaatje moet laten. Plus dat de helper wat drinken en eten kan halen straks ook in de vallei.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom het belangrijk is dat bijvoorbeeld Vingegaard nog een ploegmaat bij zich heeft? Pogy gaat toch gewoon lekker mee achter Jonas aan? Ze moeten evenveel trappen
Als je los bent maakt het wel een groot verschil.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Ik snap nooit zo goed waarom het belangrijk is dat bijvoorbeeld Vingegaard nog een ploegmaat bij zich heeft? Pogy gaat toch gewoon lekker mee achter Jonas aan? Ze moeten evenveel trappen
Tempo hooghouden zonder zelf wind te vangen. Omdat het idee is dat Pogacar zo te slopen isquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Ik vind Clement wel prima eigenlijk. Een paar jaar geleden was dat hier ook nog de consensus, kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef DeeBee het volgende:
Wellens
Staf is echt walgelijk als commentator, Boogie > Clement
jaquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Jorgenson nu 50 kilometer brommeren?
is alleen van belang als er nog een vlak stuk isquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Iets anders zou me verwonderen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gaat Jorgenson nu 50 kilometer brommeren?
Yadda yadda yadda middelmaat!quote:
Dan zou het tempo een stuk lager liggen en het plan van Visma is juist om het zo hard mogelijk te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Het zal ook voor een groot deel mentaal zijn, het gevoel dat jij de boel controleert en dat jij bepaalt hoe hard het gaat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef Parafernalia het volgende:
Yep, heeft schijnbaar meerdere helmen met verschillende gewijen, geld teveel om de oversteek te maken (is een Yank) en hij is een getrainde hardloper, handig om de motoren van de Gendarmerie voor te blijvenquote:
Typisch welquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Yep, heeft schijnbaar meerdere helmen met verschillende gewijen, geld teveel om de oversteek te maken (is een Yank) en hij is een getrainde hardloper, handig om de motoren van de Gendarmerie voor te blijven
Ja oké... Het is dus vrij onbelangrijk helaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je los bent maakt het wel een groot verschil.
Ja, niet dus, je weet niet hoe de koers verloopt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja oké... Het is dus vrij onbelangrijk helaas
Denk je dat hij dat gaat doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:25 schreef wimderon het volgende:
Roglic zou zich wel even mogen laten uitzakken.
Waarom brommeren? Het resultaat is dat hij aan de voet van de col de la loze helemaal leeg zal zijn . Als hij niet brommert kan hij berg op nog wat betekenen.quote:
Ja oké... Het is dus vrij onbelangrijk helaasquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als je los bent maakt het wel een groot verschil.
Ja maar Jonas wordt zo net zo gesloopt natuurlijk. Ach ik snap het.. Het is een klein voordeel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tempo hooghouden zonder zelf wind te vangen. Omdat het idee is dat Pogacar zo te slopen is
Maar die bollentrui is wel weg zoquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks weer terug na de afdaling
Na de actie met kuss? Ja toch?quote:
Twee minuutjes trager dan Ulle, ondanks 10 minuten Politt. Jan ontsnapt.quote:
Juju?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar we weten allemaal wel wie er straks de handen in de lucht zal steken.
Zou het uitmaken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Arensman gaat er in de afzink weer bij komen
Dat verwacht ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
3 en 4 worden lijkt mij de insteek. Zou wachten ook raar zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:25 schreef wimderon het volgende:
Hij zit al bijna tussen de auto's toch?quote:
Om dan als eerste weer gelost te worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Lipowitz nu 40 kilometer solo rijdt dan wappert hij zo terug naar de groep Onley.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
3 en 4 worden lijkt mij de insteek. Zou wachten ook raar zijn.
Die wordt straks in de vallei van 20 km helemaal gaar gekookt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Florian zit met een probleem zo te zien
Behoudt je alsnog de vierde plek, verder zit Onley in een groep met uitgebluste knechten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als Lipowitz nu 40 kilometer solo rijdt dan wappert hij zo terug naar de groep Onley.
Ja, op zich wel logisch dat ze Roglic niet lieten wachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Behoudt je alsnog de vierde plek, verder zit Onley in een groep met uitgebluste knechten.
Totdat je daar ook bij moet lossen omdat je jezelf kapot hebt gereden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Behoudt je alsnog de vierde plek, verder zit Onley in een groep met uitgebluste knechten.
Inderdaad, als Lipowitz er helemaal doorheen zakt, dan wordt Roglic gemakkelijk derde.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, op zich wel logisch dat ze Roglic niet lieten wachten.
Of Roglic of Lipowitz 3e wordt maakt toch ook geen reet uit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:25 schreef wimderon het volgende:
Hoe lang kijk je al koers?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie die ploegmaat niet echt als een voordeel voor Vingegaard
Wat gaat hij doen nu? Brommeren ? om te ontploffen op de voet van de Col de La loze. Totaal nutteloos om te brommeren.quote:
Wit lijkt me ook wel wat waard.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Roglic of Lipowitz 3e wordt maakt toch ook geen reet uit?
Is natuurlijk ook al een half decennium geleden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, MAL. Dat voelt ook als een eeuwigheid geleden.
Laat maar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat gaat hij doen nu? Brommeren ? om te ontploffen op de voet van de Col de La loze. Totaal nutteloos om te brommeren.
Hij lijkt je te horen want Thymen en Lipo komen bij elkaar zo snel verliest hij tijd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Onhandig voor Arensman en Lipo dat ze niet bij elkaar zitten.
Meer dan podium? (In het scenario dat Lipowitz onley niet kan volgen en Roglic bij Lipowitz moet blijven?)quote:
Heeft geen nut meer. Pogi gaat zometeen 40 punten pakken op de Loze en dan is het wel beslist.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:38 schreef Blik het volgende:
Arensman morgen dan maar weer mee in de ontsnapping om de bollen te pakken?
Wordt sowieso heel lastig als Pogacar 40 punten pakt op de top bij de finish.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:38 schreef Blik het volgende:
Pogacar gaat vermoedelijk niet te achterhalen zijn. Jammer dat hij er net niet bij kon blijven zojuistquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:38 schreef Blik het volgende:
Pogacar is waarschijnlijk na vandaag niet meer in te halen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:38 schreef Blik het volgende:
Nu nog de groene trui.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pogacar gaat vermoedelijk niet te achterhalen zijn. Jammer dat hij er net niet bij kon blijven zojuist
Had hij zo makkelijk kunnen pakken door twee keer te trappen in vele tussensprints. Wat nou kannibaalquote:
Als Milan straks buiten tijd isquote:
Morgen ook nog 80 punten te verdienen. Maar goed, dan moet hij wel winnen om kans te makenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Heeft geen nut meer. Pogi gaat zometeen 40 punten pakken op de Loze en dan is het wel beslist.
Jij vreest dat Gr. Onley hem in gaat halen?quote:
Vingegaard is absoluut geen wieltjeszuiger.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:42 schreef mitt het volgende:
Geen fan van wieltjeszuiger Vingegaard maar hij lijkt wel beresterk en probeert tenminste iets dit keer
dubbele punten op La plagne?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
60 en Pogi staat zometeen ongeveer 70 punten voor op Arensman
Hij valt constant aan en probeert genoeg?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:42 schreef mitt het volgende:
Geen fan van wieltjeszuiger Vingegaard maar hij lijkt wel beresterk en probeert tenminste iets dit keer
Oneensquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:43 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vingegaard is absoluut geen wieltjeszuiger.
Sinds hij op achterstand staat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij valt constant aan en probeert genoeg?
Waarom?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, vraag me niet waarom.
Nou ja, houd mijn mail nog wel in de gaten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:45 schreef Belgosome het volgende:
Wie is werk aan het skippen deze namiddag?
Of gewoon beide?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Meer dan podium? (In het scenario dat Lipowitz onley niet kan volgen en Roglic bij Lipowitz moet blijven?)
Ik zit hier in mn uppie, de rest skiptquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:45 schreef Belgosome het volgende:
Gewoon netjes verlof genomen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:45 schreef Belgosome het volgende:
Omdat dat niet de Souvenir Henri Desgrange is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, vraag me niet waarom.
Beetje half half wat doen - geen moeilijke dingen oppakken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:45 schreef Belgosome het volgende:
Jij kijkt nooit naar wielrennen?quote:
Blijkbaar!quote:
zo hoort het ook met 3x HC bergritquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:47 schreef Felagund het volgende:
Verschillen worden wel extreem groot zo op het einde van de rit.
Dat was toch al wel redelijk gespeeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:49 schreef Koffieplanter het volgende:
Belangrijkste constatering voor nu is natuurlijk dat Visma bezig is een gouden zaak te doen voor de helmpjes.
Maar dan nog vrij extreem, nr 3 straks op meer dan 10 minuten lijkt me.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zo hoort het ook met 3x HC bergrit
Ja ik hoor voornamelijk een heleboel wishful thinking idd. Maar aan Pogacar is ook dit jaar gewoon niks te doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:39 schreef Toby56 het volgende:
In hoeverre heeft de Madeleine er ingehakt bij Pogacar?
(Vraag van Stef.)
Nou, niet.
Ja hè hè. Daar issie veel te goed voor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In vergelijking met echte wieltjeszuigers is Vinjego natuurlijk verre van een wieltjeszuiger.
Die stond voor deze etappe al op 9+ dus dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dan nog vrij extreem, nr 3 straks op meer dan 10 minuten lijkt me.
Helaas las ik je post wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:51 schreef mitt het volgende:
[..]
Ja hè hè. Daar issie veel te goed voor.
IK GAF HEM OOK EEN COMPLIMENT HOOR HEBBEN JULLIE DAAR OVERHEEN GELEZEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |