SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil Boogie terug als co-commentatorquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:56 schreef Reljem het volgende:
Benoot laten terugkomen? Stef wat zeg je in godsnaam.
Ja daar komt niet veel meer uitquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:56 schreef Reljem het volgende:
Benoot laten terugkomen? Stef wat zeg je in godsnaam.
Maar hoe, met deze tactiek isoleer je hem hoogstensquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:57 schreef Reljem het volgende:
Alsjeblieft wielergoden, laat Pogi vandaag 2 minuten verliezen. We hebben al zoveel geleden.
Dat weet ik, maar wat moet ik hiermee?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Slobeend het volgende:
Roglic populairder dan Pogacar in Slovenië @:koffieplanter
Heb je Grischa ooit horen coachen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Sabata het volgende:
Grischa is Duits van oorsprong, die kennen dat "hè" niet.
Ik heb geen idee 😔quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar hoe, met deze tactiek isoleer je hem hoogstens
Zo hebben ze het de laatste keer wel geflikt, kort voor en kort na de top aanvallen en PogaBowser niet de tijd geven om iets te eten. Onder aan de Loze was de tank leegquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Bugno3 het volgende:
Zou Vingejoh het in de afdaling gaan proberen?
Vlak voor de top?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:58 schreef Bugno3 het volgende:
Zou Vingejoh het in de afdaling gaan proberen?
Vraag mij ook af wat nu precies het idee is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Jorgenson gaat op deze manier niet met voorsprong bovenkomen op de Madeleine.
3km onder de topquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat Jonas aanvalt
15:44 uur.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Halverwege La Loze ongeveerquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Op km 69.3quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
Onderstaande meme denkt 16uur 15quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:00 schreef Belgosome het volgende:
En in de afdaling ook niet. Doe maar óf niet óf voor de uitzending, als het per se moet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef H.Vviv het volgende:
Je gaat geen beelden van paar jaar uitzenden terwijl een klim volop bezig is.
Die vragen zich af waarom Pogacar vanochtend het verkeerde tenue aan heeft getrokken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Zorro het volgende:
Wie nu inschakelt raakt volkomen in de war
Stef heeft dit nu ook door.quote:
Gebeurt toch ook niks los van hard omhoog rijden vooralsnog?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef H.Vviv het volgende:
Je gaat geen beelden van paar jaar uitzenden terwijl een klim volop bezig is.
En waarom Joris in godsnaam weer terug isquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vragen zich af waarom Pogacar vanochtend het verkeerde tenue aan heeft getrokken?
Dat gaat die niet meer redden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Thymen moet nog doorfietsen voor z'n puntjes
Is dat zoiets als Only Fans maar dan voor groepen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Belgosome het volgende:
Ik ben al een uur afwezig op teams, geen zin om dit te missen
Niet bekend met Microsoft Teams?quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Only Fans maar dan voor groepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |