SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
2 out of 3 ain’t bad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dit is de drukste chat van fokquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:49 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hoi hallo. Wat is dit? Wat doe ik hier?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik mis Koekiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Now don’t be sadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
KOEKIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ok mop, wanneer datequote:Op donderdag 24 juli 2025 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Oh. Ik hou niet van drukte.Maar toch bedankt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je vriendin is er!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met @mosterdIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Capuchonjongen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @MizzezAmyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Te laatquote:
Nog zo'n held uit vervlogen tijdenquote:
Ligt Rob weer boven DjmoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ToTGodquote:
Meer anoniem dan WA iig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen op Telegram vertrouw ik sowieso niet. Maar dat kan door een (klein) traumaatje komenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gaan we nou elke FOK!ker taggen of zo?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hoe heet zijn vrouw ook alweer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tyf eens op met dat gemention.quote:"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Met zijn legendarische paintsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@Gizmogirl“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
@Steven Hyde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh, ik ben alweer uit de lijst bolkYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
We kunnen wel een dts versie van hyper hyper maken met al die S/OUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Waterstofperoxide op mijn bolkvinger
quote:
Jammer dat er alleen like buttons zijn en geen dislike buttons
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee nee.,nog efkes geduld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer mensen die gebolkt kunnen worden
hard nodig ja voor dit soort KUTZOOIquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jammer dat er alleen like buttons zijn en geen dislike buttons
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hard nodig ja voor dit soort KUTZOOI![]()
Ik mis @mazaru
Spreek ik elders nog wel. zal ik de groetjes doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Watskebeurd?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Oh. Stelletje kinderen
Well, life can be a riot
Mag ik ook een plaat aanvragen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms moet dat even. Blijf je jong bij.quote:
Nooit je innerlijke kind verliezenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms moet dat even. Blijf je jong bij.
Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2238 / +119 / +75 / 7105 / 8027
2. FreshFruit / 1417 / +122 / +91 / 2420 / 3140
3. KillemWieft / 860 / +74 / +11 / 721 / 1019
4. gebrokenglas / 830 / +53 / +13 / 2766 / 3349
5. _UserName_ / 540 / +10 / +29 / 488 / 662
6. MooieTop6 / 538 / +7 / +39 / 2399 / 2735
7. Lovely / 522 / +20 / +2 / 2261 / 2635
8. mario390 / 431 / +35 / +0 / 872 / 1144
9. Helenattenek / 425 / +0 / +15 / 517 / 653
10. loveislikeakiss / 423 / +20 / +2 / 2208 / 2479
11. DJMO / 414 / +17 / +14 / 818 / 1091
12. Dr.Mikey / 341 / +1 / +3 / 407 / 546
13. marc0871 / 317 / +8 / +1 / 730 / 939
14. Fogel / 316 / +1 / +1 / 984 / 1222
15. hemarookworst / 316 / +22 / +4 / 1049 / 1271
16. MizzezAmy / 312 / +13 / +1 / 1772 / 2044
17. maily / 287 / +8 / +0 / 1091 / 1247
18. Sally / 278 / +3 / +4 / 284 / 404
19. KoningWouter / 277 / +3 / +8 / 1080 / 1234
20. kree / 269 / +0 / +0 / 1206 / 1412SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nooit je innerlijke kind verliezen
Nou ja zeg.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef Paul het volgende:
Hoe heet dat dansnummer met erin: oh oh ... oh oh... oh oh ..
Jaren '80 nummer?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef Paul het volgende:
Hoe heet dat dansnummer met erin: oh oh ... oh oh... oh oh ..![]()
Oh diequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef Paul het volgende:
Hoe heet dat dansnummer met erin: oh oh ... oh oh... oh oh ..Well, life can be a riot
Nee iets van 15 jaar oud ofzo weet nog dat giel het ook draaidequote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ohhhhhh, dat is oh oh ... oh oh... oh oh ..quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee iets van 15 jaar oud ofzo weet nog dat giel het ook draaide![]()
Blur - Song 2quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef Paul het volgende:
Hoe heet dat dansnummer met erin: oh oh ... oh oh... oh oh ..Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Sowquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:31 schreef Paul het volgende:
Hoe heet dat dansnummer met erin: oh oh ... oh oh... oh oh ..
?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Dat is in ieder geval het eerste schijtnummer wat in m'n hoofd sprong.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Scherp IJsdraakje.quote:
Geef meer hints.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..quote:
Bekijk deze YouTube-video
@PaulIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lonely Boy van De Black Keys?Well, life can be a riot
Grappig ik ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tering man. Zit alles van Prince te luisteren nu, maar kan die man ook iets anders dan schreeuwzingen en gillen?!
Het is zķ ontzettend funky en groovy dat 't echt zonde is dat hij er zo doorheen krijst somsSnap dat het een beetje z'n trademark is, maar KOM OP....
Well, life can be a riot
Nee. Hij's dood.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef Grotetijd het volgende:
Zit alles van Prince te luisteren nu, maar kan die man ook iets anders dan schreeuwzingen en gillen?!Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:
Well, life can be a riot
Haten op Prince, wat is dezeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
oh oh ... oh oh... oh oh ..
[..]
oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..oh oh ... oh oh... oh oh ..
Bekijk deze YouTube-video
@:paulIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Eh?quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Wat is dit voor onzin om iedereen te mentionen ,vervelen jullie je of zo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
We hadden speeluurtjequote:Op donderdag 24 juli 2025 14:52 schreef Dotteke het volgende:
Wat is dit voor onzin om iedereen te mentionen ,vervelen jullie je of zo?![]()
![]()
Als ik me verveel, dan plaats ik altijd een DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Helloquote:
Hebben ze je hier heen gelokt BarbusseWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga maar naar de speeltuinquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie mannen lokken is altijd goed tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hello
Hebben ze je hier heen gelokt Barbusse
Ja allemaal een schone luier en naar bedquote:
Gaan we schommelen en wippen Vino.![]()
![]()
Wie haalt me op uit deze ballenbak.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Lekker wippenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik dacht hoe weet jij dat nu weer dus even in zijn fotoalbum gekekenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mooie mannen lokken is altijd goed toch
Als hij dat echt is mag hij blijven ::DWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht hoe weet jij dat nu weer dus even in zijn fotoalbum gekeken
Als hij dat echt is mag hij blijven ::D
Hey IJsdraakje, pak mijn hand maar vast , dan trek ik je eruitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wandeldoel bereikt
Vieze Dot
Well, life can be a riot
13500 per dagquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat vieze Dot?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes hoor. Alleen @Moonlight doet er meer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fijn geplast?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar @Moonlight is me er dan ook eentjequote:Op donderdag 24 juli 2025 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes hoor. Alleen @:Moonlight doet er meer.
Druppelde nog even na. Komt door de leeftijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
VinoBolk!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die opmerkingquote:Als dat 'm echt is mag 'ie blijven
Well, life can be a riot
halloquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Hoe smaakt een euro?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja schat?quote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wellusquote:
5-guldenmunten waren het lekkerstquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
minder lekker dan een rijksdaalderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
wat waren die veel waard destijds en dan lekker zwaar en dikquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
5-guldenmunten waren het lekkerst
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jaaaaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
20 punten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat waren die veel waard destijds en dan lekker zwaar en dik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, nou doe dan maar met muntquote:
* Lovely schenkt een glaasje water in met muntsmaakquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Bedankt, schone damequote:Op donderdag 24 juli 2025 15:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely schenkt een glaasje water in met muntsmaak
Das niet vies, das gezondquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die opmerkingAls dat 'm echt is mag 'ie blijven
Waarom niet?quote:Of ben je of dieet
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
niet op dieet officieel maar als ik ook snoep ga eten is slecht, eet en drink al slecht genoegquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ach een snoepje per dag is niet zo erg.. of minder slecht eten en of drinkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
niet op dieet officieel maar als ik ook snoep ga eten is slecht, eet en drink al slecht genoeg
Helloquote:
pfff ik heb mijn 4 dagen geen dts voor de maandquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Fok is weer traag, komt door @:loveislikeakiss![]()
![]()
![]()
![]()
kan onmogelijk schuldig zijnHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
sowieso snoep kopen als volwassene
waaromquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
pfff ik heb mijn 4 dagen geen dts voor de maand![]()
kan onmogelijk schuldig zijn
Beter voor je laten kopen, eens.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
sowieso snoep kopen als volwasseneJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
omdat ik niet te genieten benquote:
Hey there sunshine lift my heart
Ik koop ook wel eens Fristiquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:21 schreef hemarookworst het volgende:
sowieso snoep kopen als volwassene
Ojeee..quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat ik niet te genieten ben
geef chocolaHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
omdat ik niet te genieten ben
* MooieTop6 gooit van een afstandje chocolade naar @loveislikeakissIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij mag wel met mij spelenquote:![]()
![]()
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: