SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Mooie spoiler heb je gemaakt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Respect dat je alle tekst hebt weten te selecteren mobiel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fok mobiel is al kut genoeg zonder een lap tekst om doorheen te moeten scrollen
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:47 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Frankrijk gaat nooit meer de Tour winnen.
Is dat ooit gezegd dan? Toch al heel de tour meer sprokkelen dan echt kans maken op winstmquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Lenny toch wel heel matig, diens belofte als nieuwe Franse Tourwinnaar is al afgelopen voor hij is begonnen..
Gelukkig hebben de Fransen al een nieuw slachtoffer voor die rol
Niet voor niets dat al die toekomstig tourwinnaars uiteindelijk in buitenlandse ploegen terecht komen om van die druk af te zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:48 schreef Marcoss het volgende:
Lenny toch wel heel matig, diens belofte als nieuwe Franse Tourwinnaar is al afgelopen voor hij is begonnen..
Gelukkig hebben de Fransen al een nieuw slachtoffer voor die rol
En Campenaerts, zit er wat in het water in Vlaanderen?quote:
Brugse Zot infuusquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Campenaerts, zit er wat in het water in Vlaanderen?
In Frankrijk gaat dat al snel hč.. maar hij pakte op z’n 20e al de leiderstrui in de Vuelta en zette de afgelopen jaren sowieso goede resultaten neerquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Is dat ooit gezegd dan? Toch al heel de tour meer sprokkelen dan echt kans maken op winstm
Lenny heeft die druk nooit gehad. Het was al heel vroeg duidelijk dat hij teveel tekortkomingen had om ooit een grote speler te zijn in een klassement. Deze jongen werd als junior op valsplatte stroken recht uit het wiel gereden door Uijtdebroeks godbetert.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:49 schreef Sabata het volgende:
[..]
Niet voor niets dat al die toekomstig tourwinnaars uiteindelijk in buitenlandse ploegen terecht komen om van die druk af te zijn
X-user @wimderon had ditzelfde fragment gisteren al.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS.nl heeft een filmpje van die gek die gisteren vlak voor het peloton over de finish reed
Dit was wel heel flagrant. DSQ zou niet onterecht zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:56 schreef Fretwork het volgende:
Lenny mag wel puntenaftrek krijgen, me dunkt
Degradatie.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:56 schreef Fretwork het volgende:
Lenny mag wel puntenaftrek krijgen, me dunkt
En ons dan wel bestelen van Andries. Bommen op de NOS.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:20 schreef Pino112 het volgende:
Interview met STEF als coordinator Wielrennen bij de NOS, blijkbaar is hij dat nu.
https://www.wielerflits.n(...)e-wielerman-bij-nos/
Wat gaat de wielerliefhebber daar van merken?
“Vanaf volgend jaar gaan we minder dagen wielrennen uitzenden. Parijs-Nice, de Waalse Pijl, het Critérium du Dauphiné en de Vuelta hebben we voorlopig teruggegeven. We hebben dus een beperkter pakket van ASO-wedstrijden.
Op naar HBO allen.
Lijkt mij geen gezellige man op X, blij dat ik hem niet ben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
X-user @:wimderon had ditzelfde fragment gisteren al.
Ben jij dat Remco?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom rijdt zo'n girmay door, bizar.
Uitgooien lijkt mij ook wat overdreven, maar strafpunten voor het bergklassement lijkt mij wel een goede straf.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:00 schreef Fretwork het volgende:
Ze gaan er toch geen Fransen uitgooien jongens?
wel als je een beetje normaal de afdaling wil doorkomenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonder regen is een jasje niet direct nodig
Jij bent net als Andries fan van stiltes, Mart Smeets en de EO?quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
En ons dan wel bestelen van Andries. Bommen op de NOS.
Cristian daarentegen heeft het nu al niet breed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:00 schreef wimderon het volgende:
Raul Garcia Pierna mag ook direct van de velden. Arkea laat de presaties van het teloorgaande IAM-cycling zo langzamerhand verbleken.
Valt wel mee. Het is niet onder de 10 graden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wel als je een beetje normaal de afdaling wil doorkomen
Nieuwe batterij?quote:
Zo hoort wielercommentaar te zijn in mijn mening. Lekker kijken, half wegdommelen en pas bij actie een stemverheffing.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent net als Andries fan van stiltes, Mart Smeets en de EO?
Ik kende hem niet zo goed maar had met enig research wel kunnen weten dat hij zo saai is.
Slechtste beveiliging? Dieven stelen wat beschikbaar is hč, meer moeite, minder animoquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Daar moest ik overigens wel om lachen. Je bent dief, je besluit wat fietsen te gaan stelen, en dan pak je die LOOK rommel van Cofidis.
Klinkt wel als een droombaan. Coördinator wielrennen voor een stuk of 5 koersen ze in een jaar uitzenden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fransman, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef Makamba_ het volgende:
Martinez moet echt strafpunten krijgen
Dit, werd behoorlijk moe van JORIS die IEDERe keER zo SCHREEUWDE terwijl er niks loos was. Of erger, tijd volpraten terwijl hij ondertussen koortsachtig zocht naar welke renners hij zat te kijken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zo hoort wielercommentaar te zijn in mijn mening. Lekker kijken, half wegdommelen en pas bij actie een stemverheffing.
En dan lekker jezelf als commentator coördineren bij leuke koersjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klinkt wel als een droombaan. Coördinator wielrennen voor een stuk of 5 koersen ze in een jaar uitzenden.
Bedrijfsfeestjes met de witte chinees.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Klinkt wel als een droombaan. Coördinator wielrennen voor een stuk of 5 koersen ze in een jaar uitzenden.
Er Moet een Frans Succes te vieren zijn, niet voor niks dat Jegat ineens de strijdlust in de tweede week kreegquote:
Dit voelt echt als Arno Vermeulen die zichzelf mag inplannen als expert inderdaad.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En dan lekker jezelf als commentator coördineren bij leuke koersjes.
Maar uiteindelijk gaat het om het commentaar en dat is naar mijn mening prima, zeker in combinatie met Boogerd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij bent net als Andries fan van stiltes, Mart Smeets en de EO?
Ik kende hem niet zo goed maar had met enig research wel kunnen weten dat hij zo saai is.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
85 man waarvan 50 in Frankrijk. Met hoeveel mensen zouden ze het bij de VRT of Eurosport doen?quote:Hoe groot is de NOS-equipe in de Tour?
“De hele productie van de NOS voor de Tour de France bestaat uit ongeveer 85 man. Waarvan zo’n 35 man in Hilversum werkt en een vijftigtal collega’s ter plaatse in Frankrijk. Dat zijn redacteuren, verslaggevers, regisseurs en natuurlijk veel technische mensen, voor de camera’s, het licht en geluid. Een enorme operatie is het. Het is iedere dag weer mooi om te zien hoe dit circus zich door heel Frankrijk verplaatst.”
90 alleen al om Evenepoel te volgen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
85 man waarvan 50 in Frankrijk. Met hoeveel mensen zouden ze het bij de VRT of Eurosport doen?
Maar lekker eten in San Sebastian zit er tegenwoordig niet meer bij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:07 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
En dan lekker jezelf als commentator coördineren bij leuke koersjes.
Er kan gewoon heel veel bespaard worden op dat avondprogramma met DIone. Nergens voor nodig om elke dag ergens op locatie te zitten als het toch ergens weggestopt wordt in de marge. Daar wordt een zooi geld tegen aangesmeten elke dag - niet normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
85 man waarvan 50 in Frankrijk. Met hoeveel mensen zouden ze het bij de VRT of Eurosport doen?
Zeker weer nergens te zien allemaal? Godverdomme wat een kutsite is dat, het is donderdag en bijna alleen replays van maandag staan er nog maar opquote:
Wel eens als je het niet eens uitzend soms op een van de 3 TV kanalen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er kan gewoon heel veel bespaard worden op dat avondprogramma met DIone. Nergens voor nodig om elke dag ergens op locatie te zitten als het toch ergens weggestopt wordt in de marge. Daar wordt een zooi geld tegen aangesmeten elke dag - niet normaal.
De productiecrew is 70 man, commentatoren per land zijn daar niet in meegenomen, dus 90 kanquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Alle afleveringen op de wijngaard van Ilja Gort. Lijkt mij een goede host.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Er kan gewoon heel veel bespaard worden op dat avondprogramma met DIone. Nergens voor nodig om elke dag ergens op locatie te zitten als het toch ergens weggestopt wordt in de marge. Daar wordt een zooi geld tegen aangesmeten elke dag - niet normaal.
Steun voor deze rant.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker weer nergens te zien allemaal? Godverdomme wat een kutsite is dat, het is donderdag en bijna alleen replays van maandag staan er nog maar op
Tot zover deze korte rant.
Uitstekend nieuwsquote:
Hebben ze in Vlaanderen al een nieuwe LOTTE gevonden die ze kapot kunnen maken?quote:
Ze lijken er inmiddels van teruggekomen, wordt nu op NPO 3 uitgezonden als er voetbal op is om 2130. ipv dat achterlijke 2330quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat zijn vast die ONVOLPREZEN HELDEN die in elk introotje flightcases aan het duwen zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:12 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik neem aan dat de Avondetappe een groot deel van die crew voor zijn rekening neemt.
Familie van Tom?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uitstekend nieuws![]()
Altijd leuk om een beetje te kijken wat de toekomst te bieden heeft.
Je kan ook veel besparen door minder voetbal uit te zenden of eens een keer niet met 78 man naar een het rondjes schaatsen afreizen in Calgary.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:10 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar met al die wijzingen weet je het ook niet meer. Maak je best een duur programma en dan ga je er zo mee om.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze lijken er inmiddels van teruggekomen, wordt nu op NPO 3 uitgezonden als er voetbal op is om 2130. ipv dat achterlijke 2330
Gewoon alles weg bezuinigen wat jij niet leuk vindt!quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan ook veel besparen door minder voetbal uit te zenden of eens een keer niet met 78 man naar een het rondjes schaatsen afreizen in Calgary.
Is dat toevallig Gall? Die werd door "onze" Nans Peters als eens La chevre (de geit) genoemd na een etappequote:
Dit ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Maar met al die wijzingen weet je het ook niet meer. Maak je best een duur programma en dan ga je er zo mee om.
Als Calgary een World Cup is staan ze daar met een paar man voor iets dat weer eens alleen op de niet terugkijkbare stream te zien is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Je kan ook veel besparen door minder voetbal uit te zenden of eens een keer niet met 78 man naar een het rondjes schaatsen afreizen in Calgary.
Precies. Gewoon 90% van dat infantiele balspelletje d'r uut, dat is nl. geen sport.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Calgary een World Cup is staan ze daar met een paar man voor iets dat weer eens alleen op de niet terugkijkbare stream te zien is.
Yep, blijkbaar klotst bij de NOS het geld tegen de plinten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:13 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Maar met al die wijzingen weet je het ook niet meer. Maak je best een duur programma en dan ga je er zo mee om.
Rechten teruggegeven van die wedstrijdenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar nemen ze de rechten voor een aantal wedstrijden niet af of hebben ze de rechten wel maar zenden ze het niet uit?
Nee gewoon snijden waar het kan. Wat is de toegevoegde waarde om met 3 man een schaatswedstrijd te analyseren op het middenterrein van een lege schaatshal ergens in Canada? En dan ook nog eens hele zooi radio en tv commentatoren op locatie hebben daar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewoon alles weg bezuinigen wat jij niet leuk vindt!
Wist ik niet eens. Zoiets hoort gewoon altijd op een vast tijdstip te zitten idd. Niet op een of andere vage online zender die niemand kent.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze lijken er inmiddels van teruggekomen, wordt nu op NPO 3 uitgezonden als er voetbal op is om 2130. ipv dat achterlijke 2330
Gewoon alle sport alleen nog maar vanuit de studio. Of zelfs zonder presentator, gewoon inschakelen en gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee gewoon snijden waar het kan. Wat is de toegevoegde waarde om met 3 man een schaatswedstrijd te analyseren op het middenterrein van een lege schaatshal ergens in Canada? En dan ook nog eens hele zooi radio en tv commentatoren op locatie hebben daar.
Eurosport doet dit best wel succesvol.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewoon alle sport alleen nog maar vanuit de studio. Of zelfs zonder presentator, gewoon inschakelen en gaan.
Die mag wel een DQ'tje krijgen ja.quote:
En vervolgens geen bidon hebben in de afdaling maakt het wel af.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het juryrapport...
Mwah -20 punten voor het bergklassement lijkt me wel genoeg.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die mag wel een DQ'tje krijgen ja.
Daar zal vast een uitgebreide beoordeling van de dure lunch met grote fles wijn staan, maar ik betwijfel of Lenny wordt genoemd (tenzij Thomas de Gendt zijn advies doordrukt)quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar het juryrapport...
Boehoe Martinez rijdt Arensman stuk aan het einde van die berg dus we gaan zoeken om te diskwalificerenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Boehoe Martinez rijdt Arensman stuk aan het einde van die berg dus we gaan zoeken om te diskwalificeren.
Slechte verliezers.
Het is een Fransman dus ¤11,- boete en een tijdstraf van 8 seconden ofzoquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die mag wel een DQ'tje krijgen ja.
Om dit nou zoeken te noemen...quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Boehoe Martinez rijdt Arensman stuk aan het einde van die berg dus we gaan zoeken om te diskwalificeren.
Slechte verliezers.
De 20 punten niet toekennen en 20 minpunten. Zal hem leren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mwah -20 punten voor het bergklassement lijkt me wel genoeg.
Afgaande op de reacties op Pogacar (en Vingegaard) neem ik aan dat we dit ook uitgebreid belachelijk moeten gaan noemen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:23 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Iedereen vlamt op een broodje pindakaas
Zoiets ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mwah -20 punten voor het bergklassement lijkt me wel genoeg.
Is het niet wat vroeg om nu al straalbezopen te zijn?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:23 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Slechte verliezers.
De lunch is alweer twee uur achter de kiezen, inmiddels is het wel weer weggezakt lijkt me?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om nu al straalbezopen te zijn?
Misschien is hij een standaarddrinker?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De lunch is alweer twee uur achter de kiezen, inmiddels is het wel weer weggezakt lijkt me?
Die is al weg, zit in de groep Jegatquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgende col. En nou heel die klote martinez finaal naar de ratsmodee rijden gaarne.
Die rijdt volgend jaar voor Visma. Dus die kan alvast wat afstoppend werk doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is dit slim met Armirail erachter?
Vaak zijn Calgary en SLC nog wel een TV-uitzendingen waard. Andere schaatswedstrijden zijn een stuk lastiger terug te kijken, voornamelijk de WBsquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als Calgary een World Cup is staan ze daar met een paar man voor iets dat weer eens alleen op de niet terugkijkbare stream te zien is.
Klinkt als Rob Harmeling.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:28 schreef heywoodu het volgende:
Arensman luistert naar die ene Nederlandse renner uit de jaren tachtig die in de Avondetappe ooit vol bleef houden dat je een rotonde įltijd rechtsom moest nemen, want dat is įltijd sneller.
Dat zou best wel eens kunnen jaquote:
Stukje (gebrek aan) koersinzichtquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:27 schreef wimderon het volgende:
Jorgenson is hier lekker wind aan het koppen, terwijl hij prima achter brommer Armirail plaats had kunnen nemen.
Ik neem aan dat de bedoeling is dat Jorgenson zo fris mogelijk is als Vingegaard hem nodig heeft.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die rijdt volgend jaar voor Visma. Dus die kan alvast wat afstoppend werk doen.
Nee, dan is dit inderdaad niet handig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de bedoeling is dat Jorgenson zo fris mogelijk is als Vingegaard hem nodig heeft.
Die zijn vaak ook op primetime, voor die Aziatische WB's sturen ze al nauwelijks iemand meer mee en doen ze het analyseren vanuit die gare NOS-kelderkantine.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak zijn Calgary en SLC nog wel een TV-uitzendingen waard. Andere schaatswedstrijden zijn een stuk lastiger terug te kijken, voornamelijk de WBs
Dat zag ik. Maar door een val?quote:
Maar wel weer podium straks in de Vueltaquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:33 schreef Felagund het volgende:
Mas is een parodie op een renner geworden.
Of terugzakken naar groep gele trui om vanuit daar weer mee te kunnen rijden in de laatste col?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:33 schreef franklop het volgende:
Martinez nu dus weer alles laten lopen om alsnog dus straks weer de bollen (ruim) te verliezen?
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zag ik. Maar door een val?
Rasklimmer Fred Wright moet er op wachten zo te zien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:34 schreef Aguero het volgende:
Lenny ziet er ook uit alsof hij zo moet afstappen.
Wat bidonnen aanpakken vooralquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
Ging WOUT nou alleen even zijn benen voelen?
#werkenbijdenosquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Arensman wordt alvast de bolletjestrui in gejinxt #bijdenos
Ze hebben het iig geprobeerd iedere keer als ie ging. En ze hadden Wellens nog als waakhond meegestuurd. Maar ja het is hinken op meerdere gedachte. Blijf je Jorgensen counteren of moet je je ploeg strak tempo laten rijden om DE AANVAL te voorkomen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:39 schreef franklop het volgende:
Wanneer gaat Pogi zijn manschappen inzetten om Jorgensen bij te halen?
Pasta.quote:
Bonen met tomatensaus, rookworst, ananas, ui, paprika en rijstquote:
Nee serieus niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Lipowitz aan biatlon deed?
Schijnt ook iemand mee te doen die ooit aan schansspringen deed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:42 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Lipowitz aan biatlon deed?
Heb je deze ingredienten uit een boodschappengrabbelton? Wtf.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bonen met tomatensaus, rookworst, ananas, ui, paprika en rijst
Zet wel zoden aan de dijk he al die "luitenants" van Poogerd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef wimderon het volgende:
Sivakov wappert er ook weer af na wat halve beurtjes in de afdaling
Je gooit gewoon alles wat je in huis hebt in een pan en hoopt dat er iets uit komt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van Heinz?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zag die rookworst niet aankomenquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De ananas wel ja?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:45 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik zag die rookworst niet aankomen
Ach, ze hebben het dan tenminste geprobeerd. Lafjes naar de finish is ook zo watquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:45 schreef franklop het volgende:
Ik zie het al, Pogacar gaat nooit lossen.
Even naar gezocht, kom je dingen tegen als 'from biathlon star to cycling star'. Biathlon star, want hij won kennelijk wat Duitse races bij de onder-16....supersterquote:
Nou alleen nog zuurkool erbij en je hebt gewoon Bigos, een pittige poolse stamppotquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Vlaanderen zou hij al de nieuwe Arnd Pfeiffer genoemd zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even naar gezocht, kom je dingen tegen als 'from biathlon star to cycling star'. Biathlon star, want hij won kennelijk wat Duitse races bij de onder-16....superster
Nee, zo maakt mijn moeder het al jaren en ik vond het lekker dus maak het tegenwoordig ook gewoonquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je deze ingredienten uit een boodschappengrabbelton? Wtf.
Klinkt als een Wereldgerechten Gumboquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu snap ik de twee liter wodka die ze dagelijks drinken, dan proef je deze rotzooi tenminste niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Nou alleen nog zuurkool erbij en je hebt gewoon Bigos, een pittige poolse stamppot
Ik keek vroeger nog wel eens naar Ready, Steady, Cook. Daar was dan de uitdaging om van zo'n compleet willekeurig lijstje ingredienten een paar gerechten te maken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb er best veel geprobeerd en uiteindelijk kwam in een blinde test AH Terra, nota bene zo'n beetje de goedkoopste, er als beste uitquote:
Het zegt ook veel dat hij als eerste moet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef wimderon het volgende:
Dit tempo gaat Wout niet lang volhouden.
Soort chicken rookworst tonight.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, zo maakt mijn moeder het al jaren en ik vond het lekker dus maak het tegenwoordig ook gewoon
Met Ainsley! Toch, of hoe hij ook heetquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik keek vroeger nog wel eens naar Ready, Steady, Cook. Daar was dan de uitdaging om van zo'n compleet willekeurig lijstje ingredienten een paar gerechten te maken.
Extra gebruinde Jack van Gelder volgens mij.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Met Ainsley! Toch, of hoe hij ook heet
Ach, het is zo gemaakt, vriendin en ik vinden het allebei lekker en het is makkelijk genoeg voor twee dagen, helemaal primaquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Soort chicken rookworst tonight.
De man met de grootste glimlach van het Westelijk halfrondquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Jack van Gelderquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij heeft Primoz nog voorin als springplank! (Niet dat die veel gaat doen voor hem).quote:
We zijn hier nog even aan het bijkomen van je avondeten voor de komende 2 dagen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:51 schreef heywoodu het volgende:
Pogacar houdt ondertussen mooi zijn overgebleven ploeggenoot uit de wind.
De nieuwe Thierry Langer @heywooduquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
In Vlaanderen zou hij al de nieuwe Arnd Pfeiffer genoemd zijn.
Sprakeloos na de 3000 meter mooi wark van wout?quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
We luisteren naar het geluid van Jose die een koekje uitpakt.
Primoz rijdt voor Primoz vandaag.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft Primoz nog voorin als springplank! (Niet dat die veel gaat doen voor hem).
Alleen vandaag nog, gisteren gemaakt!quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We zijn hier nog even aan het bijkomen van je avondeten voor de komende 2 dagen.![]()
oh ja, dat was een leuk programmaquote:Op donderdag 24 juli 2025 14:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik keek vroeger nog wel eens naar Ready, Steady, Cook. Daar was dan de uitdaging om van zo'n compleet willekeurig lijstje ingredienten een paar gerechten te maken.
Ja maar toen had hij de Foodapp. Ofzo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 14:51 schreef mitt het volgende:
Won Wout een paar jaar geleden niet de koninginnenrit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |