SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Boe buikkrampen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles wel met u, schone dame?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja wel goedquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goed hier gelukkigHoe is het met jou?
Ja. Tijd om te douchenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Eetsquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Man3 mijn licht-app gaat nu ook ineens pushmeldingen geven
Oh, ik las BB
B&B
Ik ken alleen al die namen nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En jij moet iets verzinnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moontje.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken je Zaai niet? Ik moet werken,daarom.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Irma en Ingrid.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh hai
Er staat eenin de wei herrie te maken
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kabouterpost.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 juli 2025 08:49 schreef Fogel het volgende:
Oh hai
Er staat eenin de wei herrie te maken
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hoiquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vol liefde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is 33 al wakker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Morgen![]()
Etentje was lekker maar had achteraf buikpijn helaas omdat teveel gegeten.Wat heb je gegeten
Stokbrood.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn naar de Italiaan geweest, heb pizza en nog wat voorafjes gehad. Had die voorafjes beter niet kunnen doen want dat samen met de pizza was beetje veel.quote:![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn naar de Italiaan geweest, heb pizza en nog wat voorafjes gehad. Had die voorafjes beter niet kunnen doen want dat samen met de pizza was beetje veel.
Bruschetta zeker?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ik bij de italiaan eet, dan neem ik altijd alleen pizza![]()
Maar ik moet zeggen dat ik ook niet veel eet
![]()
![]()
Lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:12 schreef bondage het volgende:
En een bakje olijven die ik soldaat heb gemaakt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
toch wel zonder ananas hequote:Op donderdag 24 juli 2025 09:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, maar als er daarna nog een grote pizza bij komt...
quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ze verkopen daar geen pizza met ananas.![]()
![]()
https://maps.app.goo.gl/PhpKacSWt7KEKyEQ7
Routetje uitgezet door Zaandam, langs een deel van de monumenten
uit de reeks https://www.monumentenspreken.nl/Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Straks. Eerst koffie en ontbijt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heerlijk
Ik wil zo ook gaan wandelen. Eigenlijk heb ik een petje nodig, want mijn ogen mogen nog niet in de zon en de zonnebril dekt niet allesIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Daadwerkelijke afstand is trouwens langer, want ik moet eerst nog nog van het station naar de start bij de joodse begraafplaats wandelen, maar Google kan maximaal 10 stops aan in een route
Ik heb er één en ik ben er trots op
Als je een dynamische route uit wil zetten kan dat prima met Google Maps, maar met een maximum van 10 stops. Als je een statische route uit wil zetten met neer tussenstops kun je beter route.nl gebruiken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik wist nog geen eens dat dat kon via google mapsIk heb er één en ik ben er trots op
Ik zal een keer kijken
Wil per dag straks 2 uur gaan lopen
Maar niet steeds hetzelfde rondje
Ik kan je wel helpen met een paar routes als je me vertelt in welk gebied je woont.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zal een keer kijken
Wil per dag straks 2 uur gaan lopen
Maar niet steeds hetzelfde rondjeIk heb er één en ik ben er trots op
nissewaardquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen met een paar routes als je me vertelt in welk gebied je woont.
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.irias.wandelnetquote:
Sowieso kan ik je deze app aanbevelen en ik zal vanavond even kijken of ik zelf nog wat interessante thema wandelingen voor je kan samenstellen van circa 10 km.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja de italiaan hier ook hoor. Staat niet op de kaartquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Pizza met ananas is natuurlijk vloeken in de kerk bij een echte Italiaan.
https://www.ilsiciliano.nl/img/restaurant.pdfIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Uhu, geen ananasquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja de italiaan hier ook hoor. Staat niet op de kaart
https://www.ilsiciliano.nl/img/restaurant.pdf![]()
![]()
Heb je al beet op Paiq (of hoe dat ook mag heten)? Mooie gelegenheid om naartoe te gaanquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu heb ik zin om bij die italiaan te gaan eten![]()
![]()
Waar ligt je interesse een beetje? Liever natuur, liever stadswandelingen, of geschiedenis etc?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ik heb paiq eraf gegooidquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:40 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je al beet op Paiq (of hoe dat ook mag heten)? Mooie gelegenheid om naartoe te gaan![]()
Wel aan de chat met 2 mannen op kik. en 1 op telegram.
Ik wilde mijn telefoon nummer nog niet geven.
Die op telegram is 33
Owja, kik... Dat heb ik het verleden ook wel eens gebruiktquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb paiq eraf gegooid![]()
Wel aan de chat met 2 mannen op kik. en 1 op telegram.
Ik wilde mijn telefoon nummer nog niet geven.
Die op telegram is 33![]()
33? Jong vlees, kan prima toch?![]()
natuurquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar ligt je interesse een beetje? Liever natuur, liever stadswandelingen, of geschiedenis etc?Ja maar nu hoorde ik van KillemWieft dat Kik niet helemaal zuiver isquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Owja, kik... Dat heb ik het verleden ook wel eens gebruikt![]()
33? Jong vlees, kan prima toch?
13 jaar jonger![]()
Hij ziet er wel iets ouder uit.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ooooh ik moet hoognodig weer aan de wandel maar moet echt van 5km opbouwen. Dordrecht weet je. Liefst vanuit Sterrenburg bij mij achter is de Elzen enzo. Of andere routes die ik per bus kan bereiken. Als je me zou kunnen helpen graagquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan je wel helpen met een paar routes als je me vertelt in welk gebied je woont.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik had met name mensen op Kik die ik al kende irl.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
natuur
[..]
Ja maar nu hoorde ik van KillemWieft dat Kik niet helemaal zuiver is
13 jaar jonger![]()
Hij ziet er wel iets ouder uit.
Als hij het ziet zitten, jouw voordeel![]()
![]()
Doe ik graag voor je! Jou adres moet ik nog ergens hebben, dus voor jou kan ik vanaf je voordeur plannenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooh ik moet hoognodig weer aan de wandel maar moet echt van 5km opbouwen. Dordrecht weet je. Liefst vanuit Sterrenburg bij mij achter is de Elzen enzo. Of andere routes die ik per bus kan bereiken. Als je me zou kunnen helpen graag
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja 33 jaar en max leeftijd 50quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik had met name mensen op Kik die ik al kende irl.
Als hij het ziet zitten, jouw voordeel
Op Komoot kan je mooie routes vinden, bij Dordrecht ga ik ook wel eens wandelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooh ik moet hoognodig weer aan de wandel maar moet echt van 5km opbouwen. Dordrecht weet je. Liefst vanuit Sterrenburg bij mij achter is de Elzen enzo. Of andere routes die ik per bus kan bereiken. Als je me zou kunnen helpen graag![]()
https://www.komoot.nl/tou(...)xndU1KTnX4528t5MDUSKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ach, ik had ook wel eens afspraken met dames die een stuk ouder waren dan ik. Maakt echt niet zoveel uit.quote:![]()
Bondiequote:Op donderdag 24 juli 2025 10:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, ik had ook wel eens afspraken met dames die een stuk ouder waren dan ik. Maakt echt niet zoveel uit.
![]()
![]()
Ik zal het zelf wel doen, VT
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, ik had ook wel eens afspraken met dames die een stuk ouder waren dan ik. Maakt echt niet zoveel uit.Ik vind het ook totaal niet erg
Hey Moonquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dot bolkt met vertragingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoi lang niet gezienquote:
Was bezig met meerdere andere dingen bezig, kijk ondertussen B&B en af en toe een stukje diamond Paiting, dan krijg ik af en toe een WA of telefoontje, moet ik afspraken plannen voor 2026 etc etc en dan een kopje koffie en dan bezig metquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bezig met meerdere andere dingen bezig, kijk ondertussen B&B en af en toe een stukje diamond Paiting, dan krijg ik af en toe een WA of telefoontje, moet ik afspraken plannen voor 2026 etc etc en dan een kopje koffie en dan bezig metBolkprioriteiten stellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bezig met meerdere andere dingen bezig, kijk ondertussen B&B en af en toe een stukje diamond Paiting, dan krijg ik af en toe een WA of telefoontje, moet ik afspraken plannen voor 2026 etc etc en dan een kopje koffie en dan bezig metplannen voor 2026SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent er vroeg bijIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat is het over 4,5 maand alIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zit ik u tussen door te doen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja eigenlijk wel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso, bolken is lifequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja voor mijn vrijwilligers werk overlegvergaderingenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
plannen voor 2026
Je bent er vroeg bijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee joh.quote:
Het leven draait niet om bolken
Het is omdat ik mij de tyfus verveel, anders had mijn prioriteit bij mijn leven buiten fok gelegen
Maar als ik niet bolk hebben jullie wel meer punten natuurlijkquote:
Van naaktfotografie naar kattentopic. Op FOK kan het
SEX / Naaktmodellen gezocht voor artistieke fotografie![]()
Het gaat niet om de punten, het gaat om het bolkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar als ik niet bolk hebben jullie wel meer punten natuurlijk
![]()
![]()
Door d'n kerel gezet vandaag, eigen koffie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Door d'n kerel gezet vandaag, eigen koffie.
quote:Ja toch ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yep![]()
Wel bijzonder dat het tegenwoordig bijzonder is als men respect toontIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Check. Daarom zie je me op woensdagen en in het weekend weinig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee joh.
Het leven draait niet om bolken
Het is omdat ik mij de tyfus verveel, anders had mijn prioriteit bij mijn leven buiten fok gelegen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Geen vrije dag opnemen om heel de dag te bolken
ze zijn vanmorgen gekooktquote:
Dus helaas hard. Maar ik neem meestal halfzachtMaar dan moeten ze wel warm zijn
Ah zo. Halfzacht is beste inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ze zijn vanmorgen gekookt
![]()
![]()
Met heul veel zoutIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@DJMO
Misschien ook iets voor jou om te kijken.
TV / [RTL]Het Antoni van Leeuwenhoek – Over Leven Met KankerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moi Lovy.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met nog een beetje een druipend dooiertje, nom.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ze zijn vanmorgen gekookt
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja wel iets beter, alleen vroeg wakker..maar gelukkig daarna nog een twee uurtjes kunnen slapenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja beetje dan hequote:Op donderdag 24 juli 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met nog een beetje een druipend dooiertje, nom.
Dat is wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja wel iets beter, alleen vroeg wakker..maar gelukkig daarna nog een twee uurtjes kunnen slapenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja beetje dan he
[..]
Dat is wel lekker.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat lees ik hier over een druiper!?
Zo maar even mijn patiëntje checken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit klinkt best wel goed eigenlijk.quote:
Of Dr. Bibber.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
OW
Dacht eerst postbode en nu Dokter![]()
Maar waarom moet je je patiëntje checken?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit klinkt best wel goed eigenlijk.
Soul heeft een dikke wang.Ik verzorg haar.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
OW
Dacht eerst postbode en nu Dokter“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
awww. Hoe komt datquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft een dikke wang.Ik verzorg haar.
Ff temperatuur meten enzo?quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar waarom moet je je patiëntje checken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Iets met een kies en vulling.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oei, dat is nooit fijnquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gleuvenexpertquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
OW
Dacht eerst postbode en nu DokterI'm surrounded by morons!
Heb ik al gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik haat tandartsKrijg al pijn als ik er aan denk
Alle tandartsen hebben een directe bloedlijn met Dr. Mengele, minimaal!I'm surrounded by morons!
Ik moet nog een controle afspraak inplannen
En mondhygiëniste
Doe je mondje maar even open, Ja zo ja verder open.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit.
Alle tandartsen hebben een directe bloedlijn met Dr. Mengele, minimaal!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze dokter weet van wanten hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met citroen? Dat is de enige pepsi die ik lekker vindquote:
![]()
Yesquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Met citroen? Dat is de enige pepsi die ik lekker vind
quote:![]()
Ow Misschien is hij verstandig geweest en heeft lekker geslapenquote:
Kijk dat mens lachen dan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @mario390Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toch dat trillend eitje hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik drink tegenwoordig alleen AH cola zero
Als het dan maar een superautomaat isquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De patiënt slaapt nu weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje vreemd maar wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
Rivella is ook lekker, maar zit ook best wat prik in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leg die hamer maar weer even aan de kantquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind lekkerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat ga ik niet ontkennen.quote:
Bitter lemon op zijn tijd vind ik ook goed te doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee jij!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat gaat je 245.000e post worden?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Straaljager.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:48 schreef MooieTop6 het volgende:
Bitter lemon op zijn tijd vind ik ook goed te doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Door de likesquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien. FOK heeft op dit moment ook wat slaap nodig, alweer traag.
Jup. Kappen met liken iedereen!quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Fok is weer traag, komt door @:loveislikeakiss![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een hele goeie vraag, moet ik nog 3 post plaatsenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat gaat je 245.000e post worden?
Ik hou niet zo van muntquote:
Ik like deze post.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik like niks. Want ik vind het ook helemaal niet leuk ,dus waarom liken
Daar hou ik rekening mee, extra jenever voor jou dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik like alleen leuke of lieve berichten, of als ik een like krijg
+1 likequote:Op donderdag 24 juli 2025 10:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik like niks. Want ik vind het ook helemaal niet leuk ,dus waarom liken![]()
Meeleespost gezetquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
@:DJMO
Misschien ook iets voor jou om te kijken.
TV / [RTL]Het Antoni van Leeuwenhoek – Over Leven Met KankerIk heb er één en ik ben er trots op
Of je gaat slapen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef Vino_Tinto het volgende:
Als ik echt iets leuk vind, dan reageer ik wel gewoon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze manquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hou ik rekening mee, extra jenever voor jou dan.
Like gegevenquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:55 schreef Lovely het volgende:
Ik like alleen leuke of lieve berichten, of als ik een like krijgIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Respect.quote:
Zachte straal en op een krukje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je kan ook op het krukje gaan staan maar of dat slim is?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie douchen niet terwijl je een handstand doet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weleens geprobeerd maar toen moest ik opeens nodig pissen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Jullie douchen niet terwijl je een handstand doet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik blijf wel gewoon staanquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan ook op het krukje gaan staan maar of dat slim is?
Dat is altijd wel een nadeel, moet je weer je ogen en mond dichthouden hequote:Op donderdag 24 juli 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd maar toen moest ik opeens nodig pissen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of een snorkel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is altijd wel een nadeel, moet je weer je ogen en mond dichthouden he“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al helikopterend een handstand, het wordt steeds gekkerquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:09 schreef MooieTop6 het volgende:
Jullie douchen niet terwijl je een handstand doet?
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Is gewoon normaal hoor?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Al helikopterend een handstand, het wordt steeds gekkerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon douche rituelen.
Of met water douchenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zonder is wel goedkoper.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nieuwe UI Amy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: