Ik geloof niet dat iemand wenst dat het in Spa gaat regenen, want dan wordt er gewoon niet geracet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
@Nattekat kon het niet latenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De kans op een nat weekend is wel heel hoog.
Met een beetje regen zou het moeten kunnen, zolang je maar niet die semi-mist omstandigheden tussen die heuvels krijgt waardoor de spray blijft hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand wenst dat het in Spa gaat regenen, want dan wordt er gewoon niet geracet.
Als het maar niet Spa 2021 wordt.quote:
Geen sprint maar sprayt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een beetje regen zou het moeten kunnen, zolang je maar niet die semi-mist omstandigheden tussen die heuvels krijgt waardoor de spray blijft hangen.
Of de helikopters niet kunnen vliegen, want dan wordt er ook niet geredenquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met een beetje regen zou het moeten kunnen, zolang je maar niet die semi-mist omstandigheden tussen die heuvels krijgt waardoor de spray blijft hangen.
Of er stroompjes water over het asfalt lopen omdat het circuit gewoon een verouderd zooitje is.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of de helikopters niet kunnen vliegen, want dan wordt er ook niet gereden
Die was wel matig ja. Verder hoort regen er wel gewoon bij op Spa natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 09:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als het maar niet Spa 2021 wordt.
Dat is echt enige GP geweest dat kwalificeren je positie in de race en uiteindelijk de finishvlag betekende.
Zie ik nu voor het eerst banden die niet opvolgend zijn? (C1-C3-C4)quote:
Foutje denk ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie ik nu voor het eerst banden die niet opvolgend zijn? (C1-C3-C4)
Of is dat vaker gebeurd en heb ik dat gemist?
Heh, apart.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch niet
https://www.formula1.com/(...)5G9r7T9TZNTbPp8GOsho
Is eerder gebeurd.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zie ik nu voor het eerst banden die niet opvolgend zijn? (C1-C3-C4)
Of is dat vaker gebeurd en heb ik dat gemist?
Dit vind ik ook wel bijzonder, meer racen maar minder bandjesquote:Op donderdag 24 juli 2025 13:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Toch niet
https://www.formula1.com/(...)5G9r7T9TZNTbPp8GOsho
quote:With the Sprint format in play, drivers will have 12 sets of tyres available rather than the usual 13.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |