SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet Niet wat je poept maar ik rook een plak (ons) hasj per maand. Genoeg fotos van wat ik allemaal geproefd hebquote:![]()
DMT molecuul?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaapbolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wat kost een ons tegenwoordig?quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Weet Niet wat je poept maar ik rook een plak (ons) hasj per maand. Genoeg fotos van wat ik allemaal geproefd heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die moet je zeg maar op de rand van je bed roken? Dat is dan wel heel goed spul.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:22 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Goeie (static) vanaf 600. Kan zo oplopen tot 1200, daar val je verplicht van in slaap“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja.. ik heb er ooit een tester van gehad. Dikke gram er in en genoten. Was 7 uur maar ik vond het mooi om maar 1 Kant op te gaan; het nestquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die moet je zeg maar op de rand van je bed roken? Dat is dan wel heel goed spul.![]()
Blowen heeft mij geen nieuwe inzichten gegeven. Ketamine wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Weet Niet wat je poept maar ik rook een plak (ons) hasj per maand. Genoeg fotos van wat ik allemaal geproefd heb![]()
Dat was ook niet echt een succes mijn beste.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blowen heeft mij geen nieuwe inzichten gegeven. Ketamine wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
True. Maar de K-hole was wel leip.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ook niet echt een succes mijn beste.
Maar dat doe ik dus inderdaad ook niet meer opnieuw.![]()
Draai nu ook een dikke gram in deze. Doe dat regelmatig. Met een +-600 plak. Is waar ik altijd voor ga.
Ga er wel zo nog eentje van draaien voordat ik ga koesen.. maar dat is de tolerantie![]()
Maakte me oprecht zorgen om je. Maar kon niet reageren.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True. Maar de K-hole was wel leip.
Maar dat doe ik dus inderdaad ook niet meer opnieuw.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
1x gedaan. Niet mijn dingquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Blowen heeft mij geen nieuwe inzichten gegeven. Ketamine wel.
Toen ik weer half nuchter was kwam ik erachter dat een tafelhoek door mn telefoon gegaan is die in mn Zak zat.![]()
Eigenlijk is dat zonde. Een halve gram bereik je hetzelfde effect mee.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
Draai nu ook een dikke gram in deze. Doe dat regelmatig. Met een +-600 plak. Is waar ik altijd voor ga.
Ga er wel zo nog eentje van draaien voordat ik ga koesen.. maar dat is de tolerantie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel insane.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
Ga er wel zo nog eentje van draaien voordat ik ga koesen.. maar dat is de tolerantie
Ik rookte vroeger vooral heel veel niet zo sterke joints.![]()
Ja ik werd zo manisch als de pest.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakte me oprecht zorgen om je. Maar kon niet reageren.
Wat wel goed voelt maar was niet slim als bipolair.![]()
Ik was vooral de hele tijd alles kwijt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
1x gedaan. Niet mijn ding
Toen ik weer half nuchter was kwam ik erachter dat een tafelhoek door mn telefoon gegaan is die in mn Zak zat.![]()
Je had wel je euforische momenten dat je dacht alles door te hebben. Maar je vergat daarbij het concept van micro dosing.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik werd zo manisch als de pest.
Wat wel goed voelt maar was niet slim als bipolair.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik rook ook heel veel Niet sterke jonkers
Rook er zo 10 op een 'dag' met intotaal 3 gram.
En Dan savonds 1 a 2 gram voor t slapen![]()
En geen wiet?quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:31 schreef Helenattenek het volgende:
Ik rook ook heel veel Niet sterke jonkers
Rook er zo 10 op een 'dag' met intotaal 3 gram.
En Dan savonds 1 a 2 gram voor t slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Professioneel schermkijken ging maar goed tot een bepaalde hoogte
Toen knapte de vleugels in mn hoofd en therapie bracht me tot dit punt![]()
Ja laten we het er op houden dat het niet verstandig was. Maar uiteindelijk heeft het wel de huidige pillen als resultaat gehad waar ik nu extreem goed op ga. Heb me in 10 jaar niet zo goed gevoeld.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had wel je euforische momenten dat je dacht alles door te hebben. Maar je vergat daarbij het concept van micro dosing.
Maar wel super lief dat je zo meeleefde.![]()
![]()
Ja het is wel extreem chill maar ik blijf er ver weg van. Nuchter is het toch het mooiste vind ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:32 schreef Helenattenek het volgende:
Wiet bracht me in paranoia. Een jaartje gedaan om er achter te komen![]()
Dan praat je Niet genoeg met computers en teveel met mensen :pquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is wel extreem chill maar ik blijf er ver weg van. Nuchter is het toch het mooiste vind ik.![]()
Moet wel zeggen dat een zekere MOD er ook wel goed voor je was in die tijd. Dat deed ze heel netjes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja laten we het er op houden dat het niet verstandig was. Maar uiteindelijk heeft het wel de huidige pillen als resultaat gehad waar ik nu extreem goed op ga. Heb me in 10 jaar niet zo goed gevoeld.
Maar wel super lief dat je zo meeleefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben echt helemaal klaar met software ontwikkeling dus wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:36 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Dan praat je Niet genoeg met computers en teveel met mensen :p
Vanaf mijn 12e tot 35 gedaan ik heb er tegenwoordig gewoon helemaal geen zin meer in.![]()
Kan je de hand schuddenquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben echt helemaal klaar met software ontwikkeling dus wat dat betreft heb je gelijk.
Vanaf mijn 12e tot 35 gedaan ik heb er tegenwoordig gewoon helemaal geen zin meer in.![]()
Welke mod, Dot? Heb het niet allemaal heel erg helder meer.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat een zekere MOD er ook wel goed voor je was in die tijd. Dat deed ze heel netjes.![]()
Maar als het werkt voor mensen is het ook prima toch? Ik ben zelf na iets van 20 jaar gestopt. Maar mijn broertje gaat er nog prima op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is wel extreem chill maar ik blijf er ver weg van. Nuchter is het toch het mooiste vind ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ja hoor, iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil. Ben absoluut niet anti iets.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als het werkt voor mensen is het ook prima toch? Ik ben zelf na iets van 20 jaar gestopt. Maar mijn broertje gaat er nog prima op.
Maar ik vind het leven nuchter gewoon mooier. En al helemaal mooier dan met drank. Dat heb ik ook een tijd misbruikt. Ik gooide gewoon 50% van mijn leven weg aan katers.![]()
Klopt, @Dotteke deed dat toen heel netjes vond ik. Mag gezegd worden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Welke mod, Dot? Heb het niet allemaal heel erg helder meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Dotteke is fantastischquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt, @:Dotteke deed dat toen heel netjes vond ik. Mag gezegd worden.![]()
![]()
Goed bezig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ja hoor, iedereen moet lekker doen wat hij/zij zelf wil. Ben absoluut niet anti iets.
Maar ik vind het leven nuchter gewoon mooier. En al helemaal mooier dan met drank. Dat heb ik ook een tijd misbruikt. Ik gooide gewoon 50% van mijn leven weg aan katers.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:43 schreef Helenattenek het volgende:
Drank is erger Dan THC
Caffeine kan erger zijn Dan THC
My 2 cents'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Borrel in tha house.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Drank is eigenlijk nog erger dan fentanyl.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:43 schreef Helenattenek het volgende:
Drank is erger Dan THC
Caffeine kan erger zijn Dan THC
My 2 cents“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja de nachtelijke kittiesessie was weer aan.quote:
Hij maakte mij dit keer om 10 over 3 wakker.
Beetje afzien.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En ook jullie aka nachtbrakers in the housequote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Prrrrr Prrrr,wake up.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja de nachtelijke kittiesessie was weer aan.
Hij maakte mij dit keer om 10 over 3 wakker.
Beetje afzien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Check even de TT.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En ook jullie aka nachtbrakers in the house
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Krab krab krabquote:
Mauw mauw
Eten poepen spelen slapen
Ligt er wel een beetje aan hoeveel je er van gebruikt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drank is eigenlijk nog erger dan fentanyl.
Fentanyl ken ik niet though, nooit gebruikt.
Niets mis met een drankje vind ik. Alleen is voor mij 1 bier te veel en 10 te weinig. Dat werkt niet.![]()
Fentanyl is iets wat vele malen sterker is dan elke drugs.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan hoeveel je er van gebruikt.
Fentanyl ken ik niet though, nooit gebruikt.
Niets mis met een drankje vind ik. Alleen is voor mij 1 bier te veel en 10 te weinig. Dat werkt niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En jullie hadden een goed gesprek, wou dat niet verstoren.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
(car)fentanyl over een dubbelzijdig plakbandje die je op de hand plakt met de onbesmette Kant.
Dan de hand schudden van Wie je wilt![]()
Niet aan beginnen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fentanyl is iets wat vele malen sterker is dan elke drugs.
1 ding wat zeker is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jij stoort nooit,altijd welkom.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En jullie hadden een goed gesprek, wou dat niet verstoren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik ken het wel van naam en beschrijving.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Fentanyl is iets wat vele malen sterker is dan elke drugs.
Ze hebben nieuwe drugs uit China. Nitazenen.
Dat is nog veel sterker dan fentanyl.![]()
En dat wordt dan versneden met andere drugs met alle gevolgen vandien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel van naam en beschrijving.
Ze hebben nieuwe drugs uit China. Nitrazenen.
Dat is nog veel sterker dan fentanyl.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yupquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat wordt dan versneden met andere drugs met alle gevolgen vandien.![]()
![]()
En Trump blijft volhouden dat het uit Canada komt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had het eens na een bezoek aan de mondhygieniste en kaakchirurg. Er was een verstandskies getrokken en die hield een gaatje "dicht" (zat er wel, maar kon niks bij want zat een kies tegen aan) dus toen dat gaatje dus open en bloot lag is dat binnen 48 uur gaan ontsteken als een gek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:17 schreef FreshFruit het volgende:
Paniek hier. Vriendin wordt wakker met een bolle wang en is doodsbenauwd voor de tandarts.![]()
Eerst maar wat ibu`s ingepropt.
Ik heb overdag zó lopen kermen van de pijn in de flat bij m'n ex dat er serieus politie aan de deur kwam om te vragen wat er aan de hand wasLetterlijk alles wat ik deed met m'n mond resulteerde in ontzettend veel pijn. Maar ik moest wel op m'n ex wachten
Vervolgens toen ze thuis was direct een afspraak gemaakt bij een spoedtandarts, wij om half 11 in de avond naar Amsterdam, rit van 40 minuten
![]()
Komen daar aan... Half uur in de wachtkamer gezeten want he waarom ook niet. Uiteindelijk is die vent bezig gegaan, vraagt 'ie "wil je een wortelkanaal dat we 'm nog redden of trekken?" "nou... Trek er maar gewoon uit" dus hij gaat bezig:
Te klein tangetje, te groot tangetje. Oh deze is goed "doet 't zeer' ? "ja" *spuit verdoving bij* "doet 't nog zeer?" "ja" *spuit meer verdoving bij* *Trekt keihard aan m'n kies* "AUW" "Oh het doet nog zeer....." *krijg volle spuit RECHT IN MIJN ZENUW* Dus dat was "GODVERDOMME VENT"en toen heeft 'ie 15 minuten lopen trekken en breken aan die kies. Vervolgens was het "oh... oeps" was er een stukje wortel blijven zitten, dus ik moest wel terugkomen
___!
2 Dagen later zitten we bij de Bingo___! Ik voel wat in m'n mond "hey, dat is die wortel" was ook dat weer opgelost
Maar jezus christus wat een ellende was dat zeg.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heel herkenbaar dit. Goed verhaal wel. Ik lach niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had het eens na een bezoek aan de mondhygieniste en kaakchirurg. Er was een verstandskies getrokken en die hield een gaatje "dicht" (zat er wel, maar kon niks bij want zat een kies tegen aan) dus toen dat gaatje dus open en bloot lag is dat binnen 48 uur gaan ontsteken als een gek.
Ik heb overdag zó lopen kermen van de pijn in de flat bij m'n ex dat er serieus politie aan de deur kwam om te vragen wat er aan de hand wasLetterlijk alles wat ik deed met m'n mond resulteerde in ontzettend veel pijn. Maar ik moest wel op m'n ex wachten
Vervolgens toen ze thuis was direct een afspraak gemaakt bij een spoedtandarts, wij om half 11 in de avond naar Amsterdam, rit van 40 minuten
![]()
Komen daar aan... Half uur in de wachtkamer gezeten want he waarom ook niet. Uiteindelijk is die vent bezig gegaan, vraagt 'ie "wil je een wortelkanaal dat we 'm nog redden of trekken?" "nou... Trek er maar gewoon uit" dus hij gaat bezig:
Te klein tangetje, te groot tangetje. Oh deze is goed "doet 't zeer' ? "ja" *spuit verdoving bij* "doet 't nog zeer?" "ja" *spuit meer verdoving bij* *Trekt keihard aan m'n kies* "AUW" "Oh het doet nog zeer....." *krijg volle spuit RECHT IN MIJN ZENUW* Dus dat was "GODVERDOMME VENT"en toen heeft 'ie 15 minuten lopen trekken en breken aan die kies. Vervolgens was het "oh... oeps" was er een stukje wortel blijven zitten, dus ik moest wel terugkomen
___!
2 Dagen later zitten we bij de Bingo___! Ik voel wat in m'n mond "hey, dat is die wortel" was ook dat weer opgelost
Is kut man pijn aan je mond door je gebitAls ik er aan terugdenk lopen de rillingen weer over mijn lijf.
Well, life can be a riot
Is er 24/7 een spoedtandarts?quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Had het eens na een bezoek aan de mondhygieniste en kaakchirurg. Er was een verstandskies getrokken en die hield een gaatje "dicht" (zat er wel, maar kon niks bij want zat een kies tegen aan) dus toen dat gaatje dus open en bloot lag is dat binnen 48 uur gaan ontsteken als een gek.
![]()
___!
Ik ben als de dood voor tandpijn. Ergere pijn bestaat niet.![]()
Zal ik deze even doorsturen naar vriendin of is dat heel gemeen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Laat je tandarts een vaasje pijnstilling door je gebit galmen dan??
Direct 3 spuiten. 'Doe maar Niet zuinig hoor meneer. Een beetje voelen hoef ik ook niet'![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
Zal ik deze even doorsturen naar vriendin of is dat heel gemeen?
Well, life can be a riot
Ja ik ga ook altijd all-in.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:59 schreef Helenattenek het volgende:
Direct 3 spuiten. 'Doe maar Niet zuinig hoor meneer. Een beetje voelen hoef ik ook niet'
Maar dan nog vind ik het doodeng. Het doet altijd pijn of net niet pijn.![]()
Doe het nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
Zal ik deze even doorsturen naar vriendin of is dat heel gemeen?
Support haar verder
Bij mij zei hij , "Ik kan je niet meer geven."quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:59 schreef Helenattenek het volgende:
Direct 3 spuiten. 'Doe maar Niet zuinig hoor meneer. Een beetje voelen hoef ik ook niet'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja we zaten toen wel op een beetje een kut plek (Katwijk) en Amsterdam was serieus de enige die qua afstnad nog wel "te doen" was. Was ook ongeveer de enige 24/7 / Spoedtandarts.quote:Op donderdag 24 juli 2025 03:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is er 24/7 een spoedtandarts?
Ik ben als de dood voor tandpijn. Ergere pijn bestaat niet.Well, life can be a riot
Duur grapje ook zeker?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja we zaten toen wel op een beetje een kut plek (Katwijk) en Amsterdam was serieus de enige die qua afstnad nog wel "te doen" was. Was ook ongeveer de enige 24/7 / Spoedtandarts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij begon bij mij ook meteen met verdoven hoor. Maar na dat 'ik al 3x2 spuitjes had gehad en ik het nog voelde was z'n enige optie nog om 'm direct in m'n zenuw te jassenWell, life can be a riot
Je slikt meds die interactie geeft denk ik?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij zei hij , "Ik kan je niet meer geven."
Of was z'n la toevallig op![]()
Pffffffoeeee.. Viel volgens mij mee.quote:
Meen dat het iets van +- 200 was of zo? Foto + trekken. Weet 't niet meer zeker. De wortelkanaal die hij mij aanbod was ruim het dubbele weet ik wel en ik zou nog een x terug moeten komen.Well, life can be a riot
Dat is pas een grotetijdquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:02 schreef Grotetijd het volgende:
Hij begon bij mij ook meteen met verdoven hoor. Maar na dat 'ik al 3x2 spuitjes had gehad en ik het nog voelde was z'n enige optie nog om 'm direct in m'n zenuw te jassen![]()
In die tijd wel veel pillen, maar dat durfde ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:03 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je slikt meds die interactie geeft denk ik?
Of was z'n la toevallig op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah, volgende keer doen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In die tijd wel veel pillen, maar dat durfde ik niet te zeggen.![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ja 4 uur. Ik ga slapen.
Tot later mensen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ook jij slaap lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:06 schreef Helenattenek het volgende:
Ik rook nu mn 2e Dan ga ik ook vertrekken'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Tuk zequote:Op donderdag 24 juli 2025 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ja 4 uur. Ik ga slapen.
Tot later mensenWell, life can be a riot
200 valt ansich nog mee maar blijft veel geld. Benieuwd hoe het hier morgen gaat. Gelukkig een tandarts vlakbij. Maar ze is heel bang.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Pffffffoeeee.. Viel volgens mij mee.
Meen dat het iets van +- 200 was of zo? Foto + trekken. Weet 't niet meer zeker. De wortelkanaal die hij mij aanbod was ruim het dubbele weet ik wel en ik zou nog een x terug moeten komen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trusten Wouter. Lekker dromen van de tandarts assistente.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:05 schreef KoningWouter het volgende:
Ja 4 uur. Ik ga slapen.
Tot later mensen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
404 toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan ben je al vroeg opquote:
Of kan je niet slapen?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ga met d'r mee, support d'r. Hou d'r hand vast. Was ook als de dood voor de tandarts, maar realiteit is dat 't uiteindelijk allemaal wel mee valt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
200 valt ansich nog mee maar blijft veel geld. Benieuwd hoe het hier morgen gaat. Gelukkig een tandarts vlakbij. Maar ze is heel bang.Well, life can be a riot
Alstuquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oo
Haha
Ja geen idee of dat zo is
Dat is Dan 25 euro![]()
De laatste keer ,al jaren geleden hoor was ik ook mee en toen ze pijn had stond ik op en zei ze : "Nee blijf zitten."quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ga met d'r mee, support d'r. Hou d'r hand vast. Was ook als de dood voor de tandarts, maar realiteit is dat 't uiteindelijk allemaal wel mee valt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jeetjequote:Op donderdag 24 juli 2025 04:10 schreef Helenattenek het volgende:
Jij zit hier een IT meme te verbasteren door je onwetendheid
Dat kost wat hoor
O ik schaam mij nu![]()
Komt niet meer goed
Fuck it so be it
Ze slaapt nu.
Gelukkigquote:
Iets van verlichting voor haar. Slaap is goed.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat was ooit een geweldig filmpje tijdens Corona van een gozer in een toiletpapier opslag.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:13 schreef Helenattenek het volgende:
Het is al ruim 2000 Jaar Niet goed aan het Komen
We hebben tenminste toiletpapier
Complete paniek.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geloof je niet meer dat het goed gaat komen?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:13 schreef Helenattenek het volgende:
Het is al ruim 2000 Jaar Niet goed aan het Komen
We hebben tenminste toiletpapier'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
De 7 zonden waren ruim 500 Jaar voor christus al door de grieken vastgelegdquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Geloof je niet meer dat het goed gaat komen?
Sindsdien is er nog geen een de wereld uit![]()
Ja apart.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:17 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
De 7 zonden waren ruim 500 Jaar voor christus al door de grieken vastgelegd
Sindsdien is er nog geen een de wereld uit
Ik denk zo vaak van, ik heb niet gekozen voor een wereld waarin we zo leven. Krijg er hoofdpijn van als ik erover nadenk.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En mbt dat niet gekozen voor zo'n wereld. De koers hoe het gaat enzo. Complex.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Koers is Al sinds het VOC kapitalisme boven communismequote:Op donderdag 24 juli 2025 04:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En mbt dat niet gekozen voor zon wereld. De koers hoe het gaat enzo. Complex.
Wat natuurlijk gedreven wordt door hebzucht
En helaas geeft geld macht, wat geen goede combo is![]()
Mijn vader zei altijd: "Zolang we nog kunnen eten, drinken en kunnen lachen komt alles goed."quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En mbt dat niet gekozen voor zo'n wereld. De koers hoe het gaat enzo. Complex.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Money is the root of all evilquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:21 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Koers is op dit moment kapitalisme boven communisme
Wat natuurlijk gedreven wordt door hebzucht
En helaas geeft geld macht, wat geen goede combo is
Ken 1 zo'n liedje die dat beschrijft hoe zo'n wereld voelt. Nr gaat over geld en ja is zo wat je zegt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ach er waren vanaf 1933 voedselbonnen en je mond kon nogsteeds praten. Maarja wat komt goed?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "Zolang we nog kunnen eten, drinken en kunnen lachen komt alles goed."![]()
Een positieve insteek.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "Zolang we nog kunnen eten, drinken en kunnen lachen komt alles goed."'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Sommige dingen komen dus niet goed.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:24 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ach er waren vanaf 1933 voedselbonnen en je mond kon nogsteeds praten. Maarja wat komt goed?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Welk liedje ? Ik heb nu meerdere in gedachten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Money is the root of all evil
Ken 1 zo'n liedje die dat beschrijft hoe zo'n wereld voelt. Nr gaat over geld en ja is zo wat je zegt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga hem ff opzoeken.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welk liedje ? Ik heb nu meerdere in gedachten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Deze is in mn jeugd uitgekomen en Ben m nooit uit het zicht geraaktquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Money is the root of all evil
Ken 1 zo'n liedje die dat beschrijft hoe zo'n wereld voelt. Nr gaat over geld en ja is zo wat je zegt.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Ik was wel even klaar met hem.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Deze is in mn jeugd uitgekomen en Ben m nooit uit het zicht geraakt
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Geeft niet .Goede tekst wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb m nooit in het echt gezien. En hoef dat ook niet. Plus wat die aan zn kerfstok heeft laat zn teksten Niet ineens wat anders betekenenquote:![]()
Ik heb het meer over zijn Podcast waar hij bijv. zat te fantaseren met een Janet Ossebaard over een aanslag op Rutte.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:31 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik heb m nooit in het echt gezien. En hoef dat ook niet. Plus wat die aan zn kerfstok heeft laat zn teksten Niet ineens wat anders betekenen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja Steen. Omdat hij zo hard was en anders was sloeg het aan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Deze is in mn jeugd uitgekomen en Ben m nooit uit het zicht geraakt
Bekijk deze YouTube-video'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Niet geluisterd en klinkt ook als iets wat ik helemaal Niet hoef te horenquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb het meer over zijn Podcast waar hij bijv. zat te fantaseren met een Janet Ossebaard over een aanslag op Rutte.
Als het juridisch te behandelen valt dan gebeurt dat wel zonder dat ik het door heb.
Wat dat gaat zijn liedjes bij mij totaal losstaand van Wie het maakt. Ik ken vele namen van artiesten ook Niet die ik graag luister (dankje Spotify)![]()
Shuffle on.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:35 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Niet geluisterd en klinkt ook als iets wat ik helemaal Niet hoef te horen
Als het juridisch te behandelen valt dan gebeurt dat wel zonder dat ik het door heb.
Wat dat gaat zijn liedjes bij mij totaal losstaand van Wie het maakt. Ik ken vele namen van artiesten ook Niet die ik graag luister (dankje Spotify)
Wacht even ,waarom krijg ik dan Lange Frans te zien? Steen is echt een Baas.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja Steen. Omdat hij zo hard was en anders was sloeg het aan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou toen Kanye West batshit crazy werd daarvoor al luisterde ik bepaalde albums maar heel veel nieuw werk niet.
Nu heb ik nog een lp van hem waarvan ik denk jezus het is een goede plaat maar hij is gewoon nu niet wat het toen was. Luister er ook niet meer naar.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
)Ik denk steen cq. Hard. Cq. Lauw. Cq gaande.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even ,waarom krijg ik dan Lange Frans te zien? Steen is echt een Baas.
Taal van toen![]()
O dat ben ik domquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even ,waarom krijg ik dan Lange Frans te zien? Steen is echt een Baas.keek naar de video en dacht het is steen.
Goed jij bent scherp en ik niet.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Kayne en zijn hoe zal ik haar noemen? Is toch ook echt beschamend?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nou toen Kanye West batshit crazy werd daarvoor al luisterde ik bepaalde albums maar heel veel nieuw werk niet.
Nu heb ik nog een lp van hem waarvan ik denk jezus het is een goede plaat maar hij is gewoon nu niet wat het toen was. Luister er ook niet meer naar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Steen herken je aan de poeder die halverwege zn neus nog uit komtquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O dat ben ik domkeek naar de video en dacht het is steen.
Goed jij bent scherp en ik niet.![]()
Ik dacht eerst ook echt dat het Steen was.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O dat ben ik domkeek naar de video en dacht het is steen.
Goed jij bent scherp en ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat maakt dat die 2 dingen elkaar tegenwerken voor jou?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nu heb ik nog een lp van hem waarvan ik denk jezus het is een goede plaat maar hij is gewoon nu niet wat het toen was. Luister er ook niet meer naar.![]()
Ik denk dat sommige mensen niet snappen als je in een relatie zit met iemand die de macht over jou heeft, je kan hersenspoelen. In de zin van je brein gaat dingen doen tegen je wil.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kayne en zijn hoe zal ik haar noemen? Is toch ook echt beschamend?
Ik denk ook dat het met haar zo is en hoe ze naar buiten gaat.
Heb de kardashians show gezien en kanye verving kim haar oude garderobe en kreeg en hele nieuwe garderobe en ze mocht haar oude shit niet meer dragen. Controledrang vrij duidelijk.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar effe he luiquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook echt dat het Steen was.
2 van jullie die niet de titel zien "Lange frans..."
En Niet kijken in beeld dat er staat "Lange frans"
Maar wel de porem checken![]()
Dat hij een totaal ander persoon geworden is ten slechte.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:40 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wat maakt dat die 2 dingen elkaar tegenwerken voor jou?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Megalomaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat hij een totaal ander persoon geworden is ten slechte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja het gaat zo snel hier niet altijd tijd om te clicken en dan spreekt het brein al voordat het kijktquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:42 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Maar effe he lui
2 van jullie die niet de titel zien "Lange frans..."
En Niet kijken in beeld dat er staat "Lange frans"
Maar wel de porem checken
Ik luister mn muziek Niet omdat ik de artiest zo sympathiek vind ofzoquote:Op donderdag 24 juli 2025 04:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat hij een totaal ander persoon geworden is ten slechte.![]()
Werden ze laatst niet ergens geweigerd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan, en daT snap ik ook.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:45 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik luister mn muziek Niet omdat ik de artiest zo sympathiek vind ofzo
Maar met hem voel ik de muziek niet meer.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat is alsof jij hartstikke goed bent in je werk. Maar dat je ontslagen wordt omdat de directeur hoorde wat je graag met je man savonds doet![]()
Wat een vergelijking.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:48 schreef Helenattenek het volgende:
Dat is alsof jij hartstikke goed bent in je werk. Maar dat je ontslagen wordt omdat de directeur hoorde wat je graag met je man savonds doet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee maar waarom naar iets luisteren waarvan je niet meer hetzelfde voor voelt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:48 schreef Helenattenek het volgende:
Dat is alsof jij hartstikke goed bent in je werk. Maar dat je ontslagen wordt omdat de directeur hoorde wat je graag met je man savonds doet
Je kan inzichten krijgen en het niet supporten.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Stel je eens voorquote:
Wat je zo goed kan en voor gewaardeerd bent,, kan je niet meer doen vanwege factoren die daar geen invloed op hebben![]()
Je moest eens weten wat je support als je bij ING zit.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee maar waarom naar iets luisteren waarvan je niet meer hetzelfde voor voelt.
Je kan inzichten krijgen en het niet supporten.
Om maar een voorbeeld te noemen van levensechte erge dingen waar je geld naartoe gaat![]()
Ja dat is dus de wereld waar ik niet voor kies.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:51 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat je support als je bij ING zit
Heb ik keuze? Bepaalde dingen wel, binnen mijn macht. Verder geen macht totaal ver van mij bed show.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ver van je bed maar je rekening en spaargeld staat daar?quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is dus de wereld waar ik niet vood kies.
Heb ik keuze? Bepaalde dingen wel, binnen mijn macht. Verder geen macht totaal ver van mij bed show.
Maar wel felle mening en boycott over een artiest?![]()
Nee wat probeer je mij nu te framen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ver van je bed maar je rekening en spaargeld staat daar?
Maar wel felle mening en boycott over een artiest?
Ik heb mijn geld niet daar en zoals ik zei, zo is dat voor mij en dat kan. Ik zou zoveel dingen anders willen maar jij weet zelf ook wel dat het nietm zo zwart wit ligt. Heel veel keuzes worden voor je gemaakt zonder transparantie.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Je trekt het nu wel heel ver door Natnek. Het kan toch zijn dat je sympathie verliest door het gedrag van iemand. Ik was vroeger groot fan van Giel Beelen maar door zijn gedrag hoef ik hem niet meer te horen. En dat is mijn keuze.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Niet framen,quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee wat probeer je mij nu te framen.
Ik heb mijn geld niet daar en zoals ik zei, zo is dat voor mij en dat kan. Ik zou zoveel dingen anders willen maar jij weet zelf ook wel dat het nietm zo zwart wit ligt. Heel veel keuzes worden voor je gemaakt zonder transparantie.
Alleen kijken waar de lijn ligt van ethiek toepassen![]()
Ja dat is soms een grijs gebied.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:57 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Nee Niet framen,
Alleen kijken waar de lijn ligt van ethiek toepassen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maakt niet uit, ieder zijn gedachtes.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:55 schreef Helenattenek het volgende:
Beetje bot getypt,, heb mn gedachte zonder nuance neergeplempt. Excuus evt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:56 schreef FreshFruit het volgende:
Je trekt het nu wel heel ver door Natnek. Het kan toch zijn dat je sympathie verliest door het gedrag van iemand. Ik was vroeger groot fan van Giel Beelen maar door zijn gedrag hoef ik hem niet meer te horen. En dat is mijn keuze.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Het is ook voor een ieder verschillend ,R Kelly, MJ om maar iets te noemen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja dat is soms een grijs gebied.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou goed gesprek. Ik ga voordat het te verhit word![]()
Bedankt en slaap lekker later allen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 24 juli 2025 04:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook voor een ieder verschillend ,R Kelly, MJ om maar iets te noemen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jij ook bedankt, en lekker sliepe.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nou goed gesprek. Ik ga voordaat het te verhit word![]()
Bedankt en slaap lekker later allen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik lust graag debat met scherpe snedes. Aangenaam, een hele natte nek. Tot uw dienstquote:Op donderdag 24 juli 2025 05:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nou goed gesprek. Ik ga voordaat het te verhit word![]()
Bedankt en slaap lekker later allen.![]()
Jij ook en sterkte met vriendinlief.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook bedankt, en lekker sliepe.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Komt goed ,lief van je.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij ook en sterkte met vriendinlief.
Ik merk het.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:01 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik lust graag debat met scherpe snedes. Aangenaam, een hele natte nek. Tot uw dienstaangenaam.
De pit erin
Ik vind dit ook wel aangenaam.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie is dat de indica dus wel werkt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is de 3e sinds ik hier Benquote:Op donderdag 24 juli 2025 05:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie is dat de indica dus wel werkt.
Moet misschien ff scherm af
Laters..![]()
Spreek je later.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:09 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Is de 3e sinds ik hier Ben
Moet misschien ff scherm af
Laters..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De ochtendploeg komt zo. Ik vond het een leuke nacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen GG“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Fresh. Ik dacht de kust is nu vrij voor wat broodnodige puntjes , maar nog niet dus.How can I make this topic about me?![]()
Ik ben nog wakker.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen Fresh. Ik dacht de kust is nu vrij voor wat broodnodige puntjes , maar nog niet dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hey Daddy.quote:
Yo FFquote:
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
En hoe was jouw nacht?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat korter dan gister maar prima
Gisteravond na het eten nog ff geslapen, gister drukke dag gehadTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Alle klus klaar?quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:45 schreef _UserName_ het volgende:
wat korter dan gister maar prima
Gisteravond na het eten nog ff geslapen, gister drukke dag gehad“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee nog niet, vrouwlief wilde gister ook werken en ik had beperkt gereedschap bij (want nog geen auto). Binnenkort weer verderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Niks mis met jouw gereedschap .quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:48 schreef _UserName_ het volgende:
nee nog niet, vrouwlief wilde gister ook werken en ik had beperkt gereedschap bij (want nog geen auto). Binnenkort weer verder
ZZe had het al over betaling dus ik zeg ga maar liggen, keek ze verbaasd op...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Snap ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik ook niet dus heb dr maar een tikkie verstuurd
Hee mutske
Heel verstandig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
Nee ik ook niet dus heb dr maar een tikkie verstuurd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, voor er gedoe komt op de werkvloer (zij is nieuwe bedrijfsleider kringloop)quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oeps.quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, voor er gedoe komt op de werkvloer (zij is nieuwe bedrijfsleider kringloop)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat. Maar (nu wel) een leuke dame om te zien hoor, meer ook niet
Kan ze wel hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel, ik ben gewoon net zo blij als haar toen ze mij voorbij ging
Zo kan het dus ook.
daarom
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Verder nog plannen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogge allenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Straks weer bij de kringloop aan het werkquote:
Heer MT6 ,een fijne donderdag gewenst.quote:
Hee MT6
Waar blijft de koffie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, ik zit ook op @gebrokenglas te wachtenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Wij zijn zeker niet belangrijk genoeg. Voor de dames rent hij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, wordt wel wat minder in de fooienpot
quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:40 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, wordt wel wat minder in de fooienpot
* gebrokenglas schenkt gelijk koffie in!
How can I make this topic about me?![]()
Ah, dat werkt
Hee gg
Waarom ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eerste doppio zit er weer inIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moggequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge Heer Vers, dank u, u ook!quote:Op donderdag 24 juli 2025 06:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer MT6 ,een fijne donderdag gewenst.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mogge gebruikerquote:
Pinniequote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
GG melden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koffie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tsja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguhquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Vroege Koen.quote:
Hoe was de DTS-nacht?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ging best wel goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk wel triest dat ik m'n familie specifiek moet mentionen op Facebook en moet vragen om een donatie voor m'n sponsor wandeling, terwijl er meerdere users zonder bedenkingen een donatie hebben gedaan.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb al een directe donatie gedaan.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:13 schreef DJMO het volgende:
Eigenlijk wel triest dat ik m'n familie specifiek moet mentionen op Facebook en moet vragen om een donatie voor m'n sponsor wandeling, terwijl er meerdere users zonder bedenkingen een donatie hebben gedaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is altijd goed natuurlijk, maar daar had ik het niet over.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb al een directe donatie gedaan.
Vorige maand was ik jarig, en alleen m'n tante vond het een berichtje waard. De rest van m'n familie zie en spreek ik alleen nog bij begrafenissen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan altijd erger, toen ik destijds trouwde en ik de hele familie uitnodigde op het feest vonden sommige neven en nichten het niet eens een kaartje waard. Die zijn ook daarna met Tipex van de verjaardagskalender verwijderdquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is altijd goed natuurlijk, maar daar had ik het niet over.
Vorige maand was ik jarig, en alleen m'n tante vond het een berichtje waard. De rest van m'n familie zie en spreek ik alleen nog bij begrafenissen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het kleine kamer is de laatste deur aan de linkerkant in de gang.quote:How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-07-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2167 / +119 / +4 / 6906 / 7797
2. FreshFruit / 1399 / +122 / +73 / 2326 / 3032
3. KillemWieft / 860 / +74 / +11 / 720 / 1017
4. gebrokenglas / 825 / +53 / +8 / 2754 / 3335
5. _UserName_ / 540 / +10 / +29 / 488 / 662
6. Lovely / 520 / +20 / +0 / 2230 / 2601
7. MooieTop6 / 507 / +7 / +8 / 2272 / 2592
8. mario390 / 431 / +35 / +0 / 872 / 1144
9. Helenattenek / 425 / +0 / +15 / 517 / 653
10. loveislikeakiss / 423 / +20 / +2 / 2208 / 2479
11. DJMO / 405 / +17 / +5 / 811 / 1075
12. Dr.Mikey / 341 / +1 / +3 / 405 / 544
13. marc0871 / 316 / +8 / +0 / 727 / 935
14. Fogel / 315 / +1 / +0 / 981 / 1217
15. hemarookworst / 314 / +22 / +2 / 1044 / 1266
16. MizzezAmy / 312 / +13 / +1 / 1764 / 2034
17. maily / 287 / +8 / +0 / 1091 / 1247
18. KoningWouter / 277 / +3 / +8 / 1080 / 1234
19. Sally / 274 / +3 / +0 / 278 / 397
20. kree / 269 / +0 / +0 / 1206 / 1412SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ach, over het algemeen vind ik het summiere contact wel prima hoor, maar soms steekt het wel eens.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan altijd erger, toen ik destijds trouwde en ik de hele familie uitnodigde op het feest vonden sommige neven en nichten het niet eens een kaartje waard. Die zijn ook daarna met Tipex van de verjaardagskalender verwijderdIk heb er één en ik ben er trots op
Oh shit, ik nam die aan de rechterkantquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het kleine kamer is de laatste deur aan de linkerkant in de gang.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dotquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey MT6quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat steekt er dan?quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, over het algemeen vind ik het summiere contact wel prima hoor, maar soms steekt het wel eens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De voorraadkast?quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh shit, ik nam die aan de rechterkantWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog ff doorgaan en mijn droom om naar Bali op te zouten wordt realiteit
quote:ik zou geen pot nutella pakken
Een klein voorbeeld: de dames van de familie organiseren al jaren een zogeheten sterke vrouwen dag. Daar ben ik 1 keer voor uitgenodigd, daarna nooit meer.quote:
Ook is er kennelijk een familie app waar ik pas na een jaar of 5 achter kwam.
En dan vraag ik me soms toch af: ben ik soms niet volwaardig genoeg om deel te mogen nemen aan familie aangelegenheden?
Meestal leg ik dat gevoel snel weer naast me neer, maar soms steekt het dus wel.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hoe was die eerste dag dan? Ik ben nu heel serieus.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een klein voorbeeld: de dames van de familie organiseren al jaren een zogeheten sterke vrouwen dag. Daar ben ik 1 keer voor uitgenodigd, daarna nooit meer.
Ook is er kennelijk een familie app waar ik pas na een jaar of 5 achter kwam.
En dan vraag ik me soms toch af: ben ik soms niet volwaardig genoeg om deel te mogen nemen aan familie aangelegenheden?
Meestal leg ik dat gevoel snel weer naast me neer, maar soms steekt het dus wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je emigreren?quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Nog ff doorgaan en mijn droom om naar Bali op te zouten wordt realiteitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had al matig contact met de familie van m'n moeder. Daarna was ik klaar met de meesten van die kantquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, over het algemeen vind ik het summiere contact wel prima hoor, maar soms steekt het wel eens.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kom jij uit het Westland?quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:34 schreef MooieTop6 het volgende:
https://www.ad.nl/westlan(...)nde-jaren~abb900d07/
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Schuitvaren.quote:![]()
Als het ff kanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We hebben het over 16 jaar geleden. Dat weet ik niet meer, wat vooral overheerst is het gevoel dat ze me liever niet zien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe was die eerste dag dan? Ik ben nu heel serieus.Ik heb de meesten van mijn achterneefjes / nichtjes nog nooit gezien.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had al matig contact met de familie van m'n moeder. Daarna was ik klaar met de meesten van die kant
Maar goed, ik leg het ook nu maar weer naast me neer, ik hou het wel bij m'n zelfgekozen familie: FOK!
Ik heb er één en ik ben er trots op
Prima familie wel.quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben het over 16 jaar geleden. Dat weet ik niet meer, wat vooral overheerst is het gevoel dat ze me liever niet zien.
[..]
Ik heb de meesten van mijn achterneefjes / nichtjes nog nooit gezien.
Maar goed, ik leg het ook nu maar weer naast me neer, ik hou het wel bij m'n zelfgekozen familie: FOK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
En ik heb nog een maand de tijd om sponsors te vinden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat is het goede doel?quote:Op donderdag 24 juli 2025 07:50 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb nog een maand de tijd om sponsors te vinden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* MooieTop6 gooit een doppio naar VTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goedemorgen., kort slaapje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je hield het wel lang vol.quote:
Kankeronderzoek door het Antoni van leeuwenhoek ziekenhuis.quote:
Meer info: hier.
Sponsorlink is deze.
Maar voel je nergens toe verplicht!Ik heb er één en ik ben er trots op
Alles voor de bolk?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was wel heel lief om te zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi dan tochquote:Op donderdag 24 juli 2025 07:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Half 2
[..]
Nee gewoon was effe gezelligIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slaapapps zijn kutquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die zorgen er juist voor dat je kut slaapt omdat je gestresst gaat slapen omdat je bang bent dat er weer een kutscore komt.
Maar goed, dat is mijn mening, als jij je er lekker bij voelt, prima toch?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow nee hoor. Ik check alleen hoeveel uur Ik heb geslapen. Ik kijk niet naar de scoreIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zelluf!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: