En daar had Kinderen voor Kinderen weer een antwoord op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:24 schreef Farenji het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ultiem jaren 80. Vooral dit nummer. Doe maar die doemdenkt. Awoei!
The Promise You Made van Cock Robin is uit 1985 maar werd in 1986 in Nederland uitgebracht. Daarnaast had Cock Robin in 1986 nog twee grote hits: Thought You Were on My Side en When You Heart is Weak. The Promise You Made is naar mijn smaak een beetje grijsgedraaid op de radio waardoor ik het niet graag meer hoor.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:05 schreef pipster het volgende:
Dit zijn wel echt drie nummer die mij meteen weer de jaren 80 inslingeren, en ook nog steeds graag hoor.
Ik weet niet of het toeval is, maar kennelijk ook alle drie uit 1985 (in ben van 1972).
Ik heb Freddie nog nooit in een rokje onze woonkamer zien stofzuigenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:59 schreef Evangelion het volgende:
I want to break free
Ik heb de 80s niet meegemaakt, maar het is precies hoe ik me voorstel dat mensen en woonkamers er in de 80s uitzagen.
Radio Ga-Ga ook wel, qua tekst.
Werd zelfs speciaal geschreven voor die soundtrack. Heerlijk nostalgische film inderdaad!quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:21 schreef Marsenal het volgende:
Werd ook gebruikt op de soundtrack van The Breakfast Club en samen met die film is de melancholie wel compleet.
Overigens geboren in '84 dus dit is allemaal intergenerationele nostalgie.
Dit wist ik niet!quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Werd zelfs speciaal geschreven voor die soundtrack.
Videoclip in een winkelcentrum ook, dit is inderdaad allemaal heel jaren 80.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
De enige echte, het beste van alles:
En een gerecycled jaren-60-liedje ook nog!quote:Op maandag 4 augustus 2025 13:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Videoclip in een winkelcentrum ook, dit is inderdaad allemaal heel jaren 80.
Het origineel was ook een goede plaat, maar die heb ik echt pas voor het eerst gehoord toen Tiffany zelf al met pensioen was, laat staan de originele artiestenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:35 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
En een gerecycled jaren-60-liedje ook nog!
Tiffany was wel leuker om naar te kijkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 13:48 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het origineel was ook een goede plaat, maar die heb ik echt pas voor het eerst gehoord toen Tiffany zelf al met pensioen was, laat staan de originele artiesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |