SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wel veel bejaarden. Maar voor de rest prima hoor.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
aan te raden voor een workcation?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en logee'tje zijn nog steeds wakker!![]()
![]()
![]()
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!quote:![]()
![]()
misschien even plassen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu gebeuren denk ik. Ze reageert niet meer. Jammer wel.![]()
Mooie Top 6“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kan ik beter hier blijven :quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel veel bejaarden. Maar voor de rest prima hoor.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Goed zo, lekker streng.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!![]()
![]()
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!quote:![]()
![]()
Heel pedagogisch.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Was wel zo, toen was het de hele tijd in het donker klessebessen en hoen heb ik met een riem in m'n handen ff orde op zaken gesteld!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!![]()
![]()
![]()
Echt zo leuk en lief, die 2 zo bij elkaar!quote:![]()
Op een gegeven moment de lamp maar aan gedaan omdat Mini-ToT toch z'n allergie-medicijn nodig had, en ik had serieus echt nooit kunnen raden dat ze echt ZO lagen!![]()
![]()
![]()
![]()
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooienquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Volledig donkere kamer, veel gekeuvel, en ik maar raden wie wie was aangezien ze in de meest onmogelijke posities over en tussen de matrassen lagen!![]()
![]()
over tien jaar doe je dat niet meer denk ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt zo leuk en lief, die 2 zo bij elkaar!![]()
Op een gegeven moment de lamp maar aan gedaan omdat Mini-ToT toch z'n allergie-medicijn nodig had, en ik had serieus echt nooit kunnen raden dat ze echt ZO lagen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nee dat hebben ze gisteren en eergisteren al gehad!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooien![]()
![]()
En wat blikjes Red Bull.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
nog even gauw een zak popcorn naar binnen gooien“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit zijn toch de fijne momenten voor een kind hoor, leuke logeerpartijen, plezier maken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Ja ehhhhh nee inderdaad niet, nee!quote:Op woensdag 23 juli 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
over tien jaar doe je dat niet meer denk ik![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: