SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 24-07-2025 21:36:07 ]Thinking is difficult, that’s why most people judge
Nieuw topic openen = bank poetsenquote:
Wanda ja?! Dat zie ik niet in haarquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Elvira lijkt soms een beetje op Wanda zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ze weet wel hoe ze tv moet makenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
Stiekem heeft roma gelijk
Maar hoe ze doet
Princeipe.quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
Eén EI is geen EI![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, Dong zat er ook gewoon tussenquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:46 schreef Whuzz het volgende:
Van die aziatische valuta zoals de Dong is mooi. Sta je met een paar miljoen in je handen
Rom jankt met een Andre van Duin bekkiequote:Op woensdag 23 juli 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Je hebt mensen die lelijk huilen
En dan heb je roma
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
Je hebt mensen die lelijk huilen
En dan heb je roma
Wel, Alexanderquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon bij het doucheputje dus.. Daar komt niemand meer in de buurt
quote:Op woensdag 23 juli 2025 20:51 schreef Whuzz het volgende:
Of tussen de kwakjes in het doucheputje. Daar kijkt alleen Alexander
Juist wel, kan veeeeeel ergerquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:05 schreef greysbones het volgende:
Die wenkbrauwen van Peter kunnen echt niet
Woont ook nog bij Mama thuis... slimme meidquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Kim heeft het werken echt niet uitgevonden
Oh ja, was een artikel van gevonden toen ze in de loods kwam. Was wel heftig.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
Ohw, Roma's broer 5 jaar geleden overleden.
Da's wel heftig.
Jepquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
Da's wel heftig.
Leuke ketting Kimquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzz.... Kim gaat eindelijk ook haar geile rolletje spelen... Joy is de lul![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:08 schreef Whuzz het volgende:
Da's wel heftig.
Yup. Ventje was pas 13.quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Oh ja, was een artikel van gevonden toen ze in de loods kwam. Was wel heftig.
Jesus stop daar eens mee met dat gelul. Wat had je meer willen zien van die sex onder een dekentje?quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die geile nooksexxx was gewoon weer vingerverven dat het aard had, wat ze ook al eerder gedaan hadden en zoenen idem dus ze lullen er een punt aan maar er klopt iets niet in dit verhaal anders hadden we echt wel wat meer gezien net als bij Julia en Peter.
Roma doet haar jankact om punten om te bellen, te scoren bij haar bondje. Doe maar meisje, trek de punten maar naar beneden van die irritante Vossen. Maar ik vrees dat ze die punten om te bellen van een ander bondje krijgt vrees ik.
Kim en Joey hebben een scriptje voor morgen. Kim was nog wat te onopvallend in de show, behalve haar borsten en ass, voor de FEBO, nu moet ze er ook nog wat mee doen!
quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus stop daar eens mee met dat gelul. Wat had je meer willen zien van die sex onder een dekentje?
En Roma heeft het zwaar omdat ze haar jongere broertje heeft verloren in een naar ongeluk waar ze zelf blijkbaar min of getuigen van was. Ik zou haar die punten gunnen om te bellen maar ze was daar niet eens op uit met je jankact
Ik stop nergens mee zus! Als het je niet bevalt weet je wat je moet doen: ignore me!quote:Op woensdag 23 juli 2025 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus stop daar eens mee met dat gelul. Wat had je meer willen zien van die sex onder een dekentje?
En Roma heeft het zwaar omdat ze haar jongere broertje heeft verloren in een naar ongeluk waar ze zelf blijkbaar min of getuigen van was. Ik zou haar die punten gunnen om te bellen maar ze was daar niet eens op uit met je jankact
Nee ga gerust je gang en ik blijf reageren aangezien dit een forum is. Maar je bent wel een eikel als je dat soort dingen schrijft. En gooi het gerust op dat ik "persoonlijk" ben.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik stop nergens mee zus! Als het je niet bevalt weet je wat je moet doen: ignore me!
Waarom zou ze moeten wieberen omdat het voor haar één onwijze kut dag is. En normaal gesproken deelt ze dat met mensen die dichtbij staan. Nu moet ze er zelf doorheen. Enorm triest wat er gebeurd is, en Peter zei terecht dat het een trauma is niet een verdrietje waar je maar even overheen stapt.quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het maar overdreven gedoe met die act van Roma, en dat mag ik vinden. Als ze het niet trekt kan ze er ook voor kiezen om te wieberen, maar dat doet ze dan ook niet.
Ik denk daar anders over. En door.quote:Op donderdag 24 juli 2025 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou ze moeten wieberen omdat het voor haar één onwijze kut dag is. En normaal gesproken deelt ze dat met mensen die dichtbij staan. Nu moet ze er zelf doorheen. Enorm triest wat er gebeurd is, en Peter zei terecht dat het een trauma is niet een verdrietje waar je maar even overheen stapt.
Iemand’s heftige trauma een act noemenquote:Op woensdag 23 juli 2025 21:38 schreef freaky40 het volgende:
Nou, die geile nooksexxx was gewoon weer vingerverven dat het aard had, wat ze ook al eerder gedaan hadden en zoenen idem dus ze lullen er een punt aan maar er klopt iets niet in dit verhaal anders hadden we echt wel wat meer gezien net als bij Julia en Peter.
Roma doet haar jankact om punten om te bellen, te scoren bij haar bondje. Doe maar meisje, trek de punten maar naar beneden van die irritante Vossen. Maar ik vrees dat ze die punten om te bellen van een ander bondje krijgt vrees ik.
Kim en Joey hebben een scriptje voor morgen. Kim was nog wat te onopvallend in de show, behalve haar borsten en ass, voor de FEBO, nu moet ze er ook nog wat mee doen!
Dat mag u vinden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Iemand’s heftige trauma een act noemenEn al die andere dingen ook weer 😅 Alles wat je niet zint of niet snapt noem jij een act. Je inlevingsvermogen is bedroevend laag.
Ben jij zelf niet gewoon een act eigenlijk?![]()
Alhoewel, dit als act al jarenlang volhouden is ook wel een kunst 😅
Ik heb SlooMaa's emo momentje nog eens bekeken.. ze was snel klaar ermee, een beetje ziezodat zit er er ook weer opquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:03 schreef Willewa het volgende:
[..]
Iemand’s heftige trauma een act noemenEn al die andere dingen ook weer 😅 Alles wat je niet zint of niet snapt noem jij een act. Je inlevingsvermogen is bedroevend laag.
Ben jij zelf niet gewoon een act eigenlijk?![]()
Alhoewel, dit als act al jarenlang volhouden is ook wel een kunst 😅
Jij weet niet dat er mensen in postproductie zitten die beslissen over hoe lang ze iets laten zien in de montage? En ze ook met een tijdslimiet zitten? En of je 10 minuten of uren in tranen zit sowieso verschilt per persoon en dus geen indicatie is voor hoe erg iets voor iemand is?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb SlooMaa's emo momentje nog eens bekeken.. ze was snel klaar ermee, een beetje ziezodat zit er er ook weer op![]()
[ afbeelding ]
Klopt, ik heb niet zoveel met TV geëmotioneerdenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:29 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jij weet niet dat er mensen in postproductie zitten die beslissen over hoe lang ze iets laten zien in de montage? En ze ook met een tijdslimiet zitten?
Weet niet wat je er verder mee wil suggereren trouwens 😅 , maar volgens mij hetzelfde en als dat zo is heb ook jij een slecht inlevingsvermogen en een beetje weinig fatsoenZe heet gewoon Roma btw.
Ik heb ‘m toevallig net ge-edit, want zowel jouw als Freaky’s opmerkingen zijn weer walgelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet zoveel met TV geëmotioneerden
‘TV geëmotioneerden’? Wat is dat? Mensen hebben emoties, des te meer om hele zware traumatische ervaringen. Als je dat niet wil zien, kun je misschien beter tekenfilms of films over aliens gaan kijken 😅quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niet zoveel met TV geëmotioneerden
U mag mij best wel adviseren wat wel of niet te doen, en ik leg dat net zo makkelijk terzijde.. het wordt alweer een oude liedje, het wordt lastig comment leveren als ik wat anders ga kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
‘TV geëmotioneerden’? Wat is dat? Mensen hebben emoties, des te meer om hele zware traumatische ervaringen. Als je dat niet wil zien, kun je misschien beter tekenfilms of films over aliens gaan kijken 😅
Het is echt te hysterisch aangezet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb SlooMaa's emo momentje nog eens bekeken.. ze was snel klaar ermee, een beetje ziezodat zit er er ook weer op![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfelde nog waar het gejank van SlooMaa harder op triggerde, weigeren belminuten bedelen bij haar eigen bondje, "Om haar bondje niet te willen benadelen" of de angst niet met haar famllie te kunnen bellen ..quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is echt te hysterisch aangezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |