Op de gebruikelijke kanalen? NOS/Sporza/Eurosport/HBO Max.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd hoe vaak we de woorden "Ach" en "Chute" kunnen tellen.
Ik wacht op het moment dat er weer een gigantische hoop fietsen op een bult liggen en rensters die aan komen fietsen niet remmen maar er gewoon vol op inrijden
Inderdaad. Vrouwen kunnen niet fietsen en voetballen. Hockey en Volleybal zijn veel meer geschikt als sport voor vrouwen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
Ik wacht op het moment dat er weer een gigantische hoop fietsen op een bult liggen en rensters die aan komen fietsen niet remmen maar er gewoon vol op inrijden
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
Nou, ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor tijd een ontketende Vollering zou kunnen neerzetten op Madeleine en/of Joux-Plane.
Dan kijk je niet.quote:
Vos gaat in dienst van PFP rijden, dus dan ook niet(?) Voor eigen kansquote:
Trinedquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vos gaat in dienst van PFP rijden, dus dan ook niet(?) Voor eigen kans
Ik verwacht bergop ook niet heel veel van PFP.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Trined![]()
Ben benieuwd naar PFP, nog niet overtuigd.
Op de Vos-aankomsten gaat Vos gewoon weer uitslagen rijden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vos gaat in dienst van PFP rijden, dus dan ook niet(?) Voor eigen kans
Marlen heeft haar portie poep niet goed verwerkt.quote:Marlen Reusser zal niet fit aan de start verschijnen van de Tour de France Femmes. De uitdaagster van Demi Vollering heeft de afgelopen dagen iets verkeerd gegeten en heeft daardoor last van maagproblemen. Tijdens haar moment met de media moest ze zelfs even kokhalzen.
Hopelijk nog wat gezonde poep in de frigo.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marlen heeft haar portie poep niet goed verwerkt.
Eddie Dunbar zou trots zijn!quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
"Twee weken geleden kwam ik ziek uit de Giro. Had heel erge diarree. Was ik net weer hersteld, eet ik hier in Frankrijk iets verkeerds. In het restaurant bestelde ik gisteren als enige van de ploeg een ander gerecht, en dat was denk ik bedorven."quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marlen heeft haar portie poep niet goed verwerkt.
Denk dat ook niet alle teams bij de mannen dat hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Twee weken geleden kwam ik ziek uit de Giro. Had heel erge diarree. Was ik net weer hersteld, eet ik hier in Frankrijk iets verkeerds. In het restaurant bestelde ik gisteren als enige van de ploeg een ander gerecht, en dat was denk ik bedorven."
Ze hebben geen geld voor eigen koks? Risicootje hoor
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mannen. Want na het weekend lopen de afstanden opquote:
Tegenwoordig toch wel?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ook niet alle teams bij de mannen dat hebben?
Ze starten ook pas na de mannen jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mannen. Want na het weekend lopen de afstanden op
Oh, zou kunnen, dan gaat het harder dan gedacht. Had zelf het idee dat dat bij Total of Arkea nog niet zo zou zijn.quote:
Ja naar 110! Toch 3 uur koersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mannen. Want na het weekend lopen de afstanden op
Ze mag bij mij uithuilen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vlak na wielerpensioen strandde huwelijk Anna van der Breggen: ‘Als je privésituatie verandert, dan verandert alles’
Anna is half van haar geloof gevallen
Is dat vallen bergop?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:38 schreef Dutch_view het volgende:
We gaan deze ronde weer een record aantal colderieke chutes noteren.
Dat laatste is toch alleen kolderiek? Niet colderiek?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ook ja. En niet remmen voor een chute maar lekker over elkaar heen tuimelen.
Maar ze willen geen overlap met de echte tourquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
80km is wel een belachelijke afstand; door een uur eerder te starten hadden ze makkelijk 120km kunnen rijden.
De mannen finishten half 5. Dan hadden ze prima 16h35 kunnen starten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar ze willen geen overlap met de echte tour
Je weet vooraf niet precies wanneer ze zouden finishen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De mannen finishten half 5. Dan hadden ze prima 16h35 kunnen starten.
Vrouwen zijn side-show.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De mannen finishten half 5. Dan hadden ze prima 16h35 kunnen starten.
Heeft ie een kwartje in de gleuf van Roxane gegooid ofzo, ze is nu al een kwartier aan 1 stuk door aan het ratelen terwijl er niks gebeurd?quote:
Dat is toch altijd zo, zit geen rem op.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Heeft ie een kwartje in de gleuf van Roxane gegooid ofzo, ze is nu al een kwartier aan 1 stuk door aan het ratelen terwijl er niks gebeurd?
Ik ben geen dagelijkse kijker van vrouwen wielrennen, komt vandaag toevallig zo uit. Dus nee ik heb haar nog niet vaak commentaar horen geven.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo, zit geen rem op.
Hebben ze op Sporza nog hoop?quote:
Ze wanen zich zegezeker. LOTTE heeft gezegd dat het voor haar is vandaag.quote:
Wiebes zal toch wel gaan rijden voor de BV Wiebes?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:02 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ze wanen zich zegezeker. LOTTE heeft gezegd dat het voor haar is vandaag.
Dat is wel erg slecht als wielercommentator.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:05 schreef DiegoFuser het volgende:
ELB sterk omringt door Brand en Van Anrooij.
Ine heeft een transfer gemist.
Stef heeft er kijk op, kunnen ze hem ook niet baas atletiek maken?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:06 schreef Remco het volgende:
Stef moet wel een enorme hekel aan Joris hebben, Andries moet zelfs de vrouwen doen vandaag.
Wie hebben ze anders als hoofdcommentator? Herbert zal het wegens de rug helaas niet meer kunnen. Die Gabriel van het NK moet nog veel vlieguren maken.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:06 schreef Remco het volgende:
Stef moet wel een enorme hekel aan Joris hebben, Andries moet zelfs de vrouwen doen vandaag.
Joris piekt in de winter voor het rondjes schaatsen (geen sport). In het wielerseizoen is hij gedegradeerd naar de radio.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:06 schreef Remco het volgende:
Even teruggeluisterd, maar dit kon echt niet. Scheefpoeper had het ook niet door, of durfde haar niet te corrigeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:05 schreef DiegoFuser het volgende:
ELB sterk omringt door Brand en Van Anrooij.
Ine heeft een transfer gemist.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar op de radio kan ik (op basis van een deel van de etappe van gisteren) kan ik Joris een stuk beter hebben dan op televisie. Dat theatrale commentaar is daar iets meer op z'n plaats.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:11 schreef Kloit het volgende:
[..]
Joris piekt in de winter voor het rondjes schaatsen (geen sport). In het wielerseizoen is hij gedegradeerd naar de radio.
Ik ben niet snel geīrriteerd, kan zelfs Roxanne nog prima hebben, maar Joris zit wel in mijn irritatiezone.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:17 schreef vaarsuvius het volgende:
ik vind hem op de radio nķg erger dan op tv.. kolere wat een overdreven gast is dat, ik zat in de auto en heb het gewoon uitgezet na 5 min. kon het niet aanhoren
Agueroquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar op de radio kan ik (op basis van een deel van de etappe van gisteren) kan ik Joris een stuk beter hebben dan op televisie. Dat theatrale commentaar is daar iets meer op z'n plaats.
Wim Stroetinga zal wel blij zijn de komende week.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:12 schreef Em31 het volgende:
Zou nou nooit iemand een keer tegen Roxane gezegd hebben, je praat echt veel te veel.
Ik luister nooit naar de radio, dus kan er niet over oordelen, maar bij dat laatste kan ik me iets voorstellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:14 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen maar op de radio kan ik (op basis van een deel van de etappe van gisteren) kan ik Joris een stuk beter hebben dan op televisie. Dat theatrale commentaar is daar iets meer op z'n plaats.
Kerbaol fans?quote:
'Hee Rox, je praat wel maar je zegt niks'quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:12 schreef Em31 het volgende:
Zou nou nooit iemand een keer tegen Roxane gezegd hebben, je praat echt veel te veel.
Die is al zowat het hele jaar op pad met z’n ploeg (er vanuit gaande dat hij daar nog steeds zit)quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wim Stroetinga zal wel blij zijn de komende week.
Ook niet voor haar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:50 schreef Kloit het volgende:
Ik zou niet graag in het wiel van Reusser zitten gezien haar gezondheidsklachten.
Nochthans schijnt hetgene wat van achteren komt goed te zijn voor wielrennersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:50 schreef Kloit het volgende:
Ik zou niet graag in het wiel van Reusser zitten gezien haar gezondheidsklachten.
Ik zal uitkijken over anderhalve weekquote:
Zoekend naar een excuusquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Reusser gaat even wat onnozele knechten helpen weer op gang te komen. Die geeft er geen fuck om.
Die versmalling bij die brug was ook een gegarandeerde chute geweest bij de mannen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:58 schreef Dutch_view het volgende:
Maak het maar een onderdeel van de Paralympics.
Gebrek aan inzicht
Gebrek aan stuurkunst
Gebrek aan alles
Ze rijden gewoon met 40-50.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ze rijden met nog geen 10km/h over brede wegen zonder regen en toch zie ik om de 2 minuten een valpartij. Mag je zeggen dat vrouwen niet kunnen sturen?
Als je echt ziek bent had je hier niet moeten starten.quote:
Je reageert op Boezeidekoe, die zie ik al drie weken lang geen fatsoenlijke post plaatsen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze rijden gewoon met 40-50.
Ik heb Dr. Flash nog niemand een klootzak zien noemen vandaag.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je reageert op Boezeidekoe, die zie ik al drie weken lang geen fatsoenlijke post plaatsen.
Dat punt maakten ze bij de NOS ook al ja. Hier had ook iemand kunnen starten die wel gezond is.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Waarom stap je dan op?
Die vrouw is arts van opleiding, dat is toch zorgwekkend?
Dat kan ik me wel voorstellen, mijn uitdagende en prikkelende posts vallen niet bij iedereen goed in de smaak. Overigens kun jij het beter houden bij je voorbeschouwingen, als je je met de diverse discussies gaat bemoeien kraam je alleen maar onzin uit.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je reageert op Boezeidekoe, die zie ik al drie weken lang geen fatsoenlijke post plaatsen.
Die zal wel weer op kop gaan rijden bij de tweede keer de klim op om op het einde tekort te komen.quote:
Als ze luistert naar oma Miek zal ze dat toch niet gaan doen in deze rit.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zal wel weer op kop gaan rijden bij de tweede keer de klim op om op het einde tekort te komen.
Wiebes lijkt wel nog makkelijk mee te kunnen.quote:
Is die nog steeds betrokken bij de ploeg van de Roodhooftjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze luistert naar oma Miek zal ze dat toch niet gaan doen in deze rit.
*plaatsvindtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:18 schreef Boezeidekoe het volgende:
Hoe lang nog voordat de volgende valpartij plaatsvind
Met dit koersverloop kunnen ze beter voor Wiebes gaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:19 schreef H.Vviv het volgende:
Wiebes een keer in dienst, wie had dat verwacht.
Onbegrijpelijk dat ze niet een eigen kok hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat was een duur etentje voor Movistar.
Het is niet de dag van Movistar.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:25 schreef Szura het volgende:
Lippert nog steeds op meer dan een minuut gemeld
Als zij er ook de brui aan moet geven houden ze wel een ontzettende knakenploeg over.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:25 schreef Szura het volgende:
Lippert nog steeds op meer dan een minuut gemeld
Balsamo.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lidl-Trek dat zoals altijd weer aan het rijden is voor, ja, voor wie eigenlijk?
Voor Longo Borghini als we Ine mogen geloven.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zouden ze net als Ine Beyen denken dat Longo Borghini nog bij hun rijdt?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:31 schreef Kloit het volgende:
De Vismatrein rookt zichzelf zo veel te snel op.
Lecourt kwam nog, anders had ze het wel aan PFP gelatenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:36 schreef Zorro het volgende:
Vos wilde laten lopen maar kon dat niet.
Erg mooi
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Lecourt kwam nog, anders had ze het wel aan PFP gelaten
In 2006 wereldkampioen voor het eerstquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Vos fietst inmiddels ook al 20 jaar op dit niveau. Jeetje.
Oma Miek Mariannequote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik herinner me heel ver weg nog van Moorsel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Toen zat menig FOK!ker nog in de boxquote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
In 2006 wereldkampioen voor het eerst
Ik heb Longo nog meegemaakt. Dat is wel heel lang geleden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me heel ver weg nog van Moorsel.
Daarna kwam Vos
En die is er nu nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |