Op de gebruikelijke kanalen? NOS/Sporza/Eurosport/HBO Max.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd hoe vaak we de woorden "Ach" en "Chute" kunnen tellen.
Ik wacht op het moment dat er weer een gigantische hoop fietsen op een bult liggen en rensters die aan komen fietsen niet remmen maar er gewoon vol op inrijden
Inderdaad. Vrouwen kunnen niet fietsen en voetballen. Hockey en Volleybal zijn veel meer geschikt als sport voor vrouwen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
Ik wacht op het moment dat er weer een gigantische hoop fietsen op een bult liggen en rensters die aan komen fietsen niet remmen maar er gewoon vol op inrijden
quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
Nou, ik niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 20:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ben wel benieuwd wat voor tijd een ontketende Vollering zou kunnen neerzetten op Madeleine en/of Joux-Plane.
Dan kijk je niet.quote:
Vos gaat in dienst van PFP rijden, dus dan ook niet(?) Voor eigen kansquote:
Trinedquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vos gaat in dienst van PFP rijden, dus dan ook niet(?) Voor eigen kans
Ik verwacht bergop ook niet heel veel van PFP.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Trined![]()
Ben benieuwd naar PFP, nog niet overtuigd.
Op de Vos-aankomsten gaat Vos gewoon weer uitslagen rijden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Vos gaat in dienst van PFP rijden, dus dan ook niet(?) Voor eigen kans
Marlen heeft haar portie poep niet goed verwerkt.quote:Marlen Reusser zal niet fit aan de start verschijnen van de Tour de France Femmes. De uitdaagster van Demi Vollering heeft de afgelopen dagen iets verkeerd gegeten en heeft daardoor last van maagproblemen. Tijdens haar moment met de media moest ze zelfs even kokhalzen.
Hopelijk nog wat gezonde poep in de frigo.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marlen heeft haar portie poep niet goed verwerkt.
Eddie Dunbar zou trots zijn!quote:Op donderdag 24 juli 2025 10:46 schreef Dutch_view het volgende:
"Twee weken geleden kwam ik ziek uit de Giro. Had heel erge diarree. Was ik net weer hersteld, eet ik hier in Frankrijk iets verkeerds. In het restaurant bestelde ik gisteren als enige van de ploeg een ander gerecht, en dat was denk ik bedorven."quote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Marlen heeft haar portie poep niet goed verwerkt.
Denk dat ook niet alle teams bij de mannen dat hebben?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Twee weken geleden kwam ik ziek uit de Giro. Had heel erge diarree. Was ik net weer hersteld, eet ik hier in Frankrijk iets verkeerds. In het restaurant bestelde ik gisteren als enige van de ploeg een ander gerecht, en dat was denk ik bedorven."
Ze hebben geen geld voor eigen koks? Risicootje hoor
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mannen. Want na het weekend lopen de afstanden opquote:
Tegenwoordig toch wel?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ook niet alle teams bij de mannen dat hebben?
Ze starten ook pas na de mannen jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mannen. Want na het weekend lopen de afstanden op
Oh, zou kunnen, dan gaat het harder dan gedacht. Had zelf het idee dat dat bij Total of Arkea nog niet zo zou zijn.quote:
Ja naar 110! Toch 3 uur koersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 07:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld te maken hebben met de mannen. Want na het weekend lopen de afstanden op
Ze mag bij mij uithuilen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vlak na wielerpensioen strandde huwelijk Anna van der Breggen: ‘Als je privésituatie verandert, dan verandert alles’
Anna is half van haar geloof gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |