SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf![]()
PHij doet 't geweldig met groenquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
10 seconden later sprong hij in het water![]()
![]()
Blubquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
10 seconden later sprong hij in het waterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hele ochtend goed gewerkt, maar nu geen zin meerTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 2122 / +62 / +78 / 6754 / 7619
2. FreshFruit / 1323 / +112 / +119 / 2156 / 2814
3. KillemWieft / 849 / +36 / +74 / 642 / 932
4. gebrokenglas / 784 / +11 / +20 / 2650 / 3206
5. _UserName_ / 511 / +2 / +10 / 480 / 645
6. Lovely / 504 / +10 / +4 / 2157 / 2518
7. MooieTop6 / 492 / +26 / +0 / 2209 / 2515
8. mario390 / 431 / +23 / +35 / 858 / 1130
9. loveislikeakiss / 421 / +29 / +20 / 2187 / 2455
10. Helenattenek / 410 / +0 / +0 / 449 / 574
11. DJMO / 390 / +3 / +7 / 760 / 1016
12. Dr.Mikey / 337 / +4 / +0 / 395 / 533
13. Fogel / 314 / +1 / +0 / 978 / 1213
14. marc0871 / 309 / +9 / +1 / 709 / 912
15. MizzezAmy / 301 / +4 / +3 / 1703 / 1965
16. hemarookworst / 298 / +21 / +8 / 962 / 1175
17. maily / 281 / +4 / +2 / 1049 / 1202
18. Sally / 274 / +1 / +3 / 278 / 397
19. kree / 269 / +7 / +0 / 1206 / 1412
20. KoningWouter / 266 / +30 / +0 / 1029 / 1169SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
niet door de likes?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt doordat mensen posten. Ik zou zeggen; iedereen een ban!Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
We beginnen met monitof!quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt doordat mensen posten. Ik zou zeggen; iedereen een ban!Trotste mama van Ambar
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op woensdag 23 juli 2025 14:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Komt doordat mensen posten. Ik zou zeggen; iedereen een ban!
How can I make this topic about me?![]()
Het helpt niet mee maar imo niet de hoofdoorzaak. Er is wat anders aan de hand en ik was al aan het kijken of er patronen in zaten. Echter na gisteren mee gestopt gezien de hoofdoorzaak al bekend was dus verder onderzoek niet nodig.quote:![]()
Hij post echt teveelquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima, ik mis er niets aan.Trotste mama van Ambar
hahaquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:37 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas heeft zin om VT te bolken en doet dat gewoonIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zonder monitor wordt DTS een lastig iets. Maar zou wel betekeken dat ik mijn eigen servers voor wat anders in zou kunnen zettenquote:![]()
![]()
Voor wat?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Zonder monitor wordt DTS een lastig iets. Maar zou wel betekeken dat ik mijn eigen servers voor wat anders in zou kunnen zetten🐙![]()
Blepquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen foto!
Check ook zijn tongetje🐙![]()
awwwwquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen foto!
Check ook zijn tongetjeIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zit er een beetje GPU in dan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou zo'n server kunnen gaan gebruiken als remote gaming bak.🐙![]()
De hoofdoorzaak was het Liketopic van @loveislikeakiss?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Het helpt niet mee maar imo niet de hoofdoorzaak. Er is wat anders aan de hand en ik was al aan het kijken of er patronen in zaten. Echter na gisteren mee gestopt gezien de hoofdoorzaak al bekend was dus verder onderzoek niet nodig.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Naja, het was gesloten omdat het de boel traag zou maken en men was er stellig over dat likes de oorzaak waren. Dus ja, als het daar aan ligt dan hoef ik verder niet te zoeken, zonde van de energie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De hoofdoorzaak was het Liketopic van @:Loveislikeakiss?![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De hoofdoorzaak was het Liketopic van @:Loveislikeakiss?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je moet ook geen feature introduceren dat een systeem kan laten crashen zoals likes.Trotste mama van Ambar
Het was een vergissing om posten toe te staan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet ook geen feature introduceren dat een systeem kan laten crashen zoals likes.🐙![]()
Ah wat schattig, je bent nog een newbie hier op FOK!quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je moet ook geen feature introduceren dat een systeem kan laten crashen zoals likes.![]()
![]()
FOK! doet niet aan verstandige beslissingen of het uitgebreid testen van nieuwe features. Hoe meer een feature het systeem kan verneuken hoe beter!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een vergissing om posten toe te staan.Beide posts een like en quote gegeven, omdat het kanquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah wat schattig, je bent nog een newbie hier op FOK!![]()
![]()
FOK! doet niet aan verstandige beslissingen of het uitgebreid testen van nieuwe features. Hoe meer een feature het systeem kan verneuken hoe beter!Trotste mama van Ambar
Like en quote terugquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Beide posts een like en quote gegeven, omdat het kanOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan heeft er nu zeker weer iemand stiekem een like topic geopendquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Naja, het was gesloten omdat het de boel traag zou maken en men was er stellig over dat likes de oorzaak waren. Dus ja, als het daar aan ligt dan hoef ik verder niet te zoeken, zonde van de energie.
Je like of je leven! (Of was die al geweest?)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kan haast niet anders inderdaad.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan heeft er nu zeker weer iemand stiekem een like topic geopend
Je like of je leven! (Of was die al geweest?)![]()
Insert Gerard Gekdom met zijn niet likken jingleTrotste mama van Ambar
Don't just don'tquote:
Anders heb je jarenlange psychiatrische hulp nodig als je naar Gerard Janking luisterd
Nee ik heb al genoeg liedjes in mn hoofd spelen, dus ik ga niet googlenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Don't just don't
Anders heb je jarenlange psychiatrische hulp nodig als je naar Gerard Janking luisterdIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
* gebrokenglas is een ochtendmens en kan niet uitslapen. Hij snapt niets van mensen die pas om 12 uur uit bed stappen.quote:How can I make this topic about me?![]()
maar jij gaat ook laat slapen tochquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is een ochtendmens en kan niet uitslapen. Hij snapt niets van mensen die pas om 12 uur uit bed stappen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dit moet je niet doorvertellen, maar het geheim is: Inkakken is bijpakken!quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is een ochtendmens en kan niet uitslapen. Hij snapt niets van mensen die pas om 12 uur uit bed stappen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jullie moeten die muis niet zo laten lopen en allemaal kutgatjes gevenTrotste mama van Ambar
Zometeen worden Dr.Mickey en VinoTino nog vies woest mad dat we jou puntjes gunnen en daarom vies smerige pesters zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie moeten die muis niet zo laten lopen en allemaal kutgatjes geven![]()
Ik gun iedereen puntenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zometeen worden Dr.Mickey en VinoTino nog vies woest mad dat we jou puntjes gunnen en daarom vies smerige pesters zijn![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Is fok eindelijk weer snel
Ga ik gamen![]()
Ben jij de oorzaak van de traagheid?![]()
![]()
Ook. Maar ik doe vaak eind van de middag een powernap.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
maar jij gaat ook laat slapen toch
Ik weet het, het is niet goed...How can I make this topic about me?![]()
Oh dat is wel een minpuntje van jou danquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas is een ochtendmens en kan niet uitslapen. Hij snapt niets van mensen die pas om 12 uur uit bed stappen.
Lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:32 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vino_Tinto is traag zeg je?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
De bitjes en de bytejes waren te dik om door het dunne kabeltje te gaan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat ik het niet begrijp?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat is wel een minpuntje van jou dan
Ik snap wel meer niet.How can I make this topic about me?![]()
Fatshaming!quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:35 schreef Rob het volgende:
[..]
De bitjes en de bytjes waren te dik om door het dunne kabeltje te gaan.
Dat je een ochtendmens bentquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ik het niet begrijp?
Ik snap wel meer niet.
Nu slaap ik ook niet tot 12 uur hoor, maar ik hou gewoon van in bed liggen
Maar Amy, door deze ochtendmens heb jij al heerlijke koffie op bed nog voordat je je ogen hebt opengeslagen.... Hoe lekker wakker worden is datquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat je een ochtendmens bent
Nu slaap ik ook niet tot 12 uur hoor, maar ik hou gewoon van in bed liggen
Heerlijke koffie. Dat klinkt als een contradictio in terminisquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar Amy, door deze ochtendmens heb jij al heerlijke koffie op bed nog voordat je je ogen hebt opengeslagen.... Hoe lekker wakker worden is dat
Kom maar terug als je versgeperste jus d'orange en versgebakken croissantjes hebt
Ja te veel bolksquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
![]()
fuck opeens is de helft van team met vakantie en ben ik achtervang voor van allesUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dus jij hebt extra veel werk om te doen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
fuck opeens is de helft van team met vakantie en ben ik achtervang voor van alles
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolk zou dit ook teveel zijn?
beetje extra en stand by staan jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus jij hebt extra veel werk om te doen?Uw ADH vitamine Worst
Bolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolkbolk
Poging 2It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
oehhhhhh. Thee natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heerlijke koffie. Dat klinkt als een contradictio in terminis
Kom maar terug als je versgeperste jus d'orange en versgebakken croissantjes hebt
* gebrokenglas slaat zich op zijn voorhoofdHow can I make this topic about me?![]()
En wanneer heb jij vakantie?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
beetje extra en stand by staan ja"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik was alweer diep beledigd en vooral heel verdrietigquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oehhhhhh. Thee natuurlijk.
* gebrokenglas slaat zich op zijn voorhoofd
Rond Pinksteren gehadquote:
maar is beetje een zwakke punt bij mij, dat ik spontaan wat plan dus dan krijg ik ditUw ADH vitamine Worst
We hebben wel van die mensen die in hun Out of office verwijzen naar hun collega die in dezelfde periode ook vrij is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
fuck opeens is de helft van team met vakantie en ben ik achtervang voor van alles
![]()
Of "Ik ben 4 weken met vakantie". Ja, oké, wanneer ben je terug dan?How can I make this topic about me?![]()
Ja, echt, hier zijn geen excuses op zijn plaats.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik was alweer diep beledigd en vooral heel verdrietig![]()
![]()
Sorry sorry sorry
![]()
![]()
Ah toch maar gewoon vakantie nemen ook al plan je niks..quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Rond Pinksteren gehad
maar is beetje een zwakke punt bij mij, dat ik spontaan wat plan dus dan krijg ik dit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah toch maar gewoon vakantie nemen ook al plan je niks..
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
of wat ik ook vaak heb, dat ik denk dat ik in najaar wel op vakantie ga, en dan is het najaar en dan is mijn vakantiemodus/behoefte helemaal weg
Uw ADH vitamine Worst
Ik denk dat excuses juist wel op hun plaats zijn!quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, echt, hier zijn geen excuses op zijn plaats.![]()
![]()
Sorry sorry sorry
![]()
![]()
Ik was bijna door mijn energy heen, maar er stonden nog wat kluisjes met energy
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Raar weer vandaag, zon en dan weer geen zon.. gelukkig alleen vanmorgen regen gehad"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja ik lees hier wel een liefdesverhaal.quote:
Eerst is er liefde, maar ook een beetje schaamte. Na wat zoenen en spanking wordt er getrouwd, daar zijn we heel blij mee.
Helaas met de tijd groeien we wat uit elkaar, maar de liefde blijft.
Na een ruime hoeveelheid bier komt de liefde en de lust terug. Dit is echter van korte duur, er wordt met een koekenpan geslagen, de scheiding vindt plaats en 1 iemand is blij
Maar wie is die iemand!quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik lees hier wel een liefdesverhaal.
Eerst is er liefde, maar ook een beetje schaamte. Na wat zoenen en spanking wordt er getrouwd, daar zijn we heel blij mee.
Helaas met de tijd groeien we wat uit elkaar, maar de liefde blijft.
Na een ruime hoeveelheid bier komt de liefde en de lust terug. Dit is echter van korte duur, er wordt met een koekenpan geslagen, de scheiding vindt plaats en 1 iemand is blijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met name wolken inderdaad. Zon laat zich zo nu en dan even zien.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel veel wolken..witte en grijze..![]()
Ik las kinky en moest gelijk aan volkoren wraps denkenTrotste mama van Ambar
raarquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las kinky en moest gelijk aan volkoren wraps denkenUw ADH vitamine Worst
Yep en dan is t ook warm..quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Met name wolken inderdaad. Zon laat zich zo nu en dan even zien."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En vervolgens een stuwmeer aan verlofuren in het nieuwe jaarquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:53 schreef hemarookworst het volgende:
of wat ik ook vaak heb, dat ik denk dat ik in najaar wel op vakantie ga, en dan is het najaar en dan is mijn vakantiemodus/behoefte helemaal weg
Is er wat te halen dan bij ons?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pavlov rinkelt kwijlend een belletje in zijn graf.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las kinky en moest gelijk aan volkoren wraps denken🐙![]()
Gelijk ook zin in wraps met zalm enzoquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pavlov rinkelt kwijlend een belletje in zijn graf.Trotste mama van Ambar
ik neem weleens wat lange weekenden vrij en wat snipperdagen, dus verlofuren verbruik ik welquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En vervolgens een stuwmeer aan verlofuren in het nieuwe jaarUw ADH vitamine Worst
Ja, tegen de tijd van de scheiding wel!quote:
Het wordt pas leuk als je ook ineens zin krijgt in kink als je wraps eet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelijk ook zin in wraps met zalm enzo🐙![]()
Is dat omgekeerde pavlov?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het wordt pas leuk als je ook ineens zin krijgt in kink als je wraps eet.Trotste mama van Ambar
Liever plasticquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las kinky en moest gelijk aan volkoren wraps denken![]()
En dan niet om te eten natuurlijk![]()
![]()
Mijn enige kink is zalm wrappenquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:06 schreef bondage het volgende:
[..]
Liever plastic![]()
En dan niet om te eten natuurlijk
Trotste mama van Ambar
Dat is niet wat die arme sims in je kinkkelder ervaren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn enige kink is zalm wrappen🐙![]()
Of misschien gaat het over de verdeling van de erfenis?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, tegen de tijd van de scheiding wel!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kloptquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is niet wat die arme sims in je kinkkelder ervaren.
Trotste mama van Ambar
Of misschien is het eind wel dat we worden doodgeslagen door iemand met een koekenpan en is dat de blije persoonquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Of misschien gaat het over de verdeling van de erfenis?(en ja ik weet dat het een paddle en geen koekenpan is, maar laat mij maar in mn onschuldige gedachtenwereld leven
)
Iemand slaan met een koekenpan is vele malen minder onschuldig dan met een paddle.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien is het eind wel dat we worden doodgeslagen door iemand met een koekenpan en is dat de blije persoon(en ja ik weet dat het een paddle en geen koekenpan is, maar laat mij maar in mn onschuldige gedachtenwereld leven
)
🐙![]()
Om te gamen bedoel ikquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen zorgen, dat weerhoudt meerdere mensen hier niet van het posten.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee ik hoef geen piemel als achtergrond![]()
Wat denk je wel niet van mij?![]()
Ik dacht aan zoiets:
Ah nee, wel een mooi plaatje ( leuk als kerstkaartjequote:Op woensdag 23 juli 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht aan zoiets:
[ afbeelding ])
Ik zou graag straks sims spelen, maar ik moet hond uitlaten en wat aan het huishouden doen enzo. Tis een bende hierTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik dacht aan zoiets:
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Eerst thuis de boel opruimen voordat ik seksclub ga bouwenTrotste mama van Ambar
Kan je hond uitlatend sims spelenquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou graag straks sims spelen, maar ik moet hond uitlaten en wat aan het huishouden doen enzo. Tis een bende hier
Uw ADH vitamine Worst
Waren het donkere dagen toen je aan piemels dacht?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar denk liever niet aan de donkere dagenTrotste mama van Ambar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoiets?
Ah ja, ik hou er wel van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee maar denk liever niet aan de donkere dagen
Maar ook van deze zomerse dagen
Ik hou overal van
Wie doet er hier aan padelen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of misschien is het eind wel dat we worden doodgeslagen door iemand met een koekenpan en is dat de blije persoon(en ja ik weet dat het een paddle en geen koekenpan is, maar laat mij maar in mn onschuldige gedachtenwereld leven
)
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heb ik geen actieve herinneringen aanquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waren het donkere dagen toen je aan piemels dacht?Uw ADH vitamine Worst
Als je dit zonder context leestquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst thuis de boel opruimen voordat ik seksclub ga bouwen
Trotste mama van Ambar
dan wordt er geadverteerd dat het handig is voor op festivals.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
Een handig telefoonkoord voor aan de telefoon
[ afbeelding ]
één ruk aan dat ding en je bent alles kwijt.
echt he ....
ik heb ooit een telefoonkoord gekocht want dat leek me wel handig.
dat was het dus niet.
en het sneed in mijn nek.![]()
Die is handig! Ook in zwart?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
Een handig telefoonkoord voor aan de telefoon
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Maar klik je die in je usb-c poort?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
dan wordt er geadverteerd dat het handig is voor op festivals.
echt he ....
dat was het dus niet.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nee, er zat een soort van plastic sticker bij die je onder je telefoon moest plakken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar klik je die in je usb-c poort?
in die sticker een gaatje en daar ging de sluiting van dat koord in.![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar klik je die in je usb-c poort?
Is een soort plasticje die tussen je telefoon en je hoesje zitTrotste mama van Ambar
Hmm. Ik heb mn telefoon in een beschermhoesje en nu op de plek van de sd-kaart opening (denk ik) een touwtje aan het beschermhoesje gemaakt. Volgende week op boot voor walvis en dolfijn spotten, dat scheen wel eens wild te kunnen gaan, dus heb er dan graag een koordje aanquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:28 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, er zat een soort van plastic sticker bij die je onder je telefoon moest plakken.
in die sticker een gaatje en daar ging de sluiting van dat koord in.
Je telefoon is best zwaar, daar kom je dan wel achter.
Omdat dat koord maar op een punt aan je telefoon is vastgemaakt, zwaait je telefoon heen en weer.
Zeer onhandig en gevaarlijk.![]()
beter koop je een klein tasje wat je gewoon goed bij je kunt houden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb mn telefoon in een beschermhoesje en nu op de plek van de sd-kaart opening (denk ik) een touwtje aan het beschermhoesje gemaakt. Volgende week op boot voor walvis en dolfijn spotten, dat scheen wel eens wild te kunnen gaan, dus heb er dan graag een koordje aan![]()
Wow echt.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:26 schreef maily het volgende:
[..]
dan wordt er geadverteerd dat het handig is voor op festivals.
echt he ....
dat was het dus niet.
[ afbeelding ]
en het sneed in mijn nek.![]()
![]()
Gelukkig kom ik nooit op festivals,maar hoe en waar bewaar je dan je telefoon?
Tussen de zweet tieten?![]()
Ook dan niks mis mee, beetje ondernemerschapquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dit zonder context leestUw ADH vitamine Worst
Maar de club wordt in dit geval niet geheel vrijwilligquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook dan niks mis mee, beetje ondernemerschapTrotste mama van Ambar
ja ik weet het niet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wow echt.![]()
![]()
Gelukkig kom ik nooit op festivals,maar hoe en waar bewaar je dan je telefoon?
Tussen de zweet tieten?![]()
jij mag het zeggen.
probeer maar eens je telefoon aan één kant met een touw of elastiek vast te maken.
en dan rond je nek.
en denk dan nog maar eens goed over die aankoop![]()
![]()
Je moet een telefoonkoord ook cross body dragen en niet om je nek joh
Trotste mama van Ambar
meer een seksgevangenisquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar de club wordt in dit geval niet geheel vrijwilligUw ADH vitamine Worst
Ja, maar ik denk dat ik een foto wil maken met mn telefoon, dat gaat lastig als hij in een tasje zitquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:32 schreef maily het volgende:
[..]
beter koop je een klein tasje wat je gewoon goed bij je kunt houden.
Ik heb gewoon een klein heuptasje voor festivals
Of een heuptasje maar dan schuin over je schouder..quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
ja ik weet het niet.
jij mag het zeggen.
probeer maar eens je telefoon aan één kant met een touw of elastiek vast te maken.
en dan rond je nek.
en denk dan nog maar eens goed over die aankoop
ja. dat zit ook veel comfortabelerquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of een heuptasje maar dan schuin over je schouder..
dit niet:
![]()
![]()
Maar wat ik wil is een brede koord/bandquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:36 schreef maily het volgende:
[..]
ja. dat zit ook veel comfortabeler
dit niet: [ afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja, zoals jij postte.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar wat ik wil is een brede koord/band
maar daar bungelt je telefoon dus onderaan.
ik heb nog geen foto's gezien van iemand die zo'n band draagt maar het lijkt mij niks.![]()
ik word gedwongen te stoppen met werken, onderhoud aan een programma waarmee ik werkUw ADH vitamine Worst
dan maar van die baggerfoto's postenquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
ik word gedwongen te stoppen met werken, onderhoud aan een programma waarmee ik werk![]()
![]()
Action heeft ook telefoonkoords voor nog geen 2 euroTrotste mama van Ambar
vooral omdat de rest van team toch vakantie viert kan ik ook doenUw ADH vitamine Worst
that's the spirit!quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
vooral omdat de rest van team toch vakantie viert kan ik ook doenTrotste mama van Ambar
Ik heb hem alleen nog niet gebruiktquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:43 schreef maily het volgende:
[..]
dat is ook al beter
daar zit je telefoon op twee plekken vast.Ik was hem vergeten naar outsiders
ow heerlijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
zat vanmiddag ook met laptop op terrasje met ijskoffie![]()
![]()
Goed bekeken. Het is vakantietijd, er is toch weinig aan de hand.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
zat vanmiddag ook met laptop op terrasje met ijskoffie![]()
![]()
kutzooierij, wil ergens wat halen is die net vandaag dichtUw ADH vitamine Worst
Hema in de zon op het terras
Las in een mail dat hij geen werk meer hadTrotste mama van Ambar
Blub
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
wat wilde je gaan halen dan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:48 schreef hemarookworst het volgende:
kutzooierij, wil ergens wat halen is die net vandaag dichtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh en haay
Well, life can be a riot
10 kleine visjes willen naar de zee
moeder zei ik ga niet mee
ik zwem liever in de vieze oude sloot
want in de zee zwemmen haaien
en die bijten
je blub
blub
blubTrotste mama van Ambar
Lekker lopenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
McDonalds besteld
Well, life can be a riot
happy mealquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Cheeseburger met frietjes en ketchup
Kleine friet. McSpicy, hamburger, single big tasty en Oreo McFlurryquote:Well, life can be a riot
Omdat ik gezond probeert te doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat houd je tegen om ook effe een menuutje te halen?
Als je even op de fiets naar de MacD gaat, dan fiets je de calorieën al een soort van eraf weerquote:
Nog geen eens gekozen voor Knetter met Chocoladesausquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kleine friet. McSpicy, hamburger en Oreo McFlurryquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
ze verkopen ook water en snoeptomaatjes en appelpartjes bij de mac![]()
![]()
met lopen verbrand je meerquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je even op de fiets naar de MacD gaat, dan fiets je de calorieën al een soort van eraf weer![]()
![]()
Neeeeee die werd mij al eens aangeraden, maar durf 't niet aanquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog geen eens gekozen voor Knetter met Chocoladesaus
[..]
Well, life can be a riot
die is zo fucking lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Neeeeee die werd mij al eens aangeraden, maar durf 't niet aan
Dat is een redelijke afstand.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
40 minuten heen lopen en 40 minuten terugHow can I make this topic about me?![]()
Redelijk in buurt van kantoor is er eentje die taiyaki en Japanse curry verkoopt, wil ik eens proberenquote:Uw ADH vitamine Worst
Weet niet waar jij woont.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
7 minuten met de auto
en 9 minuten met de fiets
Maar iets wat hier 10 Minuten met de fiets is is minimaal 15 Minuten met de auto
Well, life can be a riot
Binnendoor fietsenquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Weet niet waar jij woont.
Maar iets wat hier 10 Minuten met de fiets is is minimaal 15 Minuten met de autoMet de auto moet je omrijden
jaquote:
Hey dat is een goeie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:25 schreef maily het volgende:
[..]
meid wat errug
neem een lekkere vlamtosti
maar dan heb ik morgen weer hete kak @mario390Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
kun jij niet koken ofzo?quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja
[..]
Hey dat is een goeie.
maar dan heb ik morgen weer hete kak @:mario390![]()
![]()
ik heb gister gekooktquote:en eergisteren en die dag ervoor
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: