Hoe lang werk je er al?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Proximus Mobile Smart
Mobile Smart
50 GB + Onbeperkt bellen & sms’en
Inbegrepen in dit abonnement
Data: 50 GB/maand om te surfen op onze 4G en 5G netwerken tot 200 Mbps, in België en de EU-Zone.
Onbeperkt bellen & sms'en: geldig in België en de EU-Zone, behalve voor oproepen vanuit België naar andere landen.
Vrijblijvend abonnement: Je kan je abonnement gratis wijzigen of stopzetten wanneer jij dat wilt, zelfs wanneer je van een promotie geniet.
Je budget onder controle: met de gratis optie FullControl blokkeer je alle verbruik dat niet in je bundel is inbegrepen. Je kan de FullControl-optie toevoegen tijdens de configuratie van je abonnement, of later via je MyProximus-account.
Wat kan ik doen met 50 GB?
600 uur
op Facebook
of
200 uur
op YouTube
of
500 uur
op Instagram
of
300 uur
op Spotify
of
800 uur
op internet
Ook deze diensten zijn inbegrepen
5G, het mobiele netwerk van de toekomst
Daily Roaming Pass: hou je kosten voorspelbaar in het buitenland
Bescherm je smartphone met onze diensten (vervanging, bescherming)
Proximus for You (al je klantvoordelen: wedstrijden, deals en meer)
Als je behoeften veranderen, kan je altijd je abonnement aanpassen via de Proximus+ app
Beter je best doen!quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:20 schreef vosss het volgende:
200gieg samen met de vrouw. Komen we nooit aan.
lijkt eerder op een knip en plak van de abonnementpagina.quote:
Lukt niet! Vermoedelijk ook omdat mijn telefoon thuis automatisch de wifi aanzet en als ik buiten bereik van m'n netwerk ben de wifimodule van de telefoon auyomatisch uitschakelt.quote:
Ik denk dat je 20000mb (20GB) bedoelt?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:40 schreef Sorella het volgende:
Simpel: 20000gb, 500 smsjes en onbeperkt bellen voor 10,00
quote:Op maandag 11 augustus 2025 21:42 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat je 20000mb (20GB) bedoelt?
Wat biedt het voor voordelen ten opzichte van het hedendaagse aanbod?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:59 schreef bananen-plukker het volgende:
Abonement: Hi 2014, was merknaam van KPN.
Altijd gedoe als je met KPN belt, want oud product.
Volgende maand youfone (netwerk KPN).quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:00 schreef Jordy-B het volgende:
Ben, 200min/sms en 25GB extra snel 5G maandelijks opzegbaar voor ¤12
Maar ik moet overstappen, want waar ik nu zit heeft het netwerk van Odido erg slecht bereik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |