abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juli 2025 @ 12:56:55 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218296932
Barack Obama heeft dinsdagavond (lokale tijd) gereageerd op de aantijgingen van Donald Trump dat hij in 2016 diens verkiezingscampagne probeerde te beschadigen met het ‘verzinsel’ dat Rusland zich bemoeide met de Amerikaanse presidentsverkiezingen om Trump te helpen winnen. „Deze bizarre beschuldigingen zijn belachelijk en een zwakke poging tot afleiding.

Trump heeft de afgelopen dagen de aanval geopend op Obama. Maandag beschuldigde hij de voormalig president van 'verraad'. De Democraat zou de Russische inmenging tijdens de verkiezingen van 2016 (die Trump won van Hillary Clinton) hebben verzonnen om zo Trump te schaden. Trump deelde dinsdag ook een nepvideo op zijn eigen sociale medium Truth Social waarop te zien is dat Obama wordt gearresteerd en in de cel wordt gezet. De beelden zijn gegenereerd met AI.

De beschuldigingen waren een vervolg op uitspraken van Tulsi Gabbard, Trumps directeur van de Nationale Inlichtingendiensten. Zij noemde de rel rondom de Russische inmenging een ‘samenzwering die ruikt naar hoogverraad’ door leden van de regering-Obama in 2016. Gabbard zei dat ze een strafklacht zal indienen bij het FBI ‘op basis van recent vrijgegeven documenten’.

Amerikaanse inlichtingendiensten bevestigden Russische bemoeienis
Het kantoor van Obama reageerde daarop met een verwijzing naar officiële rapporten van de Amerikaanse inlichtingendiensten en de Senaat, die bevestigen dat Rusland zich daadwerkelijk bemoeide met de verkiezingen. De nieuw vrijgegeven documenten zouden daar niets aan afdoen.

Met 'zwakke poging tot afleiding' doelt Obama waarschijnlijk op het dossier rondom Jeffrey Epstein. De multimiljonair en zedendelinquent zou minderjarige meisjes seksuele diensten hebben laten verlenen aan machtige vrienden. Trump heeft eerder beloofd belangrijke informatie over dat dossier, waaronder een klantenlijst van Epstein, te openbaren. Maar daar is hij inmiddels op teruggekomen, tot woede van zijn aanhangers. Volgens critici omdat hij zelf op de lijst zou staan.

Trump onderhield een goede band met Epstein in de jaren 90 en probeert de ophef rondom het dossier al wekenlang te temperen.

De trieste nepvideo in de link...................

https://www.ad.nl/buitenl(...)afleiding~ac9b15d36/

Een kat in het nauw, kijkt niet op een leugentje meer of minder. Die maakt rare sprongen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_218296969
Trump is in paniek dus alles moet uit de kast getrokken worden om de aandacht maar af te leiden van zijn Epstein-files debacle.

En net als Clinton gaat Obama nooit opgepakt of ergens voor aangeklaagd worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218296975
Bizar? De Russiahoax was verzonnen, dat weet inmiddels iedereen. Tijd voor vervolging van de aanstichters.
  Forum Admin woensdag 23 juli 2025 @ 13:05:23 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218296985
Je ziet de meltdown plaats vinden, als chimpansees slingeren magatards nu allerlei shit tegen de muur aan om afleiding te veroorzaken van de Epstein files..

Op social media valt dat ook op en het mooiste is dat vrijwel niemand er nog in trapt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juli 2025 @ 13:05:36 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_218296987
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
Bizar? De Russiahoax was verzonnen, dat weet inmiddels iedereen. Tijd voor vervolging van de aanstichters.
Heb je namen? Verder word je al maar voorspelbaarder. :D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 23 juli 2025 @ 13:06:08 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_218296990
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Je ziet de meltdown plaats vinden, als chimpansees slingeren magatards nu allerlei shit tegen de muur aan om afleiding te veroorzaken van de Epstein files..

Op social media valt dat ook op en het mooiste is dat vrijwel niemand er nog in trapt.
Zie mijn reactie op Nober. ;)

pi_218296997
quote:
Volgens mij kunnen Amerikaanse presidenten niet meer vervolgd worden voor zaken die tijdens hun presidentschap hebben plaatsgevonden. Met dank aan ene TACO die dat voor het SC heeft gebracht.
pi_218297285
quote:
Er is bewijs dat Rusland zich heeft ingemengd in de Amerikaanse verkiezingen destijds.

Er is echter geen bewijs voor de stelling dat die inmenging ook (substantieel) invloed gehad zou hebben op de verkiezingsuitslag.
  woensdag 23 juli 2025 @ 13:38:06 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_218297307
Trump is een pedofiel en Obama is met een man getrouwd.
pi_218297340
quote:
16s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef Twiitch het volgende:
Trump is een pedofiel en Obama is met een man getrouwd.
In tegenstelling tot Melania Knauss Trump is Michelle Obama wél met een man getrouwd.
  woensdag 23 juli 2025 @ 13:46:19 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_218297467
Leuk verhaal, kijken we wel naar na de openbaring van de Epstein files Donald.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_218298740
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Volgens mij kunnen Amerikaanse presidenten niet meer vervolgd worden voor zaken die tijdens hun presidentschap hebben plaatsgevonden. Met dank aan ene TACO die dat voor het SC heeft gebracht.
Nee dat kan wel .
De nieuwe president geeft normaal vrijstelling van vervolging op de ouwe president.
Dat is niet meer gebeurt sinds Obama als laatste president voor George Walker Bush.
pi_218298746
Obama :')
Trump :') :') :')

HILLARY CLINTON _O_
pi_218298886
quote:
Je bent in een fabeltjesfuik gedoken.
pi_218298901
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:34 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Er is bewijs dat Rusland zich heeft ingemengd in de Amerikaanse verkiezingen destijds.

Er is echter geen bewijs voor de stelling dat die inmenging ook (substantieel) invloed gehad zou hebben op de verkiezingsuitslag.
Dat maakt ook niet heel veel uit. De landverraders van MAGA werkten mee. Dat is het echte verhaal.
pi_218299016
Obama is een fatsoenlijke vent. Beter negeert ie die om zich heen meppende aap.
pi_218299068
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2025 13:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit was niet tijdens Obama's presidentschap en er is ook niks bizars aan de beschuldigingen. Het bizarre is dat een oud president samen met geheime diensten een hoax in elkaar zet om de verkiezingen te beinvloeden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218299101
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dit was niet tijdens Obama's presidentschap en er is ook niks bizars aan de beschuldigingen. Het bizarre is dat een oud president samen met geheime diensten een hoax in elkaar zet om de verkiezingen te beinvloeden.
In mijn herinnering maakte jij vroeger nog wel eens een leuke post. Ben ik nostalgisch naar vervlogen tijden of heeft iemand je au gedaan?
  Forum Admin woensdag 23 juli 2025 @ 16:58:32 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218299103
quote:

[..]
Zoals de Einstein files?

Al was dat zonder hulp van wat dan ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218299202
Die lijst zal inmiddels toch wel vernietigd zijn?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218299257
quote:
Als het verzonnen was, waarom zijn er meerdere personen veroordeeld tot gevangenisstraffen wegens betrokkenheid bij deze illegale Russische inmenging?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218299376
Biden, Trump, Obama allemaal corrupt en de lijken komen boven drijven als er een weer een president komt van de andere partij. Komende jaren zullen in ieder geval niet saai worden
life is like a box of chocolates
pi_218299434
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 17:24 schreef hondonspain het volgende:
Biden, Trump, Obama allemaal corrupt en de lijken komen boven drijven als er een weer een president komt van de andere partij. Komende jaren zullen in ieder geval niet saai worden
Je beseft dat Trump dit gewoon verzint om jou af te leiden van de Epstein files?
pi_218299437
Alles om maar de blikken af te wenden van z'n pedofiele vriendenkring :)
Conscience do cost.
pi_218299444
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat maakt ook niet heel veel uit. De landverraders van MAGA werkten mee. Dat is het echte verhaal.
Mee eens als je het hebt over bijvoorbeeld de Capitool-bestorming enzo.

Dat mensen stemmen op wie ze willen stemmen zou ik niet zozeer landverraad willen noemen. Is eerder gewoon een logisch gevolg van een democratie.
pi_218299511
quote:

[..]
Hmm. Welke verkiezingen heeft Obama na zijn Presidentschap, samen met geheime diensten, proberen te beïnvloeden dan?
pi_218299566
Trump vs Obama 2028
graag verwijderen
pi_218299649
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2025 17:32 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Mee eens als je het hebt over bijvoorbeeld de Capitool-bestorming enzo.

Dat mensen stemmen op wie ze willen stemmen zou ik niet zozeer landverraad willen noemen. Is eerder gewoon een logisch gevolg van een democratie.
Dat is niet wat ik bedoelde. De landverraders van MAGA werkten mee aan het Russische programma om de verkiezingen te beïnvloeden.
pi_218299783
quote:
2s.gif Op woensdag 23 juli 2025 17:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hmm. Welke verkiezingen heeft Obama na zijn Presidentschap, samen met geheime diensten, proberen te beïnvloeden dan?
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was het hoogtpunt van de Russia Hoax na zijn presidentschap.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218300534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was het hoogtpunt van de Russia Hoax na zijn presidentschap.
Het hoogtepunt was ergens tijdens Trump 1 of 2 als hij zijn achterban weer eens wilde opzwepen met leugens.
pi_218300674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
In mijn herinnering maakte jij vroeger nog wel eens een leuke post. Ben ik nostalgisch naar vervlogen tijden of heeft iemand je au gedaan?
Pre- en post- Baudet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_218300749
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. De landverraders van MAGA werkten mee aan het Russische programma om de verkiezingen te beïnvloeden.
Dat is nooit bewezen, het is meer dat MAGA er niet zoveel problemen mee had.

Maar dit gezeik over Obama komt allemaal van Tulsi Gabbard, een complete gek die daar alleen maar zit omdat ze is uitgekotst is door de Democraten (om goede redenen).
  woensdag 23 juli 2025 @ 20:50:17 #33
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218300946
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2025 16:23 schreef augurk2025 het volgende:
Obama :')
Trump :') :') :')

HILLARY CLINTON _O_
Jij gaat een probleem krijgen met de bernie bros.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 23 juli 2025 @ 20:59:08 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218301049
Obama is een reus.

Trump een vlo.

En dat blijft steken bij onze oranje afgod.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218301606
Trump de pedo. Helemaal in paniek die vent.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_218302299
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik snap die gedachte wel ja, alhoewel ik denk dat het ze vooral gewoon goed uit kwam dan dat ze actief connecties onderhielden en aanstuurden.
pi_218302496
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 16:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je bent in een fabeltjesfuik gedoken.
Nober is de enige fokker die nog nooit van zijn leven ergens gelijk in heeft gekregen. Dat is best bijzonder te noemen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218302708
quote:
Dat is niet wat de uitkomsten van de onderzoeken zeggen. Het samenspannen tussen Rusland en het campagne team van Trump is er gewoon geweest.
Цой жив
pi_218302909
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
Die lijst zal inmiddels toch wel vernietigd zijn?
Het is onwaarschijnlijk dat er ooit dusdanig onderzoek gedaan is naar het netwerk dat Epstein opgebouwd had…
De vermeende ‘lijst’ van klanten zal vermoedelijk helemaal niet bestaan (en al zeker niet in eigendom van het DOJ in een dossier zijn).

In 2005 begon de Palm Beach police een onderzoek naar meerdere beschuldigingen dat Epstein 14-jarige meisjes rekruteerde voor betaalde sexuele diensten.

Dat onderzoek was puur gericht op Epstein zelf… in 2007 had men voldoende gegevens verzameld om Epstein op ruim 30 aanklachten te veroordelen en er waren gegevens verzameld over de betrokkenheid van 4 andere personen…
Dat waren 4 jonge vrouwen, waarvan vermoed word dat ze zelf op minderjarige leeftijd misbruikt zijn door hem, maar toen ze ouder werden deze zelf een rol gingen spelen in zijn criminele organisatie:
Dit gaat om Sarah Kellen, Nadia Marcinkova (die pilote was op zijn vliegtuig, als 14-jarige door Epstein uit Oost-Europa ‘gekocht’), Adriana Ross en lesley Groff…

Op dat moment werd echter plots een deal aangeboden met Epstein, door de republikeinse US Attorney Alexander Acosta…
Epstein werd in plaats van 30 aanklachten enkel nog voor 2 aangeklaagd, en tevens werd er immuniteit geboden voor hem, de 4 genoemde betrokken jonge vrouwen en alle eventueel betrokkenen in zijn Organisatie.

Dit betekende het einde voor toen lopend FBI onderzoek naar de organisatie van Epstein, omdat die door die ‘deal’ niks meer konden dreigen tegen de 4 betrokken jonge vrouwen… bv Nadia Marcinkova had al enkele belastende verklaringen gedaan (bv dat ze getuige was dat Epstein en Alan Dershowitz in het vliegtuig gevlogen hadden met enkele minderjarige Oost-Europese meisjes; Alan Dershowitz is een machtige republikeinse jurist, bv de leider van Trump’s team bij zijn impeachments).

Door die deal in 2008 kon het FBi onderzoek niet doorgezet worden…
Als er iets onderzocht moet worden, is dat die deal in 2008…
Overigens, de kans dat Trump daarbij betrokken was is 0,0… toen was Trump geen politiek invloedrijke persoon, zeker ook niet binnen de republikeinse partij…

Wel mogelijk betrokken is conservatieve Hoge rechter Samuel Alito

[ Bericht 2% gewijzigd door RM-rf op 24-07-2025 00:09:53 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_218303079
De woorden van Tulsi zijn net zo ' onbewezen' als de aantijgingen destijds tegen Trump.

" I claim, you claim".

twitter

Wat dat betreft mag Obama net als Trump onder vuur liggen.

"I claim, you claim".

Degenen die de een of de ander support (of tegen de ander is) zal eerder een bepaald voor of tegen geloven.

Zo zielig dit allemaal.

De mensheid is aardig aan het degenereren. Tijd voor een reset.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218308142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Helemaal doorgedraaid sinds corona.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218308313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 00:42 schreef Montagui het volgende:
De woorden van Tulsi zijn net zo ' onbewezen' als de aantijgingen destijds tegen Trump.

" I claim, you claim".

[ x ]

Wat dat betreft mag Obama net als Trump onder vuur liggen.

"I claim, you claim".

Degenen die de een of de ander support (of tegen de ander is) zal eerder een bepaald voor of tegen geloven.

Zo zielig dit allemaal.

De mensheid is aardig aan het degenereren. Tijd voor een reset.
Jij trapt hier toch niet in hoop ik ...
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')