Heb je namen? Verder word je al maar voorspelbaarder.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
Bizar? De Russiahoax was verzonnen, dat weet inmiddels iedereen. Tijd voor vervolging van de aanstichters.
Zie mijn reactie op Nober.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:05 schreef Straatcommando. het volgende:
Je ziet de meltdown plaats vinden, als chimpansees slingeren magatards nu allerlei shit tegen de muur aan om afleiding te veroorzaken van de Epstein files..
Op social media valt dat ook op en het mooiste is dat vrijwel niemand er nog in trapt.
Volgens mij kunnen Amerikaanse presidenten niet meer vervolgd worden voor zaken die tijdens hun presidentschap hebben plaatsgevonden. Met dank aan ene TACO die dat voor het SC heeft gebracht.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
Bizar? De Russiahoax was verzonnen, dat weet inmiddels iedereen. Tijd voor vervolging van de aanstichters.
Er is bewijs dat Rusland zich heeft ingemengd in de Amerikaanse verkiezingen destijds.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
In tegenstelling tot Melania Knauss Trump is Michelle Obama wél met een man getrouwd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:38 schreef Twiitch het volgende:
Trump is een pedofiel en Obama is met een man getrouwd.
Nee dat kan wel .quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen Amerikaanse presidenten niet meer vervolgd worden voor zaken die tijdens hun presidentschap hebben plaatsgevonden. Met dank aan ene TACO die dat voor het SC heeft gebracht.
Je bent in een fabeltjesfuik gedoken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
Dat maakt ook niet heel veel uit. De landverraders van MAGA werkten mee. Dat is het echte verhaal.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:34 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Er is bewijs dat Rusland zich heeft ingemengd in de Amerikaanse verkiezingen destijds.
Er is echter geen bewijs voor de stelling dat die inmenging ook (substantieel) invloed gehad zou hebben op de verkiezingsuitslag.
Dit was niet tijdens Obama's presidentschap en er is ook niks bizars aan de beschuldigingen. Het bizarre is dat een oud president samen met geheime diensten een hoax in elkaar zet om de verkiezingen te beinvloeden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen Amerikaanse presidenten niet meer vervolgd worden voor zaken die tijdens hun presidentschap hebben plaatsgevonden. Met dank aan ene TACO die dat voor het SC heeft gebracht.
In mijn herinnering maakte jij vroeger nog wel eens een leuke post. Ben ik nostalgisch naar vervlogen tijden of heeft iemand je au gedaan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit was niet tijdens Obama's presidentschap en er is ook niks bizars aan de beschuldigingen. Het bizarre is dat een oud president samen met geheime diensten een hoax in elkaar zet om de verkiezingen te beinvloeden.
Zoals de Einstein files?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit was niet tijdens Obama's presidentschap en er is ook niks bizars aan de beschuldigingen. Het bizarre is dat een oud president samen met geheime diensten een hoax in elkaar zet om de verkiezingen te beinvloeden.
Als het verzonnen was, waarom zijn er meerdere personen veroordeeld tot gevangenisstraffen wegens betrokkenheid bij deze illegale Russische inmenging?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
Je beseft dat Trump dit gewoon verzint om jou af te leiden van de Epstein files?quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:24 schreef hondonspain het volgende:
Biden, Trump, Obama allemaal corrupt en de lijken komen boven drijven als er een weer een president komt van de andere partij. Komende jaren zullen in ieder geval niet saai worden
Mee eens als je het hebt over bijvoorbeeld de Capitool-bestorming enzo.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet heel veel uit. De landverraders van MAGA werkten mee. Dat is het echte verhaal.
Hmm. Welke verkiezingen heeft Obama na zijn Presidentschap, samen met geheime diensten, proberen te beïnvloeden dan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. De landverraders van MAGA werkten mee aan het Russische programma om de verkiezingen te beïnvloeden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:32 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Mee eens als je het hebt over bijvoorbeeld de Capitool-bestorming enzo.
Dat mensen stemmen op wie ze willen stemmen zou ik niet zozeer landverraad willen noemen. Is eerder gewoon een logisch gevolg van een democratie.
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was het hoogtpunt van de Russia Hoax na zijn presidentschap.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hmm. Welke verkiezingen heeft Obama na zijn Presidentschap, samen met geheime diensten, proberen te beïnvloeden dan?
Het hoogtepunt was ergens tijdens Trump 1 of 2 als hij zijn achterban weer eens wilde opzwepen met leugens.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar volgens mij was het hoogtpunt van de Russia Hoax na zijn presidentschap.
Pre- en post- Baudet.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In mijn herinnering maakte jij vroeger nog wel eens een leuke post. Ben ik nostalgisch naar vervlogen tijden of heeft iemand je au gedaan?
Dat is nooit bewezen, het is meer dat MAGA er niet zoveel problemen mee had.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. De landverraders van MAGA werkten mee aan het Russische programma om de verkiezingen te beïnvloeden.
Jij gaat een probleem krijgen met de bernie bros.quote:
Ik snap die gedachte wel ja, alhoewel ik denk dat het ze vooral gewoon goed uit kwam dan dat ze actief connecties onderhielden en aanstuurden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 18:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde. De landverraders van MAGA werkten mee aan het Russische programma om de verkiezingen te beïnvloeden.
Nober is de enige fokker die nog nooit van zijn leven ergens gelijk in heeft gekregen. Dat is best bijzonder te noemen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:35 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je bent in een fabeltjesfuik gedoken.
Dat is niet wat de uitkomsten van de onderzoeken zeggen. Het samenspannen tussen Rusland en het campagne team van Trump is er gewoon geweest.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Nober het volgende:
Het is onwaarschijnlijk dat er ooit dusdanig onderzoek gedaan is naar het netwerk dat Epstein opgebouwd had…quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:13 schreef tesssssssss het volgende:
Die lijst zal inmiddels toch wel vernietigd zijn?
Helemaal doorgedraaid sinds corona.quote:Op woensdag 23 juli 2025 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In mijn herinnering maakte jij vroeger nog wel eens een leuke post. Ben ik nostalgisch naar vervlogen tijden of heeft iemand je au gedaan?
Jij trapt hier toch niet in hoop ik ...quote:Op donderdag 24 juli 2025 00:42 schreef Montagui het volgende:
De woorden van Tulsi zijn net zo ' onbewezen' als de aantijgingen destijds tegen Trump.
" I claim, you claim".
[ x ]
Wat dat betreft mag Obama net als Trump onder vuur liggen.
"I claim, you claim".
Degenen die de een of de ander support (of tegen de ander is) zal eerder een bepaald voor of tegen geloven.
Zo zielig dit allemaal.
De mensheid is aardig aan het degenereren. Tijd voor een reset.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |