Hoi ik kende deze ts zijn mop nog niet, dus ik vond met mijn puber breinset juist wel weer leerzaam? Natuurlijk wel met ingebakken risico dat de OP tot agressie lijd tov van random vrouwen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe vaak moeten we dit nog horen?
Het opschrijven zal vast wel even geil zijn??
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:44 schreef Arjan456 het volgende:
Zelf bezoek ik regelmatig een meesteres in een prostitutiebuurt die mij naakt achter het raam zet, waar ik voor iedereen zichtbaar mezelf moet aftrekken.
Enorm geil als mensen jou staan te bekijken als je je zelf aftrekt.
Ik heb dit wel eens aan een paar vrienden verteld , maar die vinden het maar raar.
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:48 schreef Ad803351 het volgende:
Wat ik heb gedaan:
* mezelf afgetrokken achter het raam in een prostitutiebuurt, waar een aantal mannen toekeken.
quote:Op zondag 15 juni 2025 12:31 schreef Ad803351 het volgende:
Al uitgevoerd:
* publieke mezelf zichtbaar voor iedereen afgetrokken achter een raam in een prostitutiebuurt .
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:55 schreef Ad803351 het volgende:
Ik heb mezelf een aantal maal afgetrokken achter een raam in een prostitutiebuurt (geleenstraat) waar iedereen die langs liep mij kon zien staan te rukken. Echt geil om te doen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef Ad803351 het volgende:
Mezelf afgetrokken achter het raam in een prostitutiebuurt. (Geleenstraat) bij een meesteres
quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 11:52 schreef Ad803351 het volgende:
Achter het raam in een prostitutiebuurt zichtbaar voor iedereen die langs liep.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet je dit regelmatig herhalen omdat je het anders zelf ook niet meer gelooft?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik geef en ontvang graag oraal van mannen in een sauna. Ben hetero
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Duimpje voor het opzoekenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop dat dit TS eens even aardig laat zelfreflecteren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee bahquote:
Ook al schijnt plas steriel te zijn volgens mij hoort dat gewoon in de wc.quote:
Eens met jou, met vriendinnen kan ik alles bespreken maar met familie voelt toch wat ongemakkelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:07 schreef SuperNeger het volgende:
Verder hoeft mijn familie helemaal niks te weten. Ja na een paar maanden neem je eens je vriendin mee en dan kunnen ze zelf wel de conclusie trekken dat jullie wel eens seks hebben als jullie met z'n 2e zijn. Maar ik vind over seks praten met familie echt raar.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Met leeftijdsgenoten in je familie (nichtjes/neefjes) kan ik het mij nog voorstellen, met sommige bespreek ik best veel, maar verder - nee gewoon nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:36 schreef Vsophie het volgende:
[..]
Eens met jou, met vriendinnen kan ik alles bespreken maar met familie voelt toch wat ongemakkelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |