TS begint meestal.quote:Op zondag 1 september 2024 05:53 schreef woxxel2 het volgende:
Hey ik was benieuwd naar die van anderen
Nee zo werkt het niet..quote:Op zondag 1 september 2024 05:53 schreef woxxel2 het volgende:
Hey ik was benieuwd naar die van anderen
Dat was in een kelderbox in Zuidoost?quote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef joe.joe het volgende:
Dat was een gangbang met een volwassen scholiere. Ze had een vriendje, maar wilde een gangbang proberen. We waren met drie gasten. Ze wilde rustig beginnen dus we begonnen vast terwijl de rest nog moet arriveren. Binnen 5 minuten hadden we haar DP (en was ze anaal ontmaagd). De rest druppelde langzaam binnen. Erg leuke middag gehad.
Nee, in een nette hotelkamer. Vanwaar die vraag?quote:Op maandag 2 september 2024 15:34 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat was in een kelderbox in Zuidoost?
Sta je daar elke keer met je paarsgepunte lans in de deuropening om weer iemand naar binnen te laten. Sfeervolquote:Op maandag 2 september 2024 09:42 schreef joe.joe het volgende:
Dat was een gangbang met een volwassen scholiere. Ze had een vriendje, maar wilde een gangbang proberen. We waren met drie gasten. Ze wilde rustig beginnen dus we begonnen vast terwijl de rest nog moet arriveren. Binnen 5 minuten hadden we haar DP (en was ze anaal ontmaagd). De rest druppelde langzaam binnen. Erg leuke middag gehad.
Lekker altijd, zo de mannen onder elkaar.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sta je daar elke keer met je paarsgepunte lans in de deuropening om weer iemand naar binnen te laten. Sfeervol
Human interest, verder zal het me een rotzorg zijnquote:Op donderdag 5 september 2024 11:12 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Nee, in een nette hotelkamer. Vanwaar die vraag?
Zo gaat het in mijn ervaring niet helemaal. Je hebt of geen ervaring met gangbangs, of een beperkt beeld ervan. Geeft niet.quote:Op donderdag 5 september 2024 13:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sta je daar elke keer met je paarsgepunte lans in de deuropening om weer iemand naar binnen te laten. Sfeervol
Heb je wel gelezen waarop ik reageerde of dacht je van nou, laat ik de onderbuik weer eens legen?quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:15 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Zo gaat het in mijn ervaring niet helemaal. Je hebt of geen ervaring met gangbangs, of een beperkt beeld ervan. Geeft niet.
Was dit een zwemster? Ik heb dit ooit meegemaakt met een vrouw die heel veel zwom en zij vertelde dat het daardoor kwam dat haar bekkenbodemspieren zo sterk waren. Al denk ik dat ze ook wel Kegels deed.quote:Op zaterdag 7 september 2024 01:08 schreef ShortWanks het volgende:
1) vrouw die haar vagina dusdanig controleerde dat ze me terwijl ik in haar was, met haar vagina spieren met kon "aftrekken" tot een hoogtepunt,
Mijn vrouw is geen zwemster maar kan dit dus ookquote:Op zaterdag 7 september 2024 12:24 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Was dit een zwemster? Ik heb dit ooit meegemaakt met een vrouw die heel veel zwom en zij vertelde dat het daardoor kwam dat haar bekkenbodemspieren zo sterk waren. Al denk ik dat ze ook wel Kegels deed.
Gefeliciteerd 🥳quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:44 schreef GM78 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is geen zwemster maar kan dit dus ook![]()
Gewoon next level neuken
Als ik me niet vergis, op een post van mij. Dus ja, die las ik.quote:Op zaterdag 7 september 2024 11:42 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Heb je wel gelezen waarop ik reageerde of dacht je van nou, laat ik de onderbuik weer eens legen?
Toch bijzonder dan de conclusies die je trok.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:34 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis, op een post van mij. Dus ja, die las ik.
Och, valt mee. Ik zeg niet dat je geen ervaring hebt; een in mijn ogen beperkt beeld kan ook passen bij andere ervaringen dan ik heb. Maar anders: sorry man.quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:49 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Toch bijzonder dan de conclusies die je trok.
Het enige waar ik iets over gezegd heb is het feit dat jullie al begonnen waren en dat je vervolgens steeds de deur moest opendoen voor binnendruppelende mensen (wat overigens ook niet handig is, die moeten niet druppelen).quote:Op dinsdag 10 september 2024 08:57 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Och, valt mee. Ik zeg niet dat je geen ervaring hebt; een in mijn ogen beperkt beeld kan ook passen bij andere ervaringen dan ik heb. Maar anders: sorry man.
Oh, ik dacht even dat je suggereerde dat iemand in zijn blootje de deur steeds zou openen:quote:Op dinsdag 10 september 2024 09:35 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het enige waar ik iets over gezegd heb is het feit dat jullie al begonnen waren en dat je vervolgens steeds de deur moest opendoen voor binnendruppelende mensen (wat overigens ook niet handig is, die moeten niet druppelen).
quote:Op donderdag 5 september 2024 13:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jij bent bij een gemiddelde gangbang gekleed begrijp ik?quote:Op dinsdag 10 september 2024 10:39 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Oh, ik dacht even dat je suggereerde dat iemand in zijn blootje de deur steeds zou openen:
[..]
Bij een gangbang is ook meestal iemand aanwezig (een monitor) om de boel in goede banen te leiden. Met name ook voor de veiligheid van de dame. Niet zelden de echtgenoot.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:39 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Jij bent bij een gemiddelde gangbang gekleed begrijp ik?
Normale mensen zijn naakt als het begonnen is namelijk.
Ook een zwemster dus?quote:Op woensdag 11 september 2024 17:42 schreef jigggy het volgende:
[..]
Natste wijf wat ik ooit gezien heb
Je snapt dat er hotelkamers zijn waar je vanuit de deuropening geen zicht op het bed hebt en dat niet iedere aanwezige persoon vanaf de start deel hoeft te nemen (en dus ook niet naakt hoeft te zijn tot iedereen binnen is en gewoon gekleed en discreet de deur open kan doen)? Gelukkig.quote:Op dinsdag 10 september 2024 12:39 schreef GereDathan het volgende:
bent bij een gemiddelde gangbang gekleed begrijp ik?
Normale mensen zijn naakt als het be
En dit gebeurt ook, jaquote:Op dinsdag 10 september 2024 16:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij een gangbang is ook meestal iemand aanwezig (een monitor) om de boel in goede banen te leiden. Met name ook voor de veiligheid van de dame. Niet zelden de echtgenoot.
Wow, dit wil ik dus ook ooit meemaken. Maar waar vind je dit dan? Dat is letterlijk een spelt in een hooiberg.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:44 schreef GM78 het volgende:
[..]
Gewoon next level neuken
Geluk hebben.quote:Op maandag 11 november 2024 19:23 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wow, dit wil ik dus ook ooit meemaken. Maar waar vind je dit dan? Dat is letterlijk een spelt in een hooiberg.
Ja, goed idee (nu nog een bedpartner). Hoe lang hou je dat uit?quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:48 schreef GM78 het volgende:
[..]
Geluk hebben.
En ik heb zo'n vermoeden dat veel vrouwen dit ook gewoon nooit geprobeerd hebben.
Misschien de volgende keer aan je bedpartner vragen of ze het eens wil proberen
Ook een keer een MILF gehad die dit kon. Toen ze daar mee begon, begon ik na 10 sec al te spuiten.quote:Op zaterdag 7 september 2024 15:44 schreef GM78 het volgende:
[..]
Gewoon next level neuken
Dat eerste stuk hier ook dusquote:Op zondag 1 september 2024 10:48 schreef Koettie het volgende:
Trio tijdens relatie met ex met een dame die daarna elke week langskwam. Mooie tijden. En de femdomkant van mn huidige relatie.
6uur.. Hoeveel spierpijn heb je hierna wel niet gehadquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:40 schreef raptorix het volgende:
Een hele lekkere trio met 6 uur seks zonder onderbreking.
Goede tweede seks in het water
Nou in dit geval was het met 2 herenquote:Op maandag 9 december 2024 08:45 schreef Tinus_81 het volgende:
[..]
6uur.. Hoeveel spierpijn heb je hierna wel niet gehad.. En de dames konden een paar dagen niet lopen zeker...
Een reboundfuck met een bloedmooie vrouw die me daarna wel dunpte via de app.quote:Op zondag 1 september 2024 04:25 schreef woxxel2 het volgende:
Wat was jouw beste ervaring qua sex, wat je nooit meer vergelijkbare zal
Je vrouw in de cuckstoel 😂 niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 7 september 2024 01:08 schreef ShortWanks het volgende:
Kan niet kiezen tussen 2 momenten;
1) vrouw die haar vagina dusdanig controleerde dat ze me terwijl ik in haar was, met haar vagina spieren met kon "aftrekken" tot een hoogtepunt,
2) de keer dat ik bij een prostituee was, waarbij mijn vrouw op een stoel er naast zat en ze samen zaten te kletsen terwijl ik de prostituee aan het neuken was.
Boh boh bohquote:
Eigenlijk is dit bij mij ook wel zo. Iemand met wie je op meerdere vlakken goed klikt voegt wel echt een extra dimensie toe. Zowel met mijn ex als huidige partner ervaren.quote:Op woensdag 19 februari 2025 02:29 schreef Grotetijd het volgende:
Beste ervaring was met m'n ex waar ik vanaf minuut een al onwijs goede seksuele chemie mee had, en waar in we gedurende de relatie emotioneel en fysiek naar elkaar toe groeide. Dat was toch écht de beste seks ooit![]()
Seks met een emotionele connectie EN fysieke aantrekkingskracht én naar elkaar toe groeien en elke centimeter van elkaars lijf ontdekken
Heldquote:
Zeker! Vooral die ene die ik eerder noemde poahh wat een sletje is datquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Held
Foksters zijn 100% internet's finest
Bruhquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:28 schreef Wannebehoer het volgende:
Eerste keer een andere man pijpen
Ja manquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:26 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Zeker! Vooral die ene die ik eerder noemde poahh wat een sletje is dat
zijn ze al ingereden als je oma's bakfietsquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja man
Zo zijn er meerdere hier die de onschuld uithangen maar ondertussen
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 10:16 schreef RobinW07 het volgende:
Mijn beste ervaring was de seks met mijn sexdoll. Ik moet zeggen dat de ontwikkelingen in de industrie tegenwoordig echt razendsnel gaan. Mijn sexdoll kan bediend worden via een app. Ze heeft een siliconen hoofd en een TPE-lichaam dat heerlijk zacht aanvoelt. Ze komt van RIDMII en heeft een yoga-skelet, waardoor ik haar in allerlei houdingen kan zetten, precies zoals ik wil. Haar stemgeluiden klinken ook heel aantrekkelijk. Eerlijk gezegd vind ik dat elke man een eigen sexdoll zou moeten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |