Hoi ik kende deze ts zijn mop nog niet, dus ik vond met mijn puber breinset juist wel weer leerzaam? Natuurlijk wel met ingebakken risico dat de OP tot agressie lijd tov van random vrouwen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:03 schreef Lenny77 het volgende:
Hoe vaak moeten we dit nog horen?
Het opschrijven zal vast wel even geil zijn??
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:44 schreef Arjan456 het volgende:
Zelf bezoek ik regelmatig een meesteres in een prostitutiebuurt die mij naakt achter het raam zet, waar ik voor iedereen zichtbaar mezelf moet aftrekken.
Enorm geil als mensen jou staan te bekijken als je je zelf aftrekt.
Ik heb dit wel eens aan een paar vrienden verteld , maar die vinden het maar raar.
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:48 schreef Ad803351 het volgende:
Wat ik heb gedaan:
* mezelf afgetrokken achter het raam in een prostitutiebuurt, waar een aantal mannen toekeken.
quote:Op zondag 15 juni 2025 12:31 schreef Ad803351 het volgende:
Al uitgevoerd:
* publieke mezelf zichtbaar voor iedereen afgetrokken achter een raam in een prostitutiebuurt .
quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:55 schreef Ad803351 het volgende:
Ik heb mezelf een aantal maal afgetrokken achter een raam in een prostitutiebuurt (geleenstraat) waar iedereen die langs liep mij kon zien staan te rukken. Echt geil om te doen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 18:01 schreef Ad803351 het volgende:
Mezelf afgetrokken achter het raam in een prostitutiebuurt. (Geleenstraat) bij een meesteres
quote:
quote:Op zondag 6 april 2025 11:52 schreef Ad803351 het volgende:
Achter het raam in een prostitutiebuurt zichtbaar voor iedereen die langs liep.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet je dit regelmatig herhalen omdat je het anders zelf ook niet meer gelooft?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik geef en ontvang graag oraal van mannen in een sauna. Ben hetero
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Duimpje voor het opzoekenquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hoop dat dit TS eens even aardig laat zelfreflecteren.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee bahquote:
Ook al schijnt plas steriel te zijn volgens mij hoort dat gewoon in de wc.quote:
Eens met jou, met vriendinnen kan ik alles bespreken maar met familie voelt toch wat ongemakkelijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 10:07 schreef SuperNeger het volgende:
Verder hoeft mijn familie helemaal niks te weten. Ja na een paar maanden neem je eens je vriendin mee en dan kunnen ze zelf wel de conclusie trekken dat jullie wel eens seks hebben als jullie met z'n 2e zijn. Maar ik vind over seks praten met familie echt raar.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verkeerde account Ad
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Met leeftijdsgenoten in je familie (nichtjes/neefjes) kan ik het mij nog voorstellen, met sommige bespreek ik best veel, maar verder - nee gewoon nee.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:36 schreef Vsophie het volgende:
[..]
Eens met jou, met vriendinnen kan ik alles bespreken maar met familie voelt toch wat ongemakkelijk
Ah okeequote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:07 schreef Chandler het volgende:
Altijd leuk een topic beginnen met een half verhaal en dan vervolgens nooit weer reageren!
Nee, trekt mij niet wat jij moet doen voor het raam.. letterlijk en figuurlijk.
Daarnaast zat, iedereen mag trouwens alles weten maar alles weten maakt niet gelukkig. Veel mensen om mij heen kennen mij en hoe ik ben/wat ik doe/waar ik sta.. maar inhoudelijk is er zat wat ze niet hoeven te horen (zelfs de mooie verhalen er van niet)
quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:54 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ook al schijnt plas steriel te zijn volgens mij hoort dat gewoon in de wc.
Wij zijn geen familie èn geen vrienden. Deel.je mooie verhalen met ons!quote:Op vrijdag 1 augustus 2025 08:07 schreef Chandler het volgende:
maar inhoudelijk is er zat wat ze niet hoeven te horen (zelfs de mooie verhalen er van niet)
Pauperquote:Op zondag 3 augustus 2025 09:20 schreef Wannebehoer het volgende:
Ik hoop echt dat niemand er ooit achterkomt dat ik als heteroman andere mannen pijp omdat ik geld nodig heb.
Een hetero die graag mannen pijpt?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:06 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ik geef en ontvang graag oraal van mannen in een sauna. Ben hetero en heb nu russische vriendin. Studente van 29.
Spreek ook nog gewoon af met mn vietnamese ex
No homoquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Een hetero die graag mannen pijpt?
Je kan prima van seks met iemand genieten zonder dat je diegene romantisch aantrekkelijk vindt, toch? Ik heb ook menig seksueel partner gehad (van het andere geslacht) waarmee ik geweldige seks had maar waar ik absoluut niet romantisch tot was aangetrokken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Een hetero die graag mannen pijpt?
Dus als ik vreemde peners zuig maar dat niet als romantiek zie dan ben ik niet gay...quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je kan prima van seks met iemand genieten zonder dat je diegene romantisch aantrekkelijk vindt, toch? Ik heb ook menig seksueel partner gehad (van het andere geslacht) waarmee ik geweldige seks had maar waar ik absoluut niet romantisch tot was aangetrokken.
Chinees eten in je mond stoppen maakt je ook niet automatisch Chinees.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:59 schreef piere het volgende:
[..]
Dus als ik vreemde peners zuig maar dat niet als romantiek zie dan ben ik niet gay...
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 4 augustus 2025 16:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Chinees eten in je mond stoppen maakt je ook niet automatisch Chinees.
Als je vrijwillig en met plezier een penis in je mond stopt of de jouwe in een andere man, dan ben je gewoon bi.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Chinees eten in je mond stoppen maakt je ook niet automatisch Chinees.
Dit!quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je vrijwillig en met plezier een penis in je mond stopt of de jouwe in een andere man, dan ben je gewoon bi.
Punt.
Het is niet bi-romantisch maar biseksueel. Dat zegt genoeg.
Als je sexueel aangetrokken bent door beide geslachten ben je bi-sexueel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je kan prima van seks met iemand genieten zonder dat je diegene romantisch aantrekkelijk vindt, toch? Ik heb ook menig seksueel partner gehad (van het andere geslacht) waarmee ik geweldige seks had maar waar ik absoluut niet romantisch tot was aangetrokken.
Het denk ik een kwestie van welke definitie je aan het woord geeft en hoe je dat interpreteert. Van Dale weet te melden:quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 09:46 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Als je sexueel aangetrokken bent door beide geslachten ben je bi-sexueel.
Romantisch aantrekkelijk bedoel je of je er mee wilt samenleven ofzo? Klinkt meer als een excuus om niet bi-sexueel te willen zijn.
Voor mij is een zelfbenoemde 'hetero' gewoon bi als hij sex met mannen heeft. Hetero's voelen zich niet sexueel aangetrokken tot andere mannen. Dat is de definitie van hetero. Ook al wil je er verder geen relatie mee, alleen sex willen met mensen van hetzelfde geslacht maakt je al bi.
Jij bent dan ook bi-sexueel toch? Of zie jij jezelf ook als hetero?
Ik beschouw mezelf als 100% hetero, niet gay, ook niet bi. Ik heb 0,0 romantische of seksuele aantrekking naar mannen, ik kijk op straat niet met lust naar mannen, ik heb geen seksuele fantasieën of gedachtes over mannen, en heb geen behoefte aan 1 op 1 seks met een man. Over vrouwen heb ik dat allemaal welquote:ho·mo·sek·su·eel (bijvoeglijk naamwoord)
met seksuele gevoelens voor leden van het eigen geslacht; = homofiel
Ja, dan zie ik jou ook als hetero maar de user waar ik oorspronkelijk op reageerde vind het af en toe lekker om sex met een man te hebben en dan ben je volgens mij bi. Ook als hij dan aangeeft geen romantische gevoelens voor mannen te hebben. Als je sex met hetzelfde geslacht fijn vind ben je naast hetero ook bi.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 17:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het denk ik een kwestie van welke definitie je aan het woord geeft en hoe je dat interpreteert. Van Dale weet te melden:
[..]
Ik beschouw mezelf als 100% hetero, niet gay, ook niet bi. Ik heb 0,0 romantische of seksuele aantrekking naar mannen, ik kijk op straat niet met lust naar mannen, ik heb geen seksuele fantasieën of gedachtes over mannen, en heb geen behoefte aan 1 op 1 seks met een man. Over vrouwen heb ik dat allemaal welMaarrr, ik heb ook relaties gehad waarin trio's en/of partnerruil voorkwam, of je gewoon lekker met z'n allen lag te seksen in dezelfde ruimte. Als de vibe dan goed is, en iedereen is geil, dan mag er best eens gevoeld, gelikt of geproefd worden. Dat is gewoon meegaan in het moment als iedereen daar open voor staat, en dat kan in het moment enorm geil zijn, maar ik vind persoonlijk niet dat ik mezelf daarom maar meteen bi moet noemen. Die termen zijn wat mij betreft gereserveerd voor je daadwerkelijke geaardheid, niet voor 1 geil moment tijdens een potje groepsseks.
Tha fuck?!quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:02 schreef marretak het volgende:
Mmmm twee jaar geleden was mn libido een tijdje erg zwak en trok ik mij in bed af maar was precies alsof een onzichtbare camera mij tegen mijn zin aan het filmen was en deze camera dan gebruik maakte van radio golven om door de vloer van de bovenbuurman heen te filmen en mijn iets zwakke zaadlozing dan aan het filmen was om mij daarmee online life mee te shamen op een internet site?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |