SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
in de herhaling* Rob is #oversized tooquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou van oversized en L is vaak net te krap![]()
Die rechter wil ik hebben! @Rob?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
[quote]Op woensdag 23 juli 2025 10:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die rechter wil ik hebben! @:Rob?
[spoiler]* DJMO puppy oogjes doet en kwispelt [/spoiler]
[/quote]
Neemt @Rob dan die linker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Helemaal prima johquote:
Kantoorbureaucratie
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
btw.. stond in de folder van vorige week en was te koop vanaf zaterdag dus ik denk dat er geen meer is![]()
Ik had geluk gisterquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:55 schreef Rob het volgende:
btw.. stond in de folder van vorige week en was te koop vanaf zaterdag dus ik denk dat er geen meer isZe lagen er nog
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb net gevraagd of we eerst langs de Aldi in hoorn kunnen rijden voor hij ons naar het zwembad brengtquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:55 schreef Rob het volgende:
btw.. stond in de folder van vorige week en was te koop vanaf zaterdag dus ik denk dat er geen meer isIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nee, is mijn schuld. Hij pakte de spoiler niet doordat ik geen enters na de / me regel had gezet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hihi parameter Hardheid op moeten zoeken in het systeemTrotste mama van Ambar
Hardheid, tijdelijke hardheid of complete hardheid.Trotste mama van Ambar
Geachte heer/mevrouw,
Met grote enthousiasme solliciteer ik naar de functie binnen uw organisatie. Als groot liefhebber van kantoorbureaucratie voel ik mij als een vis in het water tussen formulieren, parafen, CC’s en afkortingen waarvan niemand nog weet waar ze voor staan.
Waar anderen zuchten bij het zien van een Excel-sheet met drie tabbladen en een goedgekeurd parafenprotocol, voel ik juist vlinders in mijn buik. Ik geloof heilig in de kracht van procedures, houd van ordners met kleurcodes en geniet intens van het zorgvuldig naleven van interne richtlijnen, hoe ondoorgrondelijk ook.
Kortom: ik floreer in een omgeving waar alles vastligt, niets aan het toeval wordt overgelaten, en waar je voor een nietje een goedgekeurde aanvraag met handtekening van het afdelingshoofd nodig hebt.
Graag licht ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek verder toe — mits daar uiteraard een correcte agenda-uitnodiging voor wordt verstuurd en de vergaderruimte tijdig via het intranet is gereserveerd.
Met vriendelijke groet,
KoningWouter
@ieniminimuis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: