SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In GTST.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die roze pumps zag ik in de voorstukjes, dat er een vrouwelijke gast is met roze pumps en een andere vrouwelijke gast daar iets tegen zegt in de trant dat die met de roze pumps nog niet klaar is om te werkenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hier nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wilde nacht zal het geweest zijn![]()
Wel even met kerstlampjes gespeeld, maar het was maar matigIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ja dat had ik ook gezien, helemaal aan het beginquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Die roze pumps zag ik in de voorstukjes, dat er een vrouwelijke gast is met roze pumps en een andere vrouwelijke gast daar iets tegen zegt in de trant dat die met de roze pumps nog niet klaar is om te werken![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Die roze pumps zag ik in de voorstukjes, dat er een vrouwelijke gast is met roze pumps en een andere vrouwelijke gast daar iets tegen zegt in de trant dat die met de roze pumps nog niet klaar is om te werken
Nee nog niet gezien volgens mij
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Arme duudjequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dud0r is nat geregend
Dus nu gaat hij douchen![]()
Picsquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dud0r is nat geregend
Dus nu gaat hij douchen
In juli?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hier niet![]()
Wel even met kerstlampjes gespeeld, maar het was maar matig
Dud0r is trots op jeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel je dag verpest?quote:
Terug naar bed?
Huilen onder de deken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik zal ze zomerlampjes noemenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
In juli?
Dud0r is trots op je
Ik kan niet naar bed, ik ben druk aan het werk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heel je dag verpest?
Terug naar bed?
Huilen onder de deken?How can I make this topic about me?![]()
Een fokker die werkt?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan niet naar bed, ik ben druk aan het werk.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kan ook niet naar bed.
Moet ik er eerst uitkomen
* gebrokenglas sleurt Amy uit bed....quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik kan ook niet naar bed.
Moet ik er eerst uitkomenHow can I make this topic about me?![]()
Heb je kennis van PHP en dergelijke? Daar kunnen we namelijk wel wat hulp gebruiken.quote:
Er zijn al plannen mbt de hardware die staat, als dat uitgevoerd is kunnen we het daadwerkelijk in gebruik gaan nemen.
Helpt ook niet mee dat het cluster wat we hadden en waar Mycroft oorspronkelijk stond, gecrashed is. Daar waren namelijk al plannen voor maar kon niet doorgaan.
Moeten het helaas doen met wat we hebben, en dat is niet zoveel.![]()
Weinig, ik ben niet echt backend werk gewendquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:43 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je kennis van PHP en dergelijke? Daar kunnen we namelijk wel wat hulp gebruiken.
Er zijn al plannen mbt de hardware die staat, als dat uitgevoerd is kunnen we het daadwerkelijk in gebruik gaan nemen.
Helpt ook niet mee dat het cluster wat we hadden en waar Mycroft oorspronkelijk stond, gecrashed is. Daar waren namelijk al plannen voor maar kon niet doorgaan.
Moeten het helaas doen met wat we hebben, en dat is niet zoveel.
Hooguit test omgevingen klaar zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fregglesquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas sleurt Amy uit bed....
Uit bed ipv naar bed![]()
Ja het is nu ochtend, een prachtige zonnige dag, hoog tijd om op te staan......quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik weet niet wat voor mens ik ben
In weekend avond doordeweeks ochtend
Als je voor werk vroeg op moet telt niet mee als ochtendmens. Gedrag op vrije dagen is wat teltIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Testen is belangrijk maar er moet wel iets te testen zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Weinig, ik ben niet echt backend werk gewend
Hooguit test omgevingen klaar zettenMoeten sowieso wachten totdat er extra hardware geplaatst is, dat is een voorwaarde.
![]()
ik heb nu een ninja airfryerquote:
En een ninja blender, maar die had ik toen gekocht voor mijn avontuur in Tenerife
Ik maak wel weer acht topics aan posts om te likenquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Testen is belangrijk maar er moet wel iets te testen zijnMoeten sowieso wachten totdat er extra hardware geplaatst is, dat is een voorwaarde.
*Lust geen koffie*![]()
Ja maar het is wel kwaliteit ook. Ninja airfryer kwam als beste uit de testquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb nu een ninja airfryer
En een ninja blender, maar die had ik toen gekocht voor mijn avontuur in TenerifeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als je FOK op de knieën wilt krijgen... Maar prima test, als het dat overleeft dan is de performance goed.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik maak wel weer acht topics aan posts om te liken![]()
Ja daarom hadden we hem gekochtquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja maar het is wel kwaliteit ook. Ninja airfryer kwam als beste uit de test
En de patat/friet is echt lekker, zeker als je hem even op crispy zet
Ik denk dat hier lekkere kip in gemaakt kan wordenquote:
ja en hij is lekker compactquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat hier lekkere kip in gemaakt kan worden
4 kookstanden in 1
Eén verwarmingseenheid, vier functies: Air Fry, Roosteren, Warmhouden en Opnieuw krokant maken. Dankzij de heteluchttechnologie tot 185°C wordt jouw gerecht perfect krokant en smaken restjes weer als vers.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik vind de patatfriet uit mijn simpele airfryer ook al lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja daarom hadden we hem gekocht
En de patat/friet is echt lekker, zeker als je hem even op crispy zet
Waarom gooien ze die like functie er niet uit dan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je FOK op de knieën wilt krijgen... Maar prima test, als het dat overleeft dan is de performance goed.
Als dat echt het probleem is?
Heeft niet echt toegevoegde waarde op een forum toch?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja als je waardering voor een post wil uiten kun je altijd nog replyen metquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Waarom gooien ze die like functie er niet uit dan?
Heeft niet echt toegevoegde waarde op een forum toch?
Ja tochquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja als je waardering voor een post wil uiten kun je altijd nog replyen met
Ik heb likes nooit begrepen
Ik heb gisteren yoghurt met cruesli, watermeloen en 2 tostis met mayo gegeten. Ik ben benieuwd of de weegschaal vindt dat ik vandaag friet mag
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb gisteren yoghurt met cruesli, watermeloen en 2 tostis met mayo gegeten. Ik ben benieuwd of de weegschaal vindt dat ik vandaag friet mag
hoe krijg je het weg
Ja pas als de hardware erbij zit hequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je FOK op de knieën wilt krijgen... Maar prima test, als het dat overleeft dan is de performance goed.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijf van mijn droom afquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heeft niet echt toegevoegde waarde op een forum toch?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*Lust geen koffie*![]()
Technisch jaquote:
Eerste keer was midden in de nachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oh nee ik maak mijn Chinese sterrenbeeld waar
Correct!quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is mijn hart
Mijn houten hart
Om dit tijdstip over koffie twijfelen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik twijfel, nog 1 koffie of niet?
@:gebrokenglas
* DJMO voelt aan voorhoofd van @Vino_Tinto
Jij bent ziek!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik heb er al 3 opquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om dit tijdstip over koffie twijfelen?
* DJMO voelt aan voorhoofd van @:vino_tinto
Jij bent ziek!
Op een gemiddelde ochtend tik ik er zo een stuk of 8 weg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op een gemiddelde ochtend tik ik er zo een stuk of 8 weg.
Ik ben er ook nog niet over uit of het liken daadwerkelijk het probleem is, het is in ieder geval wel een redelijk zwaar script wat veel dingen op de achtergrond uitvoerd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heeft niet echt toegevoegde waarde op een forum toch?
Het is wel leuk dat je een post kunt liken maar echt toegevoegde waarde? Nee.![]()
Jupquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja pas als de hardware erbij zit he![]()
![]()
Alleen als het meer stapjes geeftquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik twijfel, nog 1 koffie of niet?
@:gebrokenglasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Misschien iets om over na te denkenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet over uit of het liken daadwerkelijk het probleem is, het is in ieder geval wel een redelijk zwaar script wat veel dingen op de achtergrond uitvoerd.
Het is wel leuk dat je een post kunt liken maar echt toegevoegde waarde? Nee.
Ja krokante kipschnitzel met samurai sausquote:Ik heb mijn horloge niet omquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Alleen als het meer stapjes geeft
quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:01 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 22 juli 2025
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1045 RedShoe
02. 0511 loveislikeakiss
03. 0412 Vino_Tinto
04. 0323 FreshFruit
05. 0228 Christiane.
06. 0188 MooieTop6
07. 0166 greysbones
08. 0161 Rellende_Rotscholier
09. 0133 Gast_op_Afstand_GOA
10. 0129 Mexicanobakker
11. 0125 gebrokenglas
12. 0118 Felagund
13. 0116 Dotteke
14. 0109 hemarookworst
15. 0101 mario390
16. 0099 DerRabbit
16. 0099 Szura
18. 0091 Wienerschnitzels
19. 0090 Dale__Cooper
19. 0090 Dr_Flash
21. 0086 Ama
22. 0084 Niels0Kurovski
23. 0083 tong80
24. 0079 kree
25. 0078 IJsdraakje
26. 0077 Lovely
27. 0073 H.Vviv
28. 0072 MizzezAmy
29. 0071 Paul
30. 0070 Luctor.et.Emergo
30. 0070 Immerdebestebob
32. 0068 Grotetijd
33. 0067 Moonlight
34. 0066 JustinK
34. 0066 Caland
34. 0066 Frozen-assassin
37. 0064 LTVDK
37. 0064 maily
39. 0063 franklop
40. 0062 marc0871
41. 0060 phpmystyle
42. 0059 capuchon_jongen
42. 0059 KoningWouter
44. 0057 The_Undertone
45. 0055 essnhills![]()
45. 0055 WAvanBuren
47. 0054 DiegoFuser
47. 0054 SebbeSwensje
49. 0053 Koffieplanter
50. 0052 sp3c
51. 0050 yvonne
51. 0050 Vis1980
53. 0048 TheStigsDutchCousin
54. 0046 DJMO
54. 0046 bitterbal
54. 0046 SuperNeger
57. 0045 Whuzz
57. 0045 xpompompomx
59. 0044 heywoodu
60. 0042 3rr0r
60. 0042 Bomenverzameling
62. 0041 DeeBee
62. 0041 Momo
62. 0041 CherryLips
62. 0041 Straatcommando.
66. 0040 StateOfMind
67. 0039 Redefine
68. 0037 inslagenreuring
68. 0037 skysherrif
68. 0037 GurneyIsBestOke
68. 0037 the-eye
68. 0037 Strani
68. 0037 Fretwork
74. 0036 Toby56
74. 0036 wimderon
74. 0036 freak1
74. 0036 inXs
78. 0035 Zipportal
78. 0035 r_one
78. 0035 ToT
81. 0034 hhh38
81. 0034 Van_Poppel
83. 0033 KillemWieft
83. 0033 Slobeend
83. 0033 investeerdertje
86. 0032 _UserName_
86. 0032 Tarado
86. 0032 Koen66
89. 0031 rival
89. 0031 ChevyCaprice
89. 0031 5thencounter
92. 0030 Aberkullie
92. 0030 spapaars
94. 0029 SoS87
94. 0029 raptorix
94. 0029 Dr.Mikey
94. 0029 fetX
94. 0029 de_boswachter
94. 0029 GGMM
94. 0029 Fogel
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Klik hier voor meer statsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is soms wel leukquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
ja maar vind dat een beetje kansloos
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩 💩SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Goedemorgenbolk terug vanuit bedquote:
Dan had hij niet op anoniem moeten gaan, hij stond toch vrij hoog met zijn oude account?quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Haags is anoniem gegaan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dan had hij niet op anoniem moeten gaan, hij stond toch vrij hoog met zijn oude account?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Voor de rest kan ik niks zeggen, geen zin in een note
Ik heb er nog maar 4 namelijk
Ah ja, dan kun je de volgende dag nog even nagenietenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja krokante kipschnitzel met samurai saus![]()
![]()
zo echt hoor. Maar het was wel lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, dan kun je de volgende dag nog even nagenieten
En dat is het meest belangrijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zo echt hoor. Maar het was wel lekker![]()
Zie net dat loon binnen is![]()
![]()
Dus als ik je goed begrijp gaat het liken er misschien uit, en moeten we dus allemaal nog snel even ons best doen om lilakje naar de eerste plek te krijgen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet over uit of het liken daadwerkelijk het probleem is, het is in ieder geval wel een redelijk zwaar script wat veel dingen op de achtergrond uitvoerd.
Het is wel leuk dat je een post kunt liken maar echt toegevoegde waarde? Nee.
🐙![]()
ik moet nog een dagje wachtenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:37 schreef bondage het volgende:
[..]
En dat is het meest belangrijk![]()
Zie net dat loon binnen is
benieuwd of de loonsverhoging erbij zit
Geen idee of het eruit gaat. Ik doe niet meer mee in ieder geval...quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dus als ik je goed begrijp gaat het liken er misschien uit, en moeten we dus allemaal nog snel even ons best doen om lilakje naar de eerste plek te krijgen?![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
Voor de rest kan ik niks zeggen, geen zin in een note
Ik heb er nog maar 4 namelijk
Hoe heb jij in zo'n korte tijd al 4 notes weten te krijgen?
0 notes hier
Harrie?quote:
Die had ook een account van voor de oorlog zo ongeveerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uhhhhhquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
0 notes hier
dm , ik wil op 4 notes blijvenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
0 notes hier
Ah dat wist ik dus ook nietquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ban is een note
Unban is ook een note
ow ja koffie. Ik neem er nog 1. Omdat de koffie zo lekker is
Snap het met bondage wel, die man kan geen maat houden
Het is alles of niets bij hemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:![]()
Zou graag likes geven maar maakt FOK blijkbaar traag, helaasBetekend niet dat ik niet van je hou
![]()
![]()
Je kunt gewoon likes gevenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:45 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Zou graag likes geven maar maakt FOK blijkbaar traag, helaasBetekend niet dat ik niet van je hou
Gewoon niet 5000 in een dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat laatste is wel een beetje waar jaquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Snap het met bondage wel, die man kan geen maat houden
Het is alles of niets bij hem![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je kunt gewoon likes geven
Gewoon niet 5000 in een dag![]()
![]()
Het is wel een pokkeeind voor ik de volgende inhaal trouwensquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een beetje waar ja
*Lust geen koffie*![]()
krokante kipschnitzel met samurai saus gister. En nu mijn vierde bak koffiequote:
Ah je hebt smaakpapillen in je rectumquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
krokante kipschnitzel met samurai saus gister. En nu mijn vierde bak koffieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is wel waarom sommige mensen pittig eten twee keer ervarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je nog behoorlijk wat voor nodig inderdaad. Had je er zo voorbij kunnen helpen maar ja....quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is wel een pokkeeind voor ik de volgende inhaal trouwens![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
Is wel waarom sommige mensen pittig eten twee keer ervaren
Ja maar er is een conspiracy gaande om me tegen te houdenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je nog behoorlijk wat voor nodig inderdaad. Had je er zo voorbij kunnen helpen maar ja....Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
of een conspiracy om mij van 1 te halenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is een conspiracy gaande om me tegen te houden
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zou niet durvenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
of een conspiracy om mij van 1 te halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ooitquote:
Als ik dit jaar top 3 haal vind ik het al knapHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik kreeg verschrikkelijke dm's destijds toen ik bijna op 1 stond
van de toen huidige nummer 1
tenzij de likes weg gaanquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ooit
Als ik dit jaar top 3 haal vind ik het al knap
De servers hebben samengezworen...quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is een conspiracy gaande om me tegen te houden![]()
Dus jij slide over een jaartje in mijn dms?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
van de toen huidige nummer 1Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
er was ook wat met likes en de nieuwe layout..
die tellen niet ofzo???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee hoorquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus jij slide over een jaartje in mijn dms?
ga je gangThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik wil wel koffie voor je makenquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:57 schreef Lovely het volgende:
Koffie opdrinken en dan maar even schoonmaken
als je hier komt schoonmaken
en wie was de nummer 1 danquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:55 schreef greysbones het volgende:
van de toen huidige nummer 1
Als ik daar ben ik het al bijna avond etenstijdquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil wel koffie voor je maken
als je hier komt schoonmaken
nee johquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als ik daar ben ik het al bijna avond etenstijd
zo ver is het niet
Enige erge dms die ik tot nu heb gehad komen van dtsersHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
🍳 🍳Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar er is een conspiracy gaande om me tegen te houden![]()
![]()
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
het was geen DTS-erquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Enige erge dms die ik tot nu heb gehad komen van dtsersThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sorryquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Enige erge dms die ik tot nu heb gehad komen van dtsers![]()
![]()
Vonny!quote:
Ah kijk de grote leider en beschermerquote:
De boeman van mijn dromen
*Lust geen koffie*![]()
echtquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Enige erge dms die ik tot nu heb gehad komen van dtsers
Ik niet
Mooi zoquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah kijk de grote leider en beschermer
De boeman van mijn dromen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
ik verveel mij de pleurisquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
verveel jij je al thuis?
of valt het mee?
mag ook nog niet sporten, dat was mijn uitje
Maar vanavond wel even wandelen
Moppie!!quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ow das echt kak!!!quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik verveel mij de pleuris
mag ook nog niet sporten, dat was mijn uitje
Maar vanavond wel even wandelenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is wat met die likes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
je bent aan het autorijden en FOK1-en?quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
We rolt iets in de achterklep...
Nee auto inladenquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent aan het autorijden en FOK1-en?
Ga nu rijden
*Lust geen koffie*![]()
geen idee.quote:
Heb het een paar keer op paiq gezegd, en dan krijg ik die opmerking wel
is het op FOK! dan gewoon heel standaard dat meer dan de helft gamed?quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
geen idee.
Heb het een paar keer op paiq gezegd, en dan krijg ik die opmerking welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Blijkbaar veel boomers die je profiel openen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
geen idee.
Heb het een paar keer op paiq gezegd, en dan krijg ik die opmerking wel![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar veel boomers die je profiel openen.
Ja geen ideequote:Op woensdag 23 juli 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
is het op FOK! dan gewoon heel standaard dat meer dan de helft gamed?
Maar een 46 jarige vrouw die gamed is op paiq raar volgens mij52+ vind het wel raarquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar veel boomers die je profiel openen.
boomers zijn ouderquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja geen idee
Maar een 46 jarige vrouw die gamed is op paiq raar volgens mij
[..]
52+ vind het wel raar
ZOonder te vragen nog welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
"Boomers" verwijst naar de babyboomgeneratie, een demografische groep geboren tussen ongeveer 1946 en 1964, voornamelijk in de periode na de Tweede Wereldoorlog.
heeeeel ruimThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die klopt nietquote:
ik ben een X-er
en daar niet
lekker lust het iedere dag welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gooien nog welquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
ik ga zo nog wat plantjes in de tuin gooien
YEETquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
ik ga zo nog wat plantjes in de tuin gooien🐙![]()
Ik heb maar een foto van een controller geplaatst. Misschien trek ik wel games aan nuquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Asjeblieft, ook 1 voor jouquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Harry Potter pyama? Waar?! Kan ik die kopen?!?quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Snel harry potter nachtjapon aan gedaan.
Hij keek raarIk heb er één en ik ben er trots op
Ik generatie Xquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik zou een millennial zijn volgens dat kaartje, ben in 84 geboren...
Aldiquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Harry Potter pyama? Waar?! Kan ik die kopen?!?
@Robquote:
Ga even naar Aldi voor me? Maat xl aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door DJMO op 23-07-2025 10:44:26 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ja ik stond in de slaapkamer en zie de ups bus de straat in rijdenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb zo 29 minuten overstap.
Ik probeer de poli te bellen. Ik stond als 16e in de wacht, en inmiddels via 14 op plaats 11. Voordat mijn volgende trein gaat ben ik wel aan de beurt geweest toch?
Nummer 10Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob
Ga even naar Aldi voor me? Maat xl aub![]()
![]()
![]()
![]()
Kut, net te laat met de spoiler toe te voegenquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob
Ga even naar Aldi voor me? Maat xl aubJij hebt toch geen xl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een L meegenomen en ben volslank
ik had hem ook nog niet gezienquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kut, net te laat met de spoiler toe te voegen![]()
Ik hou van oversized en L is vaak net te krapquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jij hebt toch geen xl?
Ik heb een L meegenomen en ben volslank
Nummer 5
Ow die van mij valt zelfs beetje ruim.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou van oversized en L is vaak net te krap
maar ze hebben nachtjapon en pyjamaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
?me is #oversizedtooquote:Op woensdag 23 juli 2025 10:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hou van oversized en L is vaak net te krap
Forum Opties Forumhop: Hop naar: