Ken uw klassiekersquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Werd een beetje misselijk in mijn mond van deze post.
Niet geklikt
Nee joh, is lekkerquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet geklikt
Bier und Bratwurst culinair genot durven noemenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Link ging overigens naar heel de travelsnack met nog veel meer culinair en ander genot erin maar okee
Snobquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bier und Bratwurst culinair genot durven noemen
Witte mensen saoto.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee joh, is lekkerIk ken het als Fritattensuppe. Soort croutons maar dan anders.
Tevens zit ik in de speeltuin onder de glijbaan, want daar is het droog
quote:
Niets mis met een goede verse braadworst en een fris glas Duits Pilsner.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:48 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bier und Bratwurst culinair genot durven noemen
goede rundvleessoep met sliertjes van (ongezoete) crępes, erg lekker. Beter dan vermicelliquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet geklikt
SPOILER: too lateeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door vlindertje89 op 23-07-2025 18:32:54 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of zal ik de medische vraag aan Chatgtp stellen dan maar…😎
Nou zeg…rondgeklikt en ik kom er niet door.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:31 schreef vlindertje89 het volgende:
@:AnneX ik kon via beter dichtbij bij het diak Utrecht gewoon een vraag stellen. Dat was dan aan de poli, maar die overlegden dan met de arts of in mijn geval hadden mijn vraag doorgezet naar de oogarts die ik daar gezien had en die heeft me toen in zn telefonisch spreekuur gezet om de vragen te bespreken.
Met helm? Toch!?quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:40 schreef fietsie het volgende:
Bergen gefietst. Omhoog met 4km/h. Omlaag sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |