SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Beetje vreemd dat die chip niet eerder is ontdekt/gecontroleerd...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
Vermiste kat na tien jaar weer thuis in Vlissingen - https://nos.nl/l/2576007
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat die chip niet eerder is ontdekt/gecontroleerd...
Sorry dan...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik vergat het niet, ik was gewoon even naar het toilet
handjes gewassen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik vergat het niet, ik was gewoon even naar het toilet
Ja als je moet dan moet je, dan mis je wel eens een lapoquote:
Uiteraardquote:
Dan mag van mij een mod in de TT vergeet veranderen in mistquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je moet dan moet je, dan mis je wel eens een lapo
Nee joh laat lekker, anders moet Nizzie straks opeens iets gaan doenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan mag van mij een mod in de TT vergeet veranderen in mist
trots op jequote:
heb vandaag al een onbedoelde TR van essie als gelezen gezet, meer dan genoeg gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh laat lekker, anders moet Nizzie straks opeens iets gaan doen
Ik bedoel maar, je moet niet overwerkt rakenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag al een onbedoelde TR van essie als gelezen gezet, meer dan genoeg gedaan
Had onze onderkoffer Mod weer op het verkeerde knopje gedrukt?? ...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag al een onbedoelde TR van essie als gelezen gezet, meer dan genoeg gedaan
wanneer niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had onze onderkoffer Mod weer op het verkeerde knopje gedrukt?? ...![]()
quote:
Zoals met elke snack dusquote:oeh. Ik herinner me wel dat ik een hoop heb lopen klagenmaar waarover geen idee meer
Ze drukt regelmatig op de like knop bij posts. Zijn die ook onbedoeld dan??quote:
ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze drukt regelmatig op de like knop bij posts. Zijn die ook onbedoeld dan??![]()
Stel dat ze ons niet leuk vindtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van wel.
maar toch doen we gewoon alsof ze ons leuk vindt
ik zou er niet van kunnen slapenquote:
Terwijl ze zelf al wel gewoon lekker ligt te slapenquote:
beter laten we haar slapen, ze heeft al strubbles genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf al wel gewoon lekker ligt te slapen
Gaat ze de hele dag op de TR knop bij elke post drukkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter laten we haar slapen, ze heeft al strubbles genoeg
En dan doen @Budapestenaar en @4EverBlackEyed raar om een babi pangang pannenkoekquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, het was erg warm en benauwd dus ik zocht en vond een terrasje. Een halve liter Urtyp Keller Weizen hielp niet echt, maar een bord pannenkoekensoep wel![]()
38.jpg
Snel een wc zoeken danquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een pannenkoek een pannenkoek in mijn onderbroek![]()
![]()
Zat er teveel stroop op?quote:
Volgende keer maar met poedersuiker nemenquote:
Zijn rare mensenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan doen @:budapestenaar en @:4everblackeyed raar om een babi pangang pannenkoek
Ja. ga ik doen. Ik heb nog een pak pannenkoekbeslag in een doos staan, maar die zie ik pas na de definitieve verhuizing... Dus ga ik, ze zeker binnenkort maken..quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgende keer maar met poedersuiker nemen
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Lieve @:liesje1979 van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Gefeliciteerd Liesjequote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.![]()
Het ging eigenlijk automatisch en geen flikker voor gedaan.![]()
![]()
![]()
Morgen hele vroege dienst en lange dag, doeg!
Gefeliciteerd 🥳🎂🎂 Liesjequote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naww dank je wel! Ik wilde FOK wegklikken en toen zag ik de quute alert. 46 Fles.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
auwquote:Op woensdag 23 juli 2025 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben ook niet helemaal wakker. Ik verbrand mijn hand aan de waterkoker, die net water heeft warm geprutteld.
Gefeliciteerd Liesje!quote:Op woensdag 23 juli 2025 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk dan toch ook uit meiskequote:Op woensdag 23 juli 2025 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben ook niet helemaal wakker. Ik verbrand mijn hand aan de waterkoker, die net water heeft warm geprutteld.
quote:
#fitgirlquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga meer vezels eten/drinken
Heb nu een sap van wortel, munt, mango en blauwe bessen
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga meer vezels eten/drinken
Heb nu een sap van wortel, munt, mango en blauwe bessen
Ik wil vandaag weer naar de gym eigenlijk maar denk beter niet voor die teen met dat wondje.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet het sporten ook weer oppakken. Hopelijk na de komende weken weer.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht dat het iets grappigs zou zijn
Ze hebben daar geen pleisters te koop?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil vandaag weer naar de gym eigenlijk maar denk beter niet voor die teen met dat wondje.
Zag laatst foto’s van aantal jaar geleden, dat is wel verschilletjequote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik wil vandaag weer naar de gym eigenlijk maar denk beter niet voor die teen met dat wondje.
Hoe was het telefoontje van het ziekenhuis?quote:Op woensdag 23 juli 2025 07:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
ben je nu vadsig?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst foto’s van aantal jaar geleden, dat is wel verschilletje
Ik heb maandag een blaar gelopen op 100 meterquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nieuwe schoenen?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maandag een blaar gelopen op 100 meter
Watquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maandag een blaar gelopen op 100 meter
Jaquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Liep eerst naar de auto en dacht 'die sok zit niet goed'. Bij de auto de sok even omhoog gehaald, zo'n laag sportsokje.
Later van de auto naar de bios gelopen. Au. In de bios weer die sok omhoog gehaald. Achteraf weer naar de auto gelopen. Hak lag alweer open
Was het nog niet lekker aan het bloeden? Dat heb ik een keer gehad toen ik een stukje ging wandelen op nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja
Liep eerst naar de auto en dacht 'die sok zit niet goed'. Bij de auto de sok even omhoog gehaald, zo'n laag sportsokje.
Later van de auto naar de bios gelopen. Au. In de bios weer die sok omhoog gehaald. Achteraf weer naar de auto gelopen. Hak lag alweer open
Nee alleen vochtquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het nog niet lekker aan het bloeden? Dat heb ik een keer gehad toen ik een stukje ging wandelen op nieuwe schoenen.
Die zijn wel fijn. Stomme was dat er verder niets mis was met die schoenen. Ik had er daarna ook nooit meer last van.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee alleen vocht
Had gelukkig nog zo'n grote pleister liggen.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die zijn wel fijn. Stomme was dat er verder niets mis was met die schoenen. Ik had er daarna ook nooit meer last van.
Nee, nu, huphupquote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet het sporten ook weer oppakken. Hopelijk na de komende weken weer.
Dat kost veel energie hè?quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst nog eventjes mantelzorger spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Is dit weer een top-influencer of wordt vandaag een betere dag voor mijn bloeddruk?quote:
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dit weer een top-influencer of wordt vandaag een betere dag voor mijn bloeddruk?
Alleen als je het naar de stomerij brengt om te wassen.quote:
Ik zit veel te veel op Youtube.quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.
ik ken dr niet (gelukkig, als ik die namen zo lees...) maar zit wel op joetjoepquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet op YouTube enz zit dan snap ik dat je haar niet kent. Ook lekker zo houden want je mist er niks aan.
Ja maar ik denk dat onze homepage op YouTube er compleet anders uitziet.quote:
Ik ook. Games kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |