SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Beetje vreemd dat die chip niet eerder is ontdekt/gecontroleerd...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
Vermiste kat na tien jaar weer thuis in Vlissingen - https://nos.nl/l/2576007
Ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook nog.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat die chip niet eerder is ontdekt/gecontroleerd...
Sorry dan...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik vergat het niet, ik was gewoon even naar het toilet
handjes gewassen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
Ik vergat het niet, ik was gewoon even naar het toilet
Ja als je moet dan moet je, dan mis je wel eens een lapoquote:
Uiteraardquote:
Dan mag van mij een mod in de TT vergeet veranderen in mistquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je moet dan moet je, dan mis je wel eens een lapo
Nee joh laat lekker, anders moet Nizzie straks opeens iets gaan doenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan mag van mij een mod in de TT vergeet veranderen in mist
trots op jequote:
heb vandaag al een onbedoelde TR van essie als gelezen gezet, meer dan genoeg gedaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh laat lekker, anders moet Nizzie straks opeens iets gaan doen
Ik bedoel maar, je moet niet overwerkt rakenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag al een onbedoelde TR van essie als gelezen gezet, meer dan genoeg gedaan
Had onze onderkoffer Mod weer op het verkeerde knopje gedrukt?? ...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb vandaag al een onbedoelde TR van essie als gelezen gezet, meer dan genoeg gedaan
wanneer niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had onze onderkoffer Mod weer op het verkeerde knopje gedrukt?? ...![]()
quote:
Zoals met elke snack dusquote:oeh. Ik herinner me wel dat ik een hoop heb lopen klagenmaar waarover geen idee meer
Ze drukt regelmatig op de like knop bij posts. Zijn die ook onbedoeld dan??quote:
ik vrees van wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ze drukt regelmatig op de like knop bij posts. Zijn die ook onbedoeld dan??![]()
Stel dat ze ons niet leuk vindtquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vrees van wel.
maar toch doen we gewoon alsof ze ons leuk vindt
ik zou er niet van kunnen slapenquote:
Terwijl ze zelf al wel gewoon lekker ligt te slapenquote:
beter laten we haar slapen, ze heeft al strubbles genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 23:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf al wel gewoon lekker ligt te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |