200k verdiend op ons ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:47 schreef Pino112 het volgende:
@:Dale_Cooper je hebt 814k winst, net meer dan met mensen die klassement+Healy hebben
Maar wat is morgen 'op safe'quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou nu maar gewoon elke keer op safe spelen ja.
Omdat echt slimme mensen gewoon voor het klassement zijn gegaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens bovenaan behoorlijk veel mensen slecht gescoord. Schade lijkt nog enigszins mee te vallen.
Dat Soudal gisteren die rit heeft gewonnen speelt wel mee ja, daardoor is het belang wel kleiner geworden. Van de andere kant hebben ze verder niks meer te bereiken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:39 schreef franklop het volgende:
Vind het ook lastig. Zoveel sprintkansen zijn er niet geweest en Milan wil natuurlijk groen 'veiligstellen'. Soudal heeft al 5 ritzeges en amper renners. Bora zal krachten sparen voor klassement, Alpecin gaat niet rijden, IWG zal altijd wel rijden, FDJ zal wellicht in een waterkansje geloven etc etc
De beter klimmende sprinters hebben Milan ook behoorlijk in de touwen zien hangen natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2025 08:58 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat de sprinters deze kans niet laten schieten
Maar ja, liggen merlier, Groenewegen etc er dan ook niet af?quote:Op woensdag 23 juli 2025 09:30 schreef Momo het volgende:
Zou Milan er nog af kunnen vliegen bij die heuvels? Klim wel slecht deze laatste dagen
Die etters van Intermaché zullen ook wel weer gaan rijden voor een mooie 19e plaats voor Girmaay.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag ik een kogel als Jayco straks voor Groenewegen gaat rijden?
Mijn verwachting is wel dat Uno-X, Tudor EF en Alpecin fanatiek een vlucht gaan proberen op touw te zetten. Ploegen als Movistar en Bahrein zullen dan ook wel mee doen. Toch behoorlijk spul wat Lidl onder druk kan zetten. Ook de vraag wanneer Soudal hen echt gaat helpen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 10:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die etters van Intermaché zullen ook wel weer gaan rijden voor een mooie 19e plaats voor Girmaay.
Hopelijk staan we straks 1 en 2.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
3x zwart, 2x grijs. Hup vlucht.
Al wordt het waarschijnlijk een IK WIST HET sprint.
Ik vrees ervoor, flopgroepje nu.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hopelijk staan we straks 1 en 2.
Oneens.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan staat Wim dus weer op het podium.
Ik had Bittner, had gemist dat Lund blijkbaar mocht. Of dat was omdat Bittner er niet meer bij zat, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Meeuwis en Lund eruit gehaald voor een paar vluchters, dit is weer mokertjeslecht.
Ballerini en Lund vanochtend gewisseld, typischquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Meeuwis en Lund eruit gehaald voor een paar vluchters, dit is weer mokertjeslecht.
Bittner zat bij de val volgens mijquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Bittner, had gemist dat Lund blijkbaar mocht. Of dat was omdat Bittner er niet meer bij zat, dat kan ook.
Milan en De Lie maar die had iedereen.
Lund zou dus voor Bittner rijden.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ballerini en Lund vanochtend gewisseld, typisch
Ja, dan heb je niets te klagen. Goed lootjes getrokken.quote:
Bittner valt letterlijk weg uit zijn wiel bij de valquote:
Gouden pik weerquote:
Ze hebben altijd wel een smoesje ja, die sluwe sprinters.quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Bittner valt letterlijk weg uit zijn wiel bij de val
Van mij ookquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:23 schreef Slobeend het volgende:
Carlos Rodriguez nog in m'n team grrrrr.
Wat is nou een bekkenfractuur? Die stapt gewoon weer op zo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
Een hoop mensen (@:mani89) die nog vertrouwen hebben in de afgestapte Rodriques.
Hup grijze Benno en A Yates.
Mijn team 2 dagen geleden, dus dit zal je wel dagwinst opleveren.quote:
Zou wel een keer mogen ja.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn team 2 dagen geleden, dus dit zal je wel dagwinst opleveren.
quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het ongebreidelde vertrouwen in Rubio zal wel weer beschaamd worden. Zoals alle vorige keren.
Ik ondersteun de motie voor een slechte Onley en een goede Rubio.quote:
Welk team is van jou?quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:36 schreef Aguero het volgende:
[..]
[..]
Ik ondersteun de motie voor een slechte Onley en een goede Rubio.
Maar 2 verschillen. Roglic en Tejada vs VPP en Healyquote:Op donderdag 24 juli 2025 12:40 schreef Aguero het volgende:
[..]
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=547
Ik bid voor de wonderdag van Tejada.quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maar 2 verschillen. Roglic en Tejada vs VPP en Healy
Het is je gegundquote:Op donderdag 24 juli 2025 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verzoek Pogacar en Vingegaard om de klim heel rustig op te fietsen en Benno en Rubio de strijd om de ritzege te gunnen.
Jammer dat Lipowitz nog doorfietst. Hopelijk komt ie niet aan de twee.quote:
Dat die nog steeds grijs was, hebben mensen niet zitten opletten?quote:
Winst 1.713.451quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 (grijs), 5 (grijs)
Tsja, ja, ach.
Is dat meer dan een klassementsteam? (Zonder Rugzak/Benno uiteraard)quote:
Ik zit met 2, 3, 4, 6, 7, 8 (grijs) , 11 op 1.8quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat meer dan een klassementsteam? (Zonder Rugzak/Benno uiteraard)
Valt mee, maar alsnog nutteloos natuurlijk. Hier schiet ik niks mee op.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zit met 2, 3, 4, 6, 7, 8 (grijs) , 11 op 1.8
Dus kon slechter.
Higuita 14 (grijs) ook nog!quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Valt mee, maar alsnog nutteloos natuurlijk. Hier schiet ik niks mee op.
Die heb ik ook@quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Higuita 14 (grijs) ook nog!
Dan kom je op 1.803.451
Erg mooi.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Higuita 14 (grijs) ook nog!
Dan kom je op 1.803.451
Onley missen is wel pijnlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
De nummer 2 in AK had echt perfect team vandaag
Toch veel man met O'Connor en Rubio.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:44 schreef franklop het volgende:
Had met mijn lijstje wel hoger gedacht dan 176e
Ik was het eerst eens met R_R die in de voorbeschouwing zei dat Pogacar hongerig is naar nog een zege, maar als je die quote leest gelooft ie het wel. Ik geloof ook niet in een droomplan van Visma, dus de strijd gaat vooral om plek 3 en wit. Maar Bora en Picnic gaan geen vluchters op korte afstand houden daarvoor.quote:
Laatste bergrit, zou niet voor het eerst zijn dat alles dan kort gehouden wordtquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was het eerst eens met R_R die in de voorbeschouwing zei dat Pogacar hongerig is naar nog een zege, maar als je die quote leest gelooft ie het wel. Ik geloof ook niet in een droomplan van Visma, dus de strijd gaat vooral om plek 3 en wit. Maar Bora en Picnic gaan geen vluchters op korte afstand houden daarvoor.
Die Sjas patatjes horen precies een miljoen tussen mij en Wim in te staan vind ik.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik voorspel: Bob staat na vandaag niet meer eerste
Maar aan de andere kant, niemand twijfelt aan de oppermacht van Pogi. Ploegen willen juist in de ontsnapping zitten en UAE laat ze maar rijden omdat het toch binnen is?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is nog makkelijker controleren nu.
Pogi gaat wel zorgen dat ie zijn knechten nog heeft voor de vallei. Dus waarschijnlijk zien we gewoon Politt de hele klim op kop. Zo snel zal ook weer niet gaan.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het is nog makkelijker controleren nu.
Het is ook even de vraag wat Onley en Gall van plan zijn. Dat kan nog rare effecten geven. Geen idee wat dat gaat doen. Al kunnen die ploegen morgen ook nog wat proberen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, ik ga ook wel de vlucht (rittenkapen). Maar als Politt de eerste klim op zijn tempo omhoog rijdt en Sivakov en Soler vervolgens in de vallei gaan helpen, kan de kopgroep in principe niet meer dan 2.30 hebben.
Onley kan wel wachten tot La Plagne, anders kan ie net als Lipowitz gisteren nog op een counter lopen. Denk dat Gall wel weer gaat aanvallen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 13:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het is ook even de vraag wat Onley en Gall van plan zijn. Dat kan nog rare effecten geven. Geen idee wat dat gaat doen. Al kunnen die ploegen morgen ook nog wat proberen.
Jammer, had gehoopt op een paardquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Kuss 35%, die stond zeker in alle lijstjes?
Eindigde gisteren top 10 natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Altijd tegen Mexicanobakkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd de verkeerde Johannessen gekozen
Wel een zwart pfeerd!
Hoog in de odds. Ook meest voor de hand liggende renner als je denkt dat Visma voor een ontsnapping wil gaan. En enigszins safe als het op AK groep aan komt.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 14:34 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag weer hup Rubioquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:08 schreef maxi-mus het volgende:
9e dagklassement en weer de top 10 in, gestegen van 24 naar 8e. Genot.
Dit. En Higuita was ook geen geweldige keuzequote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:46 schreef Pino112 het volgende:
Kuss Yates en Roglic allemaal al weg, dit wordt weer matig
Nr 2 heeft 400k meer winstquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hele slechte beurt vandaag. Precies de verkeerde vluchters vooral
800k voor Wielerflits!quote:
Zeg maar gerust 30.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Dit is weer zo'n dag dat je er wel 20 wil opstellen.
Vol voor de winst, respect.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
5 paarden waarvan 4 pikzwart
Kans bestaat dat je daarmee niet gaat scorenquote:
Daar lijkt het ook op jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Kans bestaat dat je daarmee niet gaat scoren
Ik had Romeo moeten houden, ik wist het!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
Local hero's Gregoire en Berthet erin geklikt, bedankt @:Rellende_Rotscholier
Als Alaphilippe en Romeo nu hoog eindigen geef ik je wel de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Same.quote:
Er zit niemand mee die iedereen heeft nee, 3 lijkt me wel acceptabel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Same.
Ik denk dat weinig mensen veel meer hebben, niet echt de gekende namen. Wel een aantal overwogen uiteraard maar ik durfde niet alle standaardnamen te negeren.
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:05 schreef hhh38 het volgende:
Local hero's Gregoire en Berthet erin geklikt, bedankt @:Rellende_Rotscholier
Als Alaphilippe en Romeo nu hoog eindigen geef ik je wel de schuld.
Dit lijkt bijna een reguliere sprintrit. Dat zal toch niet.quote:Op zondag 27 juli 2025 07:31 schreef Pino112 het volgende:
Favoritter
⭐⭐⭐⭐⭐ Jonathan Milan
⭐⭐⭐⭐ Tim Merlier, Jordi Meeus
⭐⭐⭐ Kaden Groves, Wout van Aert, Tadej Pogacar, Tobias Lund, Biniam Girmay
⭐⭐ Arnaud De Lie, Jhonatan Narvaez, Jake Stewart, Paul Penhoët, Davide Ballerini, Pascal Ackermann, Alberto Dainese, Phil Bauhaus, Romain Gregoire, Axel Laurance, Victor Campenaerts
⭐ Julian Alaphilippe, Jonas Abrahamsen, Tim Wellens, Alexis Renard, Dylan Groenewegen, Sam Watson, Anthony Turgis, Stian Fredheim, Vincenzo Albanese, Bastien Tronchon, Pavel Bittner, Fred Wright, Clement Venturini, Robert Stannard, Arnaud Demare, Ivan Garcia Cortina, Jenno Berckmoes
Bijna iedereen genoemd!
Ik kijk nooit op TV2 maar gezien de URL stond de pagina al een poosje klaarquote:Op zondag 27 juli 2025 08:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit lijkt bijna een reguliere sprintrit. Dat zal toch niet.
Wout kan in alle scenario's! Die zal dus wel aanvallen, bijgehaald worden en niet mee sprinten.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:45 schreef Momo het volgende:
Ik zie verschillende meningen van `experts´ online sommige gaan voor een sprint met Merlier en Milan. Anderen gaan voor een lijst die je bij een heuvelklassieker zou zien.
Je zoekt hier wel de grenzen op.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk een sprint of uitgedunde sprint, maar kan ook zo’n rit worden als gisteren
Ja dit was wel een Sven Nysje. Maar ik ga voor een sprint.quote:
Als je Tim Naberman en Roel van Sintmaartensdijk opstelt dan moet dat lukken!quote:Op zondag 27 juli 2025 11:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop vooral dat ik een wat afwijkend team heb ten opzichte van nummer 1
Ik kan helaas niet raden wat hij denkt.
Origineel!quote:
O misschien moet ik ze dan maar wel opstellenquote:
Als ik ze niet heb kun je dat maar beter wel doen ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
O misschien moet ik ze dan maar wel opstellen
Ja had m ff niet gekozen dan. En nog wat anderen.quote:
Alaphilippe werd toen allerlaatste en die is ook vrij populair.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef Pino112 het volgende:
38% met De Lie, na gisteren snap ik dat niet.
Ze lezen de 3 weken geleden geschreven voorbeschouwingenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef Pino112 het volgende:
38% met De Lie, na gisteren snap ik dat niet.
Benieuwd of Narvaez gaat proberen of dat ie gewoon feest gaat vieren met Potjakker.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:29 schreef franklop het volgende:
Hup grijze Ballerini, Zwarte Dainese en niet veel gekozen Penhoet, Stewart, Lund en Narvaez
Dat was de overweging. Maar hij was zo goed, dat hij toch iets met zijn benen zal willen doen?quote:Op zondag 27 juli 2025 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Benieuwd of Narvaez gaat proberen of dat ie gewoon feest gaat vieren met Potjakker.
Ik heb Fredheim op het laatst gewisseld voor Lund.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat was de overweging. Maar hij was zo goed, dat hij toch iets met zijn benen zal willen doen?
Anders was het Fredheim geweest, dus die zal wel winnen (wim heeft hem wel namelijk)
Ik schrijf een top 3 voor Fredheim dan op. Dit is de ultieme combinatie.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb Fredheim op het laatst gewisseld voor Lund.
Ja daar ga ik nu ook vanuitquote:Op zondag 27 juli 2025 16:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik schrijf een top 3 voor Fredheim dan op. Dit is de ultieme combinatie.
Al een kleine 3 ton goed gemaakt. Nog ruim 6 ton te gaan.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:28 schreef franklop het volgende:
Naam renner Ploeg Waarde
Jonathan Milan (42.1%) Lidl-Trek 3.820.198
Tim Merlier (21.5%) Soudal Quick-Step 2.779.349
Wout Van Aert (76%) Team Visma | Lease a Bike 2.719.952
Kaden Groves (64.1%) Alpecin-Deceuninck 2.240.952
Jordi Meeus (22.6%) Red Bull - BORA - hansgrohe 2.117.011
Tobias Lund Andresen (19.6%) Team Picnic PostNL 1.780.388
Paul Penhoet (10.9%) Groupama-FDJ 1.439.216
Axel Laurance (28.9%) INEOS Grenadiers 1.313.147
Jhonatan Narvaez (21.3%) UAE Team Emirates XRG 954.804
Wout Van Aert (76%) Team Visma | Lease a Bike 2.719.952
Kaden Groves (64.1%) Alpecin-Deceuninck 2.240.952
Romain Gregoire (14%) Groupama-FDJ 1.945.325
Tobias Lund Andresen (19.6%) Team Picnic PostNL 1.780.388
Simone Velasco Darkhorse (2.1%) XDS Astana Team 1.435.872
Davide Ballerini Greyhorse (8.8%) XDS Astana Team 1.336.377
Jhonatan Narvaez (21.3%) UAE Team Emirates XRG 954.804
Samuel Watson Darkhorse (1.6%) INEOS Grenadiers 628.896
Jenno Berckmoes Darkhorse (3.4%) Lotto Dstny 605.256
Voor @:immerdebestebob juichen we voor Watson/Ballerini/Berckmoes en hopen dat Gregoire niet teveel last van zijn schaafwonden heeft
Waarom heb je die dan zelf niet genomen ?quote:Op zondag 27 juli 2025 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dainese en Fredheim zwart. Wim zit er weer boenk op met sprinters die best aardig een heuvel over komen.
Niet verwacht dat ze zwart warenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom heb je die dan zelf niet genomen ?
Had ook even onderschat dat Fredheim pikzwart was, dan had ik die liever gehad dan Albanesequote:Op zondag 27 juli 2025 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet verwacht dat ze zwart waren
Vind je? Op de onderste 3 na dan? En Federov is er al uit.quote:Op zondag 27 juli 2025 16:44 schreef franklop het volgende:
BONUS TOTAAL
Wout Van Aert 34
Kaden Groves 30
Biniam Girmay 16
Jonathan Milan 11
Arnaud De Lie 6
Julian Alaphilippe 18
Axel Laurance 15
Jasper Stuyven 6
Tadej PogaÄar 6
Jonas Abrahamsen 10
Quinn Simmons 8
Jordi Meeus 7
Tim Merlier 5
Jhonatan Narvaez 12
Tobias Lund Andresen 15
Romain Gregoire 8
Ben Healy 2
Jake Stewart 8
Paul Penhoet 10
Anthony Turgis 7
Thibau Nys GH 6
Mike Teunissen GH 1
Phil Bauhaus GH 2
Davide Ballerini GH 8
Neilson Powless GH 2
Pavel Bittner GH 3
Fred Wright GH 2
Victor Campenaerts GH 3
Kasper Asgreen GH 3
Vincenzo Albanese GH 6
Alex Aranburu GH 4
Alberto Dainese DH 4
Kévin Vauquelin DH 1
Tim Wellens DH 1
Pascal Ackermann DH 1
Luke Plapp DH 1
Jenno Berckmoes DH 2
Magnus Cort DH 1
Matej Mohoric DH 1
Bruno Armirail DH 2
Laurence Pithie DH 1
Simone Velasco DH 3
Valentin Madouas DH 1
Mauro Schmid DH 1
Samuel Watson DH 2
Stian Fredheim DH 3
Marc Hirschi DH 2
Bastien Tronchon DH 2
Michael Storer DH 1
Lewis Askey DH 2
Sergio Higuita DH 1
Xandro Meurisse DH 1
Dylan Teuns DH 1
Ilan Van Wilder DH 1
Alexis Renard DH 1
Nils Politt DH 1
Gianni Moscon DH 1
Gregor Mühlberger DH 1
Yevgeniy Fedorov DH 1
FOK! koos.. afwisselend en niet altijd even serieus heb ik het idee
quote:Op zondag 27 juli 2025 16:36 schreef franklop het volgende:
@:SastreCM ; Op het livescreen zie je alleen dikgedrukt als je de mobiele versie gebruikt, kan dat ook op het desktop? Vind onderstrepen daar onduidelijker.
Al besproken.quote:Op zondag 11 mei 2025 14:21 schreef wimderon het volgende:
Bij het livescreen zijn de renners uit je selectie niet meer vetgedrukt (op desktop althans, op mobiel wel) @:SastreCM
Matige servicequote:
Tronchon is mijn geheime wapenquote:Op zondag 27 juli 2025 16:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dainese en Fredheim zwart. Wim zit er weer boenk op met sprinters die best aardig een heuvel over komen.
Dat lijkt me prima. 1, 11-13 hierquote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef franklop het volgende:
1, 2(grijs), 11,12
Tsja past bij deze ronde
Same.quote:Op zondag 27 juli 2025 19:38 schreef franklop het volgende:
1, 2(grijs), 11,12
Tsja past bij deze ronde
We feliciteren Bobquote:Op zondag 27 juli 2025 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
Berckmoes, Lund, Wout en Ballerini mee. Stop de tijd.
Die 1,2 miljoen van Ballerini gaat hem goed op weg helpenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |