Onzin. Die instanties hebben een eigen zelfreinigend systeem.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:00 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je kunt ze niet wippen als ze onafhankelijk zijn.
Nl heeft dat niet werkelijk helemaal onafhankelijk gemaakt zoals Frankrijk en de VS bijvoorbeeld, het valt onder ministerie van justitie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens een organogram bij pakken, van de NL staat.
Moet je niet schrikken als je daar ziet dat het OM gewoon rapporteert aan minjus, die weer rapporteert aan schoof, he?
Ja, open ramen, gammele dekreling, bittere thee. Zelfreinigende systemen zijn topquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Die instanties hebben een eigen zelfreinigend systeem.
Whatabout:Nederlandquote:Op woensdag 23 juli 2025 13:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens een organogram bij pakken, van de NL staat.
Moet je niet schrikken als je daar ziet dat het OM gewoon rapporteert aan minjus, die weer rapporteert aan schoof, he?
Mooi dat je dat kunt waarderen. Maar de lat ligt voor een aspirant EU-lidstaat helaas wat hoger.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, open ramen, gammele dekreling, bittere thee. Zelfreinigende systemen zijn top.
Je bedoeld een corrupte voormalige Sovjetkolonie op plaats 105 van de corruptie index allerlei zooi verwijten terwijl je al jaren een ander corrupt voormalig sovjetland dat op 154 staat in dezelfde index met hand en tand verdedigd? Ah ja, natuurlijkquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Whatabout:Nederland
Laten we een volledig ontwikkelde westerse democratie en EU-lidstaat vergelijken met een corrupte voormalige sovietkolonie die onderaan alle lijstjes prijkt.
Koekoek.
Ik post & roep al tijden dat ik ze liever niet in de EU heb. Zou ze wel graag erbij hebben in de NAVOquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi dat je dat kunt waarderen. Maar de lat ligt voor een aspirant EU-lidstaat helaas wat hoger.
Ja, vast.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat is toch gewoon bullshit van Zelensky om dit goed te praten.
Shahed interceptors en innovatieve drones bedoeld hij, er was "uitgelekt" dat de investeringen van de duitsers in de lange afstands capabiliteiten van Oekraine zouden worden gebruikt in de same old lyutty drones.quote:Op woensdag 23 juli 2025 06:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Heel eerlijk dat klinkt eerlijk als een smoes. Dit soort argumenten worden altijd gebruikt om onwelvallige instituties af te breken op de weg naar autocratie.
Maar lastig om te bepalen wat waar is. Positieve punt is dat de persvrijheid nog steeds hoog lijkt te zijn. En de westerse pers ook kritisch blijft.
[..]
Dit klinkt niet logisch. Eerst zeggen dat er geld wordt verspild aan lange afstandsdrones en vervolgens zeggen dat dat geld naar shahed klonen en kruisraketten moet gaan. Wat in principe lange afstandsdrones zijn.
Is dat zoiets als die slager die z'n eigen vlees keurt?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
Die instanties hebben een eigen zelfreinigend systeem.
Zowaar op alle fronten met je eens.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik post & roep al tijden dat ik ze liever niet in de EU heb. Zou ze wel graag erbij hebben in de NAVO.
Oh, aanvullend, ik zou heel graag zien dat er een aantal reeds onderdeel van de EU, Oostbloklanden opdonderen uit de EU. Hebben we alleen maar gezeik van.
Benieuwd wat de users die nu het meeste kritiek hebben hier, vinden van Hongarije oidquote:Op woensdag 23 juli 2025 14:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik post & roep al tijden dat ik ze liever niet in de EU heb. Zou ze wel graag erbij hebben in de NAVO.
Oh, aanvullend, ik zou heel graag zien dat er een aantal reeds onderdeel van de EU, Oostbloklanden opdonderen uit de EU. Hebben we alleen maar gezeik van.
Nee, dat is de nieuwe constructie.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Is dat zoiets als die slager die z'n eigen vlees keurt?
Na de afloop van dit territoriale dispuut deze oorlog kan oekraine verder gaan met corruptie bestrijding.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:28 schreef inslagenreuring het volgende:
NAVO toetreding maar eens goed evalueren en concretiseren na afloop van dit territoriale dispuut.
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:29 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, dat is de nieuwe constructie.
quote:Het spreekwoord "een slager die zijn eigen vlees keurt" verwijst naar een situatie waarin iemand zijn eigen werk, product of prestaties beoordeelt, wat vaak als een vorm van gebrek aan objectiviteit wordt gezien. De slager is immers bevooroordeeld als het gaat om het beoordelen van zijn eigen vlees, omdat hij het zelf heeft gemaakt en er een persoonlijk belang bij heeft.
quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuke mening. Maar er gaan miljarden naartoe vanuit het westen, dan wil je wel de garantie dat die niet verdwijnen in de diepe zakken van Zelensky en consorten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:30 schreef ExTec het volgende:
[..]
Na de afloop van dit territoriale dispuut deze oorlog kan oekraine verder gaan met corruptie bestrijding.
Nu hebben ze wat anders aan hun hoofd.
Als ze geïnfiltreerd zijn werkt dat dus niet zo goed.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Welnee, dat land is veel corrupter.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:27 schreef Discombobulate het volgende:
Alleen maar voordelig voor Rusland deze situatie.
Ik probeer deze ff te omvatten hoor, maar probeer jij hier nou te stellen dat zeer beperkte onafhankelijkheid wel werkt in een ontwikkeld, laag corrupt land,quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Whatabout:Nederland
Laten we een volledig ontwikkelde westerse democratie en EU-lidstaat vergelijken met een corrupte voormalige sovietkolonie die onderaan alle lijstjes prijkt.
Koekoek.
Jawel, want nu bepaalt de door Zelensky benoemde procureur-generaal welke politicus ze onderzoeken op en vervolgen voor corruptie.quote:
Laat dat nou maar aan de donerende partijen over.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Leuke mening. Maar er gaan miljarden naartoe vanuit het westen, dan wil je wel de garantie dat die niet verdwijnen in de diepe zakken van Zelensky en consorten.
Dat klopt maar dan wend je daartoe geëigende rechtsmiddelen aan. 1001 mogelijkheid om daar iets los te weken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ze geïnfiltreerd zijn werkt dat dus niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |