Wij weten natuurlijk niet wat waar is en wat niet maar als je zoiets controversieels doet als dit dan zorg je toch dat je gelijk een vervanging hebt voor de anti-corruptietakquote:Op woensdag 23 juli 2025 00:33 schreef skysherrif het volgende:
Zelensky heeft zojuist gereageerd
[..]
https://t.me/V_Zelenskiy_official/15248
Het is natuurlijk een moeilijk proces dat continue veel aandacht heeft om een anti corruptie agentschap vrij te houden van inmenging.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Wij weten natuurlijk niet wat waar is en wat niet maar als je zoiets controversieels doet als dit dan zorg je toch dat je gelijk een vervanging hebt voor de anti-corruptietak
Er wordt niks opgeheven.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Het laatste wat je dan doet in zo’n heel agentschap opheffen
Feitelijk wel. Want het hele orgaan wat het bestuur moet controleren komt onder bewind van het bestuur.quote:
Nee.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Feitelijk wel. Want het hele orgaan wat het bestuur moet controleren komt onder bewind van het bestuur.
Geen dank.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee.
Maar dank voor je, wederom, "edgy" commentaar.
Daar geloof ik inderdaad geen ene hol van. Juiste voorspelling.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef ExTec het volgende:
Ja, ze waren zo "independent" dat er FSB agenten zaten.
Maar dat is natuurlijk "niet waar" volgens de "edgy jongetjes".
Hoe zou zoiets ooit kunnen gebeuren? Net alsof mensen die voor zoiets gaan werken niet eerst een veiligheidsonderzoek krijgen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef ExTec het volgende:
Ja, ze waren zo "independent" dat er FSB agenten zaten.
deze "man"quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:15 schreef ExTec het volgende:
Er worden veel Russische/Chinese spionnen/collaborateurs gepakt in de VS en Europa, laat staan als de banden zo hecht zijn (geweest) als tussen Rusland en Oekraïne. Je bent te slim om dit niet gewoon te snappen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe zou zoiets ooit kunnen gebeuren? Net alsof mensen die voor zoiets gaan werken niet eerst een veiligheidsonderzoek krijgen.
En zou het zo zijn, dan moet je die mensen wippen. Dat heeft niks te maken met de onafhankelijke status van het instituut zelf
Ja, dan kom je met bewijs, maak je het aanhangig bij de instantie, komt er een tuchtzaak. Je weet wel zoals het hoort in een gezonde democratische rechtsstaat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hoe zou zoiets ooit kunnen gebeuren? Net alsof mensen die voor zoiets gaan werken niet eerst een veiligheidsonderzoek krijgen.
En zou het zo zijn, dan moet je die mensen wippen. Dat heeft niks te maken met de onafhankelijke status van het instituut zelf
Briljant man. Dat niemand daar nog over nagedacht heeft. Je zet gewoon "in de regeltjes" dat je "niet corrupt mag zijn".quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:35 schreef inslagenreuring het volgende:
Dan pak je die niet aan maar dan wijzig je de hele wetgeving eromheen...
weer zo'n fantastisch "argument" van deze "user"quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Briljant man. Dat niemand daar nog over nagedacht heeft. Je zet gewoon "in de regeltjes" dat je "niet corrupt mag zijn".
Hoe kon dat in oostenrijk gebeuren?quote:
Jammer dat je eigenlijk hele hele inhoudelijke stuk van mijn post negeert, en dan net reageert op het stuk wat ik cynisch bedoeld heb..quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Briljant man. Dat niemand daar nog over nagedacht heeft. Je zet gewoon "in de regeltjes" dat je "niet corrupt mag zijn".
Neehoor. Ja, ik meegekregen dat ze in 1 big swoop idd mensen uit hun nest gelicht hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jammer dat je eigenlijk hele hele inhoudelijke stuk van mijn post negeert, en dan net reageert op het stuk wat ik cynisch bedoeld heb..
Misschien moet je er eens een organogram bij pakken, van de NL staat.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
het openbare ministerie en brengen dat onder bij de grootste partij en onder direct beval van Schoof.
Dat is toch gewoon bullshit van Zelensky om dit goed te praten.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:50 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor. Ja, ik meegekregen dat ze in 1 big swoop idd mensen uit hun nest gelicht hebben.
En dat is blijkbaar "waar".
Maar dat er, los van bovenstaande, gewoon FSB'ers opgepakt waren, op een veel vroegere datum, is blijkbaar "niet waar".
Je kunt ze niet wippen als ze onafhankelijk zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |