vliegen met ryanair is wel echt puur genietenquote:
Pay peanuts get monkeysquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegen met ryanair is wel echt puur genieten
9gag, alleen is het af en toe wel graven naar iets leuks tussen al het politieke gejammerquote:
ja precies. Die site is echt achteruit gegaanquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
9gag, alleen is het af en toe wel graven naar iets leuks tussen al het politieke gejammer
Geen idee sorry. Ik klik op dat zoekicoontje en daarna klik ik op een "interessant" plaatje en vanuit daar scroll ik door tot bam.quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Geen idee sorry. Ik klik op dat zoekicoontje en daarna klik ik op een "interessant" plaatje en vanuit daar scroll ik door tot bam.
de stories van CLquote:
Op werk, hoef ik alleen om mij heen te kijkenquote:
De beste manier om iets te testen is toch door het te laten testen door mensen die er niks van snappen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is het nut van een testplan als niemand zich eraan houdt?
Ik moest een testplan schrijven over testing dat ik al een jaar zelf uitvoer, zodat ik kon testenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De beste manier om iets te testen is toch door het te laten testen door mensen die er niks van snappen?
Dat is zeer belangrijkquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en zodat andere mensen er een mening over konden hebben
Fattaxquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon limiet stellen aan het gewicht van de passagier.
Fok.quote:
had hij iets van je gestolen?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Er rende hier net een grote spin voorbij op het balkon
dan was het wel een hele grote spinquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MOrgen maar kijken of de wasmachine er nog staat ja
Spinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 15:39 schreef bitterbal het volgende:
Er rende hier net een grote spin voorbij op het balkon
Hier kwam PostNL vanmiddag wel gewoon binnen tijdvakquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ah druppeltjes.
De hoop op PostNL en UPS voor vandaag is wel gevlogen. Ondanks beloftes. Maar ja al besproken natuurlijk. Pas zeshonderd keer.
Of Aragog?quote:
Jaquote:
Hier bij de sloot groeit veel hop. En dat overwoekert alles zo ongeveerquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:23 schreef bitterbal het volgende:
zo door de knietjes en hop , sprong die het diepe in
Nee niet met mayoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is op z'n tijd best lekker, maar dan wel met mayo.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
Oeps
Ik wilde een typfout in mijn post eruit halen
Dus nu heb ik een topicreport op mijn eigen post ingediend
Ik ga maar weer even op de bank liggen
Ja ik was weer bezigquote:
Nou vooruit, peperroomsausquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee niet met mayo
Ook geen ketchup
Doe maar met sweet chili
Of appelmoes
Of peperroomsaus
zijn we gewendquote:
Ja hierom laat ik de meeste typtyfus gewoon maar staanquote:
Terecht natuurlijk. Als zelfs jij typefouten gaat maken dan is een TR gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
Oeps
Ik wilde een typfout in mijn post eruit halen
Dus nu heb ik een topicreport op mijn eigen post ingediend
Ik ga maar weer even op de bank liggen
Ahja, want jullie zijn typefouten van mij natuurlijk heul niet gewendquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Als zelfs jij typefouten gaat maken dan is een TR gerechtvaardigd.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier bij de sloot groeit veel hop. En dat overwoekert alles zo ongeveer
Dus ik dacht dat die spin bij jou ook dwars door de hop moest springen
*STAMP*quote:
Als je denkt dat ik dat zelf typte in plaats van dat m'n mobiele toetsenbord daarvoor koos, ben je een rechtse tokkie en ga ik regelen dat je verbannen wordt uit Foqueville.quote:
IK ZEG GEEN ONVERTOGEN WOORD, IK SCHELD NIET, GEEN SMILEY GEEN pi HELEMAAL NIKS EN JIJ KOMT MET DITquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dat zelf typte in plaats van dat m'n mobiele toetsenbord daarvoor koos, ben je een rechtse tokkie en ga ik regelen dat je verbannen wordt uit Foqueville.
We gaan wel goed om met typtyfusquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dat zelf typte in plaats van dat m'n mobiele toetsenbord daarvoor koos, ben je een rechtse tokkie en ga ik regelen dat je verbannen wordt uit Foqueville.
Op mijn mobiele toetsenbord tik ik Power.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buitenlander*quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK ZEG GEEN ONVERTOGEN WOORD, IK SCHELD NIET, GEEN SMILEY GEEN pi HELEMAAL NIKS EN JIJ KOMT MET DIT
VUILE KK NAZI COMMUNIST BUITELANDER
zo
LEKKER ZO DOORGAANquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan thuis niet barbecuen en ben deze zomer echt veel te weinig uitgenodigd
Ja jammer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan thuis niet barbecuen en ben deze zomer echt veel te weinig uitgenodigd
Al was er eentje die ik moest missen door vakantie.
Lolquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
Ik zag gisteren een Belgisch nummerbord op een Mercedes.
2-AMA-133
LIDL dingetje?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen en dan pak ik een kloeke halve liter Weizen![]()
Was wel even lekker net op de hometrainer, zweette me een slag in de rondte en daar was de windquote:
Wanneer koop je nou een keer een echte fiets dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Was wel even lekker net op de hometrainer, zweette me een slag in de rondte en daar was de wind
Daarom vind je hier in de badkamer bijna geen Nederlands(talig) product meer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
https://www.dm.de/guhl-sh(...)-p4072600282281.html
9 euro bij de Kruidvat
Reddit is óf rechts óf links, er is gewoon amper een midden. Kleine subjes is dat vaak nog wel aan de orde, en dingen als askreddit/askmen etc. Maar r/TheNetherlands bijvoorbeeld..... pffoeeequote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Reddit soms
Ik leg mooi uit waarom ik denk dat internet kutter is tegenwoordig. Dat mensen minder van elkaar kunnen hebben, dat mensen bij wijze van spreken niet eens meer een biertje kunnen drinken samen met anderen met wie ze het oneens zijn en het betrekken van politiek in letterlijk alles.
Krijg ik een enorme wind van voren van iemand die een hele vijandelijke toon heeft en mij uiteindelijk zag als een rechtse tokkie. Ja bedankt voor het bewijzen van m'n punt vriend. Rot nu maar op.
Als pasen en pinksteren op een dag vallen. Vind het prima om overal naar toe te wandelen, met de auto te rijden. En die hometrainer helpt ook flink. Goed genoeg zoquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Wanneer koop je nou een keer een echte fiets dan?
Treacle Moon?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:04 schreef Ama het volgende:
Ik hoop altijd zo'n goedkoop merk douchegel wat ze ook bij de DM hebben. En altijd heb ik nog als ik weer naar de supermarkt ga daar maar ook altijd zijn er dan weer nieuwe geurtjes die ik wil hebben.
Nee haha ik ben in de war. Lijkt heel erg op die Balea van de DM maar dit heet Bevola. Maar ja allemaal cheap.quote:
Zal vast wel meevallen vergeleken met deze gekquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:05 schreef Ama het volgende:
Dus dat ding in mijn douche begint langzaam een verzameling te worden van allemaal soorten douchegel.
Ja ik hou nog graag ruimte over voor eventuele andere dingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal vast wel meevallen vergeleken met deze gekTRV / The Amenities - show your collection
2 Flixbussen op elkaar geknoertquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Toch wel leedvermaak om te zien wat een enorme puinhoop de Haarlemmermeer nu is met de ellende in beide richtingen op de A4.
Dat is niet flix.quote:
Vraag me af hoeveel die bussen flexte tijdens de klapquote:
Hoi Haagsquote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel die bussen flexte tijdens de klap
Niet eensquote:
Haags had dit garpje wel kunnen maken...quote:
Zelfs Haags maakt niet zulke slechte garpjes.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haags had dit garpje wel kunnen maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |