*STAMP*quote:
Als je denkt dat ik dat zelf typte in plaats van dat m'n mobiele toetsenbord daarvoor koos, ben je een rechtse tokkie en ga ik regelen dat je verbannen wordt uit Foqueville.quote:
IK ZEG GEEN ONVERTOGEN WOORD, IK SCHELD NIET, GEEN SMILEY GEEN pi HELEMAAL NIKS EN JIJ KOMT MET DITquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dat zelf typte in plaats van dat m'n mobiele toetsenbord daarvoor koos, ben je een rechtse tokkie en ga ik regelen dat je verbannen wordt uit Foqueville.
We gaan wel goed om met typtyfusquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik dat zelf typte in plaats van dat m'n mobiele toetsenbord daarvoor koos, ben je een rechtse tokkie en ga ik regelen dat je verbannen wordt uit Foqueville.
Op mijn mobiele toetsenbord tik ik Power.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Buitenlander*quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK ZEG GEEN ONVERTOGEN WOORD, IK SCHELD NIET, GEEN SMILEY GEEN pi HELEMAAL NIKS EN JIJ KOMT MET DIT
VUILE KK NAZI COMMUNIST BUITELANDER
zo
LEKKER ZO DOORGAANquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan thuis niet barbecuen en ben deze zomer echt veel te weinig uitgenodigd
Ja jammer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan thuis niet barbecuen en ben deze zomer echt veel te weinig uitgenodigd
Al was er eentje die ik moest missen door vakantie.
Lolquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heej
Ik zag gisteren een Belgisch nummerbord op een Mercedes.
2-AMA-133
LIDL dingetje?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga nog even een rondje lopen en dan pak ik een kloeke halve liter Weizen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |