SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou nee heeft niks met geloof te maken, maar noem dat omdat ik het opvallend vond.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
iedereen die zwaar gelovig is, heeft iets waarom ze zich zo schuldig voelen
Zeg niet dat iedereen die christelijk is, zonder zonden is.
Wil ook niet de kant op van discussie over geloof nu trouwens
maar wil maar zeggen, verbaasde me wel ff.
Maar niet eens daarover, meer over hoe zo'n bedrijf profiteert.
Want 0 die er betaald werden, allemaal re-intergratie en taakstraffers, daar draait t dan op.
En eentje die geld vangt zwart ook nog.
Denk als je kritisch bent dat ie zelf mss wel een taakstraf zouden krijgen.
Er klopt niks van.Do what you love, love what you do!![]()
Hij is een grootmeester in oeverloos lang door blijven zaniken over dingen die niemand een hol interesseert, en waar hij ook zelf nooit actief verandering in wil brengen!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat kree z'n specialiteit naast ellenlange posts?![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij is een grootmeester in oeverloos lang door blijven zaniken over dingen die niemand een hol interesseert, en waar hij ook zelf nooit actief verandering in wil brengen!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
mss moet ik ff op paiq kijken dan wat er nu gestuurd was, nog niet gekeken nl. sinds zaterdag.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!Do what you love, love what you do!![]()
Als ik het goed begrijp moest jij dus bij een kringloopwinkel huizen leeghalen?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou nee heeft niks met geloof te maken, maar noem dat omdat ik het opvallend vond.
Zeg niet dat iedereen die christelijk is, zonder zonden is.
Wil ook niet de kant op van discussie over geloof nu trouwens
maar wil maar zeggen, verbaasde me wel ff.
Maar niet eens daarover, meer over hoe zo'n bedrijf profiteert.
Want 0 die er betaald werden, allemaal re-intergratie en taakstraffers, daar draait t dan op.
En eentje die geld vangt zwart ook nog.
Denk als je kritisch bent dat ie zelf mss wel een taakstraf zouden krijgen.
Er klopt niks van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet dat dat er is, maar oke doe mijn bestquote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!
Do what you love, love what you do!![]()
Hey @Sally
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk dat ieder moment als ik zoiets lees...quote:Op maandag 21 juli 2025 18:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom hij altijd zo wazig lult; hij wil niet uit elkaar vallen!
Het hele zutje valt in elkaar...
Of... uit elkaar.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
onderander. dus die winkel beetje dingetjes op de goeie plek zetten (gaaaaaaap) met paar her-intreders of andere die daar waren niet voor een taakstraf. maar omdat ze psychisch in de knoop zaten.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp moest jij dus bij een kringloopwinkel huizen leeghalen?
Nog erger eigenlijk dat als taakstraf dat ze ervan profiteren.
Maar oke kon wel beetje met ze relativeren en kletsen enzo. en was altijd wel leuk.
Omdat ik was er voor een taakstraf, maar dat was een hele gevolg omdat ik natuurlijk helemaal ff psychisch niet lekker zat.
Dat heeft mss nog geholpen ook voor anderen, meer alsdan dat "bedrijf" dat deed.
Ik vind het niet oke of vond dat niet daar dus.
btw niet veel lang nadat ik daar was, ging die hele kringloop ten gronde en opgeheven.Do what you love, love what you do!![]()
Deze TT he
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Welk...?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Vooral z'n liefdes/seksleven is altijd wel een bron van vermaak!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
er wordt gekookt voor me
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Ook voor mij?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar was je nou?quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
* gebrokenglas leest het even door en neemt nog maar eens een koffieHow can I make this topic about me?![]()
als je snel bentquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: