SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze durven ook wel te vragen op die sites.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeft ook niet natuurlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele behoefte aan.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef FreshFruit het volgende:
Ze durven ook wel te vragen op die sites.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb er geen enkele behoefte aan.![]()
Sommige mensen snappen dat niet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Drinken en snack gescoord
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Bij Parship bijna 30 euro per maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zo danquote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:hemarookworst directeur van een softwarebedrijfUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb je er nog een dansje in gedaanquote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Het heeft hier gegoten gisteravond...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja echt bizar he. Maar jij hebt toch een vrouw of heb ik dat verkeerd?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Parship bijna 30 euro per maand.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet in de mood voor zulke dingen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja dat is zeker waar. Ik was bij mijn dochter en het werd in een keer donker dus ben al een wiedeweerga naar huis gereden. De eerste druppels vielen toen ik de deur hier opendeed.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beste plens
Maar is alleen maar goed voor de bloemen
Was wel eng onderweg onder al die bomen met die harde wind, was blij dat ik heelhuids thuis wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik ben niet in de mood voor zulke dingen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al bijna 13 jaar nu.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja echt bizar he. Maar jij hebt toch een vrouw of heb ik dat verkeerd?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je was dus net op tijdquote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is zeker waar. Ik was bij mijn dochter en het werd in een keer donker dus ben al een wiedeweerga naar huis gereden. De eerste druppels vielen toen ik de deur hier opendeed.
Was wel eng onderweg onder al die bomen met die harde wind, was blij dat ik heelhuids thuis was
Dat was wel een idee geweest. Of er languit in gaan liggen.....quote:Op maandag 21 juli 2025 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je er nog een dansje in gedaan
Het regende harder dan een stortdouche / regendouche.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat bedoel ikquote:
En die niet single man, de 50 shades of grey man.... effe checken
consultant bij een detacheringsbedrijfIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja echt, had niet verwacht het te reddenquote:
Wie?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
man man wanneer heeft zijn nu punt gemakt
Nietquote:Op maandag 21 juli 2025 15:40 schreef mario390 het volgende:
man man wanneer heeft zijn nu punt gemakt
Lekker bezig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had ik niet verwacht, ik dacht dat killem wel effe flink punten zou pakken vannacht....quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik was er even vannacht, maar was best druk. heb alleen niet gepost geen zin inquote:Op maandag 21 juli 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, ik dacht dat killem wel effe flink punten zou pakken vannacht....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En als je een abo vergeet op te zeggen, 90 per maandquote:Op maandag 21 juli 2025 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij Parship bijna 30 euro per maand.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt niet even terug gelezen? Hoef je ook niet te doen. Het was geen leuke nacht,daar laat ik het bij.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht, ik dacht dat killem wel effe flink punten zou pakken vannacht....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms mis ik een hondje hebbenHey there sunshine lift my heart
Maandaggeenpuntendagbolkquote:
Ketsjing. Hoe moet ik dit verantwoorden?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En als je een abo vergeet op te zeggen, 90 per maand
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik viel voor twee uur in slaap, toen was het okéquote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt niet even terug gelezen? Hoef je ook niet te doen. Het was geen leuke nacht,daar laat ik het bij.Hey there sunshine lift my heart
Het is een invasiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Later werd het schelden met K woord etc. Niet mijn ding.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik viel voor twee uur in slaap, toen was het oké“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schandalig.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En als je een abo vergeet op te zeggen, 90 per maand![]()
Op een gegeven moment swipe je weg omdat je een naam beu bentquote:
Heb ik ook met JeroenHey there sunshine lift my heart
Straks heb je Paul van hierquote:
Het is nu wel gezel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo echt hequote:Op maandag 21 juli 2025 15:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Op een gegeven moment swipe je weg omdat je een naam beu bent
Heb ik ook met Jeroen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee, ik heb niet teruggelezen.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt niet even terug gelezen? Hoef je ook niet te doen. Het was geen leuke nacht,daar laat ik het bij.How can I make this topic about me?![]()
Jeroen Paul?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee want die rookt somsquote:
Dat heb ik als negatief staan, als het goed is wordt ik daar niet mee gemacht. Net als met @kree en @KoningWouter
Vapen vond je niet zo'n probleem zei je nog!quote:Op maandag 21 juli 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee want die rookt soms
Dat heb ik als negatief staan, als het goed is wordt ik daar niet mee gemacht. Net als met @:kree en @:koningwouter![]()
![]()
Ha zo, maar wat nu als ze liegen?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee want die rookt soms
Dat heb ik als negatief staan, als het goed is wordt ik daar niet mee gemacht. Net als met @:kree en @:koningwouterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij zoekt een kettingrokerquote:Op maandag 21 juli 2025 15:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vapen vond je niet zo'n probleem zei je nog!
Dat is dan nog niet bijna toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:48 schreef KoningWouter het volgende:
Ik had bijna een speeddate maar die vrouw reageerde niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ga toch (nog) niet afsprekenquote:![]()
Dus zoveel boeit het ook nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En je krijgt pas een dag nadat je opzegtermijn nut zou hebben bericht dat je abo verlengd wordtquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar van Parship heb ik wel leuke dates gehad, dat dan weer welIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik ga toch (nog) niet afspreken![]()
Dus zoveel boeit het ook niet
Ik ben nu alweer mijn wachtwoord van Paiq vergeten
Voor 90 euro mag dat ook wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar van Parship heb ik wel leuke dates gehad, dat dan weer wel
Vino is een teaseHey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben nu alweer mijn wachtwoord van Paiq vergeten![]()
Ow die sekdate man.... man3
Ik ga er maar niks over zeggen
quote:
Dat zei je vannacht welquote:Op maandag 21 juli 2025 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je moet niet alles van mij zo serieus nemenOf gisteravond
Ga toch niet klikken
Is vast spamHey there sunshine lift my heart
Ik trek graag dingen in het extremequote:Op maandag 21 juli 2025 15:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Dat zei je vannacht welOf gisteravond
![]()
![]()
Ik dacht dat dat een Amerikaanse app was?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
Ik zat voorheen op OkCupid, ook zo'n datingapp. Was vooral gericht op snelle afspraakjes en heb mede door die app daadwerkelijk dames gevonden om te wikkelen.![]()
baasquote:Op maandag 21 juli 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
Ik zat voorheen op OkCupid, ook zo'n datingapp. Was vooral gericht op snelle afspraakjes en heb mede door die app daadwerkelijk dames gevonden om te wikkelen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
![]()
Deze hosselaarquote:Op maandag 21 juli 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
Ik zat voorheen op OkCupid, ook zo'n datingapp. Was vooral gericht op snelle afspraakjes en heb mede door die app daadwerkelijk dames gevonden om te wikkelen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Per beurt kwam ik wel uit de kostenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:53 schreef bondage het volgende:
Ik zat voorheen op OkCupid, ook zo'n datingapp. Was vooral gericht op snelle afspraakjes en heb mede door die app daadwerkelijk dames gevonden om te wikkelen.![]()
ik denk dat er hier ook wel veel wrappers zitten of mensen die gewrapt willen worden.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:55 schreef KoningWouter het volgende:
Maar eerlijk volgens mij hebben alleen de vrouwen tot nu toe succes.Ditquote:
Die heeft zoveel matches dat hij dagelijks minimaal 450 dames teleur moet stellen en zich nog steeds suf noikt.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
Oja en GroteTijd, die heeft elke dag matches en seksdates.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is een hoge score dan goed of slecht?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:55 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed wat is de score tot nu toe?
@:bondage kun jij niet een dating-succes-app maken. Dat je punten krijgt bij een afspraakje en hoe ver je komt?
Kan @:monitor dagelijks een overzichtje uitkakken.Hey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
Oja en GroteTijd, die heeft elke dag matches en seksdates.
Is dat dan niet gewoon een verkapte panda punten appquote:Op maandag 21 juli 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is een hoge score dan goed of slecht?
Ja die gaat ook wel lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 15:56 schreef KoningWouter het volgende:
Oja en GroteTijd, die heeft elke dag matches en seksdates.
Je kan ook selectief zijn.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is een hoge score dan goed of slecht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weet ik nog niet. De regels moeten nog worden gefinetuned.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is een hoge score dan goed of slecht?![]()
Wat is daar de lol van?quote:Hey there sunshine lift my heart
Zelfde bedrijf als Tinder.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een Amerikaanse app was?Kan het vast wel maar geen zin in....quote:Op maandag 21 juli 2025 15:55 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed wat is de score tot nu toe?
@:bondage kun jij niet een dating-succes-app maken. Dat je punten krijgt bij een afspraakje en hoe ver je komt?
Kan @:monitor dagelijks een overzichtje uitkakken.![]()
![]()
Was ook maar een geintjequote:Op maandag 21 juli 2025 15:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Zelfde bedrijf als Tinder.
[..]
Kan het vast wel maar geen zin in....![]()
![]()
Nou als ik ging daten hoef ik ook niet elke Ingrid of zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou je het bij in een zwart boekje?quote:Hey there sunshine lift my heart
Nouja voorlopig mogen de mannen dolblij zijn met een Ingrid denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou als ik ging daten hoef ik ook niet elke Ingrid of zo.![]()
![]()
Alsof jij dit soort dames niet keihard zou rakenquote:Op maandag 21 juli 2025 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou als ik ging daten hoef ik ook niet elke Ingrid of zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daten is frustrerendHey there sunshine lift my heart
Ik hoorde laatst dat bij Tinder de mannen 50& van de dames liken en de dames 5% van de mannen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dames niet keihard zou raken![]()
Ik ben er even weg van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
klopt, als een vrouw beetje leuk uitziet like ik en zie later wel als het een match isquote:Op maandag 21 juli 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoorde laatst dat bij Tinder de mannen 50& van de dames liken en de dames 5% van de mannen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jammer dat ze der wenkbrauwen niet heeft geverfdHey there sunshine lift my heart
Dat zag er aan de buitenkant niet zo uit. Maar kijk wel even, misschien voor de lol profiel aanmaken en dat meteen duidelijk vermelden.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
ik denk dat er hier ook wel veel wrappers zitten of mensen die gewrapt willen worden.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alsof jij dit soort dames niet keihard zou raken![]()
heb je haar nou bewerkt heeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Maar stel dat er echt een leuke link is?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het nog wel grappig eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je kan ook seksdates instellen en je interesse invullenquote:Op maandag 21 juli 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zag er aan de buitenkant niet zo uit. Maar kijk wel even, misschien voor de lol profiel aanmaken en dat meteen duidelijk vermelden.
Weet niet of het een goed voorbeeld is maar @kree zei dat er veel vrouwen met zwepen op Paiq zitten. Dus wellicht dat er ook wel veel mensen open staan om gewrapped te worden.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat zag er aan de buitenkant niet zo uit. Maar kijk wel even, misschien voor de lol profiel aanmaken en dat meteen duidelijk vermelden.![]()
De Bolk is pijnlijkHey there sunshine lift my heart
Soms bolkt het mee, soms bolkt het tegen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, nooit bijgehouden. Vind dat ook geen belangrijke informatie eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hou je het bij in een zwart boekje?![]()
Oh ik wil best afspreken als we een leuk gesprek hebben hoor. Maar ik zit een beetje op mijn handen nu, krijg vanavond 19 uur pas weer een match. En dan een week niet.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar stel dat er echt een leuke link is?![]()
Denk dat ik op 3/4e van mijn ronde benHey there sunshine lift my heart
Als ik single zou zijn en een leuke dame zou tegenkomen om te daten,zou ik dat ook best wel spannend vinden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke ronde?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Denk dat ik op 3/4e van mijn ronde ben![]()
Het gaat niet om seksquote:Op maandag 21 juli 2025 16:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
je kan ook seksdates instellen en je interesse invullen![]()
Het gaat om ingewikkeld te worden![]()
![]()
Wandel rondequote:
10 km nuHey there sunshine lift my heart
Ja natuurlijk is dat spannend.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik single zou zijn en een leuke dame zou tegenkomen om te daten,zou ik dat ook best wel spannend vinden.
Maar je moet ergens beginnen. Stapje 1 is toch wel leren hoe de datingwereld in elkaar zit. En ja dan maak je veel fouten en word je vaak afgewezen.
Gewoon door gaan en er om lachen.![]()
![]()
Naar het strafhof in Den Haag, dit kan echt nietquote:![]()
ja ga opzittenquote:Op maandag 21 juli 2025 16:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Denk dat ik op 3/4e van mijn ronde ben![]()
Kaaaaninchenquote:Op maandag 21 juli 2025 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar het strafhof in Den Haag, dit kan echt niet![]()
Het heeft wel iets erotisch.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Het gaat niet om seks![]()
Het gaat om ingewikkeld te worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat heb ik nu dus ook nog.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:07 schreef FreshFruit het volgende:
Als ik single zou zijn en een leuke dame zou tegenkomen om te daten,zou ik dat ook best wel spannend vinden.
Vandaar dat ik er nog niet aan begin. Over jaartje ofzoMisschien wel 2 of 3 jaar
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]![]()
ik denk dat er hier ook wel veel wrappers zitten of mensen die gewrapt willen worden.
🐙![]()
Dat wel inderdaad. En het is uiteindelijk wel meer dan alleen wikkelen maar seks is niet per se inbegrepen en voor mij niet van belang.quote:![]()
En wat nou als je straks verliefd wordt op iemand?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja dat heb ik nu dus ook nog.
Vandaar dat ik er nog niet aan begin. Over jaartje ofzoMisschien wel 2 of 3 jaar
![]()
nou dat geloof ik nietquote:Op maandag 21 juli 2025 16:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
En wat nou als je straks verliefd wordt op iemand?Ik wil eerst alles op orde hebben
Dat mag nietquote:
Sla voor volgend weekend even genoeg WC papier in en kijk alvast hoe goed je bent verzekerd voor MDL behandelingen. Dan kunnen we je komend weekend wel op een erotische manier inwikkelenquote:
Hmmmm, dat gevoel kan je niet zomaar on hold zetten.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nou dat geloof ik nietIk wil eerst alles op orde hebben
Ja dat is waar, maar waar moet ik in godsnaam iemand tegen komen?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmmm, dat gevoel kan je niet zomaar on hold zetten.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik wil ook wel multi miljardair zijn, maar helaas werkt dat ook niet zoquote:
In het Tuinhuisje?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sla voor volgend weekend even genoeg WC papier in en kijk alvast hoe goed je bent verzekerd voor MDL behandelingen. Dan kunnen we je komend weekend wel op een erotische manier inwikkelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is wel zo makkelijk, daar hebben we alle gereedschappen staan en voldoende krachtstroom aansluitingenquote:
Heb je ook goed.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nou dat geloof ik nietIk wil eerst alles op orde hebben
![]()
![]()
Tr gemavhtquote:Hey there sunshine lift my heart
Dat kan echt overal. Geloof mij maar.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar waar moet ik in godsnaam iemand tegen komen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke mijn ex heb ik ontmoet in de ah.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan echt overal. Geloof mij maar.
Maar ik ga ook (nog) niet zoveel uit ofzo. Ja straks spijk festival en naar de efteling eind augustus
Jaaaaaah Eftelingquote:Op maandag 21 juli 2025 16:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Oke mijn ex heb ik ontmoet in de ah.
Maar ik ga ook (nog) niet zoveel uit ofzo. Ja straks spijk festival en naar de efteling eind augustus
Maar wij hebben brillenquote:Op maandag 21 juli 2025 16:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja met schoonzus, broertje en 2 neven
Nog niet, misschien komende woensdagquote:Op maandag 21 juli 2025 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Grrrrrrrr is er geweest, heeft die het al geproefd?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gezelligquote:Op maandag 21 juli 2025 16:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja met schoonzus, broertje en 2 neven![]()
![]()
Ben je dan VIP?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar wij hebben brillen
[ link | afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Samen?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog niet, misschien komende woensdag
Ik ben altijd belangrijkquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar wij hebben brillen
[ link | afbeelding ]
Ja 1 neefje is zo gek als een deur. Dus dat gaat lachen wordenquote:
Is dat een ja?quote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op maandag 21 juli 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja 1 neefje is zo gek als een deur. Dus dat gaat lachen worden![]()
![]()
Hier is ook een dame in de supermarkt die altijd net even wat extra richting mij doet. Kan er verder niks mee ,maar ze is wel heel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet weer poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik denk toch dat ik deze keer onbetaald moet poepen
Mijn eerste ruzie met dudje was dat hij sjans had en ik m aanspoorde om nummer te scoren
Heb je een balkon?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik denk toch dat ik deze keer onbetaald moet poepen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was volgens mij ooit een Fokker die iedere keer hele posts had over dat de kassieres hem wel zagen zitten omdat ze vriendelijk naar hem lachten oid.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is ook een dame in de supermarkt die altijd net even wat extra richting mij doet. Kan er verder niks mee ,maar ze is wel heel leuk.🐙![]()
Wel een terrasquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was volgens mij ooit een Fokker die iedere keer hele posts had over dat de kassieres hem wel zagen zitten omdat ze vriendelijk naar hen lachten oid.zit die nu in DTS?
Tis altijd lente in de ogen van het kassa meisjequote:Op maandag 21 juli 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was volgens mij ooit een Fokker die iedere keer hele posts had over dat de kassieres hem wel zagen zitten omdat ze vriendelijk naar hem lachten oid.Hey there sunshine lift my heart
Dit is echt de eerste keer dat ik dit post hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was volgens mij ooit een Fokker die iedere keer hele posts had over dat de kassieres hem wel zagen zitten omdat ze vriendelijk naar hem lachten oid.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Long long time agoquote:Op maandag 21 juli 2025 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh. Weet de naam ook niet meer. Dit was vroeger toen er nog veel mensen op Fok postten.
I can still rememberHey there sunshine lift my heart
en wat soul ?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
Hier is ook een dame in de supermarkt die altijd net even wat extra richting mij doet. Kan er verder niks mee ,maar ze is wel heel leuk.![]()
De zelfscankassa`s zijn me vaak wel goed gezind.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kleine bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh boy....quote:Op maandag 21 juli 2025 16:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was volgens mij ooit een Fokker die iedere keer hele posts had over dat de kassieres hem wel zagen zitten omdat ze vriendelijk naar hem lachten oid.![]()
Ik heb zo vaak een steekproef, en zo vaak van een ventquote:Op maandag 21 juli 2025 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
De zelfscankassa`s zijn me vaak wel goed gezind.
Die weet dat wel. Zij heeft de groenteboy bij de AH.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Loopt wel een mis.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:27 schreef FreshFruit het volgende:
De zelfscankassa`s zijn me vaak wel goed gezind.Werewolf![]()
Ik zal de komende tijd extra gecontroleerd gaan worden bij de zelfscanHey there sunshine lift my heart
Wrapfolie ?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik zal de komende tijd extra gecontroleerd gaan worden bij de zelfscan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gemüsejungquote:Op maandag 21 juli 2025 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die weet dat wel. Zij heeft de groenteboy bij de AH.![]()
![]()
Nee ging gisteren wat foutquote:
Ze scande een artikel dat met korting moest gaanHey there sunshine lift my heart
Echt hequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij gaat toch wel winnenHey there sunshine lift my heart
Zoveel nog ?Hey there sunshine lift my heart
Ben wel toe aan loonHey there sunshine lift my heart
Ik mag blij zijn als het vrijdag komt
Waarschijnlijk maandag pasHey there sunshine lift my heart
Officieel 27 maar soms is het door het weekend iets eerderHey there sunshine lift my heart
Als bij ons de 24e in het weekend valt dan krijgen we het altijd voor het weekend
Zou dudje al thuis zijn?Hey there sunshine lift my heart
Ga eens kijken voor me danquote:Hey there sunshine lift my heart
ValsspelerHey there sunshine lift my heart
Eerst nog twee bruggen over
En dan boodschappen doenHey there sunshine lift my heart
Maar dat ga ik niet doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongeschreven dts regel
Vertrouw niemandHey there sunshine lift my heart
Ik ook hoor.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ow ik vertrouw hier wel wat mensen volledig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ookquote:Op maandag 21 juli 2025 16:48 schreef StevenHyde het volgende:
Ow ik vertrouw hier wel wat mensen volledig
Tot het over punten gaatHey there sunshine lift my heart
ja dit dusquote:Op maandag 21 juli 2025 16:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook
Tot het over punten gaat
Maak ik geen punt vanquote:Op maandag 21 juli 2025 16:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ook
Tot het over punten gaatBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had ik ook al gepost: 10 keer is mooi genoeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of zei je gisteren dat je eerste stond ik weet het niet meer. Beetje chaos in het hoofdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
11 ookquote:Op maandag 21 juli 2025 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had ik ook al gepost: 10 keer is mooi genoeg.
Goeiequote:Hey there sunshine lift my heart
Ik vind het prima zo, en jij pakt het het terecht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat niet de bedoeling wasquote:Op maandag 21 juli 2025 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo, en jij pakt het het terecht.
Brug 1 bereiktHey there sunshine lift my heart
Kom maar kijkenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Rustig op de a2Hey there sunshine lift my heart
Hij ligt aan voor je klaar in bedquote:
Wedden?Hey there sunshine lift my heart
20.000 stapjes
Goed bezigquote:
Vanaf woensdag ga ik ook weer stappen maken
Wat is je lievelingsgroen?
lastigquote:Op maandag 21 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Staat niet op de kaartquote:Op maandag 21 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
Allemaal wel. Een van mijn lievelingskleuren. En sowieso is kleur bijna altijd goedquote:Op maandag 21 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zo groen als grasHey there sunshine lift my heart
Ik zie alleen maar groenquote:Op maandag 21 juli 2025 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eindelijk een pot bereiktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Toevallig mijn eigen pot, dat is toch altijd weer het lekkerste heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Eigen pot beste potHey there sunshine lift my heart
Kleuren op het scherm zijn ook weer anders dan in het eggie. Dus sowieso lastige vraagBastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: