Denk het wel hoor. De term "Onley Fans" stond eerder in de Tour al op een spandoek en heeft best wat aandacht gekregen op de socials.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik moet nog even terugluisteren wat hij precies zei, maar ik denk niet dat het bewust was.
Een mooie 10 plaats!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:19 schreef Momo het volgende:
Af een toe komt er een kans voorbij en dan dan... ja en dan Wilco
Bij Dumoulin?quote:
Victor Lafay.quote:
Daar is al meerdere keren op teruggeblikt de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Belachelijk dat ze totaal geen aandacht besteden aan de overwinning van Boogerts op La Plagne![]()
Respectloos. Gaan we zo met onze helden om??
Nou, ik bedoel in de uitzending van vanavond.. geen WOORD daarover!!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar is al meerdere keren op teruggeblikt de afgelopen dagen.
Het is wel ter sprake gekomen, meteen in het begin al. En nog een keer tijdens het interview met Arensman met Boogerd.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel in de uitzending van vanavond.. geen WOORD daarover!!
Omdat ES het er al over had gehad in hun uitzending misschien?? Uitzending gemist nog moet kijkenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Belachelijk dat ze totaal geen aandacht besteden aan de overwinning van Boogerts op La Plagne![]()
Respectloos. Gaan we zo met onze helden om??
Aan z'n reactie te zien gelooft ie er zelf ook totaal niet inquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denken dat Wilco een rit kan winnen in Spanje![]()
Dat is ook wel jammer. Maar misschien weet ie ook wel dat ze daar weer starten met een of andere troefkaart. Al zal Yates daar sowieso niet rijden en ik denk Vingegaard ook niet, dus dan hou je alleen een matige Matteo of Zeepkist over. Dan kan hij best een vrije rol krijgen daar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan z'n reactie te zien gelooft ie er zelf ook totaal niet in
Wilco is ook wel de slechtste tafelgast denkbaar hè? Komt niks uit.
In principe start Vingegaard daar wel (Jorgensen bevestigde al dat hij sowieso gaat)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is ook wel jammer. Maar misschien weet ie ook wel dat ze daar weer starten met een of andere troefkaart. Al zal Yates daar sowieso niet rijden en ik denk Vingegaard ook niet, dus dan hou je alleen een matige Matteo of Zeepkist over. Dan kan hij best een vrije rol krijgen daar.
Oh dan wordt het lastiger. Als Vingegaard fit genoeg is om echt te starten en goed te zijn na de Tour natuurlijk. Op zich hoetf het ook weinig uit te maken voor 2026quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In principe start Vingegaard daar wel (Jorgensen bevestigde al dat hij sowieso gaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |