SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Leuke TT wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nieuwe schoenen here I Come!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik mag geen mooie TTs meer makenquote:
Had het dan afgekort naar Lilak. Dan had het wel gepast.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Van wie niet? En mag ik die persoon slaan?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja dat weet ik van te voren toch nietquote:Op maandag 21 juli 2025 14:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Had het dan afgekort naar Lilak. Dan had het wel gepast.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van wie niet? En mag ik die persoon slaan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Man3 wie heeft Mario laten laufen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zet een tr en vraag of ze de TT willen aanpassenquote:Op maandag 21 juli 2025 14:04 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik van te voren toch nietIk heb er één en ik ben er trots op
Mocht niet meer, dacht ikquote:Op maandag 21 juli 2025 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zet een tr en vraag of ze de TT willen aanpassenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
J maar dat werkt niet volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:57 schreef KoningWouter het volgende:
Maar je kunt bij paiq ook instellen tot welke leeftijd je matches wilt toch?Maar jij hebt wel 1 voordeelquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@loveislikeakiss moet het er maar mee doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kan je bij Tinder etc al op gewicht filteren?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Manmanmanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel op gender.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:06 schreef MooieTop6 het volgende:
Kan je bij Tinder etc al op gewicht filteren?
Ik raak daar helemaal van in de war.
Want ik moest kiezen tussen dingen als cisman enzo, geen idee wat dat is.![]()
Ik mag loveislikeakiss welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is ook weer waar.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
J maar dat werkt niet volgens mij.
[..]
Maar jij hebt wel 1 voordeel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan krijgt ze zeker punten!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dan weet ik het niet meer hoor!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar mij bolk je de moeder
Dat ik niet op jacht ben.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik bolk mezelf ook de moeder
Ik weet er nog eentje uit Maastricht!quote:Op maandag 21 juli 2025 14:11 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu een match op Tinder met iemand die op zoek is naar een slaaf.
Nee dank je.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 14:11 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu een match op Tinder met iemand die op zoek is naar een slaaf.
Nee dank je.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zijn 37 cmquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weet niet of dat een pluspunt isquote:Op maandag 21 juli 2025 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dankuwelquote:Op maandag 21 juli 2025 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het wel leuk om jullie verhalen te lezen.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
bijna iedereen
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: