SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dank je welquote:Op maandag 21 juli 2025 11:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
* loveislikeakiss schenkt kopje thee in voor KW om bij te komen![]()
![]()
ze zijn hier aan het snoeien
er is een auto het daar niet mee eens
dus dat auto alarm gaat iedere 2 minuten afHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had 'Alleen de beste punani voor KoningWouter'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:49 schreef KoningWouter het volgende:
Maarr
Vanavond om 19 uur krijg ik een nieuwe match. Spannend!!
kan je zelf geen quiz maken?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Alleen de beste punani voor KoningWouter'![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet je nu al?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Alleen de beste punani voor KoningWouter'Ow, ik dacht dat de "K" voor "OK" stond.....
![]()
maar lees ook veel klachten op insta en facebookquote:Op maandag 21 juli 2025 11:49 schreef FreshFruit het volgende:
@:Hemarookworst
https://nos.nl/artikel/2575850
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan ook uiteraardquote:Op maandag 21 juli 2025 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]Ow, ik dacht dat de "K" voor "OK" stond.....
In verhouding snap ik dat ook wel, maar ze hadden ook de hele mainstage kunnen sluiten.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
maar lees ook veel klachten op insta en facebook
Snapte?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag naar hun favoriete lego-setquote:Op maandag 21 juli 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
Nee Wouter, je gaat dit serieus doen niet kutten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hebquote:Op maandag 21 juli 2025 11:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel maar moet even vragen verzinnen. Daar ben ik niet zo goed in denk ik.
Rook jij?
Zon, zee, strand en actieve vakantie? Of Wintersportvakantie?
Honden of Katten?
Wat is je favoriete vakantie bestemming?
Wat zijn je hobby's
Wat is je favoriete drankje op het terras?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
KO-
OK kan helemaal niet in de scheikundeTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nou ik denk niet dat ze daar zo warm van worden maar kan wel een kleine hint geven met een foto of zo misschien.quote:![]()
Ja ik snap.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In verhouding snap ik dat ook wel, maar ze hadden ook de hele mainstage kunnen sluiten.
Snapte?
Ik vind het lekker een beetje back to basic.
Ik zei 10 seconden, iemand maakt daar 10 min van
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ow ik zou daar serieus op antwoorden hoorquote:Op maandag 21 juli 2025 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze daar zo warm van worden maar kan wel een kleine hint geven met een foto of zo misschien.
Je vergeet sport te vragen. Dat vond je ook belangrijk toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb
Rook jij?
Zon, zee, strand en actieve vakantie? Of Wintersportvakantie?
Honden of Katten?
Wat is je favoriete vakantie bestemming?
Wat zijn je hobby's
Wat is je favoriete drankje op het terras?![]()
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dat leuk vindenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze daar zo warm van worden maar kan wel een kleine hint geven met een foto of zo misschien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat kan onder hobby's vallenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je vergeet sport te vragen. Dat vond je ook belangrijk toch?
FOK IS WEER FOKKING TRAAG
Ja metquote:Op maandag 21 juli 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ow ik zou daar serieus op antwoorden hoor<- deze smiley zeker
![]()
![]()
De duurste kaarten waren boven de 5000 euro. Die hadden het vast het vuurwerk iets later verwacht.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik snap.
Ik vind het lekker een beetje back to basic.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk je ja? Hmm ik ga eens kijken of ik dat kan verwerken ergens. Thanks!quote:Op maandag 21 juli 2025 11:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel vrouwen dat leuk vinden![]()
Soul heeft beide pyjama`s gescoord.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik zou zeggen Harry Potter!
DUH“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee ik zou zeggen Harry Potter!
DUH![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft beide pyjama`s gescoord.Ow fuck helemaal vergetenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul heeft beide pyjama`s gescoord.
Morgen ben ik te laat zeker
Hier ging het zaterdag al heel hard.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ow fuck helemaal vergeten
Morgen ben ik te laat zeker
ik ga morgen gewoon even kijkenquote:Op maandag 21 juli 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier ging het zaterdag al heel hard.
Je heet niet echt Mizzez Amy?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee die zijn nog veel erger
Maar wil ik hier niet delen, want zit met mn echte naam op de app
🐙![]()
Nu zit dit liedje in mijn hoofd.quote:
ik ookquote:Op maandag 21 juli 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik lig ook onder een dekentje dus waarom niet
maar geen pyama
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als de koffie op is ga ik maar even douchen en boodschappen doen.
Het weer meldt dat het loos gaat vanmiddag.![]()
![]()
Neequote:
Maar de naam die de overheid gebruikt voor communicatie met mij gebruik ik ook niet
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ninjaazzzzzquote:Op maandag 21 juli 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee
Maar de naam die de overheid gebruikt voor communicatie met mij gebruik ik ook nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nietquote:Op maandag 21 juli 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee
Maar de naam die de overheid gebruikt voor communicatie met mij gebruik ik ook niet
Ik vind Amy wel een mooie naam. Ik weet je echte naam trouwens niet.How can I make this topic about me?![]()
Doe jij ook zulke krachttraining?quote:
ketting van 9 kilo om nek wordt magnetisch; man overlijdt in mri-machine
![]()
![]()
ik krijg daar altijd ruzie meequote:Op maandag 21 juli 2025 12:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik moet altijd wel een shirtje aan hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik welquote:Op maandag 21 juli 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind Amy wel een mooie naam. Ik weet je echte naam trouwens niet.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niet gewoon in je blote tak slapen![]()
Laagjes en laagjes.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee
Maar de naam die de overheid gebruikt voor communicatie met mij gebruik ik ook niet🐙![]()
Fenerbahce @Vino_TintoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik ook wel, maar ja, mn ouders dachten daar anders overquote:Op maandag 21 juli 2025 12:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik vind Amy wel een mooie naam. Ik weet je echte naam trouwens niet.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Voor mij blijf je altijd Amiequote:
Man3 jij bent toch feyenoordsupporterquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vino teletekstsupporter
MiniToT playerje hoorquote:Op maandag 21 juli 2025 12:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er hier 2 in hun onesie's op de bank zitten!
las het winter is welquote:Op maandag 21 juli 2025 12:18 schreef bondage het volgende:
[..]
En een onesie. Alleen niet handig om in te slapen denk ik.Ow CLquote:Op maandag 21 juli 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Man3 jij bent toch feyenoordsupporter
ja sorry ik zat nog helemaal in de pyama/nachtjapon/onesie discussieIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oja kut, ik speel keihard voor de punten, ik was het even vergeten, daarom de dubbele zelfbolk, dom dom domIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu even serieus doen he.... Potverdikkie. Je mag niet jezelf bolken ja!quote:Op maandag 21 juli 2025 12:21 schreef MooieTop6 het volgende:
Oja kut, ik speel keihard voor de punten, ik was het even vergeten, daarom de dubbele zelfbolk, dom dom domIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, sorryquote:Op maandag 21 juli 2025 12:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nu even serieus doen he.... Potverdikkie. Je mag niet jezelf bolken ja!
boterham met ossenworst ontbijtspek ei en kaas
bon apentietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker ite.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
boterham met ossenworst ontbijtspek ei en kaas
bon apentiet
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: