quote:Op donderdag 24 juli 2025 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Zit de tweede helft te kijken maar zo slecht is het allemaal niet, dat hoog druk zetten wordt wel secuur uitgevoerd. Bouwman is echt een prima backup voor Sutalo.
Qua spelopvatting en tactiek valt het me helemaal niet tegen tot nu toequote:
Zoveel deed die Schot nou ook weer niet.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua spelopvatting en tactiek valt het me helemaal niet tegen tot nu toe
Edit: Godts lijkt me een blessure op te lopen dankzij een lompe Schot
PSV heeft met afstand de beste selectie, zoals de afgelopen vijf seizoenen eigenlijk ook het geval was. Het gaat sowieso nog jaren duren voor dat we dergelijke kwaliteiten weer zelf hebben. We konden het niet met 200 miljoen en logischerwijs dus ook niet zonder.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Een zwaluw maakt absoluut geen zomer, maar dit kan best een leuk seizoen worden met die aankomende jonkies
Stukje druk geven in de half spaces, waarmee we zeg maar tussen de linies het Ajax spelletje kunnen spelen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 07:15 schreef Cryptonees het volgende:
Ik vond de lijnen goed lopen in de linies
en ook niet geheel verrassend als je maar 2 van je normale 4 achter hebt staan en 1 van die 4 niet kan voetballen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:36 schreef Houniet het volgende:
Kunnen we voor de rest weer de gemoederen temperen. Het was achterin niet best. Al is dit maar een oefenpotje he.
'ook is'quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:13 schreef Cryptonees het volgende:
We hebben een speler nodig die mensen kan passeren op het middenveld. Eentje met snelheid, overzicht en die ook is kan beuken als het moet.
In Keizer heb ik ook niet veel vertrouwen op tactisch vlak.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als we de verhalen van de journalisten langs het trainingsveld moeten geloven is het Keizer die de lakens uitdeelt op tactisch gebied. Ben ik op zich wel blij mee want mijn vertrouwen in Heitinga op dat vlak is 0,0. Laat hem maar lekker als een soort Engelse manager belangrijker ogen dan hij is. Beetje Slot imiteren terwijl het echt werk door anderen wordt gedaan.
Ik vind het allemaal best, we gaan het zien. We moeten ook niet doen alsof Slot een wonderdokter is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Als we de verhalen van de journalisten langs het trainingsveld moeten geloven is het Keizer die de lakens uitdeelt op tactisch gebied. Ben ik op zich wel blij mee want mijn vertrouwen in Heitinga op dat vlak is 0,0. Laat hem maar lekker als een soort Engelse manager belangrijker ogen dan hij is. Beetje Slot imiteren terwijl het echt werk door anderen wordt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |