Nee he, wederom een blauw uitshirt en wit 3de shirt.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Adidas had er geen zin in dit jaar.
Real zal er wat anders in staan en wil alleen conservatieve shirts zowel uit als thuis, voor Ajax thuis geldt dat ook wel, uit zullen ze wat meer creatieve vrijheid toestaan.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:10 schreef Houniet het volgende:
Nou de ontwerpen kan Adidas wel maken. Als ik naar RM kijk, die hebben altijd wel mooie tenues.
Ik heb geen idee of Ajax dan in een bepaalde poule moet kiezen tussen de ontwerpen of dat ze er 1 door de strot geduwd krijgen. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met de Tier status.
Ik zie eigenlijk elk jaar boomers zeuren om de shirts die worden uitgebracht. Volwassen mensen die in voetbalshirts lopen zijn er gelukkig niet veel want dan ben je een waanzinnige tokkie, men richt zich dan ook terecht op kinderen met een onderontwikkelde smaak (laat staan kinderen die voor Ajax zijn).quote:Op maandag 21 juli 2025 12:46 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap ook niet hoe ze een aantal jaren zo'n enorm succes hadden met het 3 little birds shirt en dat ze daar vervolgens niets mee doen. Alsof ze absoluut geen commercieel succes willen.
Zou het in deze tijd van online mogelijkheden niet verstandiger zijn voor Ajax om shirts in eigen beheer te maken en ze (al dan niet in bulk) online zelf te verspreiden?
Het argument dat merken als Adidas een enorm netwerk hebben met winkels e.d. lijkt minder sterk dan voorheen.
Ik denk dat je dit vies onderschat.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk elk jaar boomers zeuren om de shirts die worden uitgebracht. Volwassen mensen die in voetbalshirts lopen zijn er gelukkig niet veel want dan ben je een waanzinnige tokkie, men richt zich dan ook terecht op kinderen met een onderontwikkelde smaak (laat staan kinderen die voor Ajax zijn).
Jij komt duidelijk niet veel in arbeiderswijken (groot gelijk heb je).quote:Op maandag 21 juli 2025 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk elk jaar boomers zeuren om de shirts die worden uitgebracht. Volwassen mensen die in voetbalshirts lopen zijn er gelukkig niet veel want dan ben je een waanzinnige tokkie, men richt zich dan ook terecht op kinderen met een onderontwikkelde smaak (laat staan kinderen die voor Ajax zijn).
De keren dat ik in de arena was viel me dan weer een hele andere categorie op die ik echt in geen enkel ander voetbalstadion zie: volwassen mannen (vaak niet eens echt tokkies) met hun eigen voornaam op de achterkant van het shirt.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij komt duidelijk niet veel in arbeiderswijken (groot gelijk heb je).
"Achterlijk?"quote:Op maandag 21 juli 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De keren dat ik in de arena was viel me dan weer een hele andere categorie op die ik echt in geen enkel ander voetbalstadion zie: volwassen mannen (vaak niet eens echt tokkies) met hun eigen voornaam op de achterkant van het shirt.
Dat is werkelijk dusdanig vreemd dat ik er niet eens een woord voor heb.
Ach, aan de andere kant zit de Arena niet zo vol met rabiate doorgesnoven havenslaven dat het hele stadion voorzien moet worden van netten omdat de primaten zich nooit en dan ook nooit normaal kunnen gedragen.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
De keren dat ik in de arena was viel me dan weer een hele andere categorie op die ik echt in geen enkel ander voetbalstadion zie: volwassen mannen (vaak niet eens echt tokkies) met hun eigen voornaam op de achterkant van het shirt.
Dat is werkelijk dusdanig vreemd dat ik er niet eens een woord voor heb.
Klopt, in de arena zou er bijvoorbeeld nooit een wedstrijd gestaakt moeten worden omdat je met 0-3 achter staat, bijvoorbeeld. Behoorlijk jaloers op kan ik je vertellen.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant zit de Arena niet zo vol met rabiate doorgesnoven havenslaven dat het hele stadion voorzien moet worden van netten omdat de primaten zich nooit en dan ook nooit normaal kunnen gedragen.
Zo heeft elke club wel iets.
Omdat het bij ons een incident is.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, in de arena zou er bijvoorbeeld nooit een wedstrijd gestaakt moeten worden omdat je met 0-3 achter staat, bijvoorbeeld. Behoorlijk jaloers op kan ik je vertellen.
Het is soms een vastzittende langspeelplaat beetje ongeveer net zo permanent vastzittend als die tong van je in zijn kontgat.quote:
Ik vond deze best aardig eigenlijk. Betreffende user voelde zich nogal aangesproken.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, in de arena zou er bijvoorbeeld nooit een wedstrijd gestaakt moeten worden omdat je met 0-3 achter staat, bijvoorbeeld. Behoorlijk jaloers op kan ik je vertellen.
Precies.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je daar zelf maar in gelooft toch.
Nee hoor, ik vind die misplaatste hooghartigheid op dat vlak altijd wel geinig.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vond deze best aardig eigenlijk. Betreffende user voelde zich nogal aangesproken.
Laat mij erbuiten wil je ?quote:Op maandag 21 juli 2025 16:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is soms een vastzittende langspeelplaat beetje ongeveer net zo permanent vastzittend als die tong van je in zijn kontgat.
Ik bedoelde inderdaad dat de andere betreffende user zich nogal aangesproken voelde.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind die misplaatste hooghartigheid op dat vlak altijd wel geinig.
'Haben sie eine stunde?'quote:Op maandag 21 juli 2025 16:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind die misplaatste hooghartigheid op dat vlak altijd wel geinig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |