Daar hebben we toch de bovenverdieping voorquote:Op maandag 21 juli 2025 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plottwist, loopt je huis onder dankzij extreme regenval
Wat is dit.quote:
Auto weggespoeld ditdatquote:Op maandag 21 juli 2025 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Daar hebben we toch de bovenverdieping voor
mijn auto noemen ze ook wel eens een boot dus ehquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je dacht, ik plaats het even in perspectief?
altijd een zakje bij je zadel frotten zodat je een optie hebtquote:Op maandag 21 juli 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Nou mijn nieuwe fietszadel is ook lek volgens mij. Had ik net zo goed gewoon die oude met scheuren kunnen houden.
Ja ik weet niet of dat de goede omschrijving is eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Een lek fietszadel, mooi mental image.
Jaquote:
Poreus misschien?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat de goede omschrijving is eigenlijk.
Kapotquote:Op maandag 21 juli 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat de goede omschrijving is eigenlijk.
Hij was gewoon een beetje ongeduldigquote:Op maandag 21 juli 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn herfstaster heeft al bloemetjes. Het is juli
maar wel sponzig?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn nieuwe zadel ziet er niet kapot uit.
Alles is zo vroeg of zo snel uitgebloeitquote:Op maandag 21 juli 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was gewoon een beetje ongeduldig
quote:
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles is zo vroeg of zo snel uitgebloeit
Ik heb het idee dat er ook altijd nog evenveel ligt als de vorige keer dat ik er was en ik zie er ook letterlijk nooit iemand met dit lopen in de winkel.quote:
Het klinkt ook echt niet lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ook altijd nog evenveel ligt als de vorige keer dat ik er was en ik zie er ook letterlijk nooit iemand met dit lopen in de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |