SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
septemberquote:Op maandag 21 juli 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Er kan nog een mooie nazomer komen ook natuurlijk.
Heeerlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom.quote:
Sneeuw is altijd leuk. Als het valt tenminste.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Benieuwd wel hoe mijn Portugese vent omgaat met de herfst en winter
Ik houd niet van sneeuwquote:Op maandag 21 juli 2025 09:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Sneeuw is altijd leuk. Als het valt tenminste.
Op mijn verjaardag kan het mooi weer zijn. Op mijn verjaardag van vorig jaar nog lekker op het terras gezeten.quote:Op maandag 21 juli 2025 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom.
En zon gaat wat eerder onder, dus het koelt 's nachts doorgaans wél wat af dan.
Liever sneeuw dan ijzel.quote:
Weet je hoe je dat oplost?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
nee we gaan gewoon meteen voor 3 meter sneeuw.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou wel van sneeuw, maar niet van de bende die het geeft dankzij smelten en opvriezen.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou wel van sneeuw, maar niet van de bende die het geeft dankzij smelten en opvriezen.
ik hoef er niet in te verdrinken hequote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee we gaan gewoon meteen voor 3 meter sneeuw.
Had ik een paar jaar terug toen ik van vakantie terugkwam in oktober. Stond ik een paar dagen ervoor nog in de sneeuw en was het terug in Nederland opeens 20+quote:Op maandag 21 juli 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
in sneeuw verdrink je nietquote:Op maandag 21 juli 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hoef er niet in te verdrinken he
Als je ervan houd prima natuurlijk. Ik hou wel van het verschil betreft de seizoenen.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik die herfst en winter niet meer heb
Ik wilde net zeggen, challenge acceptedquote:
ja je kan ook verdrinken in een babybadje.quote:
Oh, ik dacht dat we voor realisme gingen.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee we gaan gewoon meteen voor 3 meter sneeuw.
Dit ja, een dik pak verse sneeuw is echt genieten, die rust dan buiten en krakende sneeuw onder je schoenenquote:Op maandag 21 juli 2025 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Precies, het lijkt mij ook niet prettig om nooit meer seizoensverschillen te hebben, dat elke week hetzelfde is.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je ervan houd prima natuurlijk. Ik hou wel van het verschil betreft de seizoenen.
Ik houd van weer extremen, kan zowel genieten van +40 als -20quote:Op maandag 21 juli 2025 10:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je ervan houd prima natuurlijk. Ik hou wel van het verschil betreft de seizoenen.
Dit wordt realiteit zodra de golfstroom is stilgevallen.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we voor realisme gingen.
ja is ook niet raarquote:Op maandag 21 juli 2025 10:02 schreef bondage het volgende:
[..]
2012 heeft gebeld.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wordt realiteit zodra de golfstroom is stilgevallen.
It giet oanquote:Op maandag 21 juli 2025 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit wordt realiteit zodra de golfstroom is stilgevallen.
We duimen!quote:
Vooral de overgang van zomer naar herfst en overgang van winter naar lente vind ik mooi. Van bomen in blad naar kale bomen en van kale bomen naar bomen in blad en alles wat langzaam opkomt.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, het lijkt mij ook niet prettig om nooit meer seizoensverschillen te hebben, dat elke week hetzelfde is.
Dan wordt m'n boompje weer mooi rood.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Vooral de overgang van zomer naar herfst en overgang van winter naar lente vind ik mooi. Van bomen in blad naar kale bomen en van kale bomen naar bomen in blad en alles wat langzaam opkomt.
Of jezelf verslikken in een stukje chocolade.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je kan ook verdrinken in een babybadje.
+40 hoeft van mij niet maar, 25 is eigenlijk wel genoeg. Andere extremen zoals onweer en dergelijke geniet ik uiteraard wel vanquote:Op maandag 21 juli 2025 10:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd van weer extremen, kan zowel genieten van +40 als -20
Dit ja, onweerquote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
+40 hoeft van mij niet maar, 25 is eigenlijk wel genoeg. Andere extremen zoals onweer en dergelijke geniet ik uiteraard wel van
dat wordt lastig met 3 meter sneeuw.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
willen we meer of minder extreem weer?
Eergisterenquote:
Minder minderquote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
gisteravond gehad. Heb even lekker buiten gezeten (tot het begon te regenen) om naar de flitsen te kijkenquote:
Hier ook, ging lekker los. En regen, heel veel regenquote:Op maandag 21 juli 2025 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gisteren
Logeerkonijn was not impressed
Die 40+ van een paar jaar terug vond ik wel iets hebben, liep toen 's middags door het dorp, er was geen mens of auto buiten. Kreeg een post-apocalyptische uitstralingquote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef bondage het volgende:
[..]
+40 hoeft van mij niet maar, 25 is eigenlijk wel genoeg. Andere extremen zoals onweer en dergelijke geniet ik uiteraard wel van
kan op het lijstje met mooie manieren om dood te gaanquote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of jezelf verslikken in een stukje chocolade.
Heb gister alleen wat regen gehad.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
gisteravond gehad. Heb even lekker buiten gezeten (tot het begon te regenen) om naar de flitsen te kijken
Ja dat ook. Maar logeerkonijn was lekker droogquote:Op maandag 21 juli 2025 10:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier ook, ging lekker los. En regen, heel veel regen
jij begon over warme chocomelk...quote:Op maandag 21 juli 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Niet over chocola beginnen want dan wil ik het.
Ik wil ook niet failliet gaan. Dat betekent dat duimpje.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer vindt het leuk dat ik failliet ga
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
@:ESF1Gamer vindt het leuk dat ik failliet ga
Jullie gaan niet faillietquote:Op maandag 21 juli 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil ook niet failliet gaan. Dat betekent dat duimpje.
Ahquote:Op maandag 21 juli 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij begon over warme chocomelk...
meer, meer, meerquote:Op maandag 21 juli 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
meer, meer, meer
in de acSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
meer, meer, meer
Plottwist, loopt je huis onder dankzij extreme regenvalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb het al op.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:14 schreef CherryLips het volgende:
Niet over chocola beginnen want dan wil ik het.
Je moet hier ook alles uitleggen he.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hebben we toch de bovenverdieping voorquote:Op maandag 21 juli 2025 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plottwist, loopt je huis onder dankzij extreme regenval
Wat is dit.quote:
Auto weggespoeld ditdatquote:Op maandag 21 juli 2025 10:28 schreef rival het volgende:
[..]
Daar hebben we toch de bovenverdieping voor
mijn auto noemen ze ook wel eens een boot dus ehquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:30 schreef rival het volgende:
[..]
Je dacht, ik plaats het even in perspectief?
altijd een zakje bij je zadel frotten zodat je een optie hebtquote:Op maandag 21 juli 2025 10:37 schreef Ama het volgende:
Nou mijn nieuwe fietszadel is ook lek volgens mij. Had ik net zo goed gewoon die oude met scheuren kunnen houden.
Ja ik weet niet of dat de goede omschrijving is eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Een lek fietszadel, mooi mental image.
Jaquote:
Poreus misschien?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat de goede omschrijving is eigenlijk.
Kapotquote:Op maandag 21 juli 2025 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of dat de goede omschrijving is eigenlijk.
Hij was gewoon een beetje ongeduldigquote:Op maandag 21 juli 2025 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn herfstaster heeft al bloemetjes. Het is juli
maar wel sponzig?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn nieuwe zadel ziet er niet kapot uit.
Alles is zo vroeg of zo snel uitgebloeitquote:Op maandag 21 juli 2025 11:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was gewoon een beetje ongeduldig
quote:
Jaquote:Op maandag 21 juli 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles is zo vroeg of zo snel uitgebloeit
Ik heb het idee dat er ook altijd nog evenveel ligt als de vorige keer dat ik er was en ik zie er ook letterlijk nooit iemand met dit lopen in de winkel.quote:
Het klinkt ook echt niet lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er ook altijd nog evenveel ligt als de vorige keer dat ik er was en ik zie er ook letterlijk nooit iemand met dit lopen in de winkel.
was dit?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
op #11 staat @:bitterbal met 47.225 likes
Lilak probeert zoveel mogelijk likes te verzamelen om iedereen voorbij te streven op de top500 lijstquote:
#lifegoalsquote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lilak probeert zoveel mogelijk likes te verzamelen om iedereen voorbij te streven op de top500 lijst
Mij is ze al voorbij
das wel triest hoor, likes verzamelenquote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lilak probeert zoveel mogelijk likes te verzamelen om iedereen voorbij te streven op de top500 lijst
Mij is ze al voorbij
Dus ik moet die post liken?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij is ze al voorbij
Mag, niks moet.quote:
Mij ook al een tijdje ja.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij is ze al voorbij
RIPquote:
mijn eigenste topic om meer likes te verzamelen om de meest gelikte fokker te wordenquote:
Nah, eerder naast de wol.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:31 schreef STING het volgende:
[..]
Naast de puzzels, postzegels en modeltreintjes.
Ook dat moet toch wel te doen zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn eigenste topic om meer likes te verzamelen om de meest gelikte fokker te worden
same samequote:
tot en met de top 3 is het best te doenquote:
nahquote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]en de andere 1500 nog wat in de reeks
Ik had nog niet genoeg hobby's, dus ik heb afgelopen zaterdag spul meegenomen om (beter) te leren tekenen. En fineliners.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same same
zit al 2 dagen vol in de sims terwijl ik ook nog wil borduren en moet nog stapjes maken en sporten en ik loop achter met mijn werk voor de etsy shop dus er zit gewoon niet genoeg tijd in een dag
Dat gaat anders denk ik.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mijn eigenste topic om meer likes te verzamelen om de meest gelikte fokker te worden
Ik lees zo traag de laatste tijdquote:Op maandag 21 juli 2025 11:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
same same
zit al 2 dagen vol in de sims terwijl ik ook nog wil borduren en moet nog stapjes maken en sporten en ik loop achter met mijn werk voor de etsy shop dus er zit gewoon niet genoeg tijd in een dag
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, eerder naast de wol.
Of bij het verfjes-theater.
Oh gelikete bedoel je?quote:Op maandag 21 juli 2025 11:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tot en met de top 3 is het best te doen
daarna is het een hel gelijk
Het is wel een mooi theater.quote:
Dit is wel de meestersaboteur he.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wilde verpakkingmateriaal gaan maken voor de etsy maar wordt ook actief tegen gewerkt
[ link | afbeelding ]
Jaaaa.quote:
Ach ik had laatst voor het eerst in maanden impulsief een excuus en tijd om iets te verven. Dan ben je blij dat het er is en netjes terug te vinden is. Ik heb alles los in een reserve systainer gefrot.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik kijk er in praktijk vooral naar, van daadwerkelijk verven komt niet zoveel.
altijd aandacht poesquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word zo moe van projectmanagers. Hersenloze kutjes.
Kan je thuis wachten of ben je ergens anders?quote:Op maandag 21 juli 2025 12:05 schreef Karzai het volgende:
auto wil niet meer starten, liet de wegenwacht al komen die zei dat ik waarschijnlijk iets aan heb laten staan, heb er een stukje mee gereden maar hij geeft een foutmelding
er zit gelukkig nog garantie op, binnen uurtje komt de tentakelwagen
Mij heb je helemaal niet getagdquote:Op maandag 21 juli 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik tag jullie ook stuk voor stuk voor ik jullie inhaal, volgens mij is bitterbal de laatste core ksc-er om in te halen
ik ben gewoon thuis gelukkig, ben vandaag nog vrijquote:Op maandag 21 juli 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je thuis wachten of ben je ergens anders?
is er niet een inspirerende teambijeenkomst geweest met kringgesprek, stiften en flap overs?quote:
Detail.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:09 schreef Karzai het volgende:
de auto rijdt verder prima, hij start alleen niet, net nog even 45 minuten mee gereden om de accu op te laden, maar dat werkte dus niet
Startmotor kapot?quote:Op maandag 21 juli 2025 12:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
de accu was nog prima volgens de meneer van de anwb
nee hij startte net prima met die opstartkabels ik heb er net ook even mee geredenquote:
Maar als je de motor probeert te starten draait die dan wel (geluid maken)?quote:Op maandag 21 juli 2025 12:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hij startte net prima met die opstartkabels ik heb er net ook even mee gereden
maar nu doet ie het weer niet
neequote:Op maandag 21 juli 2025 12:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als je de motor probeert te starten draait die dan wel (geluid maken)?
Die komt tenminste nog eens bij je zittenquote:Op maandag 21 juli 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
de andere kat is het ook meer een wonder als die aandacht komt vragen, die ligt overdag gewoon te pitten en in de avond als hij er zin in heeft komt hij misschien bij je zitten op de bank
Had ook in de ontsteking kunnen zittenquote:Op maandag 21 juli 2025 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
Aannemende dat hij hem net met de startmotor gestart heeft voor hij ging rijden.
bij gods gratie verblijdt hij ons soms met zijn aanwezigheidquote:Op maandag 21 juli 2025 12:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die komt tenminste nog eens bij je zitten
Geniet van de spaarzame momentjesquote:Op maandag 21 juli 2025 12:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij gods gratie verblijdt hij ons soms met zijn aanwezigheid
quote:Op maandag 21 juli 2025 12:12 schreef Karzai het volgende:
verder vandaag een paar pannen scoren bij de kookwinkel zonder anti aanbaklaag, na al die pfas verhalen
https://www.meesterslijpers.nl/onze-kookwinkel-in-amsterdam-west
quote:Op maandag 21 juli 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beetje ibuprofen in de tank gooien dan.
Antibiotica kuurtje als die moeilijk blijft doenquote:Op maandag 21 juli 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het heel ernstig is misschien even een kuurtje.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Earth will complete a full rotation in slightly less time than usual on Tuesday, July 22, making it one of the shortest days ever recorded.
The difference will be just 1.34 milliseconds less than the standard 24 hours — not something you'll notice — but it's part of a puzzling trend in Earth's rotational behavior that has been unfolding in recent years. If it continues, a second may need to be subtracted from atomic clocks around 2029 — a so-called negative leap second, which has never been done before.
Shit daar gaan mijn plannen.quote:Op maandag 21 juli 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
We hebben morgen minder tijd. Opschieten iedereen!
[..]
De dagen worden korterquote:Op maandag 21 juli 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 12:35 schreef bitterbal het volgende:
Hier begon het @:ettovanbelgie
[ afbeelding ]
quote:Looking ahead to 2025, scientists predicted that July 9, July 22, and Aug. 5 could be the shortest days of the year. However, new data suggests that July 10 took the lead as the shortest day so far in 2025, clocking in at 1.36 milliseconds less than 24 hours. On July 22, Earth is expected to complete its spin 1.34 milliseconds early, making it a close runner-up. If current predictions hold, Aug. 5 will be about 1.25 milliseconds shorter than usual, leaving July 22 as the second-shortest day of the year.
daar gaat mn vakantiequote:Op maandag 21 juli 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahja, dat verklaart waarom ik morgen njet alles gedaan krijgquote:Op maandag 21 juli 2025 12:38 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Ik had een huismerk Cornetto. Maar de helft van deze doos heeft een fout in de ijsjes maar wel een hele lekkere fout.. er zit veel meer chocolade onderin dan normaal.
Ik bijt!quote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef DeZwabber het volgende:
Als IJs de personificatie van ieder ijsje is, weten we nu wel wie de Fokker met de meeste liks is.
*Rilquote:
Dat is wel lekker.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:34 schreef Ama het volgende:
Ik had een huismerk Cornetto. Maar de helft van deze doos heeft een fout in de ijsjes maar wel een hele lekkere fout.. er zit veel meer chocolade onderin dan normaal.
Oeh, hopelijk hebben ze die hier ookquote:Op maandag 21 juli 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
Ik had een waterijsje van Gwoon
Doosje met 3 soorten ijsjes (watermeloen, ananas, sinaasappel) en die zijn verrassend smaakvol
De frambozenijsjes van Gwoon zijn ook lekkerquote:Op maandag 21 juli 2025 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh, hopelijk hebben ze die hier ook
Hoe was de tompoucebol?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die hier nog nooit gezien dus ik vrees het ergste
Ohquote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag deze laatste wel in Wageningenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 21 juli 2025 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Er is hier ook een doosje met alleen de watermeloen variant
Nu wel echt voor een keer?quote:Op maandag 21 juli 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Onweersbuien verwacht na 16.00. Ja, 't is goed met je. Nu maar vast de trein naar huis in dusfijn baantje heb ik wel
Wat stom, als ik zoek op watermeloen ijsjes vindt ie niks.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.hoogvliet.com/product/g-apos-woon-watermeloenijsjes
Die heeft Hoogvliet wel
Ik heb gisteren toch wel 1 hele donderslag gehoordquote:
ik helemaal niksquote:Op maandag 21 juli 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch wel 1 hele donderslag gehoord
Ik helemaal niets.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren toch wel 1 hele donderslag gehoord
Gisteren hadden we best een flink buitje hoorquote:
https://www.hoogvliet.com/product/g-apos-woon-bosvruchtenijsjesquote:Op maandag 21 juli 2025 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat stom, als ik zoek op watermeloen ijsjes vindt ie niks.
Die is ook lekker jaquote:Op maandag 21 juli 2025 14:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
https://www.hoogvliet.com/product/g-apos-woon-bosvruchtenijsjes
Die bosvruchtenijsjes hebben ze ook
Maar die 3 smaken in 1 doos die ik heb zie ik niet idd
Wil je echt HEMA?quote:
kan toch gewoon? alleen dat ene hoekje nietquote:Op maandag 21 juli 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
Super praktisch ook want wil eigenlijk stofzuigen maar ja.
Ja jouw planning moet zich maar naar haar schikkenquote:Op maandag 21 juli 2025 14:46 schreef Ama het volgende:
Super praktisch ook want wil eigenlijk stofzuigen maar ja.
Dan jaag ik haar weg want ze houdt echt niet van de stofzuiger. Vind ik ook sneu want ze ligt lekker te slapen.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:49 schreef mschol het volgende:
[..]
kan toch gewoon? alleen dat ene hoekje niet
Ik wacht wel tot ze weer op pad gaat.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jouw planning moet zich maar naar haar schikken
Dat is toch logisch
snap ik ook wel beetjequote:Op maandag 21 juli 2025 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan jaag ik haar weg want ze houdt echt niet van de stofzuiger. Vind ik ook sneu want ze ligt lekker te slapen.
589 posts op 1 dag?quote:Op maandag 21 juli 2025 14:52 schreef Modus het volgende:
Zat naar de dagcijfers te kijken, de top 100 was bij elkaar net geen 5900 posts.
Bijna 2000 () daarvan waren in DTS gemaakt
En een kleine 1000 posts komen uit SPLwaarvan er 589 van 1 user waren ([ afbeelding ]
)
DTS en SPL bij elkaar vormen dus ongeveer 50% van de top100 postaantallen
*suprised pikachu*quote:Op maandag 21 juli 2025 14:52 schreef Modus het volgende:
Zat naar de dagcijfers te kijken, de top 100 was bij elkaar net geen 5900 posts.
En een kleine 1000 posts komen uit SPLwaarvan er 589 van 1 user waren ([ afbeelding ]
)
het zijn de users van vroeger niet meer.quote:
Hier sta ik niet echt meer van te kijken. Wel jammer als je forum het daar vooral nog van moet hebben.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:52 schreef Modus het volgende:
)
Nee dat blijktquote:Op maandag 21 juli 2025 14:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn de users van vroeger niet meer.
2000 posts, dat zijn nog geen 7 topics. stelletje amateursquote:
Als ze nou echt wakker is vind ik het anders maar ze ligt al anderhalf uur achter de gordijn te slapen.quote:
We hebben Dimmy enz niet meer.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2000 posts, dat zijn nog geen 7 topics. stelletje amateurs
Alle kindvrije losers verzamelenquote:Op maandag 21 juli 2025 14:55 schreef mschol het volgende:
probleem is dat de hoofdmoot van je users het "huisje, boompje, beestje" stadium hebben bereikt en dus overdag geen tijd hebben om te posten, 'savonds vaak een partner en/of kind aandacht moeten geven... Blijft er weinig tijd over voor een forum als fok
Doorwerken joh, kwaliteitsuserquote:Op maandag 21 juli 2025 14:52 schreef Modus het volgende:
)
Hier regent het nu flinkquote:Op maandag 21 juli 2025 14:59 schreef CherryLips het volgende:
Er zou hier nu een onweerswolk overheen gaan.
*blauwe lucht*
Het zou hier vandaag flink gaan plenzen zeiden ze gister. En vanmorgen ineens zou het toch droog blijvenquote:Op maandag 21 juli 2025 14:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier regent het al een beetje. Geen plensbui ofzo.
Zou Dimmy ook nog wel eens aan ons denken?quote:
Oh zou dat het zijnquote:
Je mag het hier wel naartoe blazen... Vies benauwd buiten en nog geen regen in zicht.quote:Op maandag 21 juli 2025 15:08 schreef essnhills het volgende:
Het wordt ook zwart nacht hier inmiddels
*Spullen naar binnen brengt
*Blaastquote:Op maandag 21 juli 2025 15:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Je mag het hier wel naartoe blazen... Vies benauwd buiten en nog geen regen in zicht.
Niemand weet het. Helaasquote:Op maandag 21 juli 2025 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou Dimmy ook nog wel eens aan ons denken?
chaos op de weg. ook leukquote:Op maandag 21 juli 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
volgens buienalarm breekt de pleuris los zodra ik naar huis rijd
HdPquote:Op maandag 21 juli 2025 15:14 schreef gianni61 het volgende:
volgens buienalarm breekt de pleuris los zodra ik naar huis rijd
is jullie relatie zo slecht?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er hangt eea tussen mij en @:ijsdraakje
Neequote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
In plaats van je quasi verbijsterde mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |