SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een WOP-relatie dus.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Direct oprotten doe je bij prostituees, one night stands mogen best blijven slapen.. die betaal je ook niet..![]()
Geen idééééé op wie je doeltquote:
Well, life can be a riot
Ja denk het wel hoor. Ga het gewoon een maandje proberen voor 11 euro.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je betaalt krijg je meer matches. heb je dat ervoor over?
Krijg je elke dag een match.![]()
Oh doe hem nou niet hier naartoe beamenquote:
Well, life can be a riot
Ik ga slapen
Nog veel plezier met het ontwikkelen van jullie eventuele sekdates
Adios en weltrusten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee. Nou ja, als last resort wel eens of een milkshake in de zomer oid. Ik ben geen gepassioneerd hater. Daar is het leven te kort voor.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah
Maar @:Fogel lijkt me niet iemand die naar de Mac gaat, @:DeZwabber ook niet dacht ik🐙![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga slapen
Adios en weltrustenMaf ze!
![]()
Waarom ga je slapen als ik vragen mag? Het is leuk dat je hier bentquote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga slapen
Adios en weltrusten![]()
Slaap lekker Vinoquote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga slapen
Adios en weltrusten![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Soms speel ik m'n snobisme een beetje op voor de grap, maar eigenlijk ben ik heel meegaand.![]()
Meer een pleaser?quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Soms speel ik m'n snobisme een beetje op voor de grap, maar eigenlijk ben ik heel meegaand.How can I make this topic about me?![]()
"Ugh, daar ga ik m'n snikkel echt niet in steken hoor!quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Soms speel ik m'n snobisme een beetje op voor de grap, maar eigenlijk ben ik heel meegaand.
Nou ja.....vooruit dan maar...."
Zoiets?![]()
![]()
Ik ben moequote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ga je slapen als ik vragen mag? Het is leuk dat je hier bent
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Marsquote:Op zondag 20 juli 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als een snicker maar dan anders.![]()
Je weet dat een mens slaap nodig heeft?quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ga je slapen als ik vragen mag?![]()
Is al middernacht he![]()
![]()
Aziatische Snickerquote:Op zondag 20 juli 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als een snicker maar dan anders.Well, life can be a riot
Ze proberen je wel af te zetten daar op de Paiq
Als je iemand blokkeert kost het 10 credits om het te unblocken.
Even op letten.![]()
Nou oke, daar heb je me. Ik voel me wel iets te goed om daar m'n lul in een happy meal te steken.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ugh, daar ga ik m'n snikkel echt niet in steken hoor!
Nou ja.....vooruit dan maar...."
Zoiets?🐙![]()
Maar als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou, dan wil je diegene toch juist niet meer unblocken!?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:02 schreef KoningWouter het volgende:
Ze proberen je wel af te zetten daar op de Paiq
Als je iemand blokkeert kost het 10 credits om het te unblocken.
Even op letten.Well, life can be a riot
Waarom niet? Wellicht heb je haar vergeven en wil je het weer proberen of zo.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou, dan wil je diegene toch juist niet meer unblocken!?![]()
Nou sorry maar als het op een datingsite/app al zover moet komen, dan ga ik dat echt niet weer aanhalenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom niet? Wellicht heb je haar vergeven en wil je het weer proberen of zo.
Well, life can be a riot
Nee ik denk dat ik nog nooit een sekadate gehad hebquote:Op zondag 20 juli 2025 23:52 schreef Vino_Tinto het volgende: [..] Heb je wel eens een sekadate gehad via een datingapp
![]()
Maar serieus: nee geloof niet dat ik bewust een seksdate gehad heb via een datingapp, wel een keer seks op de 1e date, maar dat was niet bedoeld als seksdate denk ik, hij had iig geen condooms in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als jij iemand blokkeert wil je denk ik vooral niet dat diegene jou weer kan unblocken als ie maar wat credits betaalt...quote:Op maandag 21 juli 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou, dan wil je diegene toch juist niet meer unblocken!?![]()
![]()
Nee dat zou wel heel raar zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als jij iemand blokkeert wil je denk ik vooral niet dat diegene jou weer kan unblocken als ie maar wat credits betaalt...
Mja zie niet in waarom je de berichtjes niet gewoon negeert, maar iemand echt blockt (als blocken geld kost)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik nog nooit een sekadate gehad heb
Maar serieus: nee geloof niet dat ik bewust een seksdate gehad heb via een datingapp, wel een keer seks op de 1e date, maar dat was niet bedoeld als seksdate denk ik, hij had iig geen condooms in huisSeks op een eerste date gebeurt hier ook regelmatig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed voelt dan gebeurt het, voelt het niet goed dan gebeurt het niet. Ook gehad dat ik 3-4-5 dates met iemand had en we amper hadden gezoend.
Heck, ik ben 2 jaar terug door een christelijke meid afgewezen na 4 dates omdat ik de 4e date (met consent) d'r bij 't afscheid een kus op d'r mond gaf. Maar ze vond 't kroeltje over d'r rug niet fijn en vond dat ik "te snel" ging.
Kwam daarnaast met een excuus dat ik mijn leven zoals ik 't leef wel fijn vind en dat ik mijn handen niet was na 't plassen. Bedoel. Ik vind mijn leven ook "oke" ik heb geen schulden, en dat is 't belangrijkste. En dat van 't handen niet wassen? Nou er staat gewoon een pompje naast de kraan in de badkamer en die word keurig gebruikt na elke plas/poepbeurt.Well, life can be a riot
Nee blocken kost geen geld. Unblocken wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat zou wel heel raar zijn
Mja zie niet in waarom je de berichtjes niet gewoon negeert, maar iemand echt blockt (als blocken geld kost)
Weet niet of je iemands blok daarmee ongedaan kunt maken.![]()
![]()
Hahaha dat ook niet inderdaad!quote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als jij iemand blokkeert wil je denk ik vooral niet dat diegene jou weer kan unblocken als ie maar wat credits betaalt...Well, life can be a riot
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik nog nooit een sekadate gehad heb
Maar serieus: nee geloof niet dat ik bewust een seksdate gehad heb via een datingapp, wel een keer seks op de 1e date, maar dat was niet bedoeld als seksdate denk ik, hij had iig geen condooms in huisNiet? Er slide wel eens iemand in mijn dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben standaard 7 uur wakker ofzoquote:Op zondag 20 juli 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar als je uit kan slapen maakt dat toch niet uit?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een mislukte poging om het behaatje los te krijgen.Well, life can be a riot
Das ook niet langquote:Op maandag 21 juli 2025 00:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet? Er slide wel eens iemand in mijn dm
[..]
Ik ben standaard 7 uur wakker ofzo![]()
PaiqWell, life can be a riot
Paiqquote:
Toen ik het googlede kreeg ik wel eerst een hit voor daten voor volslanke mensen, wat wil Google zeggen?![]()
![]()
Ja er slide ook wel eens iemand in mijn DMquote:Op maandag 21 juli 2025 00:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet? Er slide wel eens iemand in mijn dm
[..]
Ik ben standaard 7 uur wakker ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja er slide ook wel eens iemand in mijn DMHeySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geef het op. Match reageert niet. Alle quizzen gedaan of geskipped en de speeddate is leeg.
Ergens heb ik het gevoel dat deze vijver veel te klein is.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Paiq
Toen ik het googlede kreeg ik wel eerst een hit voor daten voor volslanke mensen, wat wil Google zeggen?heb jij iets tegen volslanke mensen? Dan val je af in mijn quiz, tenzij je je als personal trainer opwerpt
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Leuk concept
Snap ook wel dat daar alle doelgroepen in te vinden zijn
Als je die quizzes ziet kan je ze gelijk wegklikken. Filteren op wat/hoe ze typen![]()
Nou niet te streng zijn, zoveel mensen zitten er niet op volgens mij.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:23 schreef Helenattenek het volgende:
Leuk concept
Snap ook wel dat daar alle doelgroepen in te vinden zijn
Als je die quizzes ziet kan je ze gelijk wegklikken. Filteren op wat/hoe ze typen
Heb denk ik 30 quizzes gedaan of weggeflikkerd. En nu zijn ze op.
@MizzezAmy ik ben je niet tegengekomen!![]()
![]()
Ja heel kut dit. Niet vooruit te fikken.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:25 schreef Helenattenek het volgende:
Fok is echt fokking traag ouwe wat is dit![]()
Een meisje mag best een beetje vlees op de botten hebbenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
heb jij iets tegen volslanke mensen?![]()
![]()
In dat opzicht lijkt het wel meer kwaliteit Dan kwantiteit. 100k downloads en maar 30 profielen krijgen lijkt op goede activiteit filtering en weinig botsquote:Op maandag 21 juli 2025 00:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou niet te streng zijn, zoveel mensen zitten er niet op volgens mij.
@:MizzezAmy ik ben je niet tegengekomen!![]()
Zij kwam jou eerst tegen, geblokkeerdquote:Op maandag 21 juli 2025 00:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
@:MizzezAmy ik ben je niet tegengekomen!![]()
Fok is hier ook behoorlijk traag nu![]()
![]()
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:27 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
In dat opzicht lijkt het wel meer kwaliteit Dan kwantiteit. 100k downloads en maar 30 profielen krijgen lijkt op goede activitijd filtering en weinig bots
Geen bots gespot tot nu toe.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zij kwam jou eerst tegen, geblokkeerd![]()
Fok is hier ook behoorlijk traag nu![]()
![]()
Hoe kan dat?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou niet te streng zijn, zoveel mensen zitten er niet op volgens mij.
@:MizzezAmy ik ben je niet tegengekomen!
Misschien mag je maar maximaal 30 quizzes per dag doen ofzo?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Kan goed hoor. Morgen maar weer even proberen.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe kan dat?
Misschien mag je maar maximaal 30 quizzes per dag doen ofzo?![]()
FOK! is weer om te janken jaWell, life can be a riot
Wout leeft in een gehuchtquote:Op maandag 21 juli 2025 00:31 schreef KoningWouter het volgende:
Onee, ze heeft geweigerd. Tja Amsterdam is ook wel ver.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zij kwam jou eerst tegen, geblokkeerd![]()
Fok is hier ook behoorlijk traag nuik blokkeer niet!
Ook best wel benieuwd wat Wouter op mn quiz zou antwoorden
Zou wel een mooi verdienmodel zijn...stalkers die duizenden euro's uitgeven om blokkades op te blijven heffenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:29 schreef KoningWouter het volgende:
Betaal ik wel 10 credits om Amy's blokkade op te heffen![]()
Het duurde nu gewoon een volle 5 seconden om dit topic te openen, gaat lekker.![]()
![]()
Morgen weer een kans. Maar er moeten wel meer dan 30 mensen op die site zitten. Anders zou het echt niet renderen.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik blokkeer niet!
Ook best wel benieuwd wat Wouter op mn quiz zou antwoorden![]()
Iedereens profiel wordt natuurlijk kundige overhandigd aan de advertentie-profilering dienstenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen weer een kans. Maar er moeten wel meer dan 30 mensen op die site zitten. Anders zou het echt niet renderen.![]()
Veel meer, met een duur abonnement heb je al een hele zooi users nodig om het de moeite waard te maken.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen weer een kans. Maar er moeten wel meer dan 30 mensen op die site zitten. Anders zou het echt niet renderen.
Reclame inkomsten zijn geen vetpot tenzij je een miljoenenpubliek hebt.![]()
![]()
Haha misschien 30 vrouwen en 300.000 mannenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Morgen weer een kans. Maar er moeten wel meer dan 30 mensen op die site zitten. Anders zou het echt niet renderen.
En Kree heeft al 2 vd 30 vrouwen gesproken
Gewoon pure geldklopperij toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:37 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook. Als ze niet accepteert ben je de credits kwijt.
Maar goed wel stalker proof.![]()
![]()
Die komen denk ik niet meer terug, dus 28 over.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En Kree heeft al 2 vd 30 vrouwen gesproken![]()
Ja wellicht mikken ze op mensen die 1x zo gek zijn een abo af te nemen en dan teleurgesteld raken.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Veel meer, met een duur abonnement heb je al een hele zooi users nodig om het de moeite waard te maken.
Reclame inkomsten zijn geen vetpot tenzij je een miljoenenpubliek hebt.![]()
Ja zeker. Maar ik wil wel meer matches, dus ik ga wel van de week even zo'n 11 euro abbo afsluiten.quote:![]()
Zoals mannen op tinderquote:Op maandag 21 juli 2025 00:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wellicht mikken ze op mensen die 1x zo gek zijn een abo af te nemen en dan teleurgesteld raken.![]()
![]()
Ik heb mn Tinder opgeheven
Voor het swipen op foto's vond ik bumble sowieso al leuker, misschien ook weer eens openenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
IkIk zet mensen toch ook p de doe lijst met een redenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:37 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook. Als ze niet accepteert ben je de credits kwijt.
Maar goed wel stalker proof.
Stel je voor dat die dan verzoekjes kunnen indienen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
11 euro is voor een week denk ik?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik wil wel meer matches, dus ik ga wel van de week even zo'n 11 euro abbo afsluiten.![]()
Oh dat ga ik eens bekijken.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Voor het swipen op foto's vond ik bumble sowieso al leuker, misschien ook weer eens openen![]()
Mensen op de doe lijst, past prima bij de TTquote:Op maandag 21 juli 2025 00:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik
[..]
Ik zet mensen toch ook p de doe lijst met een reden
Stel je voor dat die dan verzoekjes kunnen indienen
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mensen op de doe lijst, past prima bij de TTfoe
Autocorrect Kent die nieKan niet slapen dus dan maar bolkenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je goed. Geen plannen voor morgen?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]foe
Autocorrect Kent die nie
[..]
Kan niet slapen dus dan maar bolken![]()
Ik had eerst de happn app, dat gaat op locatie van je telefoon, maar ik zag alleen maar mensen die met de auto over de vleutenseweg reden.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Voor het swipen op foto's vond ik bumble sowieso al leuker, misschien ook weer eens openen![]()
![]()
Sportenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je goed. Geen plannen voor morgen?
Afwas
Bestellingen
StapjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Druk programma. Ga je vroeg sporten?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Sporten
Afwas
Bestellingen
Stapjes![]()
Denk het niet aangezien ik nog niet slaapquote:Op maandag 21 juli 2025 00:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Druk programma. Ga je vroeg sporten?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij hebt 2x zoveel posts, je bent een vrij matige bolkerquote:Op maandag 21 juli 2025 00:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
Top 10 is leuk
Mario voorbij is beter![]()
![]()
Staat al een tijd op de lijst maar ben te veel ziek geweestquote:Op maandag 21 juli 2025 00:54 schreef KoningWouter het volgende:
En natuurlijk, staat de stairmeister op het programma?
Net pas weer levend genoeg voor de gewicht trainingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja ik mistte je al hier, wat had je?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Staat al een tijd op de lijst maar ben te veel ziek geweest
Net pas weer levend genoeg voor de gewicht training![]()
Vorige week verkoudenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik mistte je al hier, wat had je?
Afgelopen maandag denk ik voedsel vergiftiging
Duurde tot woensdag tot ik weer beetje normal wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oei mooi klote. Hopelijk gaat het nu weer een beetje.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vorige week verkouden
Afgelopen maandag denk ik voedsel vergiftiging
Duurde tot woensdag tot ik weer beetje normal was![]()
Ja vandaag wat prs gezet op rug oefeningenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oei mooi klote. Hopelijk gaat het nu weer een beetje.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
prs?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja vandaag wat prs gezet op rug oefeningen![]()
Ik zat meteen in de gitaarhoek te denkenquote:Ik dacht echt waarom zet je in godsnaam een gitaar op je rug
Well, life can be a riot
Waarom niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zat meteen in de gitaarhoek te denkenIk dacht echt waarom zet je in godsnaam een gitaar op je rug
Zet jij nooit een gitaar op je rug?![]()
![]()
Net als slash op mijn rug gitaar spelenquote:Op maandag 21 juli 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik zat meteen in de gitaarhoek te denkenIk dacht echt waarom zet je in godsnaam een gitaar op je rug
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah jaa, netjes hoor.quote:
Doe je niet te veel dat je overbelast?
Je hoeft natuurlijk geen record te halen als je net ziek bent geweest![]()
Doet slash dat?quote:Op maandag 21 juli 2025 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net als slash op mijn rug gitaar spelen![]()
![]()
Mijn lijf moet niet zo zeurenquote:Op maandag 21 juli 2025 01:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah jaa, netjes hoor.
Doe je niet te veel dat je overbelast?
Je hoeft natuurlijk geen record te halen als je net ziek bent geweestSommige nummersquote:
Paradise city kan die vent slapend spelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja moet je ook zelf weten.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn lijf moet niet zo zeuren
[..]
Sommige nummers
Paradise city kan die vent slapend spelen
Ik ga in ieder geval naar bed nu. Heb hoofdpijn van de vermoeidheid.
Fijne avond allen en tot morgen![]()
![]()
Paradise City is ook niet bepaald het meest lastige nummer om te spelenquote:Op maandag 21 juli 2025 01:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn lijf moet niet zo zeuren
[..]
Sommige nummers
Paradise city kan die vent slapend spelen![]()
![]()
Ik heb dat nooit gekundquote:Op maandag 21 juli 2025 01:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Net als slash op mijn rug gitaar spelen
Well, life can be a riot
Je gaat even naar de wc midden in de nacht en de kat komt meteen aan rennen zo van ah ja mooi je bent wakkerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het intro valt mee G/C/F met tokkeltje. Maar alle riffjes/lickjes, DIE zijn tricky.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Paradise City is ook niet bepaald het meest lastige nummer om te spelen
Om nog maar te zwijgen over die achterlijk snelle solo (waar ik geen fan van ben)Well, life can be a riot
Welterusten.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja moet je ook zelf weten.
Ik ga in ieder geval naar bed nu. Heb hoofdpijn van de vermoeidheid.
Fijne avond allen en tot morgen![]()
Tot morgen weet ik niet, ik kom bijna nooit meer in dts...![]()
![]()
Gewoon komen bolkenquote:Op maandag 21 juli 2025 01:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Welterusten.![]()
Tot morgen weet ik niet, ik kom bijna nooit meer in dts...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 21 juli 2025 01:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je gaat even naar de wc midden in de nacht en de kat komt meteen aan rennen zo van ah ja mooi je bent wakker![]()
![]()
Probeer de intro van sweet Child o mine eens met die lekkere piepjes, dat is misschien wel knapper dan zo'n snelle solo, dat zo laten klinken.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het intro valt mee G/C/F met tokkeltje. Maar alle riffjes/lickjes, DIE zijn tricky.
Om nog maar te zwijgen over die achterlijk snelle solo (waar ik geen fan van ben)![]()
![]()
Ik wil graag iedereen bedanken voor dit waardevolle punt, hier doe ik het voor. Het waren 2 fantastische uren, nu kan ik gaan slapen.![]()
Sweet Child O Mine is een van de weinige intro's waar ik af en toe nog moeite mee heb. Ik kan best lekker soleren al zeg ik 't zelf, en mijn ritmewerk is vaak ook gewoon strak. Maar Sweet Child O Mine is zo'n riffje waar mijn motoriek mij echt af en toe goed in de steek bij laatquote:Op maandag 21 juli 2025 01:17 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Probeer de intro van sweet Child o mine eens met die lekkere piepjes, dat is misschien wel knapper dan zo'n snelle solo, dat zo laten klinken.
Well, life can be a riot
Slash z'n solo werkquote:Op maandag 21 juli 2025 01:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Slash solo?
Of bedoel je slash met dat andere bandje, met miles Kennedy?
Slash's Snakepit. Velvet RevolverMyles Kennedy en de kontspiraaltjes (ze heten anders, maar een maat van mij kan dat niet uitspreken dus maakt er dat van
![]()
)
Well, life can be a riot
Ik kreeg toen steeds dat Anastasia liedje steeds onder m'n neus geschoven, ook een heel irritant te spelen riff zit daar in, jij weet vast welke ik bedoelquote:Op maandag 21 juli 2025 01:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Slash z'n solo werk
Slash's Snakepit. Velvet RevolverMyles Kennedy en de kontspiraaltjes (ze heten anders, maar een maat van mij kan dat niet uitspreken dus maakt er dat van
![]()
)
![]()
![]()
Ja die intro riff zodra de band in kickt. Dat is wel echt een masterclass in Triads en omkeringen, maar dat is er ook een die bij mij niet in m'n vingers wilWel een gruwelijk lekkere riff.
Well, life can be a riot
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja eigenlijk net na de intro,lekker onregelmatig ookquote:Op maandag 21 juli 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
Ja die intro riff zodra de band in kickt. Dat is wel echt een masterclass in Triads en omkeringen, maar dat is er ook een die bij mij niet in m'n vingers wilWel een gruwelijk lekkere riff.
![]()
Wel lekker nummertje opzich![]()
![]()
Ook een lekker album trouwens, aanrader om eens op te zetten.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk net na de intro,lekker onregelmatig ook![]()
Wel lekker nummertje opzichWell, life can be a riot
Ja eigenlijk moet ik weer eens muziek luisteren. En dan niet gewoon iets aanzetten maar er voor gaan zitten met de koptelefoon op.quote:Op maandag 21 juli 2025 01:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ook een lekker album trouwens, aanrader om eens op te zetten.
Als ik dat al eens doe kom ik tegenwoordig toch vaak bij het oude vertrouwde uit....![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Olaquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1925 / +162 / +1 / 5880 / 6652
2. FreshFruit / 1067 / +0 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 739 / +70 / +0 / 2353 / 2857
4. KillemWieft / 720 / +88 / +4 / 523 / 765
5. Lovely / 487 / +74 / +0 / 1986 / 2328
6. _UserName_ / 458 / +23 / +0 / 403 / 549
7. MooieTop6 / 453 / +14 / +0 / 1819 / 2094
8. DJMO / 378 / +21 / +0 / 674 / 909
9. mario390 / 363 / +5 / +1 / 674 / 899
10. loveislikeakiss / 356 / +0 / +7 / 1579 / 1800
11. Helenattenek / 337 / +4 / +3 / 413 / 529
12. Dr.Mikey / 333 / +11 / +3 / 370 / 504
13. Fogel / 313 / +0 / +0 / 945 / 1177
14. marc0871 / 299 / +3 / +0 / 641 / 838
15. MizzezAmy / 283 / +8 / +2 / 1507 / 1752
16. maily / 273 / +15 / +0 / 984 / 1129
17. Sally / 270 / +0 / +0 / 253 / 371
18. hemarookworst / 262 / +14 / +0 / 802 / 992
19. HappyCharly / 261 / +6 / +0 / 300 / 399
20. kree / 232 / +0 / +0 / 972 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Heer Killem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
FriescheFruitquote:Op maandag 21 juli 2025 02:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vertaal zijn naam altijd als FrisFruit ipv vers fruitProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik reken beide goed.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 02:57 schreef SoS87 het volgende:
Toch niet, ik kwam tot de letter c maar die kan ik niet goed plaatsen...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85\documentclass{article}
\usepackage{graphicx}
\usepackage{subcaption}
\newcounter{row}
\makeatletter
\@addtoreset{subfigure}{row}
\makeatother
\def\ourAlgo{???}
\begin{document}
\begin{figure*}
\renewcommand{\thesubfigure}{\arabic{row}.\alph{subfigure}}%
\centering
\setcounter{row}{1}%
\begin{subfigure}[b]{0.33\textwidth}
\includegraphics[width=\linewidth]{example-image-a}
\caption{W}
\label{fig:c1w}
\end{subfigure}%
\includegraphics[width=\linewidth]{example-image-b}
\caption{time}
\label{fig:c1time}
\end{subfigure}%
\includegraphics[width=\linewidth]{example-image-c}
\caption{PO}
\label{fig:c1po}
\end{subfigure}%
\stepcounter{row}%
\caption{W}
\label{fig:c2w}
\end{subfigure}%
\caption{time}
\label{fig:c2time}
\end{subfigure}%
\caption{PO}
\label{fig:c2po}
\end{subfigure}%
\stepcounter{row}%
\caption{W}
\label{fig:c0w}
\end{subfigure}%
\caption{time}
\label{fig:c0time}
\end{subfigure}%
\caption{PO}
\label{fig:c0po}
\end{subfigure}
\stepcounter{row}%
\caption{W}
\label{fig:c3w}
\end{subfigure}%
\caption{time}
\label{fig:c3time}
\end{subfigure}%
\caption{PO}
\label{fig:c3po}
\end{subfigure}%
\caption{\label{fig:coup_parafac}An example of two components extracted by \ourAlgo\ algorithm. }
\end{figure*}
\end{document}Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Fijn. Is ook Niet de bedoeling.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:13 schreef SoS87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik als ik jouw username google.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 03:09 schreef Helenattenek het volgende:
Dit is wat ik altijd zie als ik namen lees
VersFruit
Coca87
WillemTieft
En laatst maar Niet minste
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat jij daar voor foto hebt heb ik niks Mee te maken val me Niet lastig met je rare onderzoekenquote:Op maandag 21 juli 2025 03:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik dacht een soort rups die een condoom gemaakt heeft![]()
Ok, sorry.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:19 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Wat jij daar voor foto hebt heb ik niks Mee te maken val me Niet lastig met je rare onderzoeken
Ik zal je op de hoogte houden.![]()
Op mijn leeftijd vind ik alles onder de 30 erg jong, dus tja…quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Voor 80 euro neuk je erg jongquote:Op maandag 21 juli 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is vind ik alles onder de 30 erg jong, dus tja…![]()
Zo klinkt je wel erg oud....quote:Op maandag 21 juli 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is vind ik alles onder de 30 erg jong, dus tja…![]()
![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 03:26 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Post je selfies enzo lekker op insta ofzo
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Lol naam van een junk kiezen als nickname, ken je nog beter liegen dat je soms ook clean bent?quote:Op maandag 21 juli 2025 03:13 schreef SoS87 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit krijg ik als ik jouw username google.![]()
Usernamen maken toch eigenlijk niet uit. Als je diegene erachter maar een beetje kent.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kloptquote:Op maandag 21 juli 2025 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
Usernamen maken toch eigenlijk niet uit. Als je diegene erachter maar een beetje kent.
Bij bepaalde namen hier denk ik gelijk 'alcoholist'![]()
Jij hebt hulp nodig, possetje.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:30 schreef marretak het volgende:
[..]
Lol naam van een junk kiezen als nickname, ken je nog beter liegen dat je soms ook clean bent?![]()
Ik ken jou niet dus ik weet nix lelijks over jou te zeggen,quote:Op maandag 21 juli 2025 03:31 schreef Helenattenek het volgende:
Klopt
Bij bepaalde namen hier denk ik gelijk 'alcoholist'
9 van de 10 mensen op internet als ik heb wel kan waarnemen kraak ik doodleuk na3 sec gewoon af van een 8 zoals ze zich voelen naar een 6 min , jij ws ook dus
ik bedoel in het geval ze vis naar mn hoofd smijten?![]()
Lekker houden zoquote:Op maandag 21 juli 2025 03:34 schreef marretak het volgende:
[..]
Ik ken jou niet dus ik weet nix lelijks over jou te zeggen,![]()
Hij post een slak om bepaalde mensen hier op hun hoofd te poepen omdat hij weet dat die mensen net gaan eten ofzo ,quote:Op maandag 21 juli 2025 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
Usernamen maken toch eigenlijk niet uit. Als je diegene erachter maar een beetje kent.![]()
Masberumquote:Op maandag 21 juli 2025 03:31 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Klopt
Bij bepaalde namen hier denk ik gelijk 'alcoholist'![]()
![]()
Het is half 4 snachts, er gaat niemand hier eten, hooguit een bakje chipsquote:Op maandag 21 juli 2025 03:35 schreef marretak het volgende:
[..]
Hij post een slak om bepaalde mensen hier op hun hoofd te poepen omdat hij weet dat die mensen net gaan eten ofzo ,![]()
![]()
Nu wil ik chipsquote:Op maandag 21 juli 2025 03:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het is half 4 snachts, er gaat niemand hier eten, hooguit een bakje chips
Of koekjes![]()
Ik neem nog maar een
Al die vliegtuigpiloten waren dus aan het dreigen dat ze coke Wilde of het vliegtuig de grond in zouden werken!?quote:Op maandag 21 juli 2025 03:39 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee sos staat voor coke, snuif coke.
Mijn username heeft daar trouwens niks mee te maken.![]()
Vaak als ik voor alco wordt uitgescholden komt dat uit de frusti blow hoek want dat hebben ze de neiging om aftegeven op iets dat lager is dan hunzelf en kiezen meestal daar een drinker voor uit?quote:![]()
Ah, je voelt je aangesproken toen ik het over alcoholisten had?quote:Op maandag 21 juli 2025 03:40 schreef marretak het volgende:
[..]
Vaak als ik voor alco wordt uitgescholden komt dat uit de frusti blow hoek want dat hebben ze de neiging om aftegeven op iets dat lager is dan hunzelf en kiezen meestal daar een drinker voor uit?![]()
Crack is uitgekookte coke.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:41 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja en meer dan 50 % van alle coke is versneden dus noemen wij het vaak gewoon crack“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
100% is versneden.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:41 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja en meer dan 50 % van alle coke is versneden dus noemen wij het vaak gewoon crack
Wat gebruik jij? Sterk spul.![]()
Ja ik spreek jou taal ook , is taal van slang ofzo nooit eye to eye altijd via omwegquote:Op maandag 21 juli 2025 03:41 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ah, je voelt je aangesproken toen ik het over alcoholisten had?![]()
Weet Niet wat je op hebt maat maar het is meer Dan alcohol lijkt hetquote:Op maandag 21 juli 2025 03:44 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja ik spreek jou taal ook , is taal van slang ofzo nooit eye to eye altijd via omweg![]()
Niet iedereen op fok leeft bij 'jullie'. (In de nachtopvang denk ik Dan?)quote:Op maandag 21 juli 2025 03:45 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww bij ons heet bijna elk poeder gewoon crack en staat crack voor = troep of shit![]()
Heren heren toch.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
crack = verzamelnaam voor shit waardoor je de kans vertienvoudigd dakloos te worden dusja crack = troepquote:Op maandag 21 juli 2025 03:46 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Niet iedereen op fok leeft bij 'jullie'. (In de nachtopvang denk ik Dan?)![]()
Owww ok je hebt dikke huidquote:Op maandag 21 juli 2025 03:47 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Jij komt mij ineens aanspreken eigen schuld![]()
En die definitie (crack=troep)= dakloosquote:Op maandag 21 juli 2025 03:48 schreef marretak het volgende:
[..]
crack = verzamelnaam voor shit waardoor je de kans vertienvoudigd dakloos te worden dusja crack = troep![]()
Ga slapenquote:Op maandag 21 juli 2025 03:46 schreef marretak het volgende:
[..]
Jij pleuris kanker anonieme tyfus rat![]()
Ze is 30+.quote:Op maandag 21 juli 2025 03:48 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die zou zo bij m'n dochter in de klas kunnen zitten.
Je dochter ziet er uit als 30?quote:Op maandag 21 juli 2025 03:52 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dat zegt dan misschien ook iets over de pubers van nu![]()
Diegene in deze chatroom die vaak plagen hebben jullie dan ook plagende wangetjes en rooie oortjes van het plagen en ook plagende pruil lipjes? Of zit dat eerder verborgen achter een masker?![]()
Marretak je bent in de war
Je zit hier op het fok forum.
De chatroom is door je zolder-raam naar beneden en Dan de tweede links![]()
Mag ik het telefoonnummer van jouw dealer?quote:Op maandag 21 juli 2025 03:55 schreef marretak het volgende:
Diegene in deze chatroom die vaak plagen hebben jullie dan ook plagende wangetjes en rooie oortjes van het plagen en ook plagende pruil lipjes? Of zit dat eerder verborgen achter een masker?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
buren laten me nooit binnen haar hond vind mij wel aardig dat dan weer welquote:Op maandag 21 juli 2025 03:56 schreef Helenattenek het volgende:
Marretak je bent in de war
Je zit hier op het fok forum.
De chatroom is door je zolder-raam naar beneden en Dan de tweede links![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 04:04 schreef marretak het volgende:
[..]
buren laten me nooit binnen haar hond vind mij wel aardig dat dan weer wel
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
007quote:Op maandag 21 juli 2025 04:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mag ik het telefoonnummer van jouw dealer?![]()
Ach jongen toch wat jammer hoe Zou dat komenquote:Op maandag 21 juli 2025 04:04 schreef marretak het volgende:
[..]
buren laten me nooit binnen haar hond vind mij wel aardig dat dan weer wel![]()
Owww mn geluk is op ofzo geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2025 04:05 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ach jongen toch wat jammer hoe Zou dat komen
( luck runs dry )
hoe zit dat bij jou? hopenlijk beter dan bij mij![]()
Glas meer dan half volquote:Op maandag 21 juli 2025 04:07 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww mn geluk is op ofzo geloof ik
( luck runs dry )
hoe zit dat bij jou? hopenlijk beter dan bij mij![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 04:06 schreef marretak het volgende:
[..]
Heb je deze ook in het blond please?
Wil je dit niet meer doen?quote:Op maandag 21 juli 2025 03:46 schreef marretak het volgende:
[..]
Jij pleuris kanker anonieme tyfus rat
Beetje een zwaktebod.![]()
ik zit aan mn eerste pilsquote:Op maandag 21 juli 2025 04:09 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Heb ik je nu voldoende aandacht gegeven?![]()
Mag ze dat zelf nog weten ofwat?quote:Op maandag 21 juli 2025 04:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wil je dit niet meer doen?
Beetje een zwaktebod.
gajij dat voor haar bepalen?![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 04:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beetje een zwaktebod.
Hij heeft Al Niet meer door waar die op reageert of dat hij ergens op reageert. Is blij met zn 'eerste' pilske![]()
Leuk vermaak is t![]()
Hij schreeuwde even wat er bij m van binnen werkelijk aan niveau afspeelt denk ikquote:Op maandag 21 juli 2025 04:10 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beetje een zwaktebod.
Wel erg hoog voor hem![]()
alco bashen is bij blowers vaak erg algemeen?quote:Op maandag 21 juli 2025 04:14 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Hij schreeuwde even wat er bij m van binnen aan niveau afspeelt denk ik
Wel erg hoog voor hem![]()
Het is of een hele goeie troll die in de rol blijft of hij hoort in een ggz instelling.quote:Op maandag 21 juli 2025 04:13 schreef Helenattenek het volgende:
Hij heeft Al Niet meer door waar die op reageert of dat hij ergens op reageert. Is blij met zn 'eerste' pilske![]()
Leuk vermaak is t![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 04:15 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Het is of een hele goeie troll die in de rol blijft of hij hoort in een ggz instelling.![]()
![]()
Omdat wij met onze 5km/h hersensnelheid jou nog voor kunnen zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 04:15 schreef marretak het volgende:
[..]
alco bashen is bij blowers vaak erg algemeen?![]()
vaak ga ik dan ook geneens snauwen alleen vraag me wel af wat eerlijkheid is want blowers willen ook vaak iets van mij en omdat te bereiken isoleren ze mij ook weg van normalere mensen?quote:Op maandag 21 juli 2025 04:15 schreef marretak het volgende:
[..]
alco bashen is bij blowers vaak erg algemeen?![]()
Toppie, ik wens je veel plezier sterkte met deze trollen.quote:![]()
![]()
Ja behalve ik heb lekker niet 100% van heel den ganzen de dag contact met die shitgoden die canabis op jou afstuurd maar okquote:Op maandag 21 juli 2025 04:17 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Omdat wij met onze 5km/h hersensnelheid jou nog voor kunnen zijn![]()
Troll the trollquote:Op maandag 21 juli 2025 04:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toppie, ik wens je veel plezier sterkte met deze trollen.![]()
![]()
Gegarandeerd maximaal lol![]()
marretak moet haast wel possetje zijn toch?quote:Op maandag 21 juli 2025 04:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Toppie, ik wens je veel plezier sterkte met deze trollen.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee je weet precies wat er in de aanbieding is zekerquote:Op maandag 21 juli 2025 04:20 schreef marretak het volgende:
[..]
Ja behalve ik heb lekker niet 100% van heel den ganzen de dag contact met die shitgoden die canabis op jou afstuurd maar ok![]()
Dit is zeker waar.quote:Op maandag 21 juli 2025 04:22 schreef marretak het volgende:
Een tevreden wiet roker is ook geen onruststoker
Maar als je meer dan 1 joint per dag rookt ben je waarschijnlijk een luie flikker.![]()
![]()
Professioneel schermkijkerquote:Op maandag 21 juli 2025 04:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit is zeker waar.
Maar als je meer dan 1 joint per dag rookt ben je waarschijnlijk een luie flikker.![]()
[ronde 83 Het Dodetopicspel #18950] Seksdates in je pyama!
Reageer nu! en type mee in de comments en maak kans op mooie prijzen!
klik snel op de link om mee te doen!
doe het! Nu! Wacht niet langer!
Nu!
ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18950] Seksdates in je pyama![]()
Niet klikken, is een virus.quote:Op maandag 21 juli 2025 04:37 schreef marretak het volgende:
[ronde 83 Het Dodetopicspel #18950] Seksdates in je pyama!
Reageer nu! en type mee in de comments en maak kans op mooie prijzen!
klik snel op de link om mee te doen!
doe het! Nu! Wacht niet langer!
Nu!
ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18950] Seksdates in je pyama![]()
Geen mooie prijzen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: