SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Een WOP-relatie dus.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Direct oprotten doe je bij prostituees, one night stands mogen best blijven slapen.. die betaal je ook niet..![]()
Geen idééééé op wie je doeltquote:
Well, life can be a riot
Ja denk het wel hoor. Ga het gewoon een maandje proberen voor 11 euro.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je betaalt krijg je meer matches. heb je dat ervoor over?
Krijg je elke dag een match.![]()
Oh doe hem nou niet hier naartoe beamenquote:
Well, life can be a riot
Ik ga slapen
Nog veel plezier met het ontwikkelen van jullie eventuele sekdates
Adios en weltrusten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee. Nou ja, als last resort wel eens of een milkshake in de zomer oid. Ik ben geen gepassioneerd hater. Daar is het leven te kort voor.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaah
Maar @:Fogel lijkt me niet iemand die naar de Mac gaat, @:DeZwabber ook niet dacht ik🐙![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga slapen
Adios en weltrustenMaf ze!
![]()
Waarom ga je slapen als ik vragen mag? Het is leuk dat je hier bentquote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga slapen
Adios en weltrusten![]()
Slaap lekker Vinoquote:Op zondag 20 juli 2025 23:56 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ga slapen
Adios en weltrusten![]()
![]()
Ja ik ookquote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Soms speel ik m'n snobisme een beetje op voor de grap, maar eigenlijk ben ik heel meegaand.![]()
Meer een pleaser?quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Soms speel ik m'n snobisme een beetje op voor de grap, maar eigenlijk ben ik heel meegaand.How can I make this topic about me?![]()
"Ugh, daar ga ik m'n snikkel echt niet in steken hoor!quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Soms speel ik m'n snobisme een beetje op voor de grap, maar eigenlijk ben ik heel meegaand.
Nou ja.....vooruit dan maar...."
Zoiets?![]()
![]()
Ik ben moequote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ga je slapen als ik vragen mag? Het is leuk dat je hier bent
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Marsquote:Op zondag 20 juli 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als een snicker maar dan anders.![]()
Je weet dat een mens slaap nodig heeft?quote:Op zondag 20 juli 2025 23:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom ga je slapen als ik vragen mag?![]()
Is al middernacht he![]()
![]()
Aziatische Snickerquote:Op zondag 20 juli 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zelfde als een snicker maar dan anders.Well, life can be a riot
Ze proberen je wel af te zetten daar op de Paiq
Als je iemand blokkeert kost het 10 credits om het te unblocken.
Even op letten.![]()
Nou oke, daar heb je me. Ik voel me wel iets te goed om daar m'n lul in een happy meal te steken.quote:Op zondag 20 juli 2025 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ugh, daar ga ik m'n snikkel echt niet in steken hoor!
Nou ja.....vooruit dan maar...."
Zoiets?🐙![]()
Maar als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou, dan wil je diegene toch juist niet meer unblocken!?quote:Op maandag 21 juli 2025 00:02 schreef KoningWouter het volgende:
Ze proberen je wel af te zetten daar op de Paiq
Als je iemand blokkeert kost het 10 credits om het te unblocken.
Even op letten.Well, life can be a riot
Waarom niet? Wellicht heb je haar vergeven en wil je het weer proberen of zo.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou, dan wil je diegene toch juist niet meer unblocken!?![]()
Nou sorry maar als het op een datingsite/app al zover moet komen, dan ga ik dat echt niet weer aanhalenquote:Op maandag 21 juli 2025 00:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom niet? Wellicht heb je haar vergeven en wil je het weer proberen of zo.
Well, life can be a riot
Nee ik denk dat ik nog nooit een sekadate gehad hebquote:Op zondag 20 juli 2025 23:52 schreef Vino_Tinto het volgende: [..] Heb je wel eens een sekadate gehad via een datingapp
![]()
Maar serieus: nee geloof niet dat ik bewust een seksdate gehad heb via een datingapp, wel een keer seks op de 1e date, maar dat was niet bedoeld als seksdate denk ik, hij had iig geen condooms in huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als jij iemand blokkeert wil je denk ik vooral niet dat diegene jou weer kan unblocken als ie maar wat credits betaalt...quote:Op maandag 21 juli 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar als je iemand blokkeert of iemand blokkeert jou, dan wil je diegene toch juist niet meer unblocken!?![]()
![]()
Nee dat zou wel heel raar zijnquote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als jij iemand blokkeert wil je denk ik vooral niet dat diegene jou weer kan unblocken als ie maar wat credits betaalt...
Mja zie niet in waarom je de berichtjes niet gewoon negeert, maar iemand echt blockt (als blocken geld kost)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik nog nooit een sekadate gehad heb
Maar serieus: nee geloof niet dat ik bewust een seksdate gehad heb via een datingapp, wel een keer seks op de 1e date, maar dat was niet bedoeld als seksdate denk ik, hij had iig geen condooms in huisSeks op een eerste date gebeurt hier ook regelmatig eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het goed voelt dan gebeurt het, voelt het niet goed dan gebeurt het niet. Ook gehad dat ik 3-4-5 dates met iemand had en we amper hadden gezoend.
Heck, ik ben 2 jaar terug door een christelijke meid afgewezen na 4 dates omdat ik de 4e date (met consent) d'r bij 't afscheid een kus op d'r mond gaf. Maar ze vond 't kroeltje over d'r rug niet fijn en vond dat ik "te snel" ging.
Kwam daarnaast met een excuus dat ik mijn leven zoals ik 't leef wel fijn vind en dat ik mijn handen niet was na 't plassen. Bedoel. Ik vind mijn leven ook "oke" ik heb geen schulden, en dat is 't belangrijkste. En dat van 't handen niet wassen? Nou er staat gewoon een pompje naast de kraan in de badkamer en die word keurig gebruikt na elke plas/poepbeurt.Well, life can be a riot
Nee blocken kost geen geld. Unblocken wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat zou wel heel raar zijn
Mja zie niet in waarom je de berichtjes niet gewoon negeert, maar iemand echt blockt (als blocken geld kost)
Weet niet of je iemands blok daarmee ongedaan kunt maken.![]()
![]()
Hahaha dat ook niet inderdaad!quote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Als jij iemand blokkeert wil je denk ik vooral niet dat diegene jou weer kan unblocken als ie maar wat credits betaalt...Well, life can be a riot
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik nog nooit een sekadate gehad heb
Maar serieus: nee geloof niet dat ik bewust een seksdate gehad heb via een datingapp, wel een keer seks op de 1e date, maar dat was niet bedoeld als seksdate denk ik, hij had iig geen condooms in huisNiet? Er slide wel eens iemand in mijn dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben standaard 7 uur wakker ofzoquote:Op zondag 20 juli 2025 23:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar als je uit kan slapen maakt dat toch niet uit?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op maandag 21 juli 2025 00:13 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit was gewoon een mislukte poging om het behaatje los te krijgen.Well, life can be a riot
Das ook niet langquote:Op maandag 21 juli 2025 00:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niet? Er slide wel eens iemand in mijn dm
[..]
Ik ben standaard 7 uur wakker ofzo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: