Dit gelooft niemandquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef franklop het volgende:
Lotte gaat niet voor het klassement in de Tour
https://sporza.be/nl/2025(...)JK1jtkw1vNlRVe48AnNA
Karrel in shambles.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef franklop het volgende:
quote:
Wie is er vanavond te gast in Vive le Velo om Karrel gerust te stellen?quote:
Febe Jooris!quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Wie is er vanavond te gast in Vive le Velo om Karrel gerust te stellen?
Toch bergop een stuk minder dan FDJ lijkt me.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel echt ijzerijzerijzersterk team van SD Worx als het draait.
Nee, daar is FDJ beter ja. SD Worx zou zomaar eerste 5 etappes kunnen winnen.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch bergop een stuk minder dan FDJ lijkt me.
We moeten hopen dat Puck een beetje verstandig gaat koersen en dat dit niet gebeurd.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daar is FDJ beter ja. SD Worx zou zomaar eerste 5 etappes kunnen winnen.
Of ze willen de druk wegnemen of ze is nog steeds viesslecht. Zeg het maar?quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:59 schreef franklop het volgende:
Ze willen de druk wegnemen omdat ze nog steeds viesslecht is?quote:Op woensdag 23 juli 2025 13:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of ze willen de druk wegnemen of ze is nog steeds viesslecht. Zeg het maar?
quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch bergop een stuk minder dan FDJ lijkt me.
Toch viel Labous zwaar tegen in de Giro en Muzic is het hele jaar eigenlijk al niet bijzonder.quote:Op woensdag 23 juli 2025 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, daar is FDJ beter ja. SD Worx zou zomaar eerste 5 etappes kunnen winnen.
Maar dat was bij het NK toch een groot probleem vanwege de natuur?quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Zo’n etappe over de Posbank zou wel leuk geweest zijn. Dat was een paar jaar terug leuk om te kijken. Zelf een beetje afsteken op de fiets.
Dat zagen we in Tokyoquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:12 schreef Koffieplanter het volgende:
We kennen de rolverdeling niet, maar op het blote oog is Vos m.i. geen verkeerde selectie. In zo'n koers zonder oortjes heb je denk ik veel waarde aan een vrouw die wat meer heeft dan het fietsen staat gelijk aan hard trappen virus, waar veel vrouwen in het peloton mee besmet zijn.
Juist nu er vrouwen zijn die mogelijk een beter eindschot hebben kan Nederland toch veel beter een overtal uitspelen?quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vos? Ten Dam is een ernstige drinker.
Dit lijkt ouderwets op z'n Gunnewijks een onsamenhangend zooitje.
Ik heb schijt aan Vollering, maar de tactiek hier zou toch ernstig eenvoudig moeten zijn als ze haar oude niveau haalt: de koers gesloten houden, op kop rijden en haar aan het eind laten vertrekken. Ik weet niet of Ten Dam deze verzameling vrijbuiters zo gaat kunnen laten rijden.
Op dit parcours? Nee joh, gewoon zo hard mogelijk maken.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juist nu er vrouwen zijn die mogelijk een beter eindschot hebben kan Nederland toch veel beter een overtal uitspelen?
Dit was nog voor het NK. Een of twee jaar eerder denk ik.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar dat was bij het NK toch een groot probleem vanwege de natuur?
Vos is normaal gesproken goed genoeg om een stuk mee te gaan, vrouwen rijden mount Kigali toch niet op? Nog steeds te zwaar voor Vos om te kunnen winnen maar ik zie haar ook niet voor half koers al lossen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op dit parcours? Nee joh, gewoon zo hard mogelijk maken.
Ik vind het ook een grote gok van de KNWU. Maar na Loes geef ik hem toch het voordeel van de twijfel.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten Dam lijkt me overigens wel de totaal verkeerde figuur om een goede voorbereiding op poten te zetten. Kigali is geen Zurich of Leuven, daar moet je wel enige arbeid in steken die verder gaat dan wat poppetjes aanklikken. Maar als ik de volgende quote uit het persbericht lees word ik alweer heel melig: de situatie in de koers zal uitwijzen wie uiteindelijk naar voren wordt geschoven.
Alleen de mannen rijden één keer over Mont Kigali, in alle andere categorieën komt die klim niet voorbij.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Vos is normaal gesproken goed genoeg om een stuk mee te gaan, vrouwen rijden mount Kigali toch niet op? Nog steeds te zwaar voor Vos om te kunnen winnen maar ik zie haar ook niet voor half koers al lossen.
En als ik Ten Dam was, zou ik tegen alle vrouwen zeggen dat Vos tweede ploegleider is en ze zorgen maar dat ze naar haar luisterenVos weet echt wel dat ze niet naar Afrika gaat om zelf te winnen.
Maar gelukkig kan hij goed barbecuenquote:Op maandag 11 augustus 2025 18:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Ten Dam lijkt me overigens wel de totaal verkeerde figuur om een goede voorbereiding op poten te zetten. Kigali is geen Zurich of Leuven, daar moet je wel enige arbeid in steken die verder gaat dan wat poppetjes aanklikken. Waarschijnlijk komt hij er op de wedstrijddag pas echter dat het klimaat toch wel anders is dan de gemiddelde wedstrijd in Europa. Maar als ik de volgende quote uit het persbericht lees word ik alweer heel melig: de situatie in de koers zal uitwijzen wie uiteindelijk naar voren wordt geschoven.
Bij de vrouwen valt het vaak stil dus die komt nog wel een paar keer terug. En ze is tactisch 10x beter dan de rest bij elkaar. Dus alleen daarom zou ik haar altijd meenemen maar dan moet iedereen wel luisteren en niet zoals vorig jaar tegen elkaar rijden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alleen de mannen rijden één keer over Mont Kigali, in alle andere categorieën komt die klim niet voorbij.
Maar dat is verder niet eens zo rullevant, het rondje is sowieso lastig genoeg. Het is voor mij absoluut geen rondje om spelletjes te spelen, maak er een afvallingskoers van en laat de sterkste zegevieren.
Vos is normaal gesproken voor half koers al klaar, iets anders zou me verbazen.
Hij lijkt me toch wel iemand die met de vuist op tafel slaat als er dom gekoerst wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2025 18:37 schreef DeeBee het volgende:
Ten Dam heeft dit jaar nog heel februari er gezeten en Race Around Rwanda gereden, dus hij heeft potentieel meer kennis dan een hoop anderen ja.
Of hij een goede bondscoach is moet nog blijken, want dat flierefluitige lijkt er wel te zijn, al kan dat ook de LSRF ACT zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |