Hier in huis.quote:
Oh jeequote:
Oeiquote:Op zondag 20 juli 2025 19:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier in huis.
Magnetron aangezet met stokbrood ipv oven
Beperkt tot de keuken...quote:Op zondag 20 juli 2025 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei![]()
Hoeveel rookontwikkeling was er voor je het door had?
Even een raampje openzettenquote:
Zelf ook ooit eens meegemaakt bij mn beste vriendin. Na stappen bij haar geslapen, 's ochtends broodjes in de combi, op magnetronstand. Wat een rook, pffquote:
Gelukkig. Ja, dat zalquote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beperkt tot de keuken...
Stinkt nu wel.
Kleine vergissing met grote gevolgen...quote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelf ook ooit eens meegemaakt bij mn beste vriendin. Na stappen bij haar geslapen, 's ochtends broodjes in de combi, op magnetronstand. Wat een rook, pff
Maar echt. First world problems tho.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kleine vergissing met grote gevolgen...
Snel, snel.quote:
Maar, als het je eerder is overkomen, hoe kan het dan dat het nog eens gebeurt?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snel, snel.
Eerste lading stokbrood ging goed. Bij de tweede te snel en tien dus magnetron stand.
En paar jaar terug ook.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, als het je eerder is overkomen, hoe kan het dan dat het nog eens gebeurt?
Oh wacht, 40+. Got it.
Zeer zeker!quote:
OK ... zappte er toevallig net naar toe ..quote:Op zondag 20 juli 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer zeker!Vijf Nederlanders al door naar de 2e ronde en Barney en MVG spelen morgen nog tegen elkaar.
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff wat een een gedoe... Plafond zit in de verf, man wat haat ik plafonds
Jaja.. nu maar hopen dat het gedekt is.quote:
Alles goed hoor, ik ben nog niet thuis. Eerst hier even zaken in orde brengen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het met je? Ben je al weer thuis?
Zo dan. Moet wel heftig zijn als je zo lang in het ziekenhuis ligt. Dikke knuffel 🥰quote:Op zondag 20 juli 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles goed hoor, ik ben nog niet thuis. Eerst hier even zaken in orde brengen.
Die arme verpleegstersquote:Op zondag 20 juli 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles goed hoor, ik ben nog niet thuis. Eerst hier even zaken in orde brengen.
Ik lig niet meer in het ziekenhuis, min of meer in een revalidatiecentrum.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Moet wel heftig zijn als je zo lang in het ziekenhuis ligt. Dikke knuffel 🥰
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2025 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Eerst de heleboel naar z'n grootje helpen.
O niet fijn allemaal. Heb je al enig idee wanneer je ongeveer naar huis kan?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig niet meer in het ziekenhuis, min of meer in een revalidatiecentrum.
Maar wat was/is er dan met je?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig niet meer in het ziekenhuis, min of meer in een revalidatiecentrum.
Een snee in zijn vingerquote:
Whateverquote:Op maandag 21 juli 2025 02:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Woordvolgorde is belangrijk in deze zin
quote:Op maandag 21 juli 2025 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de hamvraag eendenborst vraag
Sbe is weer weg met het antwoordquote:
Er was een bloedklontertje mijn hersens ingeschoten.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een bloedklontertje mijn hersens ingeschoten.![]()
Dat gebeurde bij de tramhalte bij mijn werk, daarna werd alles donker.
Damn!! Eendquote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sterkte...dat zijn geen grappen vriend!quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heftig .. hoop dat je er weer bovenop komt.. sterktequote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
sterkte eend. Hoop dat killerparkiet ook goede zorg krijgt? Dat is dan ook weer een zorg minder tijdens de reval.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
Gelukkig wel bij de tramhalte, dan krijg je hulp.
Als dit is als je alleen thuis bent .........
Wow, heftig! Beterschap !quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was de tandarts blij dat je een muurtje had gesaust?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al bij de tandarts geweest en een muurtje gesaust
De volgorde was andersomquote:Op maandag 21 juli 2025 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was de tandarts blij dat je een muurtje had gesaust?
Wat is gesaust in deze context?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De volgorde was andersom![]()
Maar ik ben wel blij, althans.. als het opdroogt zoals de kleur die ik gekozen heb.. Nu lijkt het er nog niet op
quote:
quote:"Muurtje sauzen" betekent letterlijk: een muur verven met muurverf, vaak met een roller of kwast. Het is een manier om muren een nieuwe uitstraling te geven door ze te bedekken met een andere kleur of een frisse laag verf.
Welke kleur wordt het?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ik ben wel blij, althans.. als het opdroogt zoals de kleur die ik gekozen heb.. Nu lijkt het er nog niet op
Aan de klusquote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah zoquote:
tanden gesausdquote:Op maandag 21 juli 2025 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoIk las je post niet zo duidelijk en dacht dat het over je tanden ging
Ja ik dacht 'hmm, heeft ie zijn tanden laten bleken ofzo' en kon al niet begrijpen waarom iemand dat zou willen in een andere kleur dan witquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik dacht 'hmm, heeft ie zijn tanden laten bleken ofzo' en kon al niet begrijpen waarom iemand dat zou willen in een andere kleur dan wit
Wat is er mis met geel/bruin? Hardstikke hipquote:Op maandag 21 juli 2025 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik dacht 'hmm, heeft ie zijn tanden laten bleken ofzo' en kon al niet begrijpen waarom iemand dat zou willen in een andere kleur dan wit
Welke kleur gaat het worden, als het goed is?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is creatieve ruimte ............quote:Op maandag 21 juli 2025 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom staan er eigenlijk zoveel puntjes in de TT?
ik mis ook een apostrofquote:Op maandag 21 juli 2025 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom staan er eigenlijk zoveel puntjes in de TT?
Het zou saliegroen moeten worden... Nu is het donkergroen, ik heb er een hard hoofd inquote:
Oke. Dat kan alleen aagegeven worden met puntjes?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is creatieve ruimte ............
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoIk las je post niet zo duidelijk en dacht dat het over je tanden ging
Oh stom dat het anders uitpaktquote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou saliegroen moeten worden... Nu is het donkergroen, ik heb er een hard hoofd in
Ik had ook een donkergroene muur. Die hebben we overgeschilderd want dat ging niet vanzelf wegquote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou saliegroen moeten worden... Nu is het donkergroen, ik heb er een hard hoofd in
successquote:
Vast niet, maar op het moment van samenstellen van deze TT is in het comité besloten dat dit de werkwijze zou worden.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dat kan alleen aagegeven worden met puntjes?
Saliegroen is een mooie kleur, ik ben een babyvestje aan het haken in die kleur, met een crčme streepje. Misschien ook een leuk idee voor je muur.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixtquote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk ideequote:Op maandag 21 juli 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Saliegroen is een mooie kleur, ik ben een babyvestje aan het haken in die kleur, met een crčme streepje. Misschien ook een leuk idee voor je muur.
Ai ai., dat kan ook nog natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixt![]()
Kreeg wel de juiste kleur maar dat donkere moest eerst met wit worden overgeschilderd omdat het anders niet zou dekken. Me not happy
Dan heb je er ook even wat extra werk aan gehadquote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixt![]()
Kreeg wel de juiste kleur maar dat donkere moest eerst met wit worden overgeschilderd omdat het anders niet zou dekken. Me not happy
Je pakt het meteen groot aanquote:Op maandag 21 juli 2025 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk idee
Heb het wit van het plafond 10 cm door laten lopen op de muur, dat is al een mooi effect.
En het crčme gaat terugkomen op de keukenkastjes.. als het lukt. Daar heb ik ongeveer een kleur als koffie met veel melk voor
ja behoorlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je er ook even wat extra werk aan gehad
Dat was nog wel de minst erge. Die felgroene en de yoghurtpaarse waren grotere verschrikkingenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ook een donkergroene muur. Die hebben we overgeschilderd want dat ging niet vanzelf weg
Wat leukquote:Op maandag 21 juli 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Saliegroen is een mooie kleur, ik ben een babyvestje aan het haken in die kleur, met een crčme streepje. Misschien ook een leuk idee voor je muur.
owjjj je gaat een nieuw keuken zetten? Of nieuwe frontjes?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk idee
Heb het wit van het plafond 10 cm door laten lopen op de muur, dat is al een mooi effect.
En het crčme gaat terugkomen op de keukenkastjes.. als het lukt. Daar heb ik ongeveer een kleur als koffie met veel melk voor
Yoghurtpaarsquote:Op maandag 21 juli 2025 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was nog wel de minst erge. Die felgroene en de yoghurtpaarse waren grotere verschrikkingen
Pff dat is wel stom zegquote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Donkergroen is ook wel heel erg donker... en groen..quote:Op maandag 21 juli 2025 13:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ook een donkergroene muur. Die hebben we overgeschilderd want dat ging niet vanzelf weg
En zo leuk om te doenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat leukJe kleindochter wordt verwend
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was nog wel de minst erge. Die felgroene en de yoghurtpaarse waren grotere verschrikkingen
Drie verschillende tinten paars en op één muur is er een soort heel dunne witte laag overheen geverfd waar je het paarse nog doorheen ziet. Alsof er yoghurt op is gesmeerdquote:
Geniet er lekker vanquote:
Ik kreeg de nieuwe gratis en de witte verf om het over te schilderen ook gratis. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Pff dat is wel stom zegKreeg je nog korting op de nieuwe? Donker overschilderen is inderdaad moeilijker dan een lichtere kleur overschilderen
Ik ga ze wrappenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj je gaat een nieuw keuken zetten? Of nieuwe frontjes?
Met cassissiroop en wat dan niet goed is doorgeroerdquote:Op maandag 21 juli 2025 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie verschillende tinten paars en op één muur is er een soort heel dunne witte laag overheen geverfd waar je het paarse nog doorheen ziet. Alsof er yoghurt op is gesmeerd![]()
Maar we zijn er wat aan het doen
Was dat niet 6 weken geleden ofzo?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Drie verschillende tinten paars en op één muur is er een soort heel dunne witte laag overheen geverfd waar je het paarse nog doorheen ziet. Alsof er yoghurt op is gesmeerd![]()
Maar we zijn er wat aan het doen
Aha! Afscheid van de rode kastjesquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ga ze wrappen![]()
Althans proberen, en dan alleen de front van de frontjes. Heb het spul al in huis, maar ziet er erg dun uit.. ben benieuwd.
De kastjes zijn nog heel en mooi.. alleen dat donkerrood begint te vervelen. EN schilderen is zo definitief.. dus ik ga me wagen aan wrappen
Dat is wel netjes van ze inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kreeg de nieuwe gratis en de witte verf om het over te schilderen ook gratis. Dat dan weer wel.
Maar toen was de goede zin al wel helemaal verdwenen. Ik dacht echt: als ik wakker wordt en ga kijken dat is het magisch gewoon heel licht lila maar dan doe ik die deur open en is het gewoon nog steeds donker paars
Ja de vorige bewoonster had een aparte smaakquote:Op maandag 21 juli 2025 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met cassissiroop en wat dan niet goed is doorgeroerd
Creatief wel
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Was dat niet 6 weken geleden ofzo?
Misschien is het beter dat jij gewoon helemaal niet meer schildertquote:
interessantquote:
of Jobiquote:Op maandag 21 juli 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat jij gewoon helemaal niet meer schildert
Jullie hebben toch wel de afplaktape weggehaald? Dat spul is een ramp om te verwijderen na een paar dagen !!quote:Op maandag 21 juli 2025 13:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het ligt even stil vanwege een aantal dingen
Jazeker! Dat dan weer welquote:Op maandag 21 juli 2025 13:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jullie hebben toch wel de afplaktape weggehaald? Dat spul is een ramp om te verwijderen na een paar dagen !!
Want jij wil dit zo houden?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hé, ho, dit komt niet door ons he?quote:
Laat ik het anders vragen, heb jij dat wat ik op die foto zie geschilderd?quote:
Neequote:Op maandag 21 juli 2025 13:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Laat ik het anders vragen, heb jij dat wat ik op die foto zie geschilderd?
ohhhhh dan is het goedquote:Op maandag 21 juli 2025 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hé, ho, dit komt niet door ons he?We willen dit juist overschilderen
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Hé, ho, dit komt niet door ons he?We willen dit juist overschilderen
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:56 schreef Domnivoor het volgende:
Dit is nog van de vorige bewoonster hč.
Hmmm...quote:
drie dubbel....dat is dan toch 6?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hmmm...
driedubbele ontkenning
quote:
dubbel is 2.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Hmm goeie, volgens mij word daar in spreektaal drie keer mee bedoeld Maar nu moet ik het opzoeken
Leuk bedachtquote:Op maandag 21 juli 2025 14:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
dubbel is 2.
dus ik zou denken, drie dubbel is 3 x 2 = 6
dus als je drie bedoelt is dat anderhalf dubbel?
of zo
quote:"Driedubbele" betekent in het Nederlands drievoudig. Het is een woord dat wordt gebruikt om aan te geven dat iets drie keer zoveel is of drie keer voorkomt. Bijvoorbeeld, een driedubbele salto is een sprong waarbij iemand drie keer ronddraait in de lucht. Ook in glasconstructies wordt de term gebruikt, zoals bij driedubbel glas, waarbij de isolatiecapaciteit groter is dan bij enkel of dubbel glas.
Voor het plafond had ik Histor Monodek, had ik nog een restje staan gelukkig, dat spul is peperduur.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:05 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt hier grotendeels lichtblauw. We gebruiken een duurdere verf die met één laag dekkend is, ook over de groene, rode en paarse wanden.
[eigenwijze modus aan]quote:Op maandag 21 juli 2025 14:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Nee
[..]
groen, rood en paarsquote:Op maandag 21 juli 2025 14:05 schreef Domnivoor het volgende:
Het wordt hier grotendeels lichtblauw. We gebruiken een duurdere verf die met één laag dekkend is, ook over de groene, rode en paarse wanden.
We wachten het af.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor het plafond had ik Histor Monodek, had ik nog een restje staan gelukkig, dat spul is peperduur.
Voor het muurtje heb ik een bus bij de Action gehaald, tot mijn verbazing was dat spul nog dikker dan de Histor
Dekt goed.. alleen de kleur moet nog wel worden zoals op de deksel.
Was het nog goedgekomen met jouw vloer dan? Nadat je de indoor rievier weggehaald had?quote:Op maandag 21 juli 2025 14:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik moet nog één muurtje, die word gewoon wit weer. FF doorzetten, want daarna kan ik gaan wrappen
quote:Op maandag 21 juli 2025 14:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was het nog goedgekomen met jouw vloer dan? Nadat je de indoor rievier weggehaald had?
Ik kan het me totaal niet meer herinnerenquote:Op maandag 21 juli 2025 14:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat heb je nog gezien toen je hier was
De wc is allang gefixtquote:Op maandag 21 juli 2025 14:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan het me totaal niet meer herinnerende wc weet ik nog wel
Jij was meer bezig met Amber die Ilona heeft neergestoken in de biljartkamer vanwege geld.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kan het me totaal niet meer herinnerende wc weet ik nog wel
verstandig idd..dan is het geen drama als je de vloer per ongeluk meeschildert.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Vloer is nog steeds een ramp, maar dacht dat ik beter eerst de boel kan schilderen alvorens ik aan de vloer begin.
Weet ook niet zo goed nog wat ik met de vloer wil, de vorige bewoners hebben dit over tegels gelegd.. als ik het goed wil doen moet ik deze vloer weghalen en de tegels weg bikken... Me not like
ja ook dat weet ik nogquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 14:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jij was meer bezig met Amber die Ilona heeft neergestoken in de biljartkamer vanwege geld.
De muur van de wc was ongeveer zo:quote:
Lekkerquote:
Hier een lachbui.quote:
Altijd fijn om in een goede bui te zijnquote:
Zoiets?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Altijd fijn om in een goede bui te zijn
Ja zoietsquote:
nee de bui heeft míj gemistquote:
Maar wil je dan niet dansen in de regen?quote:
been there done that (en wat was dat heerlijk)quote:Op maandag 21 juli 2025 17:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar wil je dan niet dansen in de regen?
quote:Op maandag 21 juli 2025 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou plafond en alle muren in de keuken in de verf![]()
De groene muur is wel wat donkerder dan ik had verwacht, maar ik ga geen @:Prisha 'tje doen
Prisha'tje doenquote:Op maandag 21 juli 2025 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
De groene muur is wel wat donkerder dan ik had verwacht, maar ik ga geen @:Prisha 'tje doen
is t al droog?quote:Op maandag 21 juli 2025 17:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Die groene is droogquote:Op maandag 21 juli 2025 17:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
is t al droog?
Edit: Dat verf op de muur dus. Niet buiten.
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
De tweede pot verf die ik liet mengen was net iets lichter dan de eerste. Maar ik heb ook geen Prisha’tje gedaan.
Verf die niet goed is gemengd!quote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier ga ik me niet in mengen
Dat is vrij donker inderdaadquote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Donkergroene Salie
[ link | afbeelding ]
Ja hč, ligt het iig niet alleen aan mij.. Het zou zo iets moeten zijn:quote:
quote:Sage Green is een kalme groene tint, bekend om zijn subtiele evenwicht tussen groen en grijs, die doet denken aan de zilverachtige groene bladeren van de salieplant. Deze kleur roept een gevoel van rust op en brengt een elegante esthetiek die veelzijdig toepasbaar is in verschillende aspecten van interieurontwerp
Is het al droog?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Donkergroene Salie
[ link | afbeelding ]
Nee hč, zou bijna een Prisha'tje gaan doenquote:Op maandag 21 juli 2025 20:34 schreef Domnivoor het volgende:
Dat is dezelfde kleur die mijn schildpaddenkamer had. (Ik heb het even vergeleken met een oude foto.)
Dat lijkt niet op de kleur van salieblad.
Ja, zo lijkt het wel, maar morgenvroeg nog maar eens beoordelen.quote:
Dat zou ik wel doen ja. Hoe ziet de verfpot eruit?quote:Op maandag 21 juli 2025 20:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee hč, zou bijna een Prisha'tje gaan doen
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen ja. Hoe ziet de verfpot eruit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Merkwaardig…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De verf die aan de rand zit lijkt wel saliegroen.
Dat lijkt inderdaad wel een compleet andere kleur; veel lichterquote:Op maandag 21 juli 2025 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Merkwaardig…
Ja, dat heb ik ook , al lijkt het op de foto niet helemaal zoals in het echt. Maar weet nog niet of ik hier aan wil wennen.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Merkwaardig…
Soms heb je dat inderdaad, dan lijkt het compleet anders als de boel helemaal droog is. Hopen dan maar dat het hier ook zo isquote:Op maandag 21 juli 2025 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Misschien is het op één of andere manier nog niet goed droog en komt morgen meer krijt naar boven ofzo
De ondergrond was wit, daar kan het niet aan liggen.
quote:Op maandag 21 juli 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Wat op de pot zit is een hele andere kleur dan de muurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je zou denken dat de muur inmiddels droog is.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja zou je denken hč.. maar je ziet zelf ook het resultaatquote:Op maandag 21 juli 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat op de pot zit is een hele andere kleur dan de muur
En je zou denken dat de muur inmiddels droog is.
He gozer wat een heftig verhaal, waarom heb je niet eerder wat verteld hoe en wat. Je bleef wat vaag, maar jesus doe rustig aan he!quote:
Goed voor de natuur.quote:
Heftig SBE, alles wel goed gekomen?quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morguh Domnivoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt die muur niet langzamerhand op je af?
Ik heb een dondergroen vermoeden...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 04:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Komt die muur niet langzamerhand op je af?
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 05:02 schreef Domnivoor het volgende:
In België zeggen ze ‘een lichtblauw vermoeden.’
Dat past dan weer beter bij mijn muur
Wit met goudquote:
Jepquote:
Ik weet dat de kleuren eigelijk anders zijn, maar ik blijf het wit met goud vindenquote:
Wat is de uitkomst?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 09:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom even checken hoe het met de muur van GOA is.
Graag. Goeiemorgenquote:
"Just checking the wall"quote:
quote:
quote:
GOA ligt nog op 1 oor denk ik, die heeft lang de wacht gehoudenquote:
ain't gonna happenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:29 schreef Aoibhin het volgende:
Ik hoop op een wonder en dat het saliegroen is
Toch leek de verf aan de rand van de verfpot wel echt saliegroen. Dus ik heb nog hoopquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:30 schreef Aoibhin het volgende:
GOA kan er altijd nog yoghurt overheen smeren als het donkergroen is. Misschien lijkt het dan meer op salie
waar is de optie, anders, namelijk..............quote:
Ergens anders...quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waar is de optie, anders, namelijk..............
Hoop doet leven.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 10:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch leek de verf aan de rand van de verfpot wel echt saliegroen. Dus ik heb nog hoop
Ik zag hem druk in de weer vannacht. Die slaapt denk ik nog idd.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:47 schreef Prisha het volgende:
Nog steeds geen muur updatewe moeten GOa maar even wakker gaan toeteren of zo
Dat is best een verschilquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Godemorgen Fokkers! Toch iets lichter geworden![]()
[ link | afbeelding ]
Morningquote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Godemorgen Fokkers! Toch iets lichter geworden![]()
[ link | afbeelding ]
Ja, ik begin er aan te wennenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morning
Dit is een mooie kleurMaar zit er nou een lichtere vlek in?
Is het ook helemaal wat je in gedachten had?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik begin er aan te wennen
Nee, geen vlek, dat komt door het raam.
Het is wel iets donkerder dan ik dacht, maar het is wel in de goede richtingquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het ook helemaal wat je in gedachten had?
Gelukkigquote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, ik begin er aan te wennen
Nee, geen vlek, dat komt door het raam.
Maar dit is echt wel sage, vooral in vergelijking met hoe je muur er gisteren uitzag. Mooie kleur!quote:Op dinsdag 22 juli 2025 14:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is wel iets donkerder dan ik dacht, maar het is wel in de goede richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |