Hier in huis.quote:
Oh jeequote:
Oeiquote:Op zondag 20 juli 2025 19:19 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier in huis.
Magnetron aangezet met stokbrood ipv oven
Beperkt tot de keuken...quote:Op zondag 20 juli 2025 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oei![]()
Hoeveel rookontwikkeling was er voor je het door had?
Even een raampje openzettenquote:
Zelf ook ooit eens meegemaakt bij mn beste vriendin. Na stappen bij haar geslapen, 's ochtends broodjes in de combi, op magnetronstand. Wat een rook, pffquote:
Gelukkig. Ja, dat zalquote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Beperkt tot de keuken...
Stinkt nu wel.
Kleine vergissing met grote gevolgen...quote:Op zondag 20 juli 2025 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zelf ook ooit eens meegemaakt bij mn beste vriendin. Na stappen bij haar geslapen, 's ochtends broodjes in de combi, op magnetronstand. Wat een rook, pff
Maar echt. First world problems tho.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:23 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kleine vergissing met grote gevolgen...
Snel, snel.quote:
Maar, als het je eerder is overkomen, hoe kan het dan dat het nog eens gebeurt?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:24 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Snel, snel.
Eerste lading stokbrood ging goed. Bij de tweede te snel en tien dus magnetron stand.
En paar jaar terug ook.quote:Op zondag 20 juli 2025 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar, als het je eerder is overkomen, hoe kan het dan dat het nog eens gebeurt?
Oh wacht, 40+. Got it.
Zeer zeker!quote:
OK ... zappte er toevallig net naar toe ..quote:Op zondag 20 juli 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Zeer zeker!Vijf Nederlanders al door naar de 2e ronde en Barney en MVG spelen morgen nog tegen elkaar.
quote:Op zondag 20 juli 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Pffff wat een een gedoe... Plafond zit in de verf, man wat haat ik plafonds
Jaja.. nu maar hopen dat het gedekt is.quote:
Alles goed hoor, ik ben nog niet thuis. Eerst hier even zaken in orde brengen.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey SBE hoe is het met je? Ben je al weer thuis?
Zo dan. Moet wel heftig zijn als je zo lang in het ziekenhuis ligt. Dikke knuffel 🥰quote:Op zondag 20 juli 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles goed hoor, ik ben nog niet thuis. Eerst hier even zaken in orde brengen.
Die arme verpleegstersquote:Op zondag 20 juli 2025 20:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles goed hoor, ik ben nog niet thuis. Eerst hier even zaken in orde brengen.
Ik lig niet meer in het ziekenhuis, min of meer in een revalidatiecentrum.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Moet wel heftig zijn als je zo lang in het ziekenhuis ligt. Dikke knuffel 🥰
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 20 juli 2025 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Eerst de heleboel naar z'n grootje helpen.
O niet fijn allemaal. Heb je al enig idee wanneer je ongeveer naar huis kan?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig niet meer in het ziekenhuis, min of meer in een revalidatiecentrum.
Maar wat was/is er dan met je?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik lig niet meer in het ziekenhuis, min of meer in een revalidatiecentrum.
Een snee in zijn vingerquote:
Whateverquote:Op maandag 21 juli 2025 02:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Woordvolgorde is belangrijk in deze zin
quote:Op maandag 21 juli 2025 02:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is de hamvraag eendenborst vraag
Sbe is weer weg met het antwoordquote:
Er was een bloedklontertje mijn hersens ingeschoten.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er was een bloedklontertje mijn hersens ingeschoten.![]()
Dat gebeurde bij de tramhalte bij mijn werk, daarna werd alles donker.
Damn!! Eendquote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sterkte...dat zijn geen grappen vriend!quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh jeequote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dudequote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heftig .. hoop dat je er weer bovenop komt.. sterktequote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
sterkte eend. Hoop dat killerparkiet ook goede zorg krijgt? Dat is dan ook weer een zorg minder tijdens de reval.quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 21 juli 2025 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dude
Gelukkig wel bij de tramhalte, dan krijg je hulp.
Als dit is als je alleen thuis bent .........
Wow, heftig! Beterschap !quote:Op maandag 21 juli 2025 10:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was de tandarts blij dat je een muurtje had gesaust?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Al bij de tandarts geweest en een muurtje gesaust
De volgorde was andersomquote:Op maandag 21 juli 2025 13:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was de tandarts blij dat je een muurtje had gesaust?
Wat is gesaust in deze context?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
De volgorde was andersom![]()
Maar ik ben wel blij, althans.. als het opdroogt zoals de kleur die ik gekozen heb.. Nu lijkt het er nog niet op
quote:
quote:"Muurtje sauzen" betekent letterlijk: een muur verven met muurverf, vaak met een roller of kwast. Het is een manier om muren een nieuwe uitstraling te geven door ze te bedekken met een andere kleur of een frisse laag verf.
Welke kleur wordt het?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar ik ben wel blij, althans.. als het opdroogt zoals de kleur die ik gekozen heb.. Nu lijkt het er nog niet op
Aan de klusquote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah zoquote:
tanden gesausdquote:Op maandag 21 juli 2025 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoIk las je post niet zo duidelijk en dacht dat het over je tanden ging
Ja ik dacht 'hmm, heeft ie zijn tanden laten bleken ofzo' en kon al niet begrijpen waarom iemand dat zou willen in een andere kleur dan witquote:
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik dacht 'hmm, heeft ie zijn tanden laten bleken ofzo' en kon al niet begrijpen waarom iemand dat zou willen in een andere kleur dan wit
Wat is er mis met geel/bruin? Hardstikke hipquote:Op maandag 21 juli 2025 13:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik dacht 'hmm, heeft ie zijn tanden laten bleken ofzo' en kon al niet begrijpen waarom iemand dat zou willen in een andere kleur dan wit
Welke kleur gaat het worden, als het goed is?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is creatieve ruimte ............quote:Op maandag 21 juli 2025 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom staan er eigenlijk zoveel puntjes in de TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |