ik mis ook een apostrofquote:Op maandag 21 juli 2025 13:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom staan er eigenlijk zoveel puntjes in de TT?
Het zou saliegroen moeten worden... Nu is het donkergroen, ik heb er een hard hoofd inquote:
Oke. Dat kan alleen aagegeven worden met puntjes?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is creatieve ruimte ............
quote:Op maandag 21 juli 2025 13:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah zoIk las je post niet zo duidelijk en dacht dat het over je tanden ging
Oh stom dat het anders uitpaktquote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou saliegroen moeten worden... Nu is het donkergroen, ik heb er een hard hoofd in
En een verkeerde hoofdletter.quote:
Ik had ook een donkergroene muur. Die hebben we overgeschilderd want dat ging niet vanzelf wegquote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het zou saliegroen moeten worden... Nu is het donkergroen, ik heb er een hard hoofd in
successquote:
Vast niet, maar op het moment van samenstellen van deze TT is in het comité besloten dat dit de werkwijze zou worden.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Dat kan alleen aagegeven worden met puntjes?
Saliegroen is een mooie kleur, ik ben een babyvestje aan het haken in die kleur, met een crème streepje. Misschien ook een leuk idee voor je muur.quote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixtquote:Op maandag 21 juli 2025 13:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk ideequote:Op maandag 21 juli 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Saliegroen is een mooie kleur, ik ben een babyvestje aan het haken in die kleur, met een crème streepje. Misschien ook een leuk idee voor je muur.
Ai ai., dat kan ook nog natuurlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixt![]()
Kreeg wel de juiste kleur maar dat donkere moest eerst met wit worden overgeschilderd omdat het anders niet zou dekken. Me not happy
Dan heb je er ook even wat extra werk aan gehadquote:Op maandag 21 juli 2025 13:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde een keer heel licht lila, werd het donker paars. Ik dacht steeds, dat komt omdat het nat is. Als het opdroogt wordt het licht. Dat gebeurde dus niet. Ben toch maar even naar de verfwinkel teruggegaan, hadden ze het verkeerd gemixt![]()
Kreeg wel de juiste kleur maar dat donkere moest eerst met wit worden overgeschilderd omdat het anders niet zou dekken. Me not happy
Je pakt het meteen groot aanquote:Op maandag 21 juli 2025 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk idee
Heb het wit van het plafond 10 cm door laten lopen op de muur, dat is al een mooi effect.
En het crème gaat terugkomen op de keukenkastjes.. als het lukt. Daar heb ik ongeveer een kleur als koffie met veel melk voor
ja behoorlijkquote:Op maandag 21 juli 2025 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je er ook even wat extra werk aan gehad
Dat was nog wel de minst erge. Die felgroene en de yoghurtpaarse waren grotere verschrikkingenquote:Op maandag 21 juli 2025 13:31 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik had ook een donkergroene muur. Die hebben we overgeschilderd want dat ging niet vanzelf weg
Wat leukquote:Op maandag 21 juli 2025 13:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Saliegroen is een mooie kleur, ik ben een babyvestje aan het haken in die kleur, met een crème streepje. Misschien ook een leuk idee voor je muur.
owjjj je gaat een nieuw keuken zetten? Of nieuwe frontjes?quote:Op maandag 21 juli 2025 13:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk idee
Heb het wit van het plafond 10 cm door laten lopen op de muur, dat is al een mooi effect.
En het crème gaat terugkomen op de keukenkastjes.. als het lukt. Daar heb ik ongeveer een kleur als koffie met veel melk voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |