net als het topicquote:
Ik was in Zuid-Holland vandaagquote:
Was gezelligquote:
Ja mooi weer in Den Haagquote:
Altijd. Zeker als jij er bent.quote:
Nice!quote:Op zondag 20 juli 2025 21:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik liep al een dikke maand achter dus he he
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 20 juli 2025 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit echt in een gigantische leesdip
quote:
Same. Ik denk dat hij nu al bijna drie jaar duurt.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij mij is de vaart er dit jaar ook uitquote:Op zondag 20 juli 2025 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Samequote:Op zondag 20 juli 2025 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Same. Ik denk dat hij nu al ruim drie jaar duurt.
ik ook en dan denk ik oh dit boek klinkt goed en dan pak ik per ongeluk een boek op van 500 pagina's en daar heb ik de focus niet voor dus dan lees ik er 100 en dan gaat het boek op de stapel des doooooooooooooomquote:Op zondag 20 juli 2025 21:17 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Dat zijn dan ook 2 verschillende hobby'squote:Op zondag 20 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Boekenkast is sneller gevuld dan leeg te lezen
boeken kopen en boeken lezen zijn twee compleet verschillende hobby'squote:Op zondag 20 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
1 seconde verschilquote:Op zondag 20 juli 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook 2 verschillende hobby's
GMTAquote:
Leeg...lezen?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Schandalig. Dierenleed ditquote:Op zondag 20 juli 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil geen ruimte maken.
[ link | afbeelding ]
Ik heb hier thuis ook een dier dat vindt dat hem alleen maar dierenleed wordt aangedaanquote:
als je een boek uitleest verdwijnt hij in een puf van rookquote:Op zondag 20 juli 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leeg...lezen?
*kijkt naar daar waar ooit een muur was*
Wat is leeg?
Ik ben ze allemaal in chronologische volgorde aan het kijken. Wel spijt van maar moet het afmaken van mezelf.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar de eerste Avengers aan ga zetten zo. Het downlo... uhh... legaal kopen van de disc is klaar
paar jaar geleden ook gedaanquote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ze allemaal in chronologische volgorde aan het kijken. Wel spijt van maar moet het afmaken van mezelf.
En de derde Spider-Man is nergens te streamen maar het duurt nog even voor ik zover ben.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar jaar geleden ook gedaan
its... a lot
incl eigen postcode?:quote:
schandalig!!quote:
ja heb ik doorgegeven, hij klopte vanochtend aan maar had er geen zin inquote:
ja inderdaad, nu ben ik mn streak kwijt en heb ik er 7 op 1330 verkeerd gesorteerdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ze allemaal in chronologische volgorde aan het kijken. Wel spijt van maar moet het afmaken van mezelf.
Uhuh.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar jaar geleden ook gedaan
its... a lot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |